iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
japcar 24.11.2009 16:35

Autosam lēnām beidzās AC kompresors-elektroniskais sajūgs. Nenormāli gurkšķ gan pie ieslēgta gan pie izslēgta AC. Skaņa nožēlojama. Dzesēt vēl dzesē godam. Biju Autofavorītā uz diagnostiku- aizdomas apstiprinājās.

Par cik kompresors ir uz vienas rievsiksnas ar ģeneratoru, stūres pastiprinātāju >> siksnas noņemšana nav risinājums.

Vai ir kādam kontakti cilvēkiem kuri varētu saremontēt/atjaunot 04 gada Rav4 AC kompresoru ?

japcar 09.11.2009 13:23

Nabadziņš,

SS.LV uz R15 180/60 piedāvā tikai 1182 piedāvājumus.

www.ss.lv/...

Labak ir teret savu laiku un citu iAuto lasitaju laiku spamojot.

Ko Tu iedomajies- seit iAuto Tev riepas kads pievedis pats klat?

Ticēsi uz godavārdu un nepārbaudot pirksi uzsistas/līmētas riepas no rokas?

japcar 03.11.2009 10:03

Esmu viens no www.Mitsubishiclub.lv dibinātājiem n-tos gadus atpakaļ. Tas klubs tagad dzīvo un attīstās tā kā prieks. Protams kādus gadus 4 kopš vairs nebraucu ar Mitsubishi neesmu tur rādījies.

Varat ieiet aiz neko darīt un palasīties forumos- draudzīga atmosfēra, par negudriem neviens nesmejas un tie kuri apsmej- tiek izslēgti no lietotāju loka.

Diemžēl arī Redaktoram iAuto ir pārvērties par vienu no n-tajiem projektiem un viss ir pie kājas- galvenais kad forumā dzīvība un PO kad visi foruma topiki pārvēršās par NSNF. Murdoņa, plēšanās, tiršanās ir -> tātad forums dzīvo.

Dekster- tu zini par ko iet runa un tu esi viens no lielākajiem šeit tirzējiem. Pasaules naba un savu uzskatu citiem uzbāzējs. Ja jau esi tāds lācplēsis- pasaules glābējs- rādi piemēru. Tāpat cik redzu vai nu Centis vai Deksters vienmēr ir onlainā. Radi kādu pievienoto vērtibu savam šeit pavadītajam laikam. Sarunā ar savu draugu redaktoru admiņa tiesības sev un 4-5 citiem iAUTO aktīvistiem un pēc mēneša apskatāmies rezultātu ?

Esmu jau teicis un saku arī tagad- nav visi piedzimuši ar uzgriežņu atslēgu un eļļainām rokām. Tapēc stulbi jautājumi bija, ir un būs.

Sretsked rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Tūlīt Sretskeds pateiks, ka naf ko te gudri d***t, aizej pats uztaisi savu saitu!

Tev sāp kaut kas ?

Un tā tas te ir, ka redaktors neko nekontrolēja, ne vienu ne otru pusi, visādi tūdali;ņi uzdeva dīvainos jautājumus, protams, uz to iznāk spams.

Re, Japkārs pat apvainots sajuties....

Pastāsti, nu kāda locekļa pēc man ir kādam jampānam 56. reizi jāskaidro,ko darīt, ja ģenerators nelādē ??? Ko ?

japcar 03.11.2009 8:48

Topiks vel dzīvs + klusums no tirgoņa puses+ klusums no saita administrācijas puses.

Vai, aizmirsu, šeit jau nav nekādas administrācijas. katrs raxta ko grib un kā grib. Katrā sevi cienoša forumā ir administratori kas uzmana saitā notiekošo.

Cik esmu malies pa krievijas, pa asv toyotas forumiem- nekur t;ads bezpredels kā pie mums nenotiek. ja kāds **iršās, apvaino citus foruma lietotājus, spamo vai uzdod stulbus- 100X apsrpiestus jautājumus- momentāli bans un 'Paldies, uz redzēšanos'

japcar 03.11.2009 8:44

Tava kļūda bija kad pieminēji faktu kad liksi xenonu, bi-xenonu Ford Escort.

Idejiski xenon- halogen tālie, xenon tuvie lukturi.

bixenon- gan tuvie, gan talie ir xenon

Ja tomēr liksi- noteikti noregulē lukturus normālā līmenī lai tiešām nav citu pretimbraucošo šoferu žilbināšana.

Tās +50% spuldzes var mēģināt. man paziņa ielika Mitsubishi- it kā ir apmierināts, saka kad patiešām labāka redzamība. Cena viņām bija man liekas ap 10-15lvl par pāri.

usinss rakstīja: nja, normala attieksme cilvēkiem, bet ok.

Jums laikam patik nolikt cilvekus internetā ne? Nu ok, es ari saprastu, ja rakstīu, ka xenon likt manam auto nav labi, ka pietiks ar kaut kādiem xenon parodijām, kuri vienkārši krāsu taisa savādāku, bet nedod acīs pretimbraucošajiem. Un ja jau Jūs tik grūti, tad jau visiem ir normalas hameleonu brilles sapirktas nakts braukšanai...

Bet tiešām paldies par ieteikumiem un Jūsu viedokli. Tēmu var slēgt

japcar 02.11.2009 16:50

Vasarenes 225/65 R17- jaunas.

Ja jau piedāvā savus pakalpojumus tad foruma apmeklētājiem notikti interesēs "cik saldas" cenas vari piedāvāt.

Vai tiešām kaut kas labs vai kārtējais tirgonis- vairumtirgotāja cena +20%?

Pinki rakstīja: Pardod dazadu izmeru ziemas, vasaras, vissezonas (R13-R20) jaunas, lietotas riepas no dazadiem razotajiem. Ka ari lietie un terauda diski. Iespejama ari vairumtirdznieciba. Uz vietas ir riepu serviss - riepu remonts, montaza, balansesana. Pieraksts rindā. Darba laiks: darba dienas no 10:00 - 20:00, Sestdien no 9:00 - 16:00, pusdienu partraukums no 13:00 - 13:30.

28607955

info@salienasriepas.lv

japcar 02.11.2009 15:35

Par CARISMA kārbu problēmām --> rekur atradu kad arī Mitsubishiclub.lv apspriež šo Carismu slimību- izdilušas kulises plastmasas bukses kā rezultātā nevar normāli ielikt atpakaļgaitā:

www.mitsubishiclub.lv/...

P.S. Ko nezin topika autors iepirka savai sievietei ? Mazdu 323f ???

P.P.S. Carisma=Volvo S/V40=SpaceStar (Dzinējs, kārbas/ritošā.

osiss rakstīja: Jā un arī tā problēma ar to ātrumkloķi, kad liekot pirmajā ātrumā ieleikas atpakaļgaitā. iemesls- viena gara ļotplānsienu caurule pa pusmašīnas apakšu- man liekas vaitrāk kā metru gara, kuru ir iespējams salocīt braukājot pa nenopļautu zāli. palīdu tam auto apakšā, papētīju un palocīju to trubu- āttrumi atkal ok!

bet vispār ko mēs te muldam- ir tikai divas pērkamas mašīnas - Japāņu un Vācu- šo mašīnu problēmas ir mīts un izdomājums- tādas lietas piemīt tikai Itāļu un Franču māšīnām.

Jā un Rūsē TIKAI opeļi!

japcar 29.10.2009 11:43

+1

Arī apskatijos ss.lv- piedāvājums nenormāli liels. Cik jau ir skatāmi auto-tas jau ir cits jautājums.

Bet cenas tik un tā 90% ir kosmoss. Laikam cilvēkiem ir sūdīgi, bet ne tik sūdīgi ar $$$ kad nelaiž cenas lejā.

brmbrmm rakstīja:

VWBraucejs rakstīja: www.ss.lv/...

nu pagaidām par šo mazdu iet cenu kari

Sista jau protams ir bijusi, bet nu lāaabi

Kā iauto ekspertiem liekas vai piedāvātā cena 900 ir normāla un adekvāta par šādu aparātu?

Izskatās, tādas Mazdas piedāvā biezā slānī- te vēl otru detaļam dod līdzi: www.ss.lv/...

Te vēl viena- www.ss.lv/...

japcar 29.10.2009 11:30

Pieņemsim esmu biroja žurka, ar auto esmu uz Jūs. Ja man $$$ atļauj iepirkt puslīdz nopietnu 4x4 auto ar visiem bloķiem pazeminātajiem un visu pārejo pa 3-4 k naudiņām (tā tie Pajero maksā ap tiem gadiem).

Ja man ir hobijs makškerēšan pa brīvdienām vai medības pa brīvdienām- kur ir problēma lūdzu.

Nav visi dzimuši garāžā ar eļļainām, rokām un uzgriežnu atslēgu rokās. Nav visiem savi uzņemumi kur tiek izmantotota traktortehnika, vieglie/smagie komercauto.

Cilvēks tapēc uzjautā ka normāli apieties ar visiem tiem klokiem lai nesapi**u kārbu, difus aiz nezināšanas.

Kapēc ir vajadzīgs tas spams un tukšā ir**ana? Kapēc cilv

ēki un citi forumi aptirš iAUTO. Tapēc kad Te atmos'fēr ir tāda kāda tā ir. Bet kas to atmosfēru veido???

Mēs paši.

Es, Tu un jebkurš cits kas šobrīd te pavada savu laiku.

Tāpat kā ar krīzi- nenāks mistiski ceilvēki un nerisinās mūsu problēmas. Pašiem ir jāmainās ikvienam no mums.

Varbūt naivi uzskati- bet tas ir pamatu pamats.

Sretsked rakstīja: Rodas jautājums, ko jēdz cilvēks, kurš neprot saslēgt kloķus džipam. Durvju atvēršanas manuāli nevajag ?

japcar 29.10.2009 11:17

Rekomendācija --> aizbrauciet ka sestdien līdz rumbulai. Pastaigājiet pa kortiem. Atlasiet kaut kādus vēlamos modeļus. Patestējiet- pabraukājiet. Pasēžiet, paraustiet kloķīšus.

(Tikai $$$ neņem līdzi uz Rumbulu. Pavilksies skuķis uz kādu sarkanu, ar smukiem lietajiem aprīkotu "tikko no vācijas" un būsi **irsā - neiestāstīsi meitietim kad nax. šito konkrēto )

Kad būsiet atlasījuši 2-3 modeļus- kandidātus- sāc meklēt internetā. Izlasi pa forumiem visus + un mīnusus konkrētajiem modeļiem. Kādi motori iesakāmi.

Sāc ķemmēt SS.LV. Cilvēki tagad izmisuši- naudu vajag- atbrauks Tev kur vajag un parādīs auto tikai aiz cerības kad varbūt nopērk.

!!! rēķinies kad cilvēkiem ar naudām tagad sūdīgi, iespējams kad pēdējos 20-50 000 autiņam ir mainīta tikai eļļa)- tapēc arī pievērs uzmanību modeļu slimībām- vai ir novērstas- vai tomēr tas prieks ir atstāts "Jaunajam saimniekam"

Kad atrodi "favorītu marku/modeli"- izbrauc ar 3-4 lai rodas kaut kāds priekšstats.

Neļaujies mirkļa emocijām vai pārdevēja saldajiem vārdiem.

Nenožēlo 20 latus diagnostikai Autovaforītā. Dīlera diagnostika parasti ir "pārlieku objektīva" jo auto tiek vērtēts salīdzinot ar pilnīgi jaunu auto. No visām diagnostikas uzskaitītajām problēmām atlasi tādas kas ir tiešām probleāms- nevis normāla parādība 150 - 200 K noripojušam, 100% 1-2x sistam auto.

Savādāk šobrīd Jums tas diapazons visnotaļ plašs, golf3, polo, mazda, micuks. Vismaz nedaudz 'opredelajtes'

japcar 29.10.2009 11:04

Turklāt šitam AC nav

Pavilcies tavs meitietis uz smukajiem kločīšiem, smukos tūrīti un smuko sudraba krāsu un tas ir arī viss.

Ja butu benzīnnieks- varbūt ņemtu meitenei- viņai galu galā jābrauc. Ja patīk- tad uz priekšu.

Bet vecu dīzeli- nax. Nav man mana sieva neko tik ļaunu izdarījusi Turklāt pašam nav vēlēšanās aukstos ziemas rītos pusceļā uz darbu griezties rinķi un braukt atpakaļ uz pagalmu lai sievas dīzeli valkātu pa pagalmu.

japcar 29.10.2009 11:00

80% tas pats Volvo S/V40

Micuks ir un paliek Micuks.

Ja būtu izvēle es neņemtu nobrauktu 19.dīzeli (lai arī šie esot ekonomiski in labi), bet ar 1.8 GDI benzīnnieku.

Ražoti kaut kur Holandē tā ka no Japānu kvalitātes tur nav ne smakas. Pāris kolēģi ar tādiem vizinās. Tautas vāģis kā jau tautas vāģis. Kolēģis ar tādu vizinās. Standarta auto.

Mīnusi:

- Retāk sastopams šrotos. Var būt problēmas ar virsbūves, motora daļām.

- Visādi logu pacēlāju, centrālo durvju mehānismi noklājās.

- Ātrumkārbām manuālajām ar laiku izdilst plastmasas kulise- tad rodas problēmas ar ielikšanu atpakaļgaitā un kautkāda 1 vai 2 robā.

- Kopējā Micuku slimība- sīkas un dārgas elektroķibeles. Kolēģis bieži vien sūdzas par elektro vainām. Parasti kaut kādi datčiki noklājās. Remonts vienmēr caur autoelektriķa diagnostiku.

+ ērtāks kā tā mazda 323f viennozīmīgi.

+ Braukšanas komforts, pārredzamība ņedaudz labāka būs kā tai 323f.

Vienu brīdi biju par šiem safanojies kad mekļēju auto- toreiz gan izvēlējos 323f.

japcar 29.10.2009 10:37

Padomā 2x par konkrēto variantu.

Biju sev šādu iepircis: www.iauto.lv/...

1995 gads. 1.8 bīdelis automāts.

Pa lielam auto ir OK.

Mīnusi:

- Pusasis. pa 4 gadi esmu nomainijis kādas 3 komplektus (viena puse ap 40 lvl). Hrosmiska vaina, turklāt gonkotājs neesmu.

-Vārstu vāka blīve ar laiku šuc eļļu garām. Blīve jāliek oriģinālā. Aura Auto maksā ap 20 lvl. Neoriģinālā pietiek uz kilometriem 5000.

- Sadalenes blīvslēgs uz aizdedzes sadalītāju. Ar laiku nolietojās un sāk laizst eļļu caurti. Maksā 3-5 lvl oriģinālais. rekomendācija nomainīt- jo savādāk var sačakarēt aizdedzes sadalītāju-spoli un tad remonts ir krietni dārgāks.

- Priekšējās bezrāmja durvis. Ar laiku stiklus nolaižot/paceļot stikls noberžas. In noberžas tieši vietā kur ir jāskatās atpakaļ skata spoguļos. Pretīgi. Stikli ir jāmaina- bet par cik noberzumi rodas no kaut kādas nodilušas blīvgumijas- arī jaunais stikls ātri vien ir sabojāts.

- 1.5 dzinēji SUX. Dinamika nekāda, degvielas patēriņs kā 1.8 vai 2.0. Pirms pērc- noteikti izbrauc ar kādu 2.0. Dinamikas atšķirība acīmredazama.

- Pārredzamība braucot atpakaļgaitā- tā augstā aizmugure+ šaurais logs ir totāli garām. Ja meitene/sieva brauks- vispār būs nelaimīga.

- izpūtēji izdeg. Visu šo gadu mazdu slimība. Izdeg bikses, izpūtēju klusinātāji. ar laiku tie mazie bleķa gabali sabirst bunduļos un skaņa braucot ir nožēlojama. Tgad pēc 4 gadu šīs mazdas lietošans Mazdas pazīstu pa gabalu. Visām viena un tā pati nozēļojamā šrota skaņa.

- Zema sēdēšana.

- Salīdzinoši slikti lukturi. Auto lukturi tika regulēti 2X gadā- bet tik un tā gaismas ir nekādas.

- Kondicionieri šiem parasti beidzās ap 180,200 000. Sistēma netur spiedienu. Savam pildīju, remonēju 2x.\\

- automātiskā antena kas ievelkas/izlaižas automātiski. Parasti antena tiek saliekta. Plastmasa reduktors kas nodrošina antenas ievilkšanu aprauj zobus un izslēdzot aizdedzi/radio aizmugurē skan pretīgi tirkšņi un antena iekša nevelkās.

Ir jau arī plusi:

+ Labi nopakota- kā jau mazda. manam bija logi, stikli, lūka, AC, spoguļi uz elektro.

+ rezerves daļas visos servisos. Uzbūve vienkārša kā ķeblis.

+ Motori,kārbas tiek izmantotas arī 626- jāskatās kodi un daļas var pielasīt atliku likām.

+ šrotos donori pa pilnam.

+ Salīdzinoši laba ritošā daļa- komfortabli iet pa bedrēm un arī skaņas izolācija priekš tā gada ir OK.

+ ritošās remonts lēts un regulārs- priekšējās bukses + priekšējie aizmugurājie stabilizatori 1-2X gadā.

Bukses kādi 5LV pāris. Stabilizatori 7-10 lvl gab.

+ nerūsē.

Savējo mēģināju pirms pusotra gadā pārdot pa 650 LVL ar svaigu tehnisko un labā stāvoklī. Neizdevās- beigās atdevu sencim lai braukā.

Brauc vēl šo baltu dienu. Automāts iet godam. Motors arī ir OK joprojām. Tagad sācis eļļu ēst.

Nobraukums 230 ooo.

VWBraucejs rakstīja: www.ss.lv/...

nu pagaidām par šo mazdu iet cenu kari

Sista jau protams ir bijusi, bet nu lāaabi

Kā iauto ekspertiem liekas vai piedāvātā cena 900 ir normāla un adekvāta par šādu aparātu?

japcar 28.10.2009 13:18

GOOGLES TANTE:

1) Te par 1999 gada Pajero ātrumiem tieši iet runa:

www.exploroz.com/...

(Pirmais komentārs jēdzīgs- pārējais spams)

2) Te jau advancētāks materiāls par Pajero kārbām , bloķa režīmiem, 4wd saslēgšanu u.t.t.

www.pocuk.com/...

(Tā paša foruma sadaļa tikai par kārbām/bloķiem:

www.pocuk.com/... )

MANUĀLIS

Ja auto līdzi nenāca normāls manuālis- iepērc internetā Haynes vai jebkuru standarta manuāli.

Piemēram:

www.freeautorepairmanualz.com/...

www.mitsubishi-forums.com/...

www.pdf-word.net/...

japcar 26.10.2009 14:40

Bračkam Lanceris bija 1.3

Visi smējāmkies par to šujmašīnas motoru- bet neko. Braukāja Ogre-Rīga_Ogre katru dienu ap 100 km vairākus gadus. Ja viens vizinās- tad vel tā, ja vairāki cilvēki mašīnā- tad nekā. Apdzīšanas- vispār slapjas paduses momentā.

Tapēc piekrītu -> 1.3 nekādā gadījumā neņem.

VWBraucejs rakstīja:

japcar rakstīja: Ja vel neesi iepircis auto- paskaties ari Mitsubishi COLTkā opciju. (Kāds no iAuto jau šo auto te pieminēja iepriekš)

80% tas pats Mitsubishi Lancer, tikai hečbeks.

+ 1996-2001/2 gadam izlaida diezgan smukus.

+ Motori mūžīgi, ekonomiski- griežas labi. Dinamiski.

+ Vadāmiba, stabilitāte uz ceļa- super.

+ Auto super kompakts un meitenei būs tieši piemērots.

+ Salons simpātisks, sēdekļi ērti.

+ Visas nepieciešamās elektro fīčas (el spoguli, logi, kondicionieris).

+ Grabažniekā bērnu ratus var ielikt, par ikdienas somām pat nerunājot.

+ Piekare vienkārša, izturīga, komfortabla.

+ Detaļas pieejamas visos +/- normālos servisos.

+ Mazie ceļa nodokļi (pašmasa krietni zem tonnas)

Mīnusi:

- Skaņas izolāciju varētu vēlēties labāku. Lai gan ne vienam japānim neesmu redzējis īpaši labu skaņas izolāciju. Ar Lexusiem, Land cruizeriem nesalīdzināšu protams)

- tikai 3 durvju hečbeki (tikai jaunie no kaut kāda nāk ar 5 durvīm)

- 1.3 motori- nekam neder. Ja apskatīsi COLT kā iespējamo opciju- izvēlies 1.6 16V.

- Manis lietotais auto bija krietni sists - tapēc bija problēmas ar vadiem/elektro sīkām vainām.

Rekur ir apraksts uz manu Ex Colt (1992-1996 gada paaudze). www.iauto.lv/...

Nobraucu kādus 40 000 - nekādu problēmu vai negatīvu iespaidu.

Bračka savulaik ar 1997 gada Lanceri novizinājās kādus 140 000. Tā ka ja ir interese par šiem Micukiem - dod ziņu.

Rekur pāris no SS.lv:

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

Colts tiek diezgan nopietni apsvērts, kā viena no ņemamākajām mašīnām, Tikai man drusku negribētos tos viņu standarta 1.3 motorus, jo katru dienu jābrauc būs pa šoseju ~ 100km. Man liekas, ka tas mazais motorīts nebūs diez ko ekanomisks braucot pa šoseju uz 100. Jāskatās vienīgi kāds ar 1.6.

šodien brauksim skatīties Opel Vectra. 97 gads.

Man jau dikti iepatikās VW polo, sedans

www.ss.lv/...

izskatās tāda smuka un kopta mašīna.

Kādam ir info vai SEAT arī vecāka gada tika taisīti no VW detaļām?

japcar 26.10.2009 12:14

Ja vel neesi iepircis auto- paskaties ari Mitsubishi COLTkā opciju. (Kāds no iAuto jau šo auto te pieminēja iepriekš)

80% tas pats Mitsubishi Lancer, tikai hečbeks.

+ 1996-2001/2 gadam izlaida diezgan smukus.

+ Motori mūžīgi, ekonomiski- griežas labi. Dinamiski.

+ Vadāmiba, stabilitāte uz ceļa- super.

+ Auto super kompakts un meitenei būs tieši piemērots.

+ Salons simpātisks, sēdekļi ērti.

+ Visas nepieciešamās elektro fīčas (el spoguli, logi, kondicionieris).

+ Grabažniekā bērnu ratus var ielikt, par ikdienas somām pat nerunājot.

+ Piekare vienkārša, izturīga, komfortabla.

+ Detaļas pieejamas visos +/- normālos servisos.

+ Mazie ceļa nodokļi (pašmasa krietni zem tonnas)

Mīnusi:

- Skaņas izolāciju varētu vēlēties labāku. Lai gan ne vienam japānim neesmu redzējis īpaši labu skaņas izolāciju. Ar Lexusiem, Land cruizeriem nesalīdzināšu protams)

- tikai 3 durvju hečbeki (tikai jaunie no kaut kāda nāk ar 5 durvīm)

- 1.3 motori- nekam neder. Ja apskatīsi COLT kā iespējamo opciju- izvēlies 1.6 16V.

- Manis lietotais auto bija krietni sists - tapēc bija problēmas ar vadiem/elektro sīkām vainām.

Rekur ir apraksts uz manu Ex Colt (1992-1996 gada paaudze). www.iauto.lv/...

Nobraucu kādus 40 000 - nekādu problēmu vai negatīvu iespaidu.

Bračka savulaik ar 1997 gada Lanceri novizinājās kādus 140 000. Tā ka ja ir interese par šiem Micukiem - dod ziņu.

Rekur pāris no SS.lv:

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

japcar 08.10.2009 8:50

100 punkti zini kad dīlera salona tonējums ???

Manam Rav4 arī ir tonēti stikli dīlera salonā- bet logs zem aizmugurējā papildus bremzu signāla ir bez plēves. Tā smuki ir aplīmēts kad plēve beidzās zem stopsignāla korpusa un skatu nebojā. Rav4 bremžu lukturi + gabarīts ir uz vienas lampiņas- tapec es personiski priecājos kad tas 3ais lukturis tur ir skaidri saskatāms.

Nedomāju kad oficiālie dīleri ir tādi lohi kad līmēs visu aizmugurējo logu ciet.

Mkey rakstīja: Jāsāk ar to, ka tas lukturis spīd, un manuprāt normāli spīd. Bet TA pi..riem, protams vajag kaut kur piečakartēties. Neko citu neatrada, nu it paņēma par šito. Protams, ka tas lukturis vajadzīgs, un pēc veixmīgas TA es jau viņu skrūvetu atpakaļ. Vienkārši negribas kaut kādu kompleksainu vīriņu dēļ izpildīt katru viņu iegribu. Ok, nav jau runa par tiešām būtiskām šaizēm, bet par šo?? Turklāt auto tas tonējums nāca jau no autosalona, visus gadus ir bijis OK, un šogad pēkšņi nav OK???

japcar 01.10.2009 11:01

Nu tad ne velti taja pasha faterlandes riepu kantorii www.reifendirekt.lv atjaunotās riepas (Uz topika autora vakadzīgo izmeru) maksa tikpat cik seit letais gals neatjaunotas.

Mans facuks arī braukā ar atjaunotajām ziemenēm, ko pensim vairāk vajag pa laukiem. Ziemas sakuma uzliek jaunu komplektu- 1 gadu nobrauc) CIk atceros no kādiem 3 riepu komplektiem viens komplekts bija izmetams- sāka laist gaisu + pumpas. Tā ka vistīrāka laimes spēle ar tām atjaunotajām.

Ja nemsi atjaunotās no DE- tad Ok

Ja nemsi mazcenas jaunas LV- tad arī labi

Ja nemsi atjaunotās no LV/LT- tad HVZ

bet par cik šeit iAuto lietotāji atzinīgi izteicās par topika autora izvēlēto atjaunoto riepu modeli- tad vari mēģināt droši!

japcar 30.09.2009 14:44

Ple, a te cenas saldas tai leishu bodē.

Skatos uz savu 225/65 r17. Piemeram Good Year Wrangler HP ~65 ls gab-- buus jaiecheko uz naakamo vasaru- taisni mekleeju.

Saadu cenu pad www.reifendirekt.lv nepiedāvā

osiss rakstīja: Vēl vari uzmest aci šeit: www.balsana.lt/...

jārēķina +5 eiro/riepa par sūtīšanu uz LV

japcar 30.09.2009 14:40

Ko ta tu, savam saaapam krameesi blekus virsuu uz ziemu vai ?

exif rakstīja:

Pirmais rakstīja: cik dod par diskiem?

bleķa.... praktiski jauniem...

Tev veel i tie diski? Ja ir exif[]inbox[]lv

japcar 29.09.2009 16:40

Šis portāls arī paiedāvā tavu kategoriju- tkai nekas no normālajiem, vispāratzītajiem brendiem cenā līdz 35 lvl/gab nebūs šķiet

ssl.delti.com/...

japcar 29.09.2009 16:38

Atjaunots ir atjaunots- visādi gljuki var izlīst.

Kvalitāte šiem abiem variantiem būs +/- 1:1

Es perosniski ņemtu Hankooku jo jauns ir jauns.

Bet abi gadījumi ir so so.

P.S. uz jauājumu - atsauksmes par konkrēto atjaunoto gumiju- šaubos vai te ir advancēti atjaunoto riepu braucēji kas tagad varēs Tev pateikt, bet mēģināts nav zaudēts

japcar 08.09.2009 14:26

Pats lietoju to castrol Magnatec jau 3 auto- nekādas šaizes nav bijušas.

Tad kāda mārrutka pēc tagad gribi ņemt kaut kādu krutku- Tev pasaulē normālu eļļas brendu pietrūkst ???? Ietaupīsi 1l uz 1 litru sintētikas- nu baigi bagāts paliksi no tā 5 īša? A ja sasipīsi mašīnai dzinēju- tad varēsi kost pirkstos.

Mans ieteikums- ja Magnatec par sālītu- ņem jebkuru citu pazīsta brendu, bet neeksperimentē ar no-name. Dzinēja remonta cipars parasti ir ar 3 nullēm. Nax** Tev to vajag?

Viena galējība ir liet ūber eļļas pa 7-10l/litrā vecam lūzni,- bet nekrīti arī otrā galējībā un irkt lētuci, tikai lai būtu sintētika :/

sarashkins rakstīja: Man nevajag obligāti D&G tipa produkciju.

Lai gan līdz šim 3,5 gadus lēju Castrol Magnatec, tad tagad salasījos šitādas runas:

"Ja tu no rīta velkot uzvalku pārdzīvo par to, ka "Versace" logo tam ir uzšūts uz IEKŠĒJĀS kabatas, un tu ne pārāk apzinies ko nozīmē SAE un API abreviatūras uz eļļas iepakojumiem, tad tu gribēsi lai tava auto motorā ielej to eļļu, kuras nosaukumu esi dzirdējis visbiežāk, un kurš skan tavuprāt vislabāk. Un tas ir tikai normāli. To sauc par konsjūmerismu." www.yr.lv/...

Un nolēmu, ka jāpaskata, kas cits vēl tirgū ir pieejams atbilstoši 5W40 vajadzībai.

japcar 01.09.2009 12:07

Cik saprotu avarija notika uz Pleaskavas šosejas, šaipus Siguldas kur ceļš no 1 joslas pārto 2,5 joslās? Kur tad tavs boss dzīvo ja līdz tai vietai nokļuva ar "Aukstu eļļu diffā"?

Bet morāle pasakai jau ir Jetti aprakstīta 2 komentarus ieprieks. Ja gribi ar parketnieku gāzt pa mežu un neceļiem- patrenējies iepriekš kaut kur lai nesanāk novākoties.

krabuchio rakstīja: nu boss jau onka gados, to outlander njeema lai mediibas var iebraukt izbraukt. mezhaa, mazos aatrumos jau logjiski ka pietiek laika tam awd izdomaat kad un ko dariit.

Savukaart aatraak braucot var rasties krenkji, jo AWD jau censhas padot griezi uz ratiem kuriem ir vislabākā sakjere. ja shis AWD tiek darbināts ar viskosajūgu, bet, ak vai, ziemaa tikko pielaistam autinjam taa ellja tur vareetu buut arii auksta, tad attieciigi visa taa griezes padoshana uz aizmugures ratiem noteik ar aizturi un tad nu rezultaats taa sakot uz sejas

japcar 31.08.2009 16:07

Piedošanu par SPAMu

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti