iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ezis71 05.11.2017 9:17

Es domāju kad viņi brauktu ar vilcienu tikai ne ar mūsu vecajām miskastēm,peronus sataisīja bet vilcienu iepirkumu pasēja.

ezis71 04.11.2017 6:38

Tik vai tas ko mainīja/mainīs,dziļi šaubos.Vel vajadzētu auto īpašniekam piešķirt soda punktus kad tiek fiksēts ātruma pārkāpums ar fotoradaru.

ezis71 03.11.2017 21:48

Ne CP ne netrafarētās mašīnas ko mainīs,jāgaida kad šie indivīdi apsprāgs.Piemērs,pie mums darbā zaļš konteiners ar uzrakstu"Tīras lupatas"bet ir indivīdi kas domā kad tā ir miskaste.Interesanti,vai viņi savās mājās arī uzvedas kā cūkas?

ezis71 03.11.2017 20:05

Nu nezin ko Tu tur esi ēdis bet tu esi pirmais kas sācis runāt par divu vīriešu mīlestību.Es varu rupji nogānīties bet intīmās lietas es šeit neapspriežu.

ezis71 03.11.2017 19:42

Man jau liekas kad kruīza vispār neprot bremzēt.Tu par kādu kruīzu runa,par adaptīvo?

ezis71 03.11.2017 19:35

Kas tad nu,jau dienas vidū esi piesūcies un gribās kādam pasūkāt.Es tagad iekapāju,varu tev piedāvāt pasūkāt,ko teiksi?

ezis71 03.11.2017 19:17

Pofig cik tur tās minūtes,es gribu braukt nevis vilkties bet tu bremzē trešajā joslā un otrajā arī,tur tā problēma.Kas tev problēmas braukt pirmajā,tā josla tevi kaut kā pazemo?Piemēram mani viņa nepazemo,nekad nebraucu pa otro vai trešo bez iemesla,tikai pa pirmo,vajag kādu apdzīt tad ietopīju pedāli un atkal atgriežos savā joslā.Kā tev tas dalbojobam nepielec,grūta bērnība bija,daudzbērnu ģimene bijāt,viens podiņš uz visiem?

ezis71 28.10.2017 21:34

Nullīte ir patīkama sajūta,jauna salona smarža,nekur nekādas liekas skaņas,plastmasa arī vēl dus saldu miegu.

ezis71 28.10.2017 21:22

Nekā tur lēta nav,metāls maksā aptuveni 500 eur tonnā,kad no viņa uztaisa konstrukcijas tad cena jau aptuveni 1000 eur tonnā.Sendvičpaneļi arī nav nekādi lētie,100 mm biezs panelis kvadrātmetrā varētu maksāt kaut kur 25 eur,biezākais panelis ir 210 mm.Ātrums gan ir,divstāvu privātmāju ar visiem otrā stāva dzelzsbetona pārseguma paneļiem zem jumta varētu dabūt 2 dienās.

ezis71 28.10.2017 20:56

Es drīzāk teiktu ka nē jeb nav obligāti.

ezis71 28.10.2017 13:13

Atkārtošos,tikai Ruki(Somija) sendvičpaneļi,pat skrūves.Ja tu gribi lai kaut kas labi turas pie paneļa tas ir jāpiekniedē.Ruki paneļu atslēgās(vieta kur savienojās apakšējais panelis ar augšējo)ir iestrādāta gumija,poļu paneļiem tās nav.Jumta paneļus no apakšas neviens neskrūvē bet no augšas cauri visam panelim.Kā tu kaut ko vari spriest par šo ja tu neesi redzējis kvalitatīvi uzbūvētu šāda tipa būvi?Pēc profesijas esmu metāla būvkonstrukciju montāžnieks,kaut ko būvēt skandināvijā ir tīrais prieks jo tiek izmantoti kvalitatīvi materiāli.Tās pašas ruki skrūves ar ko paneļi tiek pieskrūvēti pie metāla kolonām,skrūvi vari trīs reizes jaunā vietā ieborēt kur metāla biezums 10 mm,poļu katra trešā metama miskastē.Par paneļiem vispār nav ko runāt,vienā galā platums 1000 mm otrā 1005 mm.

ezis71 28.10.2017 12:26

Sendvičpaneļus nedrīkst griezt ar fleksi jo metāla aizsardzība nodeg un viņš sāk rūsēt,drīkst tikai zāģēt.Ar ranilu tāpat,griešanai izmanto elektriskas šķēres.

ezis71 28.10.2017 9:43

Ja būvētu sev māju tad tā būtu divstāvu kubs ar vienslīpa jumtu,metāla karkas apšūts ar Ruki sendvičpaneļiem kā arī jumts.Uz jumtu neliktu tam speciāli paredzētos sendvičpaneļus bet tos pašus sienu paneļus.Kāpēc Ruki?Tāpēc ka tie ir kvalitatīvi,poļu paneļi ir šķībi greizi nepareizi.No iekšpuses sienas apšūtu ar reģipsi 2 kārtās,sanāk sava veida kaļķa apmetums.Paneļu pluss ir to viegla montāža,ja tie ir poliuretāna tad tie ir viegli,autoceltnis nav vajadzīgs,pietiek ar šķēres pacēlāju.Nav tādas problēmas kā kondensāta veidošanās sienās.

ezis71 28.10.2017 7:41

Biku vairāk kā mēnesi.

ezis71 25.10.2017 19:06

Tas tiesa,lattelekoms rāda tikai HD neviss Fuul HD.

ezis71 25.10.2017 18:57

Cik man stāstījuši tad siltumsūkņi nav domāti mūsu platuma grādiem,ja atgriezīsies ziemas ar patstāvīgiem -15 tad to īpašnieki būs auzās.

Ja man būtu privātmāja tad apkure būtu malka/akmeņogles vai granulas,apkures sistēma uz pašteci ar ūdens rezervuāru uz kādiem 5000 litriem.

ezis71 24.10.2017 19:38

Ja savs mežs tad cita lieta bet pašam cirvi pavicināt arī nenāktu par sliktu,labāks par sporta zāli.

ezis71 24.10.2017 18:54

Es būtu jaunu štrāsi taisījis pa bijušo dzelzceļa līniju bet pāri Kangariem aizliegtu kravas transporta kustību un vel biku kokus apzāģējis gar ceļu lai ainava būtu redzama no auto loga,savādāk baigie džungļi.

ezis71 24.10.2017 18:28

Pa 100 eur visai sezonai var nopirkt papeles vai sapuvušu melnalkšņa malku bet ne bērza.Bet tu jau laikam zini kad malku jāgādā 2 gadus uz priekšu.

ezis71 23.10.2017 19:04

Bija man viens paziņa kuram bija Audi quattro,ziemā braukāja ar vasaras riepām jo teica ka šim auto ziemenes nav vajadzīgas.Bet kādā jaukā ziemas vakarā aptinās ap laternas stabu un autiņš vairs nebija restaurējams,labi kad pats palika dzīvs.Tāpēc labāk savu muļķīgo plātīšanos atstāj pie sevis!

ezis71 23.10.2017 18:42

Šaubos gan kad tu ar gāzi redzēsi 300 tūkst.km.Klau,a tavs auto virs 4000 apgriezieniem pārslēdzas uz benzīnu?

ezis71 22.10.2017 2:25

Ej labāk ierauj kādu sotaku,redzams kad tev par īsu.

ezis71 21.10.2017 23:27

Aizbrauc uz diagnostiku jeb meklē peļķes,Peipus būs tieši laikā.

ezis71 21.10.2017 23:21

Atkārtošos,kādus 2 gadus atpakaļ ziemā braucu no Priekuļiem uz Rīgu,āra temperatūra bija zem -10,nāca stiprs sniegs,līdz Vangažiem ceļš netika kaisīts,tīrais prieks,100 km/h kruīzā,tik skaties spogulī kā sniegpārslas dejo.Ceļš tīrs jo autiņi visu sniegu nopūš no asfalta,nekas nepielīp,stikli tīri.Vangaži,temperatūra zem -10,всё,пизда,приехали,Ušakovs gāž sāli,kruīzu slēdzam ārā jo uz asfalta kaut kas pakūst un process apstājās,sākam lietot logu šķidrumu,autiņš paliek netīrs.Tagad rodas jautājums - какого хрена это нужна?Viss bija tik smuki bet viens ēzelis visu sačakarēja,tur par drošas braukšanas skola nepalīdzēs.Zviedrija,Ostersund,šitādu figņu nebiju manījis,ziemeļi tie nav bet tuvu tam,apledojums uz štrāses E14,nekas netiek kaisīts,akmentiņi netiek kaisīti,viss autovadītāju rokās,visi brauc 70,kas jūtas drošāks tas brauc ātrāk,visi brauc un neviens nesitās.Laikam tur ceļa uzturētājus drāž ja taisa sūdus bet pie mums maksā prēmijas.

ezis71 21.10.2017 22:34

Maza piebilde,ar Sailun bija domāta bezradžu/neradžojumā riepa sailun ice blazer wsl2 jo radžojamā riepa bez radzēm ir cietāka par neradžojamo riepu.Manas jaunās tupeles arī ir neradžojamas bet cietākas kā Dunlop graspic ds2,no personiskās pieredzes ds2 ir izcilas riepas uz ledus,kā pielīmētas bet pa sniega/sāls putrā autiņš peld jo riepai nav virziens.Wls2 pa putru iet ka tanks jo skujas zīmējums,liels pluss tā ir skandināvu tipa ziemas riepa,jā,uz ledus ir sūdīga bet man kā rīdziniekam pa putru vien jādzīvo un tāpēc nopirku Blacklion snowpioner bw56,arī skandināvu tipa ziemas riepa ar skujas zīmējumu,tik pat cietas kā wls2.Man neko labāku nevajag,ātrāk par 100 km/h es nebraucu,ja es braucu ārpus Rīgas tad kopā ar ģimeni un vienmēr domaju par savu peciņu(meitiņa 3,5 gadiņi) lai viņa būtu drošībā.Pirelli Snowcontrol(bijušas īpašumā 2 ziemas) ir bāņa riepa tāpēc viņa nav piemērota mūsu laika apstakļiem,tas tikai tāpēc ka mūsu ceļi netiek tīrīti bet tikai kaisīti,visu laiku jāmīcās pa putru.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti