Neķer krenķi,ķēdes praktiski nebojā betonu ja nu vienīgi betona klājums sūdīgs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Neķer krenķi,ķēdes praktiski nebojā betonu ja nu vienīgi betona klājums sūdīgs.
Tas tiesa,sievas brālis katru otro gadu metina savu veco vw busiņu,ar to ka viņš dzīvo laukos kur nav tik daudz sāls kā Rīgā.Saku viņam kad jāpērk cits,cik var metināt,drīz sastāvēs no ielāpiem vien.Šis gribot merša busiņu tik naudiņas nav tik daudz,piedāvāju lai ņem reno trafika dvīņubrāli nisanu,tas būs lētāks par reni.Tas viņam nepatīkot,nu tad lai metina tālāk savu duršlaku.
Ja kurš te ir sūds tad tas esi tu.
Patiesībā visa VAG grupa ir viena liela problēma.Autiņi rūsē kā akas spaiņi,no cinka ne smakas,pareizāk cinka krāsa.Manam citronam krāsa nolekusi vienā vietā uz durvīm,bļin,reāls cinks redzams,kā laternas stabam.2008.gada Fabijai rūsa uz jumta parādījās jau pēc sešiem gadiem kaut rūpnīca deva 12 gadu pretkorozijas garantiju.
Šodien arī solās būt tik pat labs laiks.
Motorolers rakstīja: Ej ka vien padzer savus 2 litrīgos aliņus, normāli cilvēki boulingā pacilās alus kausu!
Ļoti pareiza avatara izvēle.
Nav man vairs pežulis,šodien iemainīju pret citronu c3 picasso ar 1,4 l benzīna motoru,smukā zilā metāliskā krāsā.Inčīgs autiņš bet man patīk,toties visa vēsture kā uz delnas jo bija pirkts latvijā un noskrējiens 170 000 km.
Žoklīti piecērt [cenzēts].
Man 1 km un nebūšu,labāk iekapāšu un forumā iekakāšu.
Kolēģis stāstīja ka Ventas rumba vairs nav redzama.
Piekabē gāzes baloni?
Kā mazi bērni,viens uzraksta ka "būšu",cits par to ieliek
.
Ko vēl panelis nerāda izņemot temperatūru?
Biju agrāk Škodaclubā,novelcene pa visu buferi bet klubs pajuka kopā ar mājaslapu.
15 gadi un tikai 300 litri, tiešām veterāns.
Nākamo pirkšu benzīnieku bet ne mazāku par 1.6 l, skatos uz B klases mersi.
Zināju ar ko viņš ir aprīkots bet daļa vainas ir Forum Auto pie kvēpu filtra sabrukšanas.Kad iegādājos šo auto aizbraucu pie viņiem uz diagnostiku un apkopi.Tur atklājās kad problēma ar turbīnu,nomainīja priekšējos bremžu klučus bet sprauslas nepārbaudīja.Tagad pa punktiem,turbīna bija pirmā kas piekakāja kvēpinieku un pie tālākās iznīcināšanas pieķērās sprauslas.Ja dīleris būtu toreiz pārbaudījis sprauslas tad iespējams mans kvēpinieks vēl dzīvotu laimīgu dzīvi.
Gadījumā ja manu auto pieslēgs pie kompja tehniskajā apskatē tad viņi redzēs kad ar visu sistēmu viss kārtībā.
Michux rakstīja: Jap, būtu pircis jaunu... Jo ja reiz esmu izvēlējies dīzeļauto ar visām izrietošajām problēmām, tātad esmu visus ekonomiskos ieguvumus kārtīgi izsvēris.
Bet tā kā gadā es nobraucu 10-15k, tad man dīzelis nav galīgi aktuāls.
Kad tev būtu jāatpogā ap 1500 EUR tad domāju tu noteikti dziedātu citu dziesmu.
Lētāk ir amputēt kvēpu filtru un pārprogramēt vadības bloku(330 EUR) nekā uzstādīt gāzes iekārtu.
Tu būtu pircis jaunu?
Šodien saņēmu savu autiņu ar izoperētu kvēpinieku.
Iet labāk?
Grūti pateikt,strādā tik pat klusi kā pirms tam,teica ka būs biku ekonomiskāks un jastrāks.
Tas Fords bija lūznis,tikai Tolmets varēja uzlabot situāciju.
Vito(pasažieru) viņa sapnis tik 10 štukas nava.
Un tu pirms metināšanas sava golfa kuzovu nogāji ar smilšu strūklu,pēc metināšanas nogruntēji ar epoksīda grunti?