Pirmais rakstīja:
Sviestnesis rakstīja:
Pirmais rakstīja: www.kemi.lv/...
interesanti, kas ir brūnās bumbiņas????
un kas ir baltās????
vai baltās bumbiņas ir gaiss???? ja tā, tad kāpēc baltās bumbiņas ir mazākas par brūnajām?
bļē, a vispār ir kāds kantoris banānijā, kas nodarbojas ar reklāmas satura kontroli????? un tās atbilstību veselajam saprātām?
piemēram ja uz maizes uzrakstīts, ka mūsu maize ārstē vēzi... un izrādās, ka tā nav
Tas jau vēll nav viss...
Vai Tu zini, kas ir Laime
Ja ne, tad ieskaties..
www.kemi.lv/...
nē, nu labi... bremžu šķidrums ir higroskopisks, tobiš piesaista ūdeni un zaudē savas labās īpašības....
bet kas ar to riepu? slāpeklis to riepu dzesē????
Par karstumu tur www.tiresavernitrogen.com/... rakstīts šitā:
Water vapor in compressed air acts as a
catalyst, accelerating rust and corrosion.
Water vapor also absorbs and holds
heat. And, when it changes from liquid to
vapor, water expands tremendously in volume.
So, tires inflated with wet air tend to run
hotter and fluctuate in pressure more. That’s
why racing tires, where fractions of a psi can
radically change handling, are inflated with dry nitrogen.
Pirmais rakstīja:
brmbrmm rakstīja: Bet, slāpeklim riepās ir arī mīnusi - tas ir nedaudz smagāks par gaisu, līdz ar ko ritenis pie viena un tā paša spiediena ir smagāks ar slāpekli nekā ar gaisu pildītais.
No šāda aspekta riteni labāk pumpēt ar ūdeņradi!
Nu, vai ar hēliju.
slāpeklis ir VIEGLĀKS par gaisu
Lasot kļūdījos :
CLAIM: Tires hold their psi longer with nitrogen than air. This is true, although we said that was because nitrogen has more mass than air. As Dr. Ray Bergstra, armed with his Ph.D. in chemistry, informed us after the fact, nitrogen has slightly less mass than air. It diffuses through tire walls more slowly because it has larger molecules. www.moderntiredealer.com/...