Ja tā skrūve ir izstaipīta, tad paņem ar āmuru un atsit uz remontizmēru, nu tā kā ipedgars to dara...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja tā skrūve ir izstaipīta, tad paņem ar āmuru un atsit uz remontizmēru, nu tā kā ipedgars to dara...
GB12 rakstīja:
aizvermuti rakstīja:
Seene rakstīja:
aizvermuti rakstīja:
uupis rakstīja: Preventīvā drošības nauda pilsoņiem, ko iemaksā jebkurš, gadījumam, ja nu tomēr izrādās likumpārkāpējs…
Principā analoģiski banku garantijas fondam, bet vajadzētu iztikt ar vienu - šo vai octu.
Kāpēc tad ar vienu. Auto OCTA jau arī ir garantijas fonds. Attiecīgi tādu par arī personīgajai
Jā, bet tas ir iekļauts OCTA cenā, un gala lietotājam ir jāmaksā tikai par vienu pakalpojumu.
Kas ir iekļauts OCTA cenā?
OCTA cenā ir iekļauts tikai tas, ko tu nodari ar savu mašīnu. Ja tu pats ar zāles pļāvēju uzbrauc nāburgam virsū, nekāda OCTA nelīdzēs, tikai VCTA.
A ja zāles pļāvējam ir octa?
Ja strādā kā ipedgars, tad tur nekas precīzāks par IT16 nesanāk. Tādā gadījumā principā ar parasto celtnieku ruļetku var mērīt visus izmērus.
p.s. kā te viens teica, tad vītnes izmērus nosaka viens standarta, skrūves garumu cits, attiecīgi štrumi un metodes mainās. Bet ipedgariņam jau pokuj, paņem opja i-bīdmēru un dragā vaļā...
Miška indženērs var kautko iekomentēt par šito fordu:
kas labs, kas slikts?
Vai Latvijā var nopirkt, un kad?
Te viens grib pirkt jaunu hilux, bet apskatījās raptor parametrus, testus un cenu , saprata, ka nakuj to koijotu.
Tur jau tā izstaipīšana sanāk, kad skrūves vītnes solis neatbilst urbuma vītnes solim. Tas ir tipiski fordam...
Dark_Side rakstīja: topiks principā iet par mani franci ne par baltu tas tā ibio
Topiks principā iet par to, ka franči nemāk būvēt auto. pirmais vēl varēja pastāstīt par nolauzto stūres pirkstu...
i_edgars rakstīja:
Pirmais rakstīja: nu tad BEIDZOT (lai var topicu slēgt) pastāsti un uzzīmē ...
Es neesmu vainīgs, ka Tu neesi iemācījies lasīt, neesi spējīgs izmērīt vītnes soli un noteikt vai tā ir stiepusies vai nē. Pie kam viss te ir jau reizi aprakstīts. Tā ka vienīgais kas te tirš esi tieši Tu ar saviem dibenlaižiem.
Tev bīdmērs nav izstiepies no tik biežas mērīšanas??? Tev tie štrumi vispār ir sertificēti un verificēti? Ja ne, tad tavi teksi ir pilnīgs bullšits...
Palaidniex rakstīja: scheit polichi ir izraadiijushu ne biezhi noveerotu sapraatu un sodiijushi peec buutiibaa - tikai tos, kuru reaali traucee...
reizeem ir gribeejies izsaukt milichus dauddziivoklju pagalmos, lai sodiitu atsevishkjus inva, oi - indiviidus, bet risks, ka sodiis arii paareejos, kuri formaali paarkaapj, bet nevienam netraucee arri tiktu pa burzmu sodiiti.
ja bbuutu garaktija, ka sodiitu tikai reaalos kretiinus - ne reizi vien buutu izsaucis...
Piemeers bija ar vienu mersi, kursh, lai "netrauceetu" mashiinaam noparkojaas pa visu vieniigo trotuaaru gar maaju... taa, ka ne tikai ar ratiem, bet vienkaarshi paiet garaam nevareeja, a speciaali skraapeejot saanus var "uzrauties" uz sveshas mantas tiishu bojaashanu
Piemērs bija ar stāvvietām pie Daugavas baseina (Barona ielā). Baseina admins izsauca (ne vienu reizi vien) PP un atklāti ar roka norādīja- šitam līmēt, šitam nē u.t.t. pa visu teritoriju.
Stāvēšana Ķīpsalā (RTU teritorijā) drīz kļūs pa visam sāpīga lieta, kad uz turieni pārcelsies perifērija. Un olimpieši arī taisās ieviest maksas stāvēšanu.
Varēja pārņemt to pēdējo sābu un ielikt motormuzejā, ar piezīmi, ka mēs mākam nolaist uz grunti ne tikai savu valsti, bet arī citu valstu ražotājus.
sarashkins rakstīja: kārtīgam iņčiņieram ir nevis viens mikrometrs, bet gan vesels LAUKS ar mikrometriem - pa vienam priekš katra visiem pielaižu laukiem!
Un nevis kautkād, bet normālā sadalījuma (Gausa) lauks...
Daži fakti par i-inženieri.
No kā cēlies vārds i-inženieris. Tas ir starpnacionāls profesijas apzīmējums:
in - no angļu valodas, nozīmē iekšā
že - no krievu valodas, ķipa Žeņa
nieris - latviešu valodas niere
Tātad, i-inženieris ir Žeņa, ņemošs iekšā uz nieres. Citiem vārdiem, jo lielāks i-inženieris, jo vairāk ņem iekšā.
Daži fakti no i-inženiera dzīves:
Ja i-inženieri aizsūta uz noliktavu, tad viņš tā arī izdara - aiziet un noliek.
Ja i-inženierim prasa vītni, tad viņš to novij (no kaņepes labo, no liniem kreiso).
Ja i-inženierim prasa atnest zobratu, tad viņš to arī atnes - ratu zobos.
Un beigās tāds retorisks jautājums - cik i-inženierus vajag, lai nomainītu galvas skrūvi? Man sanāca kādi 8-ņi.
Manispēc tos fotoradarus lai saliek kaut vai ik pēc km. Vai vēl labāk, lai uzstāda satelītfotoradarus.
Es saku tā - jo labāks auto, jo lielāka bauda braukt nesteidzoties (nu tā, ar -5 ... -10 no aizliegtā). Ja viss ir labi, tad vienkārši nav kur steigties, sēdi ērtā siltā beņķī, klausies labu muzonu un sēņo.
Protams, ja tai dzīvē tā neiet, ja tas auto tāds sūdīgs, ja personīgajā dzīvē problēmas, nu tad ir jānesās - pedāli grīdā, ar rēcošu motoru jāķer katru sekundi, katru minūti.
Nu kautkā tā...
Vispār tagad es sāku saprast, kādēļ ipedgaram ir martens. Viņam taču ir divi fordi, un tos lūžņus (1000 skrūves u.t.t.) kautkā ir jāpārstrādā. Pat Tolmets nespēj visu aizvākt, tāpēc pedgariņš kausē uz vietas...
Un cilvēki vēl runā, ka braukšana ar veciem dīzeļfordiem esot akujenna ekonomiska.
Tad jau točna labāk viņā likt iekšā martenu, tam nav 1000 reizes jāmaina galvas skrūves un jāpērk speciālie instrumenti.
Slinkais rakstīja:
Gauss rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Gauss rakstīja: Skrūves galvā nestiprinās. Pietiek atskrūvēt gaikas un nocelt galvu nost. Nu vismaz tā darīja žiguļiem, jafelēm un tamlīdzīgiem mēsliem. Normāliem auto galvu nekad neesmu ņēmis nost.
Tās, no kā tu skrūvēji nost uzgriežņus, ir tapskrūves (topošajā valsts valodā - špiļkas..). Normāliem auto gadās, ka galvas pieskrūvētas ar bultskrūvēm (bolt).
Ar bultskrūvēm elementāri, paliek zem galvas šaibas un gatavs. Ne velti vecajiem aužiem galvas saukā par "šaibiniecēm". Tas tādēļ, ka šaibas zem bultskrūvju galvām.
Ar tapskrūvēm jau sūdīgāk, vai nu jāfleksē nost liekais, vai vārstu vākā jātaisa padziļinājumi/caurumi, lai vāku var uzlikt virsū.
muļķis. tās gailav ta saukā, jo tām nav hidrokompensatoru. un vārstu atstarpes regulā ar šaibām
Reizēm gadās ka kāda šaiba iekrīt vārstos, nu un?
Centis_Nuudele rakstīja:
Gauss rakstīja: Skrūves galvā nestiprinās. Pietiek atskrūvēt gaikas un nocelt galvu nost. Nu vismaz tā darīja žiguļiem, jafelēm un tamlīdzīgiem mēsliem. Normāliem auto galvu nekad neesmu ņēmis nost.
Tās, no kā tu skrūvēji nost uzgriežņus, ir tapskrūves (topošajā valsts valodā - špiļkas..). Normāliem auto gadās, ka galvas pieskrūvētas ar bultskrūvēm (bolt).
Ar bultskrūvēm elementāri, paliek zem galvas šaibas un gatavs. Ne velti vecajiem aužiem galvas saukā par "šaibiniecēm". Tas tādēļ, ka šaibas zem bultskrūvju galvām.
Ar tapskrūvēm jau sūdīgāk, vai nu jāfleksē nost liekais, vai vārstu vākā jātaisa padziļinājumi/caurumi, lai vāku var uzlikt virsū.
Kas ir, kulē ierāvi!!!!! Aplikies kā alkāns uz pohām.
Salaga tu esi ipedgariņ....
i_edgars rakstīja: Gauss, kas i??? Tavā bērnudārzā TO māca??
Jā, mēs visādām tuparilām auklītēm (ipedgariem) mācām ne tikai to...
Nāc droši...
i_edgars rakstīja:
Gauss rakstīja:
Ak slabo atbildēt par bazaru, ne tu vari iedot atsauci u konkrēto grāmatu, ne tu zini videnes programmu.
Tu jau arī parādīju, ka vispāqr neko nezini par videni!!
Paņem sotaku (latos) atbrauc pie manis, un es Tev pārdošu šo unikālo grāmatu, kuru Tu neesi redzējis!
Linku viņam vajag!!! Riktīgs dalbajobs.
Redz kā sanāk, rakstīt muļķības tev ir pietiekami laika, bet uzrakstīt divus konkrētus teikumus (atsauci uz grāmatu) tev ir par grūtu.
Laikam to 9-to klasi tu tā arī nepabeidzi... vai arī tā bija vienīgā grāmata mantojumā...
Runā ka Pirmais pie sevis dušā izveicot TĀ apmācības, moška piesakies...
i_edgars rakstīja:
Gauss rakstīja: tūlīt ņemsim priekšā...
Tev jau pieredze stipri lielāka - tā ka parādi kā to dara!
Duriks
Tu pat nesizini kā TO dara !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
toč bērndārznieks
i_edgars rakstīja:
Gauss rakstīja: Nevienā parastajā videnē rasēšanu nemāca, māca tēlotāja ģeometriju
Takšu Tu aizej uz videni un apskaties ko tur māca!!! Šitādu aunu patiešām vēl pameklēt vajag!!! UN vēl tre mācīs kā ko mērīt un kā ko skrūvēt. Pilnīgi tukšs paurītis, bet kā brēc!!
Ak slabo atbildēt par bazaru, ne tu vari iedot atsauci u konkrēto grāmatu, ne tu zini videnes programmu. Kā teiktu Vadonis, tukšplūtis tu esi, prasts martena kurinātājs....
Skrūves galvā nestiprinās. Pietiek atskrūvēt gaikas un nocelt galvu nost. Nu vismaz tā darīja žiguļiem, jafelēm un tamlīdzīgiem mēsliem. Normāliem auto galvu nekad neesmu ņēmis nost.
Nē, tas ir praktiski.
Gudri ir kā ipedgars to dara - 10 lapu garumā stāstīt to, kā mērīt to, no kā pašam sajēgas tik, cik gugle priekšā pasaka.
Tu gadījumā neesi deputāts???