iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
aansis 19.08.2016 10:23

Skujviņzin, ātrumā neko sakarīgu atrast nesanāk. Pameklē vēl info, būs interesanti uzzināt. Darbi tiek veikti pēc vispārīgās vienošanās, nevis iepirkuma rezultātā: www.rdsd.lv/iepirkumi/visparigas-vienosanas-ligumu-tehniska-dokumentacija. Tādu darbu un apjomu, cik man zināms, nelaist iepirkumā var tikai vienā gadījumā - ja sākotnēji ir bijis ES finansēts projekts, kā ietvaros ES nosaka tālākās uzturēšanas grafiku, kura neizpildes gadījumā ES finansējumu ir jāatmaksā.

aansis 19.08.2016 9:49

Kaut kādi nepareizi tev tie cipari. Tām mašīnām nebūs būtiskas atšķirības degvielas patēriņā. Un vispār īsti nevienā citā jomā, izņemot tavu gaumi.

aansis 19.08.2016 9:30

Vēlreiz - tu vari ieplānot, bet fondu dalītāji ierēdņi to pārplānos atbilstoši savas finanšu plūsmas vajadzībām. Bez problēmām pārlikt finansējumu citā gadā, nekā prasīts.

Un protams, ka filosofija un prakse nevar atšķirties. Atšķirties var teorija un prakse. Tev ir viena teorija, kura iespējams nav pareiza. Es pievienoju vēl vienu teoriju, kura arī, iespējams, nav pareiza. Kopā tās veido filosofiju, kas IR pareiza - izpildoties vienai vai otrai teorijai.

Elementārākā piemērā - tu saki, ka rīt līs, es saku, ka nelīs. Filosofs saka, ka rīt vai nu līs vai nelīs. Vienam no mums būs taisnība, otram ne. Kuram - to nevar zināt. Bet filosofam noteikti būs taisnība.

aansis 19.08.2016 0:04

No kurienes tādi aprēķini? Degvielas izmaksas?

aansis 18.08.2016 23:09

Atkārtošos - jebkuram lietotam auto ir jāatstāj rezerve remontiem. Ja paņemsi par visu naudu, kļūsi par kārtējo ākstu, kam ir kruts auto ar plikām riepām un tukšu bāku. Savukārt izdevīgums 5 gadu griezumā ir loterija - izdevīgāks būs tas, kurš mazāk plīsīs un atliktā nauda paliks tev pašam. Uzzināt to var tikai vienā veidā - tādā pat, kā ar loterijas biļeti - vispirms nopērkot un tikai tad uzzinot par savu (ne)veiksmi. Un pats galvenais - nepažēlo naudu un laiku kārtīgai diagnostikai, lai loterijas vietā nesanāk krievu rulete.

aansis 18.08.2016 23:02

Neticēsi, bet ES fondus plāno piecgadēs. Tāpat kā padomju laikā Un nevienam nekas nav skaidrs, kad ko apstiprinās. +/- Rīgas gads Briselē nevienu neinteresē. Vēl vairāk - vietējie fondu dalītāji ir pat ļoti politiski un SC pretinieki, līdz ar to var ļoti labi izmantot iespēju pabojāt sabiedrības viedokli.

Apstrīdēšana, ko mini, protams arī ir interesants faktors, kas saistīts ar murgaino iepirkumu kārtību mūsu valstī, bet tas tiešām nebūtu attaisnojums nesalikt darbus vismaz pa gadiem.

Nepārproti - es neapgalvoju, ka tā nav RDSD vaina. Tikai filosofēju par iespējamajiem variantiem pirms izdarīt pārsteidzīgus secinājumus.

aansis 18.08.2016 18:52

Par plānošanu - iespējams ne viss ir tā, kā izskatās. Neesmu lietas kursā par šiem ielu remontiem, bet zinu kopējos ES naudu sadales principus. Tu vari sarakstīt n-tos projektus un iesniegt, plānojot savus laikus. Bet ES naudas dalītāji tos izskatīs buntītē un apstiprinās ES fondu pieejamību visiem projektiem uzreiz - nosakot savus termiņus, kuros neiekļaujoties, ES līdzfinansējums tiek zaudēts. Šādā situācijā ir tikai divi varianti - darīt visu uzreiz, lai vai cik tas izskatās nejēdzīgi, vai arī atteikties no naudas un kāda projekta realizācijas.

aansis 18.08.2016 18:47

Tu jau minēji džipus un SUV. Tagad raksti tikai par SUV - es paskaidroju, kādēļ neredzi džipus un tu pats - kādēļ neredzi SUV ;) Morāle - taisnība ir abiem.

aansis 18.08.2016 17:46

Es pazīstu divus velosipēdistus, ka lien tur, kur es ar savu 4x4 auto. Abi ir gatavi kilometriem pa brikšņiem un dubļiem stiept velo uz pleciem, jo ar to pabraukt vairs nevar! Mūsu kopīgajam hobijam gan nav saistība ar copēšanu, bet copētāji un tie, kas ar velo grib tikai braukt, apstājas ātrāk. Morāle? Tu ar velo visticamāk nebrauc tik tālu, kā tie, kas grib copēt nomaļās vietās - starp citu, vienkārši dubļainos ceļos velo izstāsies pat ātrāk nekā ielas auto, toties tiks tālāk šaurās taciņās.

aansis 18.08.2016 17:40

Ja vien neņem jaunu auto, kuram remonti jau ir iekļauti cenā (t.i. tas, ko sauc par jaunvērtības kritumu), tad esi gatavs remontēt tikpat, par cik nopirksi auto. Tas, protams, pie nosacījuma, ja pērc auto par adekvātu cenu atbilstoši modelim un vecumam. Šo cenu lielā mērā var vienkārši noskaidrot - paņem ss.lv un atlasi vēlamo auto un gadu, sakārto pēc cenas. Kaut kur pa vidu atlasītajiem būs pamanāms vienas cenas īpatsvars. Ja vēlies pirkt kaut ko, kam cena ievērojami atšķiras - vispirms saproti, kādēļ. Ja neizdodas uzzināt vairāk par "viens īpašnieks, tas pats mācītājs, bet man steidzami vajag naudu", droši dodies meklēt citu eksemplāru.

Kā jau esmu iepriekš teicis - lietota auto gadījumā var arī paveikties, un naudu, ko esi atlicis remontam, iztērēt nenāksies. Ar jaunu iztērēsi garantēti - tā jau ir tā garantija ;)

aansis 17.08.2016 16:23

kasinsh79 rakstīja: Ja no dīlera, tad riska nekāda.

Taču jārēķinās, ka dīleris gaidīs pārskaitījumu savā kontā (to var izdarīt arī viņu klātbūtnē no savas internetbankas) pēc pirkuma līguma noslēgšanas, tikai pēc tam braucot uz vietējo CSDD formēt sarkanos tranzīta numurus utt.

Tātad - plus viena diena Vācijā noteikti.

Vispār jau ekspresmaksājumi SEPA ietvaros tiek izpildīti 2 stundu laikā. Tas tā - ja nu gadījumā kādam tomēr riebjas uzkavēties Vācijā un labāk tīk samaksāt bankai, nevis viesnīcai

aansis 16.08.2016 21:14

Viss, ko MK noteikumi paredz - ir iespējams iztikt ar vienu mērījumu un neveikt otru. Pat pieņemot, ka maksu jārēķina proprcionāli, puse no summas joprojām ir neadekvāts cipars.

aansis 15.08.2016 23:56

"7,1 kwh litija batereja, ar kuras enerģiju var nobraukt līdz 600 km"

Izklausās spēcīgi. Un vadības pultī "krona" tāpat kā citiem radiovadāmajiem modelīšiem?

aansis 15.08.2016 23:37

Šie pat nav negodprātīgi. Vienkārši nesaprot, ko dara, piedāvājot man kvīti, kur kā maksātājs ir norādīta cita persona. Bet viņu supersistēma uzskata, ka maksātājs ir turētājs - norādīt citu bez palīdzības kasieres nemāk.

aansis 15.08.2016 22:43

Tāpēc, ka "vis...". Klasiska mērīšanās ar krāniņiem, tikai apgrieztā veidā. Es kā vecmodīgs krāniņmērītājs labprāt pabrauktu ar Hellcat, bet tas mūsdienās neskaitās stilīgi. Bet būtība jau no tā nemainās.

aansis 15.08.2016 21:28

CSDD vispār ir paši sajukuši ar turētāja konceptu. Privātām auto ir ļoti ērti ierakstīt tehniskajā pasē turētāju, lai nemaksātu daudz lielāku summu pie notāra par pilnvaru. Bet pēc tam īpašniekam ar šo auto aizbraucot uz TA, ir vesela epopeja, lai dokumentus formētu uz īpašnieku, kā rezultātā CSDD darbinieki nekautrējas piedāvāt savas ērtības labā viltot finanšu dokumentus ;)

aansis 15.08.2016 21:21

Policists nav tiesīgs izpildīt sodu. Nejauc ar tiesībām sodu uzlikt - t.i. pieņemt lēmumu, kuru var apstrīdēt tālākajās instancēs.

Piekrītu, ka tas būtu efektīvs līdzeklis dažu autovadītāju disciplinēšanai, bet tas būtu nesamērīgi, jo nozīmētu atteikšanos no tiesiskas valsts statusa, kļūstot par policejiska režīma diktatūru.

P.S. Nekur tālu no tā jau realitātē neesam, tomēr oficiāla šāda režīma atzīšana neiet kopā ar ES prasībām un gan jau ka tev pašam nepatiktu citos dzīves aspektos.

aansis 15.08.2016 16:44

Mēs esam vienīgā valsts, kurā šo fotoradaru (tie datus nosūta reālajā laikā un ir attālināti vadāmi) parametrus reālajā laikā var kontrolēt policija - t.i. ātruma slieksnis, virs kura fiksēt pārkāpējus nav noteikts, bet policija to var mainīt pēc saviem ieskatiem. CSDD tikai nodrošina uzstādīšanu un garantē, ka aparāts ir tehniskā kārtībā - labā ziņa vismaz tā, ka falsificēt pārkāpumus policija nevar pat gribot. Šādu informāciju starptautiskā konferencē sniedza šo iekārtu ražotājs, komentējot par to, kā viņu ierīces tiek izmantotas dažādās valstīs.

aansis 15.08.2016 16:32

Kopumā diezgan argumentēti, bet nu tas nobeigums visam pārvelk treknu krustu, lai nosauktu par saprātīgu domāšanu. Pirmkārt - tas aizņemtu vienlīdz CP laiku, par ko jāmaksā alga no nodokļu maksātāju naudas. Otrkārt - procedūras novilcināšana nekādi nav pieņemams soda veids, skatoties no administratīvā procesa viedokļa. Kas nākamais? Tiesas sēdes arī taisām garākas? Un visbeidzot - nevar piespiedu kārtā piemērot sodu, kamēr aizdomās turamais nav atzīts par vainīgu visās instancēs. Jau tagad CSDD soda punktu reģistrēšana, pirms ir beidzies pārsūdzēšanas termiņš, pārkāpj šo robežu.

aansis 15.08.2016 11:26

Starp citu - brīvdienās pildīju gāzi Pluņģes Statoilā. Ar Statoil kartes atlaidi samaksāju 0,39 Eur par litru! Patīkama pārmaiņa pēc Latvijas cenām.

aansis 15.08.2016 11:22

Kanibaals rakstīja:

aansis rakstīja: Vispār jau es tev tieši Rīgas TEC datus minēju, nevis abstraktus ASV. Savukārt par izmaksām runājot - tas kaut ko liecinātu, ja šajā jomā būtu brīvs tirgus. Atceries, ka degviela tiek papildus aplikta ar nodokļiem, bet elektrība subsidēta.

Nu tad jau daudz neatšķiras no autogāzes cenu politikas un arī līdzība, ka nevar celt autogāzei nodokli, jo tiek lietota tāpati gāze kas mājsaimniecībās. Kaut kā pret gāzi tev attieksme ir cita.

Kā tieši cita? Es neuzskatu, ka autogāzes lietošana samazina CO2 izmešus. Tieši tāpat, kā ar elektrību, nevis "cita".

aansis 15.08.2016 9:46

VWfans rakstīja: Es fanotu par dīzeli, ja vien tiem nebūtu tie stulbie kvēpu filtri, kas maksā 1000 EUR...

Bez DPF dīzelis patiešām piesārņo gaisu - nevis ar mistiskajiem CO2 "izmešiem", kas ir dabīga atmosfēras sastāvdaļa, bet gan ar kvēpiem, kas patiešām nav elpojami. Un kvēpu filtri nav stulbi un neko nemaksā, ja ar dīzeli BRAUC. Tava ekobraukšana dīzelim gluži vienkārši nav piemērota.

aansis 15.08.2016 9:43

msh rakstīja: Nē nu - tu uzrakstīji ka es esot kaut ko appīpējies, ka dīzelis ir turīgu cilvēku braucamais - tad nu es tev saliku pa punktiem kā tas rodas - tā kā tev šāds aspekts līdz šim nebija paradījies, atliek nosecināt ka vai nu tu nerēķini, vai arī pie vainas tavi īpatnējie braukšanas paradumi - vai nu pa bāni uz 200, vai ar brīnumu, kam transmisijas zudumi ir nevis padsmit, bet 60-70%...

P.N. Manis sauktie piemēri par pagājušā gadsimta fofāgena grupas ķīseļiem jau ir tādi, khem, ļoti maigi, par cik tie ir primitīvi un izturīgi motori, baidos ka tas ķīselis kuru tu gribi iebāzt savā bobikā, izturības un ilgmūžības ziņā ne tuvu nestāv tam pašam vecajam audī 2.5 TDI...

Tu uzrakstīji pavisam ko citu, nevis to, ko tagad raksti. Laikam jau pīpējamais vēl nav atlaidis, ja nesaproti, par ko to jautāju.

aansis 13.08.2016 0:06

"Tā kā tu, kā redzams, esi cilvēks, kas pārāk ar iegādes/uzturēšanas realitāti nesaskaries, tb saskaries, bet tev par tām izmaksām pajāt".

Izskatās, ka tev visi, kas var atļauties vairāk par tevi, ir buržuji Pastāstīšu tev noslēpumu - arī man ir jārēķina izmaksas, bet acīmredzot tomēr tās rēķinu pietiekami atšķirīgās summās, kas maina laikmetu un tehnoloģijas, par kurām runājam. Līdz ar to varbūt jāsaprot, par ko ir diskusija - netaisos apstrīdēt tavas zināšanas par pagājušā gadsimta dīzeļiem. Vēl jo vairāk - padomju laikos vieglajiem auto vispār dīzeļu nebija.

Toties par potenciālo vemšanu vari vainot blīvi pie stūres, tai ir mazs sakars ar dīzeļa dinamiku. Esmu ar tādiem braucis gana daudz, braucu arī tagad un centīšos tikt pie sava dīzeļa nākotnes ikdienas braukšanai.

aansis 12.08.2016 10:48

GB12 rakstīja: ... tipisks piemērs, kāpēc atļaut TA retāk kā 1 reizi gadā nedrīkst...

Domā, ka tehniskās apskates veicina iAuto apmeklējumu?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti