Vernons rakstīja: CSN, kā tādiem, ir jānoregulē attiecības uz ceļa starp priekšā, aizmugurē un blakus esošiem satiksmes dalībniekiem. Katram priekšā esošam gājējam, velosipēdistam un auto braucējam ir jārīkojas "TĀ", lai neradītu bīstamu situāciju (10.)! CSN 113. punkts tādā redakcijā vairs nav pieejams! Tātad viss, kas nav redzams, ir nobraucams! Problēma ir attieksmē un kustības drošības izpratnē. Juris Teteris, kvalifikācijas daļas priekšnieks, nesaprot "drēbi" un ar šādiem Noteikumiem viennozīmīgi ir parakstījis sev "vilka pasi"!
Es ļoti ceru, kā šādā redakcijā viņi spekā nestāsies! Kur ir šie "eksperti", kas apspriedīs problēmu? Troksnis būs liels!
Domājams, ka tieši minētais kungs ļoti labi saprot "drēbi" (tikai ne to, ko tu esi iedomājies), bet "vilka pasi" riskē dabūt tu, ja mēģināsi ar savu pieredzi uzstāties kā eksperts.
















andzins1111 rakstīja: CSSD mājas lapā ir pieejamas prezentācijas:
csdd.lv/lat/noderiga_informacija/preses_relizes/2014/?doc=2438
Statistika biedējoša. 2013. gadā 13 bojā gājuši velosipēdisti, un 10 motociklisti. Ņemot vērā ātrumu un pārējo, tā viennozīmīgi nav tikai pašu velosipēdistu vaina. Un 70 gājēji.
Prezentācijā: "Pašreizējie CSN velosipēdistiem paredz 2 kreisā pagrieziena veikšanas variantus - brauktuvju krustošanās vietu šķērsojot pa brauktuvju labo malu, bet, ja braukšanai pa kreisi iekārtota atsevišķa braukšanas josla, - no šīs joslas labās malas. Izvērtējot ārvalstīs esošos risinājumus, paredzēts atļaut kreiso pagriezienu izdarīt arī no uz brauktuves ieņemta kreisā malējā stāvokļa (uz divvirzienu ceļa – no ass līnijas). "
Jaunajā CSN projektā (203.): "...bet, ja braukšanai pa kreisi iekārtota atsevišķa braukšanas josla, nogriezties atļauts no šīs joslas labās malas. "