Palaidniex rakstīja: aansi - tā arī neatbildēji!
viela pārdomām - lai noparkotos uz trotuāra prtetējā ielas pusē ir jāatrod laiks, lai būtu tukšas vismaz 3 joslas - abu virzienu tramvaja un pretējā, tad jāuzstumdās uz bortakmeņa klēnām un izmanīgi.
Tātad pirms manevra jāstāv joslā un jāgaida, kamēr tiksi pāri (lasi čakarē savā virzienā braucošo kustību) un tad čakarējies ar lukturiem pret pūri kamēr uzrāpies uz trotuāra...
Pēc tam, kad brauc nost iestājas vislielākā pērle - vai nu izbrauc turpinot ceļu pa pretējās kustības joslu, tramvajsliedēm utt, pie kam jāsagaida 3-3.5 (!!!) brīvas joslas - citādi ir purns purnmā ar pretī braucošiem, tramvaju vai izles savā virzienā braucošam tramvajam virsū...
Vai, ja gribi braukt virzienā no kura piebrauci - tad nu gan ir vājprātīgi elegants apgriešanās manevrs...
Tur 90% automašīnu apgriešanās manevru var veikt - ir pietiekami plata iela!
Ja nevari uz ielas - apgriezies kruastā ar Annas ielu vai pretī maksas stāvvietai...
TĀ ARĪ NEATBILDĒJI KĀ TIEK AR PAPILDZĪMI NOVĒRSTA BĪSTAMĪBA UN NEVAJA-/NEJĒDZĪBA MANEVRIEM, kāpēc ir aizliegta parkošanās kreisajā ceļa pusē...
P.P.S.
Baronielā a
Tad kādēļ ir atļauta nogriešanās pa kreisi pagalmā? Sķērsojamo joslu skaits nekādi nemainās. Un vēl var gadīties, ka tieši tajā brīdī kāds no pagalma brauc ārā... Čakarēšanās vēl lielāka, bet tā pēc tavām domā ir tā pareizā?






















Palaidniex rakstīja: Bartonielā arī ko tādu vari atļauties?
Un tagad labākais padoms, ja esošais auto ir apnicis un nav cerību to pārdot pa normālu cenu?
Ir ideja!!!
Redzi kādu, kas tur mēģina ie-/izparkoties no trotuāra pret špūri - velc purnā. Visādas atrunas par abpusēju vainu - bezjēdzīgas, jo automašīnai ar purnu pret braukšanas kustību jau nav ko darīt sākot ar pretējā virziena tramvajsliedēm...
Vari būt drošs, ātrāk auto pārdosi pavizinoties pa jebkura rotācijas apļa pirmo joslu.