imzz rakstīja: varbūt takšu firma neļauj atslēgt.
Izteikšu minējumu. Taksis piestāj kaut kur, gaida klientu, kas to izsaucis. Visdrīzāk noslāpē to auto. Tad seko nākošais klients, nākošais un vēl nākošais un tā visu laiku.
Bez iejaukšanās softā, start/stop jāizslēdz katru reizi. Ja man dienas laikā 2x jābrauc, to var pieciest. Ja tas jādara stipri daudz - var piegriezties.



















gunbox rakstīja:
Freijers rakstīja: Kas tā ir par huiņu maukt no ieskrējiena joslas priekšā braucošajam un vēl dirsināties, tas nekas ka divas joslas, neviens nav paģērējis obligāti pirms katras pārkārtoties uz kreiso. Kontekstam, runa ir par A6 posmu no Salapils līdz Ogrei. Šodien Volvo izleca, ja pirmajam vēl nedaudz būtu jāpiebremzē (t.i.tā jau ir ceļa nedošana), tad otrais naturāli nočakarēja un vēl lūr kā auns, kad es, nekaunīgais atļāvos ar taures signālu un tālam gaismām pateikt ka tas īsti nav OK. Laikam visur laišana, raiferi satiksmè un tas, ka nedod pa dirsu (ja vien smagajam neizlec priekšā) par ceļa nedošanu, sāk darīt savu….
Paskaties otru pusi - kas notiks, ja tagad sāks visi taurēt un nepalaist? Jau šobrīd pietiek ar to, ka taurētāji 99%tos gadījumu ir tipiskie cietpauri. Pamatota taurēšanas uz ceļa ir ļoti reta parādība vai praktiski var teikt ka neeksistē, jo ir jāreaģē uz situāciju, nevis jāgrābstas gar pogām. Un pēc tam jau kāda jēga vairs taurēt.
Starp citu, pats esmu nedēļu atpakaļ dabūjis tauri vietā, kur varēja mierīgi palaist, bet nē, jampampiņam vajadzēja uzspiest pie luksofora, lai nepalaistu un pēc tam sabremzētos un taurētu. Vēl blisinās pārgriezis savu mazā IQ viepli. Reāli kaitina.
Tik pat sievai tieši tāda pat situācija. Bērzkrogā izgriežamies no CircleK uz Rīgas pusi... līdz busam pietiekams gabals un izvērtēts busa tuvošanās ātrums lai normāli izbrauktu. Busam redziet vajadzēja uzspiest līdz kādiem 80 un taurēt. Sieva jau redzēja, kas notiek un spieda grīdā. Vēl pirms apdzīvotas zīmes vietas jau bija uz 90. Tālāk no kalna buss protams pārkāpa arī nepārtraukto līniju dzenot. Žēl, ka ceļu policija nebrauka ar privātiem auto. Pietiktu budžetam gan no nedarbojošiem pagrieziena rādītājiem, gan lidotājiem apdzīvotās vietās.
Ja sāktu taurēt - taisni labi būtu.
Mana pieredze rāda, ka tiek stipri par maz taurēts. Ja katrs apzinīgi uztaurētu kādam signālu nerādītājam, jefiņam, kas nejēdzīgi izgriežas,veic visādus dīvainus manevrus; nelaistu bezkaunīgos sastrēgumu apbraucējus u.tml., varbūt tie sāktu domāt - nez, par ko man tā un jau kuru reizi? Varbūt es kaut ko daru nepareizi?
Neliels papildinājums - jā, gana daudz situāciju, kur tiešām kaut kas jādara un nav laika papildus darbībām, bet pietiek situāciju, kad varētu gan.
Cik pavēro autovadītājus, pamatā jau taurē pamatoti. Vien - bieži piecieš acīmredzamas cūcības.