msh rakstīja: Interesanti, kāds tam ir pamatojums? Es zinu ko pretēju - ka jādodas darba laika beigās - jo čaļi gribēs ātrāk pabeigt darba dienu... ![]()
Kā lai es zinu, bet fakts tāds - daudz mazāk ļaužu, nekā tādā pusdienlaikā.
Tiem, kas iesaka vakarā braukt, varbūt taisnība, bet mēģināts nav.























Kā pagaidu auto to Scala varbūt var lietot, bet citādi? Savulaik biju uzmetis aci šim modelim un nesapratu, kāda velna pēc tāds vispār būtu jāpērk.
Šis būtu tā kā vidusceļš starp Fabiju un Oktāviju. Attiecīgi Fabija mazāka & lētāka un Oktāvija lielāka, taču dārgāka. Ja atmiņa neviļ, tad tāda Scala izmēru ziņā nebija nekas izcils, taču cenas ziņā nemaz tik ļoti no Oktāvijas neatšķīrās.
Uz ielām jau arī tieši tādas maz redz.
"pilsētā auto iesaka slēgt 6.ātrumā jau pie 60 km/h" - man jau liekas, ka pat tad, ja cilvēks tiešām neizprot, kad pārslēgties, tie ieteikumi nav lietojami reālai braukšanai. Varbūt kaut kāda super duper eko braukšana uz papīra sanāk, bet faktiski vismaz dīzeļa auto pārvēršas nevis par traktoru, kā te forumā spriež, bet drīzāk par lokomotīvi...