Par klimatu piekrītu - modernā planšetes būšana man arī liekas kaitinoša, bet nu laikam ja citiem patīkot.
Par joslu palīgu piekrītu vēl vairāk - tas ir visdebilākais, kas tam auto ir novērots. Reālai dzīvei absolūti nepiemērots.
Kruīza gadījumā viņš ar distances regulēšanu vispār ir darbojies? Uz kloķa ir iespēja to mainīt. Standarta uzstādījums ir gauži droša distance, kur katrs uzskata par vajadzīgu iebāzties un tā braukt nevar. Ieliekot minimālo sanāk tāda, ka nu nez vai viņš bez kruīza īpaši tuvāk brauktu.
Par keylesu un atslēgas neesamību - cik tiku novērojis, ja vēlies auto atstāt darbojamies, atslēgu jāatstāj mašīnā. Tad viss notiek. Ja izkāpsi ārā, pēc brīža motors noslāpst ar paziņojumu, ka tas degvielas taupīšanas nolūkā vai tamlīdzīgi.
Domāju, ka kaut ko sakarīgi izkontrolēt var vien iestādēs ar mazu apmeklētāju skaitu. Pat ja tajos t/c ir daudz apsargu, tak jau tāpat apmeklētāju būs pietiekami un vienā brīdī iestāsies gaismiņu vērošana.