Paldies par ielūgumiem, šogad bija patiešām interesanti, pateicoties tieši ķīniešu auto. Ne gluži tāpēc, ka būtu baigā sajūsmā, bet vienkārši bija aizraujoši izpētīt un aptaustīt tik daudzus agrāk nekad neredzētus auto modeļus. Principā, ja gribētu pirkt jaunu auto, tad būtu patiešām jādomā, jo budžeta klasē price/performance attiecība ķīniešiem ir iespaidīga. Tas pats Donfeng Shine - jaudīgākā versija ar 190 Zs par drusku virs 20 štukām! Nu kurš vēl kaut ko tādu var piedāvāt? Vēl reāli interesants aparāts bija Hyunday Inster, kurš, šķietami pārkāpjot visus fizikas likumus, iekšpusē šķita lielāks nekā no ārpuses. VW un Audi pat neskatījos, Škodas pataustīju - nekā īpaša, Cupra Leon gan ļoti iepatikās, sajutu nostaļģiju pēc sava vecā Leona. Sportiskais fīlings nekur nav pazudis. Pietrūka Mazda un Toyota, kā arī no Alfa Romeo bija apskatāms tikai tas mazais, nedaudz dīvainais elektrobrīnums, bet laikam jau pēdējā gada laikā viņiem nekas jauns nav iznācis, lai būtu ko uz izstādi vest. Kaut kā tā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam

















Bet tā jau arī ir, ka ķīnieši savos močos izmanto 30 gadus vecas japāņu tehnoloģijas. Nezinu par šo konkrēto, bet ir moči, kur pat atklāti tiek pateikts, ka viņu kustina 90-to gadu Hondas dzinējs. Tehnoloģija varbūt ir novecojusi, toties uzticama un zināma. Reku tikko auto izstādē Donfeng benzīnniekiem arī bija rakstīts, ka Honda motori iekšā.