Eļļas līmeni jau mēs te attālināti nepārbaudīsim. Bet visdrīzāk tev ceļš pie kārbu meistariem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Eļļas līmeni jau mēs te attālināti nepārbaudīsim. Bet visdrīzāk tev ceļš pie kārbu meistariem.
Es nerunāju par maksimālo ātrumu, bet ātrumu, līdz kuram turpinās vienmērīgs paātrinājums. Bet līdz cik mans Kraislers var ieskrieties - nav ne jausmas, nav Latvijā tādas trases, kur izmēģināt.
Tas jau vislabākais variants, ja var sarunāt. Ne vienmēr gan sanāk.
Moš uztaisi savu topiku "ZZZZ random izpausmes" un tur publicējies? Video interesants, bet kāds sakars?! Un par tiem Zs... Man ir 2,7 ar 200Zs. Pietiek. Auto nav raķete, toties uzrāviens nebeidzas pie 70 vai pie 100, bet auto turpina strauji paātrināties vismaz līdz 140, kas ir ļoti patīkami apdzenot uz šosejas. Pieļauju, ka Skorpim ar dinamiku ir līdzīgi.
Njā, situācija, kad pie konkrētas mājas visu stāvvietu aizņem divi dzīvokļi ar milzīgu autoparku, būtu jārisina mājas iedzīvotājiem ar apsaimniekotāja palīdzību, nevis jāpaceļ problēma valstiskā līmenī.
Hmm... Un tev liekas, ka daudz ir tādu saules paneļu lietotāju, kuru sistēmas ir spējīgas ražot arī elektrības atslēguma gadījumā? Jā, visādi offgrid entuziasti publicējas uz nebēdu, ir dzirdami un pamanāmi, bet dzīvē tādu pašpietiekamu lietotāju skaits ir ļooti neliels. Tepat tikko ZZZ reklamēja offgrid sistēmas, tikai aizmirsa pastāstīt, vai pašam tāda ir?
Es nedomāju, ka tas ir labi un pareizi. Tos uupja murgus vismaz 3/4 vajadzētu dzēst ārā katru reizi, kad viņš iekakā. Bet gribētu dzirdēt Saimnieka viedokli.
Nu šis ir pilnīgs kretīns, ne reizi vien esmu viņa ateju padzēsis, kad teksti jau aiziet +18 līmenī.
Bet tev kā profesionālam kašķa meklētājam jau vajadzētu saprast, ka tur priekšā ir vēl trakāks, bez tam krietni neinteliģentāks kadrs. Tur vispār nav vērts diskutēt, viņš mals vienu un to pašu kaut miljons reižu, pakāpeniski palielinot rupjību īpatsvaru tekstā, nenonākot ne pie kāda rezultāta.
mariaga0asa
Nu jā, par tiem salstošajiem pirkstiem man arī tāds WTF moments bija 😁
Kaut kā dīvaini esi viņa tekstus sapratis. Īstenībā viņš tur elektroauto visu laiku slavē, tikai saka, ka visam jābūt godīgi. Kāpēc atbalstu nesaņem 5K lietota UP pircējs, bet saņem tas, kurš pērk par 100k? Kāpēc sanāk tā, ka jo bagātāks esi, jo lielāks atbalsts? Kāpēc nabagiem jāmaksā par bagāto E-Troniem? Un kāpēc tik drastiskas nobraukuma prasības, ja vidējam pilsonim tik daudz braukt nemaz nevajag? Sanāk, ka valsts motivē uz bezjēdzīgu braukāšanu riņķī, ja tev ir elektroauto?
Izteikts skaļi jau tiek tikai viens no abiem uzrakstītajiem vārdiem. Bet man jau liekas, ka bullšits. Kāds varētu iekomentēt, vai tiešām var sadzirdēt to otru?
Ja taisies braukt lielus gabalus, tad kā reizi vari ņemt kaut ko jaudīgāku, ar lielāku dzinēju. Mazmotoriem ekonomija ir tikai pilsētā, uz šosejas patēriņš izlīdzinās. Bet nu jā, prastie apvidnieki un kabluki tad nebūs labākā izvēle tīri braukšanas ērtību ziņā. Ar to pašu Partner, ko augstāk aprakstīju, - pie tās mašīnas stūres tu jūti, ka esi darbā 😁
Mans 2,7 atmosfēriskais Kraislers pilsētā ēd 11-13 litrus, bet pa šoseju var pat septiņos ierakstīties.
Nē nu, ja te par X-Trailu, tad vēl jau var ņemt arī Berlingo/ Partner. Arī ietilpīgs utt. Bija man, neatceros, ceturtā vai piektā gada 1,4 benzīns, nojāts līdz kliņķim, grabošu tiltu, gaudojošu kārbu, kuzava caurumiem pa virsu uzpļekātiem ielāpiem... Vienīgā lieta, ko neizdevās normāli atrisināt bija franču elektrības gļuki, bet katrā ziņā no punkta A līdz punktam B viņš mani vizināja. Vienīgā mašīna manā dzīvē, ko pēc gada esmu pārdevis dārgāk kā nopirku un atsitu pat ieguldīto, jo dabūju viņu barterā par dienas darbu. Sievasmātei patika - nevienā citā mašīnā neesot tik ērti iekāpt.
Vecais X-Trail ir lielisks darba zirgs (tik nafig viņam automātu?), bet kā ikdienas/ pilsētas auto es sev tādu noteikti negribētu. Ja dzīvotu pāķos bez asfalta vai ikdienā vadātu cementu un malku, tad noteikti. Jāteic gan, ka viņi arī traki rūsē, bet labums tāds, ka dizains atļauj metināt katram amatierim, jo ielāpu izskatam nav nekādas nozīmes 😎
Uz mani nenostrādāja. Tiešām kāds dzird nepareizo? Es gan arī nemaz nevaru pateikt, kuru īsti pirmo izlasīju.
Pamācošs video tiem, kas cer nopirkt lētu un labu Volvo
Eļļa, filtri - jā. Zobsiksna + ūdenssūknis arī. Sveces - vēlams. Pārējais gan bez vajadzības nav jāaiztiek. Pie ķēdes vispār nav jālien, ja vien nav kaut kādi specifiskie motori (modernie VAG?), kamēr negrab.
Jā, no TFSI droši vien vajadzētu izvairīties, ja vien nākotnes plānos neietilpst mācīties pārlasīt dzinēju. Bet man tāda sajūta, ka to gadu TFSI vispār vairs necik nav palikuši. Kad man pašam pirms vairākiem gadiem tāds noklapēja, nebija pat īsti piedāvājuma, kur lietotu dabūt. Visi pirmās paaudzes TFSI jau ir kapos. Jāatzīst gan fakts - tas TFSI man uz ceļa ir sagādājis arī diezgan daudz jauku brīžu 😎
Kāpēc tev vajag tieši 11-tā gada?
Šis citrons neizskatās slikti, bet galīgi neiekļaujas autora budžetā.
Labot auto drīkst, nedrīkst izmainīt konstrukciju tādā veidā, kā ražotājs nav paredzējis. Vecs Golfiņš vai Audi kā pirmais auto ir pavisam neslikta izvēle, tikai es skatītos uz benzīnu. Dīzelis ir ekonomiskāks, bet nāk komplektā ar visām specifiskajām dīzeļu problēmām.
Njā, tāds tendenciozs raksts ar īsti nesaprotamu domu. Vakcīnas beigušās un kaut kāds lohs (vai lose) to nevar dabūt. 6 pensionāri ar dažādām smagām hroniskām kaitēm ar gripas palīdzību nolikuši karoti. Parasta lieta taču! No tiem pensionāriem vairums (varbūt 4?) bijuši nevakcinēti 😂 Vobšem sviesta savārstījums kaut kāds. Un vispār - var jau potēties pret to gripu, ja veselības stāvoklis liek un ģimenes ārsts iesaka, bet kurš idiots to dara janvārī/ februārī? Tas gan rakstā ir norādīts pareizi, ka interesentiem par to vajadzēja novembrī domāt.
Par tiem 2 Euro vai puķudobi īstenībā nav nemaz tik stulbi kā izklausās 😁 Nē nu ja mājā dzīvo tikai tantiņas un viens elektriķis - pašdarbnieks, tad pēdējam ir brīva vaļa izpausties.
Nekad mūžā nav ienācis prātā sūdzēties par to, ka kāds pie mājas ziemā silda mašīnu. Galu galā ziemā arī logus parasti vaļā neviens netur. Jābūt dalbajobam, lai izdomātu, ka kaut kas tāds traucē.