aansis rakstīja:
... izņemot gadījumus, kad tā tiek šķērsota kreisā pagrieziena vai apgriešanās manevra laikā.
Nesapratu, kur tieši ir problēma?
aansis rakstīja:
... izņemot gadījumus, kad tā tiek šķērsota kreisā pagrieziena vai apgriešanās manevra laikā.
Nesapratu, kur tieši ir problēma?
"velojosla" arī ir tagad nodefinēta.
Šis punkts ir totāls stulbums un pretrunā ar 30.4, respektīvi autovadītājs nekad nebūs vainīgs, jo velosipēdists taču nepārliecinājās. Šitā samudrīt visu ar velo braukšanu saistītos punktus. Hmm. Ja jau ir priekšroka, tad kam īsti būtu jāskatās?
201. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.
Un tā prasība valkāt vesti diennakts tumšajā laikā, bezjēdzīga. Tas jau daudzās valstīs ir pierādīts.
Un kur tie visi sekotāji ir? Ja šeit visi kas +/- regulāri atrakstās, ir uz abu roku pirkstiem saskaitāmi. Deksters arī atkal apvainojās un aizgāja.
Nu uz lietotāja niku paskaties. Ja par tēmu, tad mani tracina tās reklāmas uz kurām ja netīšām uzbrauc ar peli, tad tās izpeld pa visu logu. Liekas VW tāda bija.
Tavuprāt ir normāli, ka 2 vai 3 reizes braucot pie dīlera, šis paziņo, ka grabēšana šim auto ir normāli, jo tas ir lēts? Kāpēc tad tikai ar 4. reizi atrada to vainu?
Fan, Tev jau matemātika patīk. Nu tad saskaiti cik daudz laika, degvielas litri (ar trešo zīmi aiz komata) un nervu šūnu tika notērēts braukājot pie dīlera un Īles? Un tas viss 100 EUR vērta remonta dēļ.
Atcerējos situāciju pirms gadiem 10, kad vēl biju jauns gurķis un B kategorijas tiesību nebija. Mani CP ekipāža apturēja par apdzīšanu uz dzelzceļa pārbrauktuves, jo ar motorolleri pabraucu garām pirms Teikas lēni braucošu auto rindai un nošķērsoju to. Toreiz arī tikai brīdinājumu izteica.
Tajos pašos delfu komentāros pavīdēja ziņa, ka CP interpretējos 170.2. punkta pirmo teikumu, kā atsevišķu noteikumu punktu. Tātad ja uz pārbrauktuves atrodas transportlīdzeklis, tad uzbraukt nedrīkst. Em, kas tas par sviestu? Manuprāt, jebkurš noteikumu punkts ir interpretējams tikai pilnībā. Vai arī es kļūdos?
Fan, beidz lasīt informāciju internetā un sāc rīkoties.
1. Sazinies ar Karlo Motors, noskaidro kāda ir pieļaujamā stūres mehānisma brīvkustība pēc rūpnīcas standartiem;
2. Pieprasi, lai viņi tev iedod oficiāli papīru, ka tavam auto tā ir normas robežās;
3. Ar to papīru vērsies ar sūdzību pie ražotāja;
4. Vērsies PTAC.
Visādas atrunas, ka mēs tādus dokumentu neizsniedzam ir slima suņa murgi.
Cik 15 gadīgas škodas tu redzi uz ceļiem teiksim tajā pašā UK? Praktiski nav, bet toties 15 gadīgu visu nīsto Huyndai pilns.
Go Pro jau var pie virsbūves piemontēt. Man ir šāds "helmet cam", tam nāca līdzi vadi instalācijai uz moča vai auto.
Pa dienu kvalitāte ir ļoti laba, bet nu naktī ne pārāk. Nu ja ļoti cenšas tad numurzīmes var salasīt. Rediģējas tie video gan bez problēmām.
www.dogcamsport.co.uk/roadhawk-ride.html
msh rakstīja:
anonimikis rakstīja: jārēķinās ar to, ka pēc visas šitās jezgas krievija tiks sadalīta. un jāskatās vai mēs arī kādu gabalu nevaram nokampt. kaut vai to pašu Abreni atpakaļ.
Kas un kā to krieviju dalīs?
Nu kaut kā šādi. Tikai no sākuma jau būs lielāks vai mazāks karš.
Un paprasi, lai viņi Tev izsniedz parakstītu dokumentu, kurā ir norādīts remonta atteikuma iemesls un pamatojums.
Nu šī jau ir cūcība. Es ar visiem papīriem, kas pierāda auto nodošanu servisā, vērstos PTAC. Un Šīris jau tev piedāvāja savu palīdzību vēstules uzrakstīšanai uz fabrīķi.
Interesanti gan kāpēc Škoda serviss to brīvkustību stūres mehānismā vispār neredzēja, bet Īle uzreiz atrada.
Pāris reizes lietoju Galaxy Nexus (šim telefonam ir diezgan slikta kamera) telefonu ar DailyRoads Voyager programmu. Kvalitāte pat tumsā braucot bija tīri OK. Ja ir vēlme, vēlāk ielikšu kādu video. Tagad man ir Nexus 5, kuram varētu būt labāka kamera, bet neesmu vēl izmēģinājis.
Šeit ir instrukcija:pbs.twimg.com/...
Iesaku uzinstalēt "Ad Network Detector" un "Permission Friendly Appls" programmas no Google Play store. Tās parādīs, kuras no instalētajām programmām mēģina darīt dīvainas darbības.
Georga tramvajs.
Atcerējos, ka Āraišu iela ir plikas šķembas, bet nu tur ātri nepabrauksi.
Ūnijas, Bērzaunes un Turaidas ielas, pa VEF teritoriju var pabraukāt.
Vadonis pirms kārtējās "aiziešanas" paroli ielika forumā. Nu kāds arī no viņa konta raksta.
Один мой друг спился — стало одним меньше
И я наверное сопьюсь сколько меня не сдерживай,
Ведь в мире столько добра, а я такой бешеный,
Нервами обвешен словно в гардеробе вешалка.
Когда я на машине бесят меня пешеходы,
Когда пешком, то машины из себя выводят.
Взял себе скутер и теперь, как выезжаю в город,
Делаю вывод оказалось вообще все уроды.
Злой и потный по пробкам своего района,
Мой плотный, разметки и идти по законам,
Я иду и думаю, а как так провернули лохи,
Что быть лохом модно,а модным стало плохо?
Nu Mančestras Metrolink arī ir ar durvīm abās pusēs. Apgriešanās aplis zem dzelzceļa stacijas ir pašā centrā, citos maršruta galos apļu bieži nav. Peroni arī var būt abās pusēs. Peroni gan šim ir ļoti augsti.
Mersītis gadījumā nav A klase? Tad nav brīnums, ka kaktu serviss negribēja mocīties un nostiprināja to trubu kā ātrāk un vieglāk tikt klāt.
Kas tā bija par 10 Ls detaļu par kuru 100 paprasīja? A klases meršus daudzi servisi nemīl.
6.8 l uz 100 km gan izklausās ļoti daudz. Tām Fābijām un Polo, ko es īrēju ap 6l pēc bākas metodes sanāca vienmēr. Kondicionieri es nelietoju, jo vienkārši nepatīk auksts un sauss gaiss, un pa pilsētu pie 40 km/h lieku 5. ātrumā.
Jebkurš indivīds ar pašsaglabāšanās instinktu, saprota, ka pat ja viņam ir priekšroka, labāk divreiz pārliecināties, ka tevi redzi un respektē.
Ietvert šādu punktu CSN (gan gājēju, gan autovadītāju gadījumā) ir kā pateikt, ka autovadītājiem ir atļauts būs neuzmanīgiem kādā brīdī. Pilnīgi bezjēdzīgs punkts.
Un ja cilvēkam nav pašsaglabāšanās instinkta, viņš tāpat noteikumus neievēros vai arī tos nelasīs vispār.