Interjerā wow. Materiāli un sēdekļi veidoti kopā ar Vācijas muguras ārstu piedalīšanos. Izdevies labi. Man vispār patīk, ja salikums alkantara un mikrošķiedra. Kā arī durvju kartes ar auduma un filca apdari. Ziema vai vasara taktilais kontakts būs patīkams. Sīklietas novietnēs negrabēs un skaņas slāpējās! Paneļa arhitektūra augstā līmenī, tāpēc nav head up, man viņš arī neprasās. Ir izdalīti pieprogrammējamie ātrās izvēlnes īsceļu sensori. Šeit nu gan es vēlētos fiziskās klimat pogas. Arī sēdekļu apsildes slēgšana fraņču gaumē izveidota. Bet tā labi viss tur piestrādāts pie iepriekšējām nebūšanām. Vēl patika, kam vienmēr pievēršu uzmanību, start stop un braukšanas režīma slēgšana! Jā klasiskā vietā abi blakus, nav sajaucami ar citām vadības svirām. Kompakti, neaizņem vietu uz vidus konsoles citiem svarīgākiem elementiem. Tad vēl kas, vidus konsolē neiekrita, ievēroju nedaudz vēlāk, kaut kāda sīklietu kastīte ar vāciņu. Ja uz viņas uzlikta kāda neliela lietiņa, kā sīknauda, kredītkarte utc verot interesanti izveidoto vāciņu, tas saturs neieslīdēs tur melnajā šķirbā, kur?
Gaitā, brauc labi, pareizi. Nav sporta auto, bet koplietošanas ceļu satiksmē būs patīkami. Bremzes jaudīgas, saprotamas un ja ekstrēmāk piebremzēsiet automātiski īsu brītiņu ieslēgsies avārijas režīmā pagriezienu košās gaismiņas. Tas ļoti iepatikās un piesaistīja uzmanību no pareizi labajiem tehniskajiem risinājumiem!
Nu kāpēc, kāpēc šādu paplatinātu ceļu nevarēja izveidot kā zviedros. Par trīs joslu ceļu ar normālām 3 joslām kur reversīvi mainās joslu prioritāte. Respektīvi, kad viena pāriet divās, aste apsteidz lēno,s!
Patreiz ir kā ir. Ne īsti labi ne īsti pārliecinoši droši, kad citi aiz laipnības pārkāpj nepārtraukto malas apzīmējumu!? Varētu mēģināt turpināt eksperimentēt un šo variantu apskatīt?