iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Konuss 10.02.2017 18:30

Te laikam darbiņš Msh

Konuss 09.02.2017 22:56

Atceros, ka pirms gadiem pieciem šad tad United oils iebraucu ar savu trauku uzpildīties. Kaut kāds ietaupījums sanāca, vienīgi, ka nav īsti pa ceļam.

Konuss 09.02.2017 21:46

Cik par kanneli sanāk, aptuveni?

Konuss 08.02.2017 17:28

Aktuāls jautājums īpaši ziemā - logu mazgāšanas šķidrums!

It īpaši, ja ir mitrs laiks, spēj tik pirkt tās kanneles. Līdz šim izlīdzos ar Rimi vai Prismā atrodamajiem līdzekļiem, bet kopā sarēķinot diezgan dārgi sanāk. Vai un kur Rīgā šitos šķidrumus tirgo izlejamā veidā un lētāk? Varbūt ir arī kāds variants koncentrātiem, kurus atjaukt? Jūsu pieredze..

Konuss 08.02.2017 17:19

Ar laikiem ir tā, ka varu elastīgi pielāgoties gan darbdienās, gan brīvdienās, taču vismaz nedēļu iepriekš būtu labi zināt.

Konuss 08.02.2017 13:20

Piedalos!! Nav ķiveres - tur varēs izīrēt?

Konuss 08.02.2017 1:09

Jā.. 73 000 EUR šajā versijā. Grēks būtu teikt, ka slikta automašīna - patīkami brauc, patīkami tajā atrasties, bet kaut kas tomēr pietrūka, tā teikt, dvēselei.

Ja salīdzina nesalīdzināmo, bet tomēr - ar Passat GTE, tad Volkswagens ļoti uzrunāja un pat šķita pilnvērtīgāk nostrādāts, nekā Audi. Protams, par racionālo pusi runājot, ir daudzi argumenti pret cenu un pielietojamību. Bet citējot Tevi - abi ir ļoti baudāmi auto. Tas gan būtu dīvaini, ja par tādu cenu būtu sanācis kaut kas galīgi nebaudāms.

Konuss 06.02.2017 13:19

No vienas puses varbūt cilvēki vidējo joslu izvēlas mānīgas drošības sajūtas dēļ - ja nu kas priekšā notiek, tad būs lielāka iespēja manevrēt pa labi, vai pa kreisi. Līdzīgi, kā diennakts tumšajā laikā pa tukšu šoseju ieteicams turēties pie viduslīnijas, lai ir plašāka iespēja manevram, ja kāds zvērs izskrien uz ceļa.

Bet rezultātā, stress un nedrošība ir krietni lielāka, jo jāpievērš uzmanība notiekošajam 2x plašākā diapazonā, atrodoties 2. joslā.

Konuss 06.02.2017 13:15

Vakar pievakarē kādas 4x devos pa šo šoseju, ar ātrumu pēc spidometra 95 km/h. Guess what?? Jā, braucot arī ar šādu ātrumu pēc iespējas tuvāk ceļa labajai malai, nācās apsteigt vairākus lēnākus braucējus, kas bija ieņēmuši vidējo un kreiso joslu.

Bija gadījumi, kad otrā joslā braucošais netaisījās apsteigt kādus 10 m pa priekšu braucošo labajā joslā. Līdz ar to, lai tos abus apsteigtu, no pirmās jāpārkārtojas uz trešo, kas par brīnumu, tajā brīdī bija brīva. Līdzīga aina ir tad, ja labā josla brīva, bet abas kreisās aizņemtas - tas, kas 3. joslā ne pa kam neapsteidz otrā joslā braucošo. Un tā viņi tur čunčina ar 80-85 km/h pārliecināti par to, ka tā tam ir jābūt.

Runājot par bieži piesaukto segumu, pirmā josla šķiet ar vislabāko segumu. Otrajā joslā ir rises visas šosejas garumā, kā dēļ daudzi brauc maksimāli tuvu trešajai joslai. Savukārt trešajā joslā bieži mēdz būt pārsteigumi dziļu peļķu izskatā.

Konuss 05.02.2017 17:03

Ieslēdzu mērītāju Tiguan 1.4. TSI

Pie izslēgta dzinēja 31-33 dB

Pie ieslēgta dzinēja 41 dB

Pie 50 km/h sauss asfalts 49 dB

Pie 130 km/h sauss asfalts 69 dB

Riepas Yokohama Geolandar ITS073 R16

Konuss 01.02.2017 14:26

Nu jau nu. Manuprāt tieši atbilstoša vecums.

Konuss 01.02.2017 0:26

Atceros, ka pats pa koplietošanas ceļiem ar tēvu blakus sāku regulāri braukt jau 11 gadu vecumā un apmēram 15 gadu vecumā nevarēju baltās tiesības sagaidīt. Protams, tajos laikos zāle bija zaļāka un sodi maigāki, tāpēc tādas vaļības varētu atļauties. Tagad krietns laiks ir pagājis, un uz to atskatoties ir divējādas sajūtas. Ir cilvēki, kuri ir pietiekami apzinīgi par savu rīcību un tās sekām, kuriem droši varētu uzticēt vadīt automobili arī 16 gadu vecumā, bet ir arī tādi, kuriem svarīgi ir tupi zīmēties ar jaudīgu lūzni vēl krietni pāri 20 gadu vecumam.

Mācoties savā laikā autoskolā, kā arī paklausoties no pazīstamiem, kā notiek apmācības tagad, šķiet, ka joprojām pietrūkst izpratnes veidošana un kāds psiholoģiskais kurss autovadītājiem. Iekalt teoriju un stūrēt automobili var viegli iemācīties, bet vai tas automātiski padara par drošu satiksmes dalībnieku, ja pietrūkst izpratnes par drošu satiksmi un uzvedību uz ceļa?

Konuss 30.01.2017 13:13

1.4 TSI patēriņš ārpus pilsētas 6.5-6.7 l/100 km, pilsētā 8 līdz 11 l/100 km, atkarībā no sastrēgumiem un kājas smaguma. Gadās, ka nedēļas laikā nobraucu ap 700 km, gadās, ka mēneša laikā. Bet ja parēķina, tad mēnesī sanāk 80 - 120 EUR robežās par degvielu iztērēt.

Konuss 30.01.2017 12:56

Un kā ir ar čipošanu garantijas laikā? Kuri ražotāji un dīleri to vispār pieļauj un ar kādiem nosacījumiem?

Konuss 30.01.2017 12:54

Bija reiz VW Vento, kā arī no vectēva pārmantoju Golfu MK2, kuriem patika rūsēt. No vectēva arī pārmantoju tehniku, kā rūsu sākotnēji apturēt - ar skudruskābi sasmērējot rūsējošās vietas. Tā reaģē ar dzelzs oksīdu un aptur to oksidēšanos, rezultātā rūsēšanas vieta kļūst tāda sudraboti pelēka. Vienīgi, dziļākai rūsai gan jau nepieciešama kārtīgāka iejaukšanās un izslīpēšana. Protams, arī pēc skudrskābes lietošanas to vietu jāapstrādā - špaktele, krāsa u.t.t. pēc vajadzības, lai neatstātu atklātu iepriekš rūsējošo vietu, jo ūdens, sāls un gaiss tiks klāt, sāks rūsēt atkal. Lai gan vectēva Golfs bija sudraboti pelēks, tad i nemaz krāsot nevajadzēja.

Konuss 25.01.2017 21:40

Visai iespējams, ka mums tā pieredze atšķiras, jo pārsvarā lietoju Skandināvijas tipa ziemas riepas, kurām vislabākā veiktspēja ir tieši zemas temperatūras apstākļos.

Konuss 25.01.2017 18:59

Arī īsti neatbalstu ziemeņu nobraukšanu vasarā tā iemesla dēļ, ka siltā temperatūrā jūtami pasliktinās ziemas riepu efektivitāte. Ar dažādiem modeļiem esmu manījis, ka vidēji pie temperatūras, kas ir augstāka pat par nieka +5 grādiem, uz mitra asfalta ziemas riepas izteikti kļūst slidenas. Vēl siltākos apstākļos tā īpašība parādās jau uz sausa asfalta - mēģināts ar dažādiem riepu modeļiem. Protams, varam teikt, ka brauksim prātīgāk un tā, bet ko tad, ja tomēr vajadzēs veikt kādu ārkārtas manevru, bet nespēsim to izdarīt?

Konuss 23.01.2017 19:56

Cik Zs tam 1.4 TSI un kādam vāģim? Kā ar eļļas patēriņu?

Agrāk viņiem bija problēma ar ķēdes izstiepšanos un iespējamu pārtrūkšanu, kas arī ir lielākais problēmu cēlonis. Aktuālajos 1.4. TSI tas posms aizstāts ar zobsiksnu. Cik lasīju dažādos forumos lielākas problēmas var gadīties jaudīgajās twincharged versijās - atsevišķos cilindros problēma ar aizdedzi, nesadedzina degmaisījumu, kā vajadzētu. Mazjaudīgajiem dzinējiem problēmas esot stipri mazāk.

Konuss 23.01.2017 18:45

Sava primitīvuma dēļ to droši vien nav pārāk grūti sataisīt, bet tas nemaina faktu, ka bija regulāri pārsteigumi. Varbūt, kaut ko ne tā darīju, bet eļļas u.c. šķidrumu maiņas intervāli tika ievēroti. varbūt mans braukšanas stils sita ārā spoles un bendēja temperatūras devējus. Hvz..

Konuss 23.01.2017 12:27

Bija 1995. gada VW Vento ar 1.8 mono un 90 Zs - saņēmu ar 65 000 nobraukumu. Kad gāja, tad nebija ne vainas + patēriņš normāls, bet pēc 200 000 km. pārvarēšanas sāka brukt viss, kas vien var nobrukt. Aizdedzes spoles regulāri sita ārā, temperatūras devēji nobeidzās, monošprice gļukoja un beigās punktu pielika ECU nosprāgšana. Protams, rezerves daļas uz svara un šrotos var atrast, un to visu salīdzinoši lēti novērst (izņemot ECU). Bet anyway - ja aizvien regulārāk no rītiem bija jāizvēlas sab. trans, jo mašīna nelēca, vai arī jebkurā brīdī braucot varēja pazust jauda, tad nau vērc, lai cik lētas un pieejamas būtu detaļas. Un jā, nepatīk arī lielāko daļu brīvā laika pavadīt garāžā. +vieni simptomi varēja nozīmēt daudz un dažādas kaites, un tad sākās loterija, minot to detaļu, kas katrā reizē radīja problēmu.

Konuss 20.01.2017 16:51

Jā, simpātisks.

Konuss 20.01.2017 13:47

Aši iemetu aci googlē, kur vīriem tādas pašas problēmas ar slotiņām.

Bet risinājums ir - arī Kadjar esot service position, lai notīrītu vai apmainītu slotiņas. Pie izslēgta dzinēja ieslēdz logu tīrītāju sviru zemākajā pozīcijā un tām slotām vajadzētu nostāties vertikāli, lai tās var atlocīt. Izskatās, ka tas ir universāls risinājums - kā, Škodai, VW un droši vien vēl citiem.

Konuss 20.01.2017 13:30

Neatceros kur, bet bija tests, kur salīdzināja, kādu ietekmi uz krāsu atstāj katrs mazgāšanas veids. Salīdzināja automātiskās birstes, pašapkalpošanās stacijas un mazgāšanu ar rokām.

Pēc testa rezultātiem visvairāk krāsu bojā, mazgājot pašapkalpošanās stacijās. To gan var arī saprast, jo tas birstes uzgalis tur parasti diez ko tīrs neizskatās.

Otrā vietā automātiskā mazgāšana.

Vismazāk bojā mazgāšana ar rokām, bet te arī nosacījums, kāda un cik tīra švamme tiek izmantota. Vēl bija vērsta uzmanība uz tiem nosusināšanas štruntiem, ar kuriem pārvelk pāri mašīnai - tie var krietni sabojāt krājomumu. Mazgātuvēs, kur ar rokām mazgā, tādus parasti izmanto.

Konuss 19.01.2017 22:40

Ar to staķiku kā kurā vietā - arī birstu veidi katrā mazģātuvē aršķiras. Pēc platīna gan neesmu manījis, ka diski būtu netīri - ja nu vienīgi kaut kādas mazākās spraugas. Izvēlos tur braukt, jo ātri, ir pieejama paliela atlaide tieši uz mazgāšanu un ziemā ir bonuss, ka apakšu arī noskalo.

Konuss 19.01.2017 21:54

A Tu labi padomā! Auģikam tāds filtrs savu mūžu nebūs jāravē

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti