iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Konuss 11.05.2016 13:14

Tieši nobrīnījos, ka svētdien daudz vecu glītu vāģu bija ielās.

MSH ar savu Audimobīli drīz ar varēs piedalīties

Konuss 12.04.2016 10:13

Tas āzijas vāģiem(arī japāņiem) stipri raksturīgi - kaut cik sakarīgs interjera dizains, kas sačakarēts ar štrunta digitālo pulksteni, kas pilnīgi izlēc no kompozīcijas un rada lētuma sajūtu.

Konuss 06.04.2016 12:37
Konuss 29.03.2016 13:53

Konuss ar grib uz izstādi

Konuss 29.03.2016 1:31

Uz to vāģi arī skatījos, bet tīri ar racionāliem argumentiem. Emocionāli īpaši neuzrunā - manuprāt bezpersonisks dizains un arī salonā mājīguma sajūtu īsti nesajutu - pārāk daudz cietas plastmasas un japāņu niķis mūždien kaut kur uz priekšējā paneļa nogrūst pagalam neglītu digitālo pulksteni. Drīzak priekšroku dodu jaunajam Opel Astra vai Ford Focus universāļiem, savukārt no japāņiem - Civic universālim. Hondai gan arī tāds īpatnējs dizains, bet salonā daudz simpātiskāks par Toyotu.

Konuss 28.03.2016 20:31

Tās problēmas ir visu jaudu modifikācijās un jebkurā laika periodā ražotajos dzinējos? Vairākos forumos lasu, ka problēmas tieši ar t.s. "twin charge" jeb jaudīgāko versiju - to, kas bija testa vāģim, ar kuru braucu. Par 122 Zs versiju neko daudz neatrodu.

Konuss 28.03.2016 14:34

Ņemot vērā jaunā VW Tiguan parādīšanos pie apvāršņa, aizejošajai paaudzei parādās atlaižu piedāvājumi par labi nopakotiem eksemplāriem. Nupat izdevās izbraukt ar priekšpiedziņas 1.4 TSI 150Zs DSG modeli - atstāja ļoti labu iespaidu - atsaucīgs motors, ļoti precīza stūre, stabila un komfortabla gaita un sajūta ka, auto ir pielipis ceļam, īpaši ņemot vērā, ka smaguma centrs ir salīdzinoši augsts. Arī salona uzbūve atstāja premium sajūtu - dzīvē daudz labāk izskatās, nekā attēlos. Arī pasažieriem ļoti daudz vietas. Pie mīnusiem, kas iekrita acīs testa brauciena laikā - gribētos lielāku kravas telpu, ierobežota pārskatāmība uz aizmuguri un arī uz priekšu - parkošanās sensori ir must have.

Izvēle gan vairāk krīt uz 1.4. TSI 122 Zs ar manuālo kārbu, jo par 150Zs versiju cipars krietni pieaug, taču 122Zs vēl jānotestē, vai nebūs par švaku.

Aprīkojumā: Ziemas pakete, skārienjutīga multimediju sistēma (bez navigācijas) un ādas multisūre, spoguļu pakete(elektriski pielokāmi un apsildāmi, aptumšojošais salona spogulis, lietus sensors u.t.t.), parkošanās sensori, divzonu klimatkontrole un klāt vēl ziemas riepas - viss kopā par 22 000 EUR.

Jautājums, kādas atsauksmes par VW pēdējo modeļu (it īpaši šī Tiguan) kvalitāti un izturību? Personīgi zinu vairākus cilvēkus, kuriem agri parādījās dažādas problēmas ar pēc 2005. gada ražotajiem VW modeļiem - Golf, Passat, Touran un Caddy. Bet laiks ir pagājis un iespējams kaut kas ir mainījies. Gribētos arī domāt, ka Tiguan ar feisliftu 2011. gadā būs novērstas bērnu slimības un pilnveidota tā kvalitāte.

Konuss 25.03.2016 13:34

Pieredze rāda, ka pilnvara par skādi nenāk. Pirms trim gadiem ar iznomātu busiņu devos uz Eiropas vidieni, un, tā kā bija dzirdēts par to, ka poļi šad tad tomēr mēdz tās pilnvaras paprasīt, tad nodrošinājos ar pilnvarām krievu un angļu valodās. Polijā pilnvaru tā arī nevajadzēja nevienam rādīt, bet no liekām klapatām tā paglāba Vācijā. Kāds no iepriekšējiem busiņa īrētājiem bija Vācijā sūdus sastrādājis. Lai pierādītu, ka ar busiņu esmu saistīts īsu laiku un ar iepriekšējiem grēkiem man nav sakara, tad iznomātāja uzrakstītā (juridiska persona) pilnvara angļu valodā lieti noderēja. Protams, arī nomas līgums bija līdzi, taču latviešu valodu vācieši īsti labi nesaprot.

Konuss 27.10.2015 17:14

Noteikumi tak jāievēro katram otrajam, ne Vernonam.

Konuss 09.10.2015 11:29

Vēl viena līdzīga situācija ir Satekles X Elizabetes. Kur no trijām joslām vienā virzienā, labā malējā ir paredzēta, lai pirms "Mercure hotel" nogrieztos pa labi, taču tai pat laikā tur ir izveidota stāvvieta (ne pietura) autobusiem uz noteiktu laiku, kuri joslu nobloķē un liedz veikt manevru - pagriezties pa labi saskaņā ar CSN, jo no citas joslas to darīt aizliedz horizontālais ceļa marķējums un 512. ceļa zīme.

Konuss 04.10.2015 20:51

Šodien Nordekas autobuss ar borta numuru 262 uz A9 šosejas izpildījās pretēji Vernona priekšrakstiem. Vidēji ātrums pēc spidometra 105 km/h, no kalna braucot visi 115 km/h. Pieturā arī iebrauca bez virzienrādītāja ieslēgšanas, roka pa logu arī nebija izlikta. Respektīvi, PRIEKŠĀ ESOŠAIS Nordekas autobuss ar borta numuru 262 negarantēja aiz muguras braucošajiem drošību.

Labi, ka es distanci ievēroju, citādi būtu "likumīgi" jāplēš busam pakaļā.

Konuss 30.09.2015 14:18

Spriežot pēc Vernona tekstiem, neizbēgamas dupsācijas zīme būtu jāizvieto uz visām Nordekas Setrām

Konuss 23.09.2015 17:04

Vernon,

Uz Salu tilta remontdarbu zonā 30 km/h, kurus attiecīgi ievēroju. Nordekas jaunākā modeļa Setra acīmredzot grib braukt ātrāk nekā tajā zonā ļauts, līdz ar to pietuvojoties man no muguras metra līdz divu attālumā.

Vai un kāpēc šajā situācijā tas bleķa gabals ar pasažieru kravu man aiz muguras ir jātur augstākā vērtē, nekā man priekšā notiekošais? Un kādu drošību es varu garantēt CSN vislabākzinošajam Nordekas šoferim vietā, kur josla ir atdalīta ar ceļa stabiņiem vai margām vienā pusē un bedri otrā pusē? Gāzi grīdā, lai tur vai kas, vai raut uz sāniem Daugavā iekšā?

Konuss 23.09.2015 16:47

Labi! Jūs esat profiņi, vadājat cilvēkus, tātad noteikumus zināt labāk par visiem pārējiem. Bet kādēļ tad ļoti bieži Nordekas Setru vadītāji izpildās pārkāpjot CSN?

Konuss 23.09.2015 10:26

Atkal - tēma par vienu, Vernons pilnīgi par kaut ko citu!

Konuss 08.09.2015 10:56

Visi noteikumi taču ir aprakstīti CSN 10. p.

Konuss 08.09.2015 10:40

Jā, nekas nopietns ar A90 nevar notikt, ja nu vienīgi kāds šmigains leitis uz šosejas ieteš purnā. Daudz lielākas iespējas izdzīvot būs 20 gadus jaunākā auto, nevis vecākā. Kā arī ikdiena garāžā un lamatas ķīlēšana (šajā gadījumā nesaķīlēšana ) , vai to detaļu meklēšana pa šrotiem domājams lielākajai daļai nebūs pa prātam un baigo sirdsmieru neradīs.

Konuss 26.08.2015 19:47

GB12, mūsdienās jau tie vecie supervelosipēdi modē ;)

Konuss 19.08.2015 12:49

Kurš nu būtu runājis! Manuprāt, Tu vienīgais CSN lasi katru otro vārdu. Īpaši tas attiecas uz 118.4 punktu, kur Tu nemitīgi aizmirsti izlasīt to, kas atrodas aiz komata.

Konuss 19.08.2015 11:21

Viņš, rādot signālus ar roku, vēl paspēj sevi piesiet pie aizmugurējā bufera.

Konuss 19.08.2015 11:12

Tas ir vāks!

Ja Tu nespēj pareizi interpretēt pat CSN 73. punktu, kā mēs vispār varam runāt par Tavu izpratni kopumā?

Bremzēšanas signāli ir aprakstīti Vīnes konvencijā, kas pēc ceļu satiksmes likuma ir saistoši arī Latvijai.

CSN 73. punkts norāda to, ko darīt gadījumā, ja transporta līdzeklim nav bremzēšanas signāla. Šajā gadījumā tas ir attiecināms uz divriteņu transporta līdzekļiem - mopēdiem un velosipēdiem, jo ar pārējiem transporta līdzekļiem jau saknē ir aizliegts piedalīties satiksmē, ja nav vai nestrādā bremzēšanas signāli - lasi, transporta līdzeklis nav tehniskā kārtībā.

Konuss 19.08.2015 11:03

Bet vienu es nu nekādi nesaprotu - man ar savu "greizo" ceļu satiksmes noteikumu izpratni iekļūt sūdos ir gadījies minimāli (pārspļauju pār plecu un pieklauvēju pie koka), un arī tad, kad kādi sūdi ir bijuši, tad galvenokārt tas ir bijis manas vainas dēļ, kuru es apzinos. Bet pēc Taviem rakstiem spriežot, Tev ar Tavu ūberpareizo izpratni par ceļu satiksmi uz ceļa vieni vienīgi sūdi gadās! Un protams - visi citi ir vainīgi.

Konuss 19.08.2015 10:58

Kādā ziņā Latvijas CSN neatbilst šai Konvencijai?

Konuss 18.08.2015 20:23

Visi tagad gaida - "Jā, veči! Jums bija taisnība!"

Es gan daļēji saprotu arī lietas, par ko Vernons cepas, bet tikai daļēji, jo argumentācija un dažādie piemēri, kuri visbiežāk nav par tēmu, rada baigo bezsakaru un absurdu.

Konuss 18.08.2015 12:02

Runājot par godu un cieņu, manuprāt, ja Vernons būtu Putins, tad mēs - "revolucionāri" un nožēlojamie oponenti jau sen būtu ieslodzīti vai citādi izolēti.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti