Uggga rakstīja: Es arī šodien uzmaucu ziemas tupelītes, gandrīz vai jācer, ka būs sniegota ziema, jo pirmo reizi man ir skandināvu tipa ziemenes - Geolandar I/T-S.
Es ar šīm pagājušajā ziemā braucu, likšu arī šogad. Irdenā sniegā un putrā super saķere, tāpat arī dubļos un smiltīs labi iet. Raupjais raksts labi tiek galā ar ūdeni. Slapjā sniegā,kas ir sakrities, gan mēdza izspolēt.
Uz sausa vai mitra asfalta arī nekādu galējību vai nedrošības. Pavasarī diezgan ilgi vēl braucu ar šīm riepām. Nomainīju galvenokārt, lai lieki nenodeldētu un pietiktu arī šai ziemai. Uz apledojuša ceļa, protams ar prātu jābrauc, bet ar šīm riepām bez vadāmības nepaliku.
Kopumā tāds labs, universāls variants Latvijas ziemām. Visdrīzāk nākamo komplektu arī pirkšu šīs vai līdzīgas.
Šobrīd ikdienā braucu ar 90 kW 1.4 TSI dzinēju. Bet, manā gadījumā tam vairs ķēdes nav, bet ir zobsiksna (EA211), tāpat arī citās jaudas versijās.
Problēmas ar ķēdēm bija iepriekšējās paaudzes (EA111) dzinējiem, kuriem bija ķēdes piedziņa.Vēl vairāk sūdzības par tām versijām, kam ir gan turbīna, gan kompresors.
Šobrīd nobraukums tuvojas 60 000 km atzīmei, sekoju Long Life intervāliem. Jā, var gadīties uz visu maiņas intervālu kādu litru pieliet, tādā ziņā jāseko līdzi līmenim, lai nav par zemu. Bet citādi nav tā, ka līdz maiņai eļļa būtu kļuvusi ļoti netīra.