Leosks ( "Ernst & Young Baltic" vecākais konsultants) piedāvā pašvaldībai izvēlēties starp trīs scenārijiem. Pirmais jeb nulles scenārijs paredz nemainīt neko, kas nozīmēšot straujāka reģistrēto auto skaita palielināšanos, lēnākas izmaiņas autoparka vidējā vecumā, izteiktāku stāvvietu trūkumu, jo īpaši centrā, kā arī lielāku dienu skaitu, kurās pārsniegtas pieļaujamās gaisa kvalitātes robežvērtības.
Otrais jeb bāzes scenārijs paredz 2027.gadā ieviest diferencētu iebraukšanas maksu vieglajiem transportlīdzekļiem, ko darbina ar dīzeļdegvielu, un kravas transportlīdzekļiem, kas ražoti līdz 2007.gadam.
Trešais jeb ambiciozais scenārijs paredz 2027.gadā ieviest diferencētu iebraukšanas maksu vieglajiem transportlīdzekļiem neatkarīgi no degvielas veida un kravas transportlīdzekļiem, kas ražoti līdz 2016.gadam.
Plānots, ka zemo emisiju zonas ieviešana Rīgā pilnvērtīgā režīmā notiktu 2028.gada otrajā pusgadā
No Jauns.lv





















Var paklausīties, diezgan izklaidējoši. Pāris faktu: Arestoviča alga Jermaka kantorī bijusi 6000 $, nedēļu pirms kara teicis, ka nekāda kara nebūs.
Пара Арестович-Путин неограниченные психопаты,пара Зеленский-Трамп ограниченные.У них Синдром Бузины