Kāpēc ne vw? Tu taču fans.
Vajadzēs niku mainīt - citroenfans
![]()
Kāpēc ne vw? Tu taču fans.
Vajadzēs niku mainīt - citroenfans
![]()
Bikšelēs man jau karsts
tāpēc, ka man ir prieks, ka pēc gadiem desmit man būs ar ko braukt.
Par ekonomiju. Ražotājs min, ka izmantojot elektrodzinējus tērēs ap 3 litriem. Tikai, ja pareizi iztulkoju, tad tad derēs tikai pa pilsētu ( 45 km)
Es vienreiz laboju. Otrreiz nedot.
m.chrysler.com/en/mobile/vehicles/2017/pacifica/
Īstā adrese bet ne no Detroitas
Var nopirkt kravas busu un vajadzības gadījumā ielikt dīvānu. Vai otrādi. No visiem busiem var izskrūvēt krēslus. Ja jau hobijs tos krēslus skrūvēt, tad nafig minivens?
Varbūt tāpēc, ks var gan salocīt, gan izlocīt. Piemēram, ja brauc lielus gabalus, daudz ērtāk ir sēdēt pēdējajā rindā ar nolocītu otro rindu. Tad var izstiept kājas. Var nolocīt vienā pusē un gulēt. Var visus salikt un vest kaut ko lielu. Var izlikt un vest cilvēkus..... Jāprasa kas cits. Kāpēc pirkt konkurentus? Jo ievēroju, ka tad krēsli ir vai nu izlikti, vai ielikti. Cilvēks maina tikai galējas nepieciešamūbas gadījumā. Par to traficu vari prasīt viņiem.
Kāpēc nav???? IR!!!!!!
Ķīniešu ZHANQI
Labs SUV. Tikai cenas neatradu...
Kas meklē, tas atrod.
Divtonnīgais chryslers visur iziet. Klīrenss augsts kā tiem "parket SUV- iem" (krossoveriem) iet pāri visām kupenām.
Lūdzu i auto dzēsiet šo sadaļu. Adrese pazuda, un vairs neveras vaļā.
Runājot par to kas tagad notiek Eiropā, es esmu priecīgs, ka tas sāka notikt tik ātri. Ja problēmas, terorakti notiktu pēc pāris gadiem, kad visiem būtu eiropas pases, bērni eiropas pilsoņi.... tad izdarīt būtu kaut ko ļoti grūti. Izraidīt nevarētu, cietumos sabāzt tik daudz nē. Tagad visas ES valstis sāks cīņu, pārbaudes, izraidīšanas un viss būs labi, es ceru.
Visi bēgļi no sīrijas dodas uz citām arābu valstīm. Uz eiropu dodas laimes meklētāji, kas konfliktu izmanto savu labumu gūšanai.
Nevaru izlabot.
Nevis tikai zafira, bet zafiras lūdzīgie miniveni, kuriem ielokās tikai trešā rinda.
Galvenie 4 punkti:
1. Tas ir hibrīds. 3.6 litru motoriņš un divi elektromotori. Uzlāde veicas 2 stundu laikā
2. Viens no drošākajien savā klasē
3. Stow n go. Sēdekļi ielokās grīdā. Atkal konkurenti raud. Parasti tas tiek minēts kā kāds sīkums, bet reāli, lielākā daļa grand voyager pēc 2005 gada vai dodge grand caravan pēc 2004. Gada pircēji šos autiņus izvēlas tieši šī iemesla dēļ. Konkurentu nav. Ir zafira, bet zafirai ielokas tikai aizmugurējie krēsli. Var rakstīt cik labs ir espace vai kāds cits.... bet tas ka nav stow n go .... bēē. Negribās tos krēslus katru reizi skrūvēt un uz šķūnīti stiept.... + vēl zem tiem krēsliem ( ja krēsli stāv) var ielikt papildus bagāžu. Gandrīz tik pat cik kādā sedanā bagāžniekā.
4. Cena eiropā no 35 000 eiro
Kādu tad vēlies?
Nevajag galējībās iet. Nevajag pat premium skatīties. Parasts ģimenes auto chrysler grand voyager vislētākais bāzes modelis, benzīns maksā no 39 000. Dīzelis jau no 41 000. Parastais bāzes, es nerunāju par limited, kuri no 50 000.
Tuvākie konkurenti arī nav stipri lētāki
Man ir nevis mazlietota, bet pamatīgi lietota. Par darba jaunajām es nezinu, jo es viņas neremontēju
Es savai ( 2005 gada chrysler grand voyager) (maksāja kaut kur ap 6500) neesmu skaitījis neko. Aizvakar nopirku eļļu ( valvoline un mopar) pa 100 eiro, un visus filtrus ap 60 eiro + jaunus logu tīrītājus pa 40 eiro ( pirku bosh, tos plakanos).
Drīz vajadzēs vest uz servisu lai visu nomaina. Pagājušogad arī eļļu un filtrus mainīju ( tikai mīnus 65 eiro par kārbas eļļu un kārbas filtru) + kaut ko piekarē taisīju ( neatceros cik maksāju) un aizpagājušogad mainīju arī zobsiksnas ar vanīšiem, ūdenssūkni (īstenībā nevajadzēja...nejauši sanāca (garš stāsts)), un arī kaut ko piekarē. Domāju, trīs gados ap 1000 varētu būt (ūdennsūkņa darbs bija baigi dārgs). Ā vēl plus akumulators.
Daudz saprotamāk būtu, ja rēķinātu TIKAI remonta un tehnisko apkopju izmaksas. Piemēram, 5 gados notērēju 1000 eiro. Utt.
Degvielas patēriņš tas nav rādītājs, jo autiņi ir savādāki.
Piemēram: viens nopirka pa 25 000, bet servisā 3 gados 1000, otrs nopirka pa 5000, bet notērēja 3 gados 2500.
Auto un sieviete - abi čakarē smadzenes
Ne pa tēmu, bet interesants video, kas parāda ka parasts subaru outbeks nobrauc uaz patriot, dzinēja jaudas dēļ. Skatīt no 8.minūtes.
Video parāda, ka tehniski labāka mašīna bezceļos zaudē parastai, jaudīgai.
Drīkst paprasīt, kā tika veiktas tās izmaksas uz km? Pēc kādas formulas? Tika ņemta auto cena, vai vēl kaut kas?
Un uzreiz atbilde dīzeļmotoru faniem
Ja jauns autiņš tad, varbūt,ciešami, bet dzinēja resurss šiem ir mazs. Visi šie skaitļi ir ar pustukšu autiņu. Iesēdīsies 4 purni tādā, paskatīšis kā iesi fūri apdzīt.... kalnā. ![]()
Jauns, protams, ir labāks, ja pietiek naudas. Es, piemēram, pa 20 000 neko pat neatrastu priekš sevis. Pa 35 000 jau būtu kādi varianti. Ideāli ap 40 tk. Bet uzreiz, cita problēma 40 000 man nemētājas skapī, jāņem kredīts, bet tad uz 5 gadiem sanāk pasālīti.... uz 10 gadiem tak neņemsi?
Tāpēc, tāds cilvēks kā es brauks ar lietotu. Tā ka, brauciet kārtīgi, ejiet visas tehniskās apkopes laikā, jo pēc tam es braukšu.
Man patīk izbaudīt braukšanu, patīk platība, jaudīgs dzinējs. Labāk braukt tā nevis ar kaut kādu jaunu mazu debilismu. Tas ir mans nepareizais viedoklis.
Vienreiz braucu... un pirmā mašīna bija ar 1.0 motoru, ( bez gāzes). Tagad nepērku ar mazāku par 2 litri. ![]()
Chrysler voyager, pacifica, renault espace