Nē, ne tik punltuāli, bet idejiski it kā ir tā tomēr kaut kāda robeža:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nē, ne tik punltuāli, bet idejiski it kā ir tā tomēr kaut kāda robeža:
Nu tie laukumi jau arī ir visādi izmēģināti:
en.wikipedia.org/wiki/Stroke_ratio
Pēc loģikas mazāku motoru ir lētāk izgatavot (mazāka metāla masa), iespējams robotam vieglāk iebāst motortelpā. Protams vajadzētu būt arī mazākam patēriņam attiecīgi CO2. Labi attīstījušās turbīnas un superčardžeri lai izspiestu zirgus.
Kur ar viencilindra antīko moci vai mūsdienu ģeneratoru? ģenerators lādēs elektroauto no bagažnieka
Jā tieši 10% arī ir tā robeža, kur dažados avotos ir: nav ietiecams, vajag pārbūvi utt.
Vai tas spirts ir bezūdens etanols? tāpat nešķiet laba manta eļļošanai, vai tam sadegot sanāk etanāls, tad etiķskābe un beigās CO2+H2O
Paceļot veco tēmu. Tā kā no 1. janvāra 95 ir 9,5% bio, tad vai nebūtu veselīgāk benzīna motoriem 98. ne tikai auto bet arī citiem benzīna dampjiem (laivas, zāles traktori, trimeri utt)?
te vairāk par maisījumiem degvielu: en.wikipedia.org/wiki/Common_ethanol_fuel_mixtures#E20,_E25
Nav jau tā ka galīgi neturas kopā jaunie auto kā te minēja iepriekš. Tomēr ir cilvēki kas pārdod pat diezgan jaunus ar palielu nobraukumu:
Vai šādi gadījumi arī paceļ apdrošināšanu cenu: www.delfi.lv/aculiecinieks/news/riga/foto-juglas-gulamrajona-nakts-melnuma-ar-bmw-sadauza-piecus-auto.d?id=51749435
Ir tāda lieta. Gan atvērts logs rada lielāku gaisa pretestību un liek vairāk strādāt kondicionierim. Vēl ir enerģijas patēriņš, jev vai tev vajag sēdekļu apsildi, kondicionieri vai spoguļu apsildi. Kā arī nepaŗtraukti ieteikumi uz augstāku pārnesumu un tuvāk tukšgaitas rpm. To visu kaur kur settingu dziļumā var atslēgt.
Konkrētajā sludinājumā ir attēls ar vadīāja durvīm un 4 stikla pacēlājiem, kā arī to visu atslēgšanas poga. Tā kā tā nav bēda.
Ar ričuku reāli grūti atsēdēt elektrobraucamajam Škoda 24Tr. Esot arī hibrīds ar dīzeļģeneratoru MSH var pamēģināt, nav dārgi un sarežģīti.
Neticu ka var nopirkt audi. Es droši vien izvētētos šajā budžetā golf 7 vai octavia 3 ar dīzeli ar iespējami mazu nobraukumu un attiecīgi pieticīgāku komplektācju. Ļoti populāri auto un vajadzētu būt mazāk problēmu atrast servisu, kas tos māk saremontēt. protams jebkurš lietots auto ir loterija un katram ir sava veiksme.
Kad pienāk pirmais aukstums un auto grūtāk pielec vai nelec bieži cilvēki sāk interesēties vēlos rudeņos par baterijām.
Tiem kam svina/ sērskābes, tiešām ķīmiskā reakcijā mainās jonu koncentrācijas un elektrolīta blīvums:
Ja ir mājās testeris, var pamērīt V un censties saprast vai baterija ir neuzlādēta un kad varētu sasalt:
Lādējot arī var novērtēt, cik liela kapacitāte palikusi. ja ātri uzlādējas, tad maza (vai arī bija jau pilns, ko novērtē ar testeri V). Varu ieteikt no savas pieredzes Bosch S5 akumulatorus. Tagad auto ir Varta AGM tipa akumulators gan jau start/stop un reģeneratīvās bremzēšanas dēļ. kalpo jau 5 gadu, iespējams drīz beigsies.
]
Kādu laiciņu braucu 156 Sportwagon 2.4 dīzeli. Pietiekami asa kā benzīns, vedina raiti braukt. Cieta piekare. Pietiekami ērti ādas beņķi. Sajūgs nosvila vēl bija sīkumi ar ksenon bloiem un ventilatoru vadības bloku. Domāju lielisks izklaides auto, jo dod braukšas prieku.
Aigi, brauc ar R Scenic vai elektrisko BMW i3?
Lēts dusteris elektrisks no Renault:
www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/renault%E2%80%99s-budget-electric-city-k-ze-targets-europe
Var izpirkt ātrāk, esmu slēdzis 3pusējo līgumu (banka,pārdevējs un pircējs). Domāju pilnīgi reāla iespēja jo atlikuma vērtība bieži vien ir zem tirgus cenas.
Cauro riepu pieredze ir gandrīz katru gadu. Skrūves, naglas, stikli, sīkumi pēc avārijas vietas. Esmu palicis Siguldā uz pleskavas šosejas. Tad kad tumsā un lietū paliku teikas krustā, pat nākamajā dienā nebija, kas palīdz sataisīt. Atšuva lai pierakstos rindā gan lubānas ielas juwa, gan vēl divi servisi pļavniekos. Beigās saremontēja skrūves caurumu pie zemitāna tilta mazā servisā.
Audi saka ka etron ir 95 kWh
Laikam nepaskaidroju ka ilgāk neesmu braucis un varbūt nākamajiem īpašniekiem vēl kādu laiku kalpo.
Neredzu iesmeslu eksperimentēt. Tā kā man ir reģeneratīvā bremzēšana jeb laikam bremzējas stiprāk lādējot aķi un start stop sistēma, tad varu lietot AGM tipa bateriju un to pašu vēl vajag piekodēt. Parasti jau auto ir fizikski ierobežota vieta kur to likt un iespējas ir piem 71Ah vietā ielikt 74Ah, kam manuprāt nav būtiska nozīme parastam auto.
Ir bijuši gan Bosch, gan Varta un nevaru sūdzēties jo 5 gadi droši kalpo.
Ne CSDD bet "AUTEKO & TÜV Latvija" SIA
Kā dpf, egr utt sistēmas izgriezēji tiek galā CSDD skatē?
1) Automobiļiem ar pilnu masu līdz 3,5 t, kas izgatavoti pēc 2012.gada 1.janvāra, jāpieslēdzas pašdiagnostikas sistēmai (OBD), lai pārbaudītu adaptīvās priekšējās gaismas sistēmas un arī, lai pārbaudītu kaitīgo izmešu samazināšanas ierīču – cieto daļiņu filtru, selektīvās katalītiskās reducēšanas sistēmu (piemēram, “Ad-blue”) utml. darbību;
2)Automobiļiem ar dīzeļdzinēju, kas pirmo reizi reģistrēti pēc 2016.gada 31.decembra, motoru atgāzu absorbcijas koeficienta vērtība nedrīkstēs pārsniegt izgatavotāja noteikto vērtību. Savukārt, sākot ar 2018.gada 1.janvāri automobiļiem aizliegts uzstādīt nesertificētus un nemarķētus priekšējos un pakaļējos aizsargrežģus, sauktus par “ķengursitamajiem” – iepriekš uzstādītos nesertificētos aizsargrežģus nāksies demontēt.
Kad bija jāizvēlas šajā izmērā tomēr paņēmu ar A Nokian WR4.
Bridgestone b250, kas nāca vecajam auto standartā sabojāja firmas tēlu arī manās acīs.
Man tādas Nokian WR D4 bija un varu ieteikt. Pārsvarā braucu pa asfalta ceļiem. Labi sniegā un šļurā. patestēju arī ziemā autotrasē, protams kur ciets nobraukāts vai ledus tur vajag šipotas, piem Michelin XIce ļoti labas.
Tādā pašā cenā kā ar dīzeļakciju sanāk Scout 2.0 TSI, DSG ar 4x4. Jāsaprot, kas svarīgāk LK salons vai scout