Tiešām motoreļļa stāvot kannā noliktavas plauktā vai šķūnītī arī pārvēšas flaberā?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tiešām motoreļļa stāvot kannā noliktavas plauktā vai šķūnītī arī pārvēšas flaberā?
Ja jau augstums ir tiešām svarīgs, un komforts salonā:
Ir tādas. Tauta runā, ka tievāks diegs un ātrāk izdeg, bet tomēr drusku gaišāk un baltāk spīd. automarket.lv/?route=product/product&product_id=7022¤cy=EUR
Varbūt ir legāli likt Osram www.osram.com/ecat/LEDriving%20HL%20H7%20Gen2-LED%20high%20and%20low%20beam%20lamps-Car%20lighting-Automotive/com/en/GPS01_3143582/ZMP_4059095/
Tik un tā pirms tam jānoskaidro, kā arī nav lēti. Varbūt problēma ir pašā lukturī, stiklā, reflektorā nevis spuldzītēs?
Ir pilnpiedziņa 460km versijām.
cleantechnica.com/2020/11/29/skoda-enyaq-iv-close-cousin-to-volkswagen-id-4-goes-into-production/
Ir Rīgā bijis modelis. Bildēs nekas super augsts neizskatās. Var gaidīt māsas modeli vw ID4.
Laikam ir dārgākajām versijām AWD, bet tā jau stipri tuvu cenā parastiem greenmotors.lv/lv/modeli-1/enyaq-iv?gclid=EAIaIQobChMI0vHVt-Hg7QIVREiRBR1LBAMgEAAYASAAEgJPjvD_BwE
Vai tie nav šie: www.otto-zimmermann.de/en/products/coat-z-coated-brake-discs/
kur manuprāt domāts ka nav ar solidolu, kas jāmazgā nost bet ar pārklājumu, kas neļaus sarūsēt jauniem un ap skrūvēm.
Vai tad Rimi cenas nesakrīt ē versijā ar letes?
Protams ir jau ērta pozīcija ieņirgt par tiem, kas bunkurā vai griķus pērk. Tomēr tauta runā ka Polijā piekabēm rūpnīcā nepietiek asu, datoru pieprasījums ir pieaudzis un ir deficīts pieprasītākajiem modeļiem. Tie kas domā par cita auto iegādi, gan jau ir pamanījuši, ka ssā arī ir izpirkti lētākie piedāvājumi un vispār samazainājies piedāvāto tirgū auto skaits. Tas pats ar farmācijas produkciju, kur nav rūpnīcai izejmateriālu. Tirgus gan jau pielāgosies, bet varētu būt nopietnas problēmas to konkrēto mantu dabūt šeit un tagad.
Mans kolēģis arī kādu laiku svārstījās starp 5. un 3. sēriju. tomēr beigās nopirka f31 ar 2l dīzeli un automātu, kaut cik jēdzīgas komplektācijas dēļ un piedāvājuma. Sīkie mīnusi juridiski, Kasko dārgāks un papildus signalizācijas izdevumi.
ir jau hibrīdi ienākuši ikdienā.
www.valmieraszinas.lv/prezente-valmieras-jaunos-hibridautobusus/
Nav gan tik glauni kā H2 troļļuks, bet tomēr kaut kas ar elektrību.
3. Ir iknedēļas punkts manā maršrutā. Kaut kā ir sanācis tā, ka visātrāk sanāk, nevis pacietīgi gaidīt malējā kreisā un tad pa kreisi uz tilta, bet gan pa pirmo joslu jau krastenē un aiz luksafora raut visam pāri pa diagonāli. Tad taisni līdz Lubānas arī pa kreiso malējo uzreiz pēc tilta.
Pat nezinu, kas mums traucē, bet pat Berlīnē tā plūsma ar palaišanu un ielīšanu jēdzīgā veidā darbojas un ir kustība pat darbadienas vakarā. Rīgā vai nu braucēji vai ceļi, bet kaut kā neiet raiti.
Man bija iestatījumos iespēja pie intensīvas priekšējo logu slotiņu darbības sinhronizācija ar aizmugurējo auto režīmā. varbūt jums arī ir tur ķeksis?
2020.g. 14.decembrī Valsts policijā saņemta informācija no kāda iedzīvotāja par to, ka Ventspilī ar automašīnu BMW pārvietojas vīrietis, kurš, iespējams, atrodas alkohola reibumā. Ap pulksten 13:30 Ventspilī, Jēkaba ielā tika apturēta vīrieša vadīta automašīna BMW un konstatēts, ka viņš pārvietojies, būdams 4,35 promiļu reibumā un bez transportlīdzekļa vadīšanas tiesībām. Vīrietis jau iepriekš ir nonācis policijas redzeslokā par braukšanu dzērumā un bez tiesībām.
Skaidrs ka ir kaut kas pret nodilšanu tajā jūsu auto un riepu, ceļa savienojumā. Patiešām pārsteidzoši pat vasaras riepām
Kā redzams grafikā viskozitāte 5w un 20w ir vienāda pie darba temperatūras ap 80C. Man šķiet ka tas otrs skaitlis bija ar vides temperatūru saistīts, kur darbina tipiski. Joprojām uzskatu ka lietotiem motoriem liet biezāku eļļu nepieciešamība ir leģenda vai mīts.
Arī piekrītu domai, ka ja kanāli ir paredzēti 0w30 vai 5w30 nav ko eksperimentēt mūsdienu motoriem. Tas pats ar specifikācijām katrai markai, modelim.
avots: www.kewengineering.co.uk/Auto_oils/oil_viscosity_explained.htm
Eļļa kļūst aizvien biezāka zemākā temperatūrā. Manam šī brīža auto eļļas temperatūra 50C sasniedz nobraucot vismaz 5km.
Ja passat ir OK, varbūt der beztrack Arteon www.volkswagen.lv/lv/models-and-configurator/arteon-shooting-brake.html
Esmu aplauzies pat ar pilna izmēra rezerves riteni, kas nebija tieši tādā pat profila augstumā. Rezultātā mirgojoša roķene check engine un limp mode pat īsti nesasniedzot 50km/h.
X5 ar V8 biturbo iet lopā. Tā galīgi nav lēna mašīna
Protams ir grūti no gaisa tilta stāvot uz labo pēc tam ļaut cēli iekārtoties tam, kurš tev tikko bijis priekšā un būdams gudrāks par pārējiem iznesās caur Elkora stāvlaukumu.
Nebiju domājis neko sev pieprasīt. Tās vairāk personīgas atziņas pēc Berlīnes un Drēsdenes satiksmes, kur jūt cieņu un sapartni savstarpēju vairāk, kas man pietrūkst Rīgā.
Kā tā sanāk ka auto lohi, velo traucē, kājāmgājēji pašnāvnieki un visi kaut kā kopā kust?
Jā google translate no youtube "instant karma" video.
Iespējams nav šis gadījums un līdēju Rīgā netrūkst.
Tomēr aicinu būt vispārīgi iecietīgiem, jo gadījumi atšķirās un man arī ir bijuši varianti, ka esmu līdis nevis lai ieriebtu rindā stāvētājiem, bet tāpēc ka nezināju, neuztvēru joslas vai krustojuma īpatnības.
Arī vakar vedot šķidru kravu, biju neticami lēns un uzmanīgs pagriezienos, ko varētu galīgi nesaprast apkārbraucēji.
Vienkārši nedomāt uzreiz pašu sliktāko par lēniem, vai dīvainiem braucējiem, jo gan jau ir kāds iemesls tam.
Ir personīgi pazīstami divi RR 3 paaudzes braucēji. Īpašas sūdzības neesmu dzirdējis. Man gan šķiet interesanta tā angļu atobūves īpatnība: