Honda e viennozīmīgi ir gada pārsteigums. Kā jau te viens autors minēja, Gada auto konkursa testā sagādāja stresainus brīžus, jo bieži bija ar tukšu bateriju, bet visādi citādi - konfekte. Jā, nav šis tas labākais auto, ar kuru plānot braucienu kaut vai 100 km rādiusā ap galveno bāzes vietu, taču pilsētai - ideāls. Todien izmetu cilpu ap Molu. Pabiju dziļāk Maskavas forštatē, biju centrā, biju Pulkveža Brieža ielā, ar pieturām apmēram stundu vizinājos un no auto no baterijas izsūca kādus 10 varbūt padsmit procentpunktus. Tas nozīmē, ka auto ir ļoti labi piemērots īsiem ikdienas braucieniem pilsētā. Galvenais atcerēties par rekuperāciju, kas katru reizi jāieslēdz no jauna un kondišku jau arī var nelietot bez vajadzības; daudz tas nelīdz, bet nu dažkārt arī daži kilometri ir daudz. Jā, un vietas šajā auto ir sasodīti daudz. Cilvēkiem, ne bagāžai.
Par gaitas īpašībām, manevrētspēju - 9 acis no 10.
C4 jaunajā paaudzē ir kardināli mainījies. Tas vairs nav klasiskais hečbeks, bet gan jau augstāks auto ar augstāku klīrensu un slieksni, pret kuru būs vieglāk nosmērēt bikses. Gumijas gar durvju malu gan ir, bet tāpat jāpiesargās, lai nesašmucētos. Par elektrisko versiju runājot - tas ir auto ar PSA grupas plaši lietoto 100 kilovatu, 260 Nm elektromotoru un 50 kWh bateriju. Nevarētu teikt, ka no braukšanas viedokļa palika spilgtā atmiņā, taču pozitīvais moments ir tāds, ka ripo komfortabli, klusu, liekais svars piemet tādu kā pamatīgumu gaitai, un arī dizains nav kā citiem auto.