Simpātisks auto gan no gaitas, gan komforta un dizaina viedokļa. Esmu dzirdējis ļaudis runājam, ka tik mazam auto labāk piestāv košas krāsas, bet manuprāt arī melns Renault 4 izskatās labi. Pat solīdi! Salonā bez liekiem pārsteigumiem – dizains ieturēts vienotā stilā ar Renault 5, bet, protams nav pilnīga kopija. Cik daudz vietas? Priekšā – pietiekami daudz, atbilstoši ārējiem gabarītiem.
Par gaitu un dinamiku runājot, 4 ir tikpat solīds, kā tā melnā virsbūve, savukārt 300-400 km sniedzamība nevienu jau vairs nepārsteidz. Ne pozitīvā, ne negatīvā nozīmē. Tas jau tāds šā brīža standarts.



















Lūk, Inster ir viens no tiem automobiļiem, par kuriem jāsaka – brauc labāk nekā izskatās. Izskatās šis auto nudien ērmīgi. Vai tas ir trūkums? Gaumes lieta, jo jebkurā gadījumā tas uzreiz ir pamanāms un liek atskatīties, turklāt no iekšpuses jau to neparasto formu nemaz neredz. Jūt vienīgi to, ka auto ir šaurs un priekšejais pasažieris šoferim būs ļoti tuvu. Toties augstais jums klaustrofobiju nedaudz mazina, tāpēc, kopumā ņemot nemaz nav tik traki.
Tas, kas priecē, savukārt ir mazā automobiļa gaita. Kaut ko līdzīgu jau novēroju simpātiskajā Honda e, kas arī ir mazs auto, bet brauc vienkārši debešķīgi. Hyundai Inster ir tieši tas pats – gaidi vienu, bet saņem kaut ko gluži pretēju, turklāt pārsteidzoši labu.
Vēl viena lieta ir dinamika. Tās te nudien nav par maz, jo auto skrien gandrīz kā elektrisks pocket rocket. Pedālis grīdā un apdzenamais ātri vien rēgojas atpakaļskata spogulī. Visbeidzot, patīkami pārsteidza arī baterija, vismaz pirmajā Gada auto vasaras testa braucienā. Ja mazo auto kopš 10 rītā moka dažādu kalibru testētāji un pēcpusdienā tas vēl rāda nedaudz zem 200 km nobraukuma rezervi, tas taču ir atzīstami, vai ne?