Pēc eļļas sapilināšanas uz cilindriem
13_13_13_7. "Galvu nost..."
Pēc eļļas sapilināšanas uz cilindriem
13_13_13_7. "Galvu nost..."
Kāds Tev dampī tas vadības bloks tur bija? Ne jau standarta? Tam nav pilsētas režīma atpazīšana gadījumā?
gan jau eļļas plankumi trāpījās brīdī, kad smagāka kāja! Ir šad tad līdzīga neparedzēta uzspolēšana pieredzēta teju ar visiem saviem auto.
Jā, 9_12_12_7 bar.
1) sajūtams ar savu vestibulāro sistēmu
2) bloks sūdzas : Misfires on cilinder 4 ; 1.
3) viegli noslāpst uzsākot
175k, 2007.gads, 1149 cm3, D4F 728, sāk jau divi cilindri tik ar pusjaudu strādāt. Domājams, izplūdes vārsti nehermētiski!
Nu vismaz Renault K9K dīzeļi ir kā bumba ar laika degli! Labāk neko tur nesākt nemaz mainīt, jo labu gribot , mainot vārstu glāzes, klaņu slīdgultņus, kaut ko citu tajā noteikti sačakarēsi...Piemēram, nomainot sadaleni, glāzes, ieguvums šobrīd darbības vienmērīgums, atgūta nom jauda, bet darbībā parādās vecuma trokšņi (260t.km).
Gan jau arī elektromobiļi arī ir tikpat tizli apkalpojami. Vienīgi motorā mazāk detaļu, eļļas u.tml.
Varbūt arī, ka nav slikts piedāvājums, tomēr personīgi jaunu auto nemūžam vairs nepirktu ar iekšdedzes dzinēju! Tikai tāpēc, ka apnikušas visas tās "gaidi kas nu sāks ne tā tarkšķēt", zobsiksnu maiņas, piedegušie vārsti u.tml.
Jā, svilpos noteikti šis un tas, gultnis vai pat siksna, ja vispār brauks... tajā auto izstrādājumā! Arī nav medusmaize.
Tā nu šoziem beidzot sanāca salīdzināt Goodyear UG9 2015 vs Sailun Iceblazer wst1 2013, abiem komplektiem ap 6-7 mm. Attiecīgi uz auto Scenic un Clio. Kaut arī mana personīgā izvēle UG9, tomēr neko īsti sliktu nevaru teikt par šo ķīnas riepu. Bremzēšanā un iesākšanā ieliek wst1, savukārt šķērsstabilitātē vinnē UG9 (pietam bez atšķirības vai slapjš vai sniegs vai ledus). Uz sausa asfalta UG9 klusākas. Sailun bija testējis savulaik Vasaraudzis u.c., tolaik īsti nenoticēju. Paspēju no sākuma patestēt wst1 vēl ar radzēm, pēc tam izrāvu, jo par skaļu likās un gribējās salīdzināt ar UG9 vienādos apstākļos. Ar radzēm wst1 uz daudzmaz cietām virsmām uzrādīja līdzvērtīgu šķērsstabilitāti kā UG9. Ar radzēm iesākšanā uz ledainām virsmām protams labāk nekā bez, bet uz slapja asfalta gan tieksme izspolēt salīdzinot ar bezradžu variantiem...
Pietam vēl nu jau arī II Loganu un Sandero pat parastās kārbas un pusasis izdilst, sāk dūkt un vibrēt tūlīt pēc garantijas perioda beigām. Vau kāds ir braucis ar sabojātu A6 mehānisko kārbu?
Tās kvēlsveces pārbaudīji?
Ja jau 55kw, tad Jums ir Z12XE ar 1,199l tilpumu. Savukārt z12xep ir 59 kw 1,229l.
Cik tad diez izmaksāja materiāli?
Jau paspēju nodomāt, kur tad nozudis fans! Dīlera nekonkrētā atbilde uz kļūmi gan mani neiepriecina! Varbūt šim auto nav gaisa ieplūdes apsilde no izplūdes kolektora, līdz ar to ziemā jauda ir, ekonomijas nav?
Var, jau tomēr var, pat uz gāzes degvielas! 1.robā rauj kā negudrs, visas fūres var apsteigt par vairākiem korpusiem no zaļās gaismas Olaines luksoforā!
Jo ? Mazais nodoklis, salīdzinot ar jaunu Logan?
jau ar bojājumiem tika teikts!
Un bez jociņiem, ka no nāves ar plaušu bojājumu var glābt tikai nāve ar lodi pierē...
Vai kādam tiešām nav ienākusi prātā kāda kaut vai neordināra ideja, kā izglābt mūsu vecos cilvēkus ar plaušu bojājumiem?
Un nevis ar āra temp., bet ar dzinēja dzeses temp. un ja mainās nelineāri...
Manam beigās tādus jokus vairāk palīdzēja izspēlēt sliktas kvalitātes kontakti, izmantoti aizdedzes bloķēšanā, t.i.lētā signalizācija.
Tukšgaitas korekcija, piemēram.
tad tomēr degmais.trekns gāzei un pats motors vēl nav jāaiztiek. Visas aizdomas uz membrānu.
Membrāna mēdz saplaisāt un ir pagalam, ja no tās sīkās caurulītes(no reduktora) nāk laukā gāze( iemest caurulīti ūdens glāzē- vai burbuļo). Ja jau atdzīvojas cilindrs, tad jau sanāk, ka par zemu gāzes spiediens. Savukārt joprojām paliek vēl 5.cilindra mehāniskā problēma.
Ja pie atvienotas caurules arī iepl.kolektoram attiecīgo caurumu aizbāž, 5.cil. nesāk darboties? Kad mainīti filtri gāzei un cik veca diez ir reduktora membrāna?
Kāds gan tam motors un kārba?
Nepiesakos, ja iekšdedzes dzinējs.