Droši vien, ka lielākie nopelni tur bijuši pašam Kadjar un nevis sw618 modelim?
Ar tādiem auto, kur viss kārtībā, gan ir jāuzmanās tādējādi, ka tie neizrāda slīdēšanu, viļāšanu, kamēr noraujas saķere pavisam un negaidīti.
Droši vien, ka lielākie nopelni tur bijuši pašam Kadjar un nevis sw618 modelim?
Ar tādiem auto, kur viss kārtībā, gan ir jāuzmanās tādējādi, ka tie neizrāda slīdēšanu, viļāšanu, kamēr noraujas saķere pavisam un negaidīti.
Ak tad tāpēc ferrari tik regulāri pakāš redbull-am!
Viņi vnk ņem svaigākās riepas pa tiešo pirmie no pirelli un nekādi joprojām nesaprot, kur tā sāls aprakta un kāpēc tas nepalīdz.
Protektora daļa jau ne, bet tieši pie paša diska malas gan pat pēc tikai 1 gada(sezonas) Maxxis 13" motoriepa jau ir plaisās - domājams, tāpēc, ka nav pietiekami apaļa vai balansēta. Nelīdzēja nekādi pat dzeltenā punkta ievērošana. Stūri krata ne pa jokam, jau pat pie 50 km/h. Izmetama.
Ar irīdija longlife svecēm šitāda bēda?
Ko tad īsti darīji - izdevās pieliekt (netiek ieteikts) jeb tomēr nopirki citas - lētās?
Citybee vai citu nomas auto lietotājs ir vai nav atbildīgs par auto novietošanu?
Piemēram, ir ielas, kur novietošana kādā no ielas pusēm ir ierobežota divreiz mēnesī.
Nomas auto bieži redzu novietotu vakarā, pirms stājas spēkā aizliegums. Nākošo dienu tas tā arī nostāv, traucējot ielas slaucīšanu. Tas lietotājs ir tuvredzīgs jeb vnk ļauns jeb nevainīgs?
Cedeli vēl neesmu manījis šiem logā!
Privātajiem gan bieži salīmē.
Tas jau gan, līkumi vairs nav tik interesanti, pēc 175/65 vasaras riteņiem...
Par cik mazmotors, atšķirībā no Tava Leona, tad kreņķa gan maz, turklāt riepas kaut kā jānolieto pirms izmešanas, jo īstai ziemai vairs neder.
Kā tad īsti ir zaļāk - izmest vai vēl nobraukt daudzmaz piemērotos apstākļos?
Trāpīgi - riepas sailun wst1 pašas par sevi ir tādas, jo simetriskās, jo 13tā gada, sagāzums riteņiem neregulējams( bez čakara), ir gan pielabota nesen savirze, gultņu maiņa u.tml.
Ir praksē pārbaudīts - ēnas puse pret saules pusi - spiediena starpība 0,3-0,4 (pie nominālā 1,9).
Vasarā bij smieklīgi - strauji nokrītoties temperatūrai- skatos visiem auto riepās ap -0,5, vienam nez kāpēc pat par 1,0 mazāk. Vēlāk sapratu, ka nav vis sīkie gaisu nolaiduši, vnk. strauji zemāka gaisa t un vienai riepai supersīka nagla iedūrusies...
Tā ka nevar jau teikt, ka galīgi nevajadzīga fīča- spiediena monitorings jaunākos auto!
Sadabūju beidzot jaunu smalko gāzes filtru - 9 eiro. Tas manam auto tāds ar bosch sensora pieslēgvietu.
Ja iepriekš apm.pirms gada tas pirmais filtrs, pie reduktora, bija tīrs, tad tagad tas bija pabaigs un pienests ar melnu " darvu".
Secinājums, ka tomēr dramatiski var mainīties situācija un sanāk , ka ar filtru maiņu esmu nokavējies. Arī otrs filtrs - tas, kurš pirms pašām sprauslām, būtu bijis jau agrāk jāmaina.
Aizdomas krīt uz uzpildes staciju virši Ventspilī.
Jo tieši pēc tās uzpildes sākās raustīšanās.
Kaut gan cits auto, arī pildīts turpat - filtri samērā tīri - tik sarkanīgas rūsas nogulsnes. Tam arī manīta rīstīšanās pēc uzpildes turpat apmēram tai pašā nedēļā.
Ha, nu jums gan te platumi un diametri!
1.oktobrī R'clio uzliku ziemas riepas 175/70R14.
Ne jau tāpēc, ka var kļūt vēsi naktīs, bet vnk pie remontdarbiem piekarē, pie vienas reizes vasaras disku vietā jau saliku ziemas( starpsezonas īstenībā, jo ir 4 mm vietām sasniegti).
Jūtami skaļāk brauc, jo skaņas izolācija ta nenopietna. Saķere uz sausa asfalta, protams, sliktāka nekā vasarenēm. Bet sajūtams tik uzsākšanā no vietas.
Cik noprotu, tad motors ir sauss un kartera nosegplāksnēs nav savs puslitrs eļļas satecējis?
Kā jau te iesaka, maini sveces, ja vien tās nav irīdija.
Palūko, kas notiek antifrīza izplešanās tvetnē.
Vispār jau gan cerība maza, ka nopirki ar 100k...
Šitas gan arī varētu būt - kluči slikti staigā pa tādiem spīdīgiem bleķīšiem, kurus neizdevās pasūtīt jaunus, kad pēdējoreiz tie kluči mainīti tika.
Ne šoreiz, nav tas auto slīkonis, rūsēt ar nupat tik sācis, tas tikai un tak ir no francijas
un līdzko kkas nav kārtībā, tā izpaužas arī citas sistēmas...
Lasi cītīgāk - salabojot bremžu pedāļa stāvokļa devēju - vairs "negļuko"!
Ha, vismaz, auto nekādi neprotestē pret vienlaicīgu bremžu pedāļa un akseleratora lietošanu. Jaunie diez vai tā vairs ļautu?
Nē, tas sen, nu jau gadus 5 nepatīk, kā mazliet piebremzē(just var tik ar roku griežot). Tagad arī galvenā br.cil. un br.supp. restaurācija neuzlabo. Domāju, ka skavā šķībi "sēdēt vēlas" br.uzlikas.
Te tiešām nevar neko īsti ieteikt. Pašam vien kkā nāksies izlemt. Ja nu vienīgi ieklausīties servisa darbinieka vēlmē vnk mainīt dzinēja bloku? Diez vai kāds apņemas jaukt un pilnībā savest kārtībā ar kkādu garantiju?
Pēc pakaļas bremžu supportu remonta un atgaisošanas pasākumiem darbinu savu scenik2 un auto novicina vienreiz logu tīrītājus. Sapratu, ka nav tas riktīgi vien otrajā darbināšanas reizē. Sāku meklēt. Nu kā tad, bremžu lampas spīd nepārtraukti. Devējs beidzot padilis. Pagaidu risinājums - uzmaucu piemērotas gumijas caurulītes gabalu bremžu devēja atspiedējķepai.
Nu tad gan jancīgs renault programmētāju mājiens šoferim ar tām slotām, vai ne?
Otra lieta, ka var iedarbināt bez pieskaršanās pedāļiem, bet to jau nevar piefiksēt, jo automātiski tak spied jau katrreiz...
Slikti vien tas, ka galvenais remonta iemesls tā arī ne par matu nav pamainījies - joprojām mazliet piebremzē labo riteni. Kas vēl paliek? Pati skava šķība? Diski un gultņi un supporti kā jauni. Vadīklas pamainīju pusēm, nekas nemainās.
Pilnai laimei varēji uzzināt, vai šī auto galvenā bremžu cilindra sprostgredzens ir ar caurumiem noņemšanai- uzlikšanai? Vai arī tomēr Golf2 šai ziņā ir daudz patīkamāks par jebkuru jauno Cupru? ![]()
Var jau saprast un sadzīvot arī ar šādu viedokli.
Manuprāt klausās superīgu mūziku un brīžam tiešām snauž un traucē satiksmi.
Varbūt saderēt, ka Tev golfs ir tā apnicis, ka labprātāk brauc ar trīsriteni.
Man pašam gan ir tik daudz transportlīdzekļu paveidu patreiz, ka nepaspēj apnikt.
Nu īstenībā jau tas zudums ir pat līdz 10% diennaktī, kad baterija pilnībā uzlādēta, bet pusizlādētai gan tā pašizlāde sarūk līdz pat 0,1%.
Stulbākais, ka par to, droši vien, klientu pabrīdina tikai pēc pirkuma, vai ne?
Par tantēm iekš šikiem auto ta skaidrs, nekas jau nemainīsies. Bet nu kad vairumā tantīšonkuļu sāk izpildīties, tad vēl mazliet cemme paliek. Piemēram, taisnā ceļa posmā brauc ar +10, tieši pirms s-veida līkuma vai apļveida kustības vēl apsteidz mani un tad gan sākas bikšu pielikšana un vilkšanās... Tiešām nav iespējams paredzēt, ka tikko apsteigtam mopēdam līkumā būsi traucēklis? Vienīgo prieku atņem - jā, mopēds nav ātrs, bet pagriezienos ar to daudzkur praktiski nav pat jāpiebremzē un manevri tuvu max pat nedeldē tā transportlīdzekļa riepas! ![]()
Nav gadījumā "zaļais" kur iemeties? Cerams, ka ne vadības bloka spailēs. Varbūt tomēr arīdzan sameklē motortelpā masas skrūvju( uz korpusu) pieslēgumu vietas un izkustini, notīri?
Jautri palika? Kāpēc vēl joprojām neizlabo to tizli tulkoto tekstu? Varbūt vari?
Uzsildīts motors uz benzīna ir mēģināts? Uzvedas labāk?
Kas diez bākā?Vienmēr pilna? Kondensāta ūdens?
Subjektīvi skaidrojams ticamāk ar to, ka dīzelim ir turbīna, bet benzīnnieki atmosfēriskie un aizrijas uz otro robu.
saki - trešajā ...
Dīvaini, bet cik vien man bijušas benzīnmašīnas, tad otrajā atstiept tiešām nav kaifa - atšķirībā no dīzeļa! Kāpēc diez tā? 3-šajā pēkšņi viss ok.
Uzprasot par pārbalansēšanu, viegli var atsijāt mazlojālus meistarus. Vairums neļauj skatīt vai bija balansā, uzreiz noraujot vecos atsvarus nost!
Lojālākie vispirms nopēta riepu un tad saka - šeit ir plaisas un pumpa, tātad balansēšana nav risinājums, ja viss labi riepai, tad saka, ka nevajag pārbalansēt. Tikai esot jāpievērš uzmanība vai kāds no atsvariem nav brutāli izkritis...
Pagalmos ar tām lielajām asajām bedrēm un augstajām apmalēm esmu ieraudzījis daudzus jaunus un vecus atsvariņus.
Cik vien pats esmu uzstājis uz pārbalansēšanu, tad taisni vienīgi padilušām vasarenēm divām no 4 mazliet tomēr vajadzēja korekciju un arī pēc tam uz auto bija sajūtams uzlabojums.