Zaļā vai melnā, tu domā ka naftas pumpis un ogļu raktuves kāds aiz sevis smuki savāc un zaļu zālīti iesēj?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Zaļā vai melnā, tu domā ka naftas pumpis un ogļu raktuves kāds aiz sevis smuki savāc un zaļu zālīti iesēj?
WALA rakstīja: Vistiešākais - tā mēs vecos neekoloģiskos kuģus aizbliežam prom no acīm, un jūras krastā turki un indieši vai vēl kaut kas eksotiskāks sagriež ar parastu acetilēna gāzes degli utml. Kāda f-king ekoloģija ja visu kas "smird" un slikti izskatas "nometam" tālāk no acīm ... Sazin kas vēl tiek "veikli" aizstumts uz kaut kurieni kur vietējais plebejs nesaprot, kādu indi saņēmis ... un tik skaisti dziedam par 'jaunajām zaļajām normām' un kā mēs glābjam ekoloģiju, tas nekas ka labākajā gadijumā tas kaut ko maina tikai CO2 kontekstā ...
TG AM!
stāsts anv par kuģiem, bet par to, ka ir samaksāts, lai kuģis smalki sagriež, un pēc priekšrakstiem utilizzierē, bet tas tiek nosviests liedagā.
Nu, vispār jau ne par kuģiem, bet par turbīnu spārniem.
WALA rakstīja: Ārprāts dranķa polotiķi norok jebkuru zaļu ideju :
Jeb tomēr nē ?!?!?
Nēnu tu laikam lasīt nemāki, ko? Blēži iekasē miljonus par darbu, ko nepaveic.
Kāds sakars ar zaļumu un/vai politiku?
Atvainojamies par offtopic, braucu nē ar Ora, ar Korejas auto
Vakar pēcpusdienā vajadzība spieda izbraukt teju 400 km. Iztērēju 86% no 64 kWh baterijas, jeb 54 kWh. Izmaksas lādējot šonakt pēc biržas cenas - 3.34 EUR.
jeb Zelenskis ar Trampu? Nafig tas krievmīlis Tramps Zelenskim būtu vajadzīgs?
Krokodils rakstīja: Atgādina laikus, kad strādaju uzņēmumā, kur bija pieejams 'VW UP' elektro jo ar šamējiem tur varēja tad uzņemums gozeties, cik zaļš esot....
Ka sāku strādat vairs nebija galīgāka nullīte, bet jau 2 gadus pabraukta, ja pa pareizi atceros odometrā ap 15tūktošiem km bij nobraukts.
Vasarā Imanta-Čiekurkalns-Imanta bija sasniedzams, pat divas reizes.
Ziemā, tas nebija iespējams un Čiekurkalnā vajadzēja pielādēt ja negribēji kaut kur palikt uz ceļa. 😅
Lai arī noņemot no štepseļa pie 100% bačas rādija 250km, vasarā izbraucot šo maršrutu(ar visiem rīgas korķiem) diapazons nokrita par ~100km... Tadējadi ja vajadzēja 2reizes varēji izbraukt, tad bija jaliek pie vada.
Bet ziemā, šo maršrutu nebija iespējams veikt ar vienu uzlādi.
Pats neticēju ka ~30km maršrutu nevar izbraukt ja rāda 250km atlikumu un reiz uz savas ādas parbaudīju, ka izbraucot ar 100% baču, braucot atpakaļ auto pēkšņi sāk pīkstēt par atlikumu un pie LU Botaniskā dārza apstājos.
Labi ka bija biezās zeķes un biezā jaka jo āra bija -15 grādi.
😂 Neko, uzzvanīju džekiem, par cik biju apstājies ~13min no darba, tad diezgan fiksi atbrauca man un tam e-sūdam pakaļ, aizvilkām atpakaļ uz darbu, bet sajūta tāpat nepatīkama.
😂 Otreiz ziemā to sūdu neņēmu, ņēmu citus pieejamos ICE auto.
naff ko salīdzināt 10 gadu senu pagātni ar šodienas elektrroauto ražu. Pirmie eUpi bija ar cik? 18 kwh akumulatoru? Tāds tev nekādi nevarēja pareģot 250 km. no 19. gada bija ar laikam 32 kwh bateriju - tāds jau varētu nobraukt 200 un arī 300 pie laba vēja.
Kaut kas tavā stāstiņā neiet kopā. Laikam galīgi nojāts līdz kliņķim aparāc ir bijis.
WALA rakstīja: Nu padomā par to no citas puses - ja jau skaidrā saulainā vasaras dienā šoferis pie 90m/h atļautā knapi sasniedz 80km/h ko tas liecina par viņa vadīšanas prasmēm ?!?!? Vai varbūt par to ar ko jams nodarbojas paralēli "stūres pieturēšanai" ?!?!?!?
Vai obligāti jābrauc tieši 90?
Es savējo esmu vedis arī uz bomīša.
Bradypus rakstīja: Nu tātad klaji atzīsti, ka patēriņš pieaug dēļ lielākā EV ražotāja un izmantotāja pasaulē.
Tālāk muļķīgi piesauc Igauniju, kas ar ES spiedienu ir slēgusi brūnogļu TEC, kas ir nesalīdzināmi sliktāka par parasto ogļu stacijām un jau par to saņem dramatiskas elektrības cenas - tava paša ieliktajā kartē - 139eur/mw, kamēr tajā pat stundā Norvēģijā tikai 13. Un tas - viena savienota Nordpool tīkla ietvaros!
Tikpat muļķīgi piesauc Poliju, jo tur samazinājums ir niecīgs: energy.instrat.pl/en/electrical-system/electricity-production-are/ Un kamēr tu pirksi to poļu ogļu elektrību, vari būt drošs, ka runas par atteikšanos ir tukša muldēšana Briselei par prieku.
Un beigās nespēj atturēties un vienkārši tupi noliegt statistikā redzamo, ko tajā pat ierakstā jau esi atzinis.
Ir mazi meli, ir lieli meli. Un ir Bradypus.
Taču paņem acis pirkstos, un paskaties.
Bradypus rakstīja: Nu rekur tev, ieskaitot pāgājušo gadu. Pašam neliekas, ka pie salmiņa ķeries? Tiešām domā, ka pēdējos divos gados ir kaut kādi pasaku brīnumi notikuši?
ourworldindata.org/grapher/coal-consumption-by-country-terawatt-hours-twh
jā, pavei, papēti vien. kopā pasaule +4% (22 - 23), bet Eiropa, OECD, Ziemeļamerika, utt utt - samazina patēriņu, jau kopš
principā pieaug patēriņš uz Ķīnas rēķina.
Arī mums tuvā Polija un Igaunija samazina.
Pasaule kopumā principā vienāds ogļu patēriņš +- no 2014. gada. Kaut elektrības ražošana pieaugusi par kādiem 12 - 15%, ja nemaldos. Ķīnā un Indijā vispār par kādiem 50%, bet arī tur ogles pieaug armazāku proporciju.
Last updated pirms 2 gadi.
Bradypus rakstīja: Rekur EV muldoņām otra daiļrunīga bilde. Kas tad tajā mūsu ekotīklā ir...
357MW poļu ogles un 204MW "pašu" gāze. Kur zaļā enerģija gaiša siltā dienā?!
Neviens nekad nav apgalvojis, ka pašlaik 24/7 pietiek ar elektrību, kas ražota bez fosilajiem!
Paskaties plašāku bildi, ogles un gāze samazinās.
Taču ieslēdz smadzenes.
www.ast.lv/lv/content/situacija-energosistema-0
Un paskat, ne nu ko slēpj, ne kā
Trūkst pilnas bildes, tikpat labi LT saņēma no SWE
ā, tātad, ja kamiņš dirš grāvī, tu arī gribi tādas tiesības?
Lielākajā daļā pasaules IR emisijas normas.
Emisijas normas ir "uzspiestas"jau kopš 1960. gadiem, šķiet, Kalifornija bija pirmā, 65. gadā.
Esmu gana jauns, lai atcerētos gaišzilo migliņu Brīvības ielā 80. gados.
Cik tālu atpakaļ jāskatās pēc tā normālā motora, neuzspiestā? Audi 80 jau arī bija kaut kādas uzspiestās izmešu normas. Fiat 124?
core rakstīja:
topinamburs rakstīja: Inovācijas visā autobūvē iet tikai viena iemesla dēļ - lai šie varētu turpināt ražot peļņu! Tas ir, vai nu lētāk ražot, vai dārgāk pārdot. Vislabāk - abi kopā. Motori pazūd, jo lētāk ražot vienu daudziem modeļiem.
Klau, nu varbūt tomēr beigsi murgot?
Tad izstāsti, kāpēc radās Stellantis, kur pazuda Opelis ar visiem saviem motoriem, kāpēc ir tāda WAG grupa ar vienādiem motoriem, utt?
Inovācijas visā autobūvē iet tikai viena iemesla dēļ - lai šie varētu turpināt ražot peļņu! Tas ir, vai nu lētāk ražot, vai dārgāk pārdot. Vislabāk - abi kopā. Motori pazūd, jo lētāk ražot vienu daudziem modeļiem.
Kā tad. Tikai tad, ja būtu bez nīstās regulēšanas no valsts puses.
Bradypus rakstīja: Uzspiešana jau ir procesā, nav tāda 35. gada, kurā kaut kas melnbalti pārslēgsies, jau tagad ir pieaugošas kvotas, kuru dēļ EV tiek ražoti un pat fiktīvi tirgoti, jo nav pircēju. Arsēna un un azbesta aizliegums samazināja vides toksiskumu - EV baterijas palielina, pievienojot dramatisku ugunsbīstamību.
Bet tos "vienādos" neviens nespiež - tā ir praktiskākā un efektīvākā izvēle - attiecīgi tas ir normālā sadalījuma (bell curve) vidus, tādēļ visizplatītākais - kas nekādi neliedz tev izdarīt savādāku izvēli.
EV bateriju toksiskums ir tikai tad, kad tās dzīves beigās nepiemēroti apsaimnieko. No naftas produktu sadedzināšanas atmosfēra tiek piesārņota jebkurā gadījumā.
tikai ķīnā, kā viens apgalvo, aŗi nav.
Uzspiedīs un uzspiež ir divas dažādas lietas, nē?
Tagad neuzspiež? kas principiāli jauns būs 35. gadā, ka tāda panika? Arsēnu tapetēs un azbestu sienu paneļos arī brīvi neļauj pirkt, tāpat kā jaunas mašīnas bez katalizatora, bez normālām bremzēm, un bez drošības jostām.
Tādas vietas uz zemeslodes, kur "neko neuzspiež" ir stipri maz. Bet daudz vairāk uzspieža, jeb sevi iekšēji cenzējam mēs paši. Kurš mūs spiež visiem pirkt vienādi pelēkus, vienādi 10 gadus vecus, ar vienādu līdz 200 tūkst noskrējienu dīzeļus?
Ko tad tev mēģina uzspiest?
nu beidz atgremot šitās muļķības. Cik GWH enerģijas tās lāpstiņas saražoja, pirms tika izmestas? Pat ja ir 'izmestas'. tās var pieliekties un savākt. Pamēģini savākt atmosfērā iepumpētos izmešus. Tos tu neredzi.