"visi melo" ir sauklis, kas ir izdevīgs diktatoriņiem
"visi melo, visi zog, mēs drusku mazāk"
"visi melo" ir sauklis, kas ir izdevīgs diktatoriņiem
"visi melo, visi zog, mēs drusku mazāk"
650 rakstīja:
Nu pag, es tā "bez skaudības".Nesaku ,ka Kādam (visiem) tagd būtu jāatkārto kādi "mani" Varoņdarbi.Man piem tas e-auto īsti neder, jo mēdzu "uzturēties" vairākās vietās,kur ne visur bez "ieradumu" maiņas man būtu parocīgi staipīties ar vadiem.Ja kādam tas der- ok,man neskauž.Kas man (Baigi) Skauž- ka kkādi LOhi saņem tos te 6-8k,un principā par Neko! Par to, ka viņi MAN p/š smadzenes un kultivē manī Vainass sajūtu. Jā.
Kā arī- "man" jebkura tā "ņemšana" paredz tieši TO, ko te visu laiku uzbudināti apzelēju- esošā auto atdošanu par suuda cenu un jaunus" ieguldījumus citā (līdzīgā) suudā.Esošo es pametu jeb\kur, un neviens man to "neņem".Ja ņems- tāpat jau tālāk par metru neaizbrauks.Ja pat ko noraus,varbūt pa kassko tikšu pie Jaunas detaļas.Man ir "jaunas" bremzes un "mazlietotas" japonamat riepass- nu lai ņem,skaties vēl apdrirsīsies kamēr noraut un vietā paņemšu ssā vēl mazlietotākas (Labākas) ;p
Turklāt, "man" (*tev?) te katru dienu pa 6x saka, ka te (tūliņ,jau,drīz..) kāds tagad "nāks" un ka Jābēg būšot ar kājām.Ta nafig censties?
lielākā daļa auto lietotāju tos pērk ne jau racionālu iemeslu dēļ, bet gan tāpēc ka "patīk"
Un izgudro visādus iemeslus, kāpēc lielmotora hlami esot racionāls pirkums
Tā kaut kā
650 rakstīja:
Jā.Bet ,iedomājies,iespējams, "manā" īpašumā ir dd auto, ar kuru "es" personīgi esmu nobraucis vēl vairāk, nekā tas tavs 220k nobraukušais,neskaitot vēl to, kas bija nobraukts pirms "manis".Deviņas reizes pa nullēm izgājis TA,beidzamajā reizē to "cieto" suudu mērījums ir teju 205x mazāks par pieļaujamo "normu",un tas ir euro5,oficiālā nemainītā ražotāja komplektācijā.Un KĀPEC "man" būt jābūt par kko "vainīgam" un nonstopā jāklausās šhito te suudu, ko viņi te man stumj?
Vecās tās 20+gv mašīnas pa 1-2k "cenā"- nu bet KĀ tu no tām atbrīvosies, ja tiem cilvēkiem NAV līdzekļu jaunāku iegādei? Un kā viņiem šajā gadījumā palīdz tā dēvētā Valsts,kurs izgāž triļļļjonus, lai "palīdzētu" kādam 1%tam jau tā relatīvi "turīgo" iegādāt 30-40-50k vērtus elektroauto? Kas šis ir, ja ne smerdīga liekulība un nekaunīgi meli??
Viņi visi korī (pretīgi melīgos Diilerus ieskaitot!) nesen te mākslīgi uzradīja situāciju, ka cilvēkiem ir reāli Bail no kaut nedaudz "jaunāka" un labāk aprīkota lietota auto.
Rezultātā tagad ir sasstājusies gara rinda relatīvi labu dd auto, no kuriem to īpašniekiem vienkārši (vairs!) NAV iespēju "tikt vaļā",lai vietā paņemtu ko jaunāku.Kur tos tagad likt? Vienīgā iespēja ir atdot par pus/velti, lai kāds "professiOnālāks" tālākpārdevējs tur piekabinātu klāt savējo melu porciju un uz lohu rēķina uzvārītos.
Turklāt,joprojām ir "modē" tas, ka "esošā" auto pārdošana reāli izvēršas par tā "iesmērēšanu/Loham".Un TO tā piekopj nospiedošais vairākums "pārdevēju",ieskaitot pat juridiskās personas.Cieņā ir gan iesmērēšana ar apslēptiem defektiem, gan ar laikā neveiktām Lielajām apkopēm, gan ar svarīgu DĀRGU mezglu pienācīgas neuzturēšanas un atklātā textā īpašnieka izidiotisma dēl radītiem bojājumiem.Pārdot (iesmērēt!) kādam kko "pirms lieliem izdevumiem"- augstākā un cienījamākā Gudrības pilotāža.Lai tas LOHs tagad to remontē,jo "es" esmu gudrāks! Bezdizejassituācija, ejietvisi Kārties 👉
"Vecās tās 20+gv mašīnas pa 1-2k "cenā"- nu bet KĀ tu no tām atbrīvosies, ja tiem cilvēkiem NAV līdzekļu jaunāku iegādei? Un kā viņiem šajā gadījumā palīdz tā dēvētā Valsts,kurs izgāž triļļļjonus, lai "palīdzētu" kādam 1%tam jau tā relatīvi "turīgo" iegādāt 30-40-50k vērtus elektroauto? Kas šis ir, ja ne smerdīga liekulība un nekaunīgi meli??"
Neņem jaunu, ņem 3 - 5 gadus vecu EV, Izmaksās 10 - 17 tūkst. kas ir tikpat, cik 3 - 5 gados tie 1 - 2 tūkst cenā esošie nokurina benzīnā, uc izmaksās.
Simples.
Nav jau kur droši palaist garām. Traktors ir plats, nomale - šaura. Parasti tie traktori arī vairāk par dažiem km pa ceļu nrbrauc. Cepšanās bez jēgas.
Un zeme arī ir plakana.
Bradypus rakstīja:
Tev tiešām liekas, ka varas mafija no partiju valdēm sastāv?
Bunkus bija tas, kam vienotības politbiznesa traucēkļus atdeva maksātnespējas administrēšanai līdz bankrotam - kamēr nobankrotināja puišus, kas uzmetienu nepiedeva. Rebenokam sarežģītāka loma bija tajā visā, bet arī līdzīgs stāsts - samaksāja dārgi par savu saimnieku visatļautību.
Vienotība tika dibināta 2011. gadā,
Rego Trade, kuras "bankrotināšana" bija Bunkus pārziņā, bankretinējās 2008. gadā.
Bradypus atkal kaut ko sapņo, jeb melo, jeb muld, jeb viss kopā.
imzz rakstīja:
Un ko tu par Krievijas Dumu teiksi ?
Россия решила ЗАБРАТЬ страны Балтии! В Госдуме ШОКИРОВАЛИ заявлением. Слушайте, что ВЫДАЛИ
Atkal Tu ieliki kādas runājošas galvas pārstāstītā izteikuma citāta atstāstu.
krievi jau sen viskautko muld. Žvadzina atomrundziņu, sola pa purnu dot, bet nupat nupat iegrāmatoja savu miljono kara upuri, un Ukrainā kontrolē mazāk teritorijas kā pirms 3 gadiem.
GB12 rakstīja:
Pirms 3 gadiem kārtoju C kategoriju. Noliku ar 1. reizi. Nezinu, kā tagad ar B, bet ar C man radās sajūta, ka tiešām vairāk skatās uz iemaņām, spēju iekļauties satiksmē, un piever acis uz visādiem sīkumiem… piemēram, eksaminētājs vienā krustojumā teica, lai griežu pa kreisi, es netīšām nogriezu pa labi… paziņa pirms gadiem, liekot B kategoriju, par šo izkrita… Te neko neteica… jau auto skolā pateica, ka ārpus pilsētas pārsniegts ātrums par apm. 5 km/h arī ir OK - galvenais, ka to kravinieku vada pārliecinoši, neraustās un tā…
tāda pati pieredze ar A kategoriju. Galvenais - lai neraustās, nu, un protams, neko nopietnu nedrīkst pārkāpt.
Izkrīt jauniņie, kam neraustīšanās vēl nav iezīdusies refleksos.
viss ir līdzsvarā, vai ceļā uz to.
Ja valsts vai pašvaldību iestādes pārceltos uz kaut kurieni citurieni, tad ceļi uz to citurieni taptu noslogoti, bet ceļi uz turieni, kur tās vairs nebūtu - atslogotos. Tā?
It kā tā, vai ne?
Bet skat kāds fenomens - atslogotie maršruti itin drīz pievilinātu citus braucējus - tos, kas līdz tam, piemēram, izmantojuši neērtāko sabiedrisko transportu, K2, vai velo, un tagad pārsēstos uz auto.
"Induced demand", gan jau esi dzirdējis.
Tā ka arī kaut kādu iestāžu aizrotēšana uz citurieni neko nelīdzēs.
Bradypus rakstīja:
Tā jau būtu taisnība, tikai… “debillajā rīgā vienkārši NAV normālu alternatīvu, lai ikdienas braucēji savās darīšanās aizbrauktu pa normālu apkārtceļu un bezizejas spiesti tiešām nelīstu iekšā tajā nolādētajā "centrā".”
VALSTS ir radījusi šādu situāciju. VALSTS iekasē uzņēmumu nodokļus. VALSTS izlēma, ka Rīgai no atlikušajiem IEDZĪVOTĀJU nodokļiem vēl jāatdod daļa citām pašvaldībām. VALSTS izlēma, ka pašvaldību teritorijā ceļus par šo naudu nebūvēs, bet liks to darīt pašvaldībai. Un VALSTS izlēma, ka tās ierēdņi sēdēs pie datora tieši Rīgas vēstriskajā centrā.
redz cik vienkārši
bet kas tā tāda ''valsts"?
Tādi esam![]()
Naudasmaiss rakstīja:
Kas tie par murgiem?
Kāda zemo izmešu zona. Pusi rīgas kurina ar akmeņoglēm ziemā!
Plus autoparks tak nekādiem zemajiem izmešiem neatbilst, cilvēkiem nav par ko iegādāties tos zemo izmešu auto.
Kādām oglēm?
Vari sākt ar Teiksmu par Gilgamešu
Lasīt vajag. 5 min laikā var uztvert to pašu.
Vai esap pamanījuši pārdošanā piadāvātos arvien vairāk un vairāk - mauriņa traktorus, lietotus? Tie tiek aizvietoti ar elektriskiem pļaušanas robotiem. Un cenas traktoriņiem krītas, vai vismaz neceļas![]()
Tieši tas pats notiks ar lielāko daļu iekšdedzes auto. Pēc gadiem pieciem, desmit tie nevienam nebūs vajadzīgi.
Labākais nākošgada auto - jau šogad! Dosim piecgadi trijos gados!
plaisas šasijā jau noteikti dēļ baterijām, vai ne? Nekāda sakara ar sūdīgu inženieriju / ražošanu? Arī tas, ka 8 gadi mētājas pie sētas, nevis tiek apsaimniekoti kā pienākas, arī nav nekāds faktors, vai ne?
Bradypus rakstīja:
Noklausījos līdz galam… Beigu daļā vispār murgains propagandas naratīvs un “mēs uzvarēsim”. Un visa analīze balstās uz diviem pamatpostulātiem “Tramps ir visvarens” un “Tramps nekad nemelo”
Dubultdomas auditorijai der.
tādus www pļāpas es nespēju klausīties ilgāk kā 5 min. Sausu faktu tur ir tik maz, ka tā šķiet īstākā laika nosišana!
Mana pieredze un statistika teic ko citu.
Neuztraucies, nekā personīga.
Tu neaizdomājies, kāpēc tas "labais cipars" tur bija "dabūjams"? Ļoti iespējams, ka iepr. braucējam bija vienkārši pieriebies dzēst to check engine visu laiku.
šoferētājam ir jāiziet cauri stadijai, kad viņš kalpo mašīnai, nevis otrādi. Ērtāk un lētāk ilgtermiņā, ja šī stadija ir max. īsa.
650 rakstīja:
Interesentam praktiski Nav iespēju iegādāt šadu pacmitgadu lietotu mašīnu bez apslēptiem defektiem.Pat ja tu skatīdams neredzētu "neko", pēc nedēļas ieraudzīsi realitāti.Mašīna ir jāsaved kārtībā un jābrauc, nevis nemitīgi jāmaina, cerot uz kādu arvien jaunu brīnumu.Marku/servisu maiņa, jaunāka/sarežģītāka auto iegāde- tas viss ir riskants passākums.
Īpašniekam nav jābūt pašam par speciālistu "uz visām rokām"- pietiktu, ja viņš māk pareizi spriest un būt par tādu kā "brigadieri",izvēloties to vai citu savu gājienu vai attiecīgā meistara apmeklējumu katrā konkrētajā gadījumā.
Kas vispār ir brigadieris kā tāds- viņš (iespējams) pats diezko nemāk strādāt,taču spēj saredzēt kopējo ainu.Vadīt procesus.Muldēt, izgrozīt,izmenedžēt.Norādīt "citiem",ko tiem darīt.
Nevajag lēkt augstāk par d. Ja ir naudas padsmit gadu vecam auto tad jāgādā max vienkāršs aparāts, nevis kaut kāds wannabe prēmijums.
tas apsveicami.
Bet tad nevajag gādāt vāģi ar izgrieztiem dpfiem!
Kā man šis viss būtu bijis noriebies. Ar auto ir jābrauc. Nevis jàjàjas.
to viņi jau ir izdarījuši. Atveras noderīgo idiņu pauris, un ārā veļas visādas šausmas - spēj tik neitralizierēt
Un tagad ir rakstīts
Nodokļa, nodevas un naudas soda apstrādes maksa
Bet neviens nav spiests to maksu maksāt - samaksājot nodokli no savas bankas uz valsts kases kontu tādas nav. Varbūt ir savas bankas noteiktā maksa, bet ir arī tādas bankas, kas par šādu maksājumu neņem samaksu.
tāpēc, ka "visi melo'' pats par sevi ir melīgs apgalvojums