Tad tomer ieliet to Aspēnu un izdarbinat sausu vai tomēr padarbināt un atstāt bākā un karborātòrā iekšā to visu? o_O
- Sludinājumi
 - Ziņas
 - Vīriem
 - Tehnoloģijas
 - Sports
 - Video&TV
 - Forums
 - Lasītāju pieredze
 - Akcijas
 - Jautā ekspertam
 
Tad tomer ieliet to Aspēnu un izdarbinat sausu vai tomēr padarbināt un atstāt bākā un karborātòrā iekšā to visu? o_O
felix65 rakstīja: Tipiska piesērējuša karburatora problēma. Benzīns ar biokomponenti graujoši uz to iedarbojas. Ja tas ir metāla karburators, tad jātīra ultraskaņas vanniņā, ja plastmasas, tad jānomaina dīzes. Atsperes parasti neizstiepjas. Iesaku meklēt tuvāko remontdarbnīcu un atstājot ziemas glabāšanā ieliet tukšā bākā gramus 200 Aspēna vai Husqvarnas 4taktu benzīna un padarbināt lai karburators piepildās ar to. Tad varēs ilgstoši bez problēmām glabāt nedarbinot. Tas pats attiecas uz visu tehniku, kura tiek darbināta ar benzīnu, tikai jāizvēlas 2taktu vai 4taktu Aspēnu, atkarībā no dzinēja tipa.
Vai karburātors ir jāizdarbina tukš jeb labāk atstāt viņā nedaudz iekšā? Šim Aspēnam jau eļļu nevajag liet klāt?
		Bijušais Stellantis boss nosauc autobūves uzņēmumus, kas izdzīvos nākamajos 10 -15 gados (+ VIDEO)
			 21			 			
		
		Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
			 10						
		
Kanibaals rakstīja: Tak atver ražotāja instrukciju un izlasi ko tas iesaka. Loģiski būtu atstāt sausu nevis liet homeopātiju par 5eur/l.
Instrukcijās jau vienmēr jāizbrauc tukš, bet veci vīri saka, ka labāk mitrs nekā sauss. Lai nu kā, paldies.