Viss kārtībā Visādi var būt, bet ir noskaidrots kas izraisa visas blaknes un tiks labots, tad tik varēs liet un braukt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viss kārtībā Visādi var būt, bet ir noskaidrots kas izraisa visas blaknes un tiks labots, tad tik varēs liet un braukt.
Vispār man jau zb te lasīt komentāros cik sliktu auto esmu nopircis utt. Dabūju es par ļoti labu ciparu, pilna komplektācija salonam, otrs oriģināls R17 audi disku komplekts ar ziemas riepām, virsu vasaras R18 Dotz diski ar jauniem UHP Kormorāniem. Pazīstamais tādu pašu bet ar CVT pagājušo gad pirka pa 1k dārgāk. Man paveicies ka auto ir 2009. gada, neattiecas jaunie izmešu standarti. To ka jāieguldās būs es zināju neskatoties cik daudz tur ir mainīts utt. Un skopais vienmēr maksā divreiz. Tas ir vairākkārt pierādījies. Principā visi auto ir sūdi un jebkuru auto ko nopirksi būs vājās vietas
Tomēr gribās lai auto ir normālā stāvoklī un nav jauztraucās par kādām liekām kļūdām. Visi auto man bijuši ar 0 kļūdām uz paneļa un kompī.
Es par to pašu nobrīnījos ka 3 mēneši un 120k km. Galīgi neliekas kopā. Attālums bija metros (120 miljoni metri ja nemaldos) un izrēķināju uz Km. DPF Soot mass rādās 6.56 g, kas ir ļoti maz bez reģenerācijas tik ilgu laiku. Liela ticība, ka DPFs ir griezts ārā pie dzinēja maiņas un cilvēks izdomājis ka jāiepūš mēmākais arābu čips par zemāko cenu, kas izskaidrotu 120k km nobraukumu kopš pēdējās Reģenerācijas UN arī izskaidrotu vecās turbīnas stāvokli (tik liela brīvkustība ka turbīnas slotiņas jau skārās pie turbīnas sienām). Ieplūdes spiediens pareizs un sakrīt ar dzinēja pieprasīto. Nākošo otrdien braucu pie normāla zināma cilvēka (Custom AFR) sataisīt normālu čipu daudz tuvāk stock jaudai. Kā jau rakstīju, sprauslu iesmidzināšanas reālie dati - sliktākais ko redzēju bija 0.5, 0.6, -0.1, 0.3. Kaut kas tāds. Nākošo otrdien/trešdien uzzināšu cik traki čerez žopu bija sačipots.
Veicu dzinēja diagnostiku
Sprauslas ir labas
Rail spiediens ir labs
Iespējams DPF ir griezts ārā, pēdējais Regen pirms 120k km, 3 mēnešiem.
Requested Torque value ir 420 Nm (Oriģināli jābūt 350Nm)
Viss norāda uz to ka auto ir čerez žopu čipots. Plāns vest uz Custom AFR uztaisīt normālu čipu bez kļūdām, tur iepriekš taisiju E61.
Lieta jau tāda ka pats skrūvēju savus auto. Ir bijis E61 530D tomāts, Audi A3 1.9 TDI un tagad šis. Gribu saprast kādeļ nodzēšot kļūdu var braukt cik uziet, izslēgt ieslēgt auto un nekādu kļūdu nav. Tikai kad auto ir pielaists cold startā un sāk braukt, pie 80 grādiem parādās checks tieši par to sensoru?
Ok, paldies par ātrajām atbildēm! Šovakar uzmainīšu un došu ziņu rītdien vai čeks parādījās vai ne.
Saprotu kāpēc var domāt ka otrs sensors - Kļūda P2195 ir tieši par Sensor 1 Bank 1, Signal Stuck Lean, Sensor 2 būtu pēc DPF. Mēģinu pievienot screenshot ar kļūdu bet nelauj :/
Magneti Marelli Zonde ir 466016355280. Gaisa ieplūdes trubas pats skrūvēju nost un liku virsū, tām viss OK. Ar veco zondi kas bija originali virsū, uzreiz kā iedarbina auto "cold start" parādījās kļūda, ar Magneti Marelli parādījās čeks kad dzeses šķidrums ir ap 80 celsija grādiem.
Tātad nomainīju zondi uz Magneti marelli, checks tāpat iedegās, nopirku Bosch 0 281 004 083 zondi, bet to vēl neuzliku. Visa ekoloģija ir vietā, pārbaudīju. Nāk divas zondes - viena Pirms DPF un viena pēc DPF. Čeks nedega pērkot auto bet iepriekšējais saimnieks pabrīdināja ka par zondi met čeku.
Ja vien mēs ar dzīvesbiedreni būtu vertikāli daudz mazāki, tad šis būtu variants