insekc rakstīja: Nu jau 5 gadus braucu ar ASV saliktu "japāni" - Subaru Outback ar CVT ('2015). Ne par US salikumu, ne par CVT nav ne mazāko sūdzību.
Iekāpsi labākā auto, domas mainīsies, vai arī Tavas prasības pret kvalitāti ir zemas.
insekc rakstīja: Nu jau 5 gadus braucu ar ASV saliktu "japāni" - Subaru Outback ar CVT ('2015). Ne par US salikumu, ne par CVT nav ne mazāko sūdzību.
Iekāpsi labākā auto, domas mainīsies, vai arī Tavas prasības pret kvalitāti ir zemas.
irobot ir pārcenots un diezgan liels mēsls salīdzinot ar Roborock, man jau pāris gadus ir S6 MaxV, esmu apmierināts, salīdzinot ar irobot, kas tagad stāv pažobelē un krāj putekļus ![]()
Man piemēram riebjas strādāt uz portatīvā datora, viņu izmantoju tikai ceļojumiem, komandējumiem, lai izlasītu e-pastus un pa retam atvērtu kādu dokumentu vai excel tabulu, strādāt uz viņa ir pilnīgas mocības. Ir man gadus 6 vecs portatīvais, ko man vajag, pilnīgā izpilda, mājās stāv uz plauktiņa un krāj putekļus, kamēr kabinetā ir normāla darba stacija (cenā ap 1K), sieva ir grāmatvede, tai portatīvais vispār neder.
Par 400 eur sanāks tikai plika rakstām mašīna, kura pēc 3-4 gadiem jau būs novecojusi ![]()
Volx rakstīja: O, velns, kā laiks skrien. Likās, ka gadu atpakaļ tu tik prasīji, kas jauniegātajam autiņam būtu jānomaina.
Kas tad tiks pirkts vietā?
Jā laiks skrien, man G11 arī jau 3,5 gadus lietošanā, ar vienu aci jau skatos uz kko svaigāku, bet nu šā brīža auto cenas nedaudz attur no tās domas.
Pilna krava (40m3) šobrīd maksā ap 3000, ir dzirdēts, ka arī vairāk prasa. Zemnieki ir nesaprašanā, ko darīt ziemā, kurināt siltumnīcas vai nē.
Man nevajag tik daudz, pēc aprēķiniem, šī jauda nosedz manu šī brīža patēriņu, jo pēc esošās sistēmas, ja saražoju par daudz, tad 1.martā zaudēju pārpalikumu. Ja pirkšu elektroauto, tad pielikšu klāt, vieta ir kur uzlikt.
Es martā uzstādīju paneļus, kopējā jauda 6,16kw, invektors 5,5kw. Vakar tieši ST lapā skatījos, esmu ziemai uzkrājis ap 2000kw, septembrī vēl biš nāks klāt. Pie esošās sistēmas atpelnīsies 4-5 gadu laikā, kā būs, to jau vēl neviens nevar pateikt. Vidējais patēriņš mēnesī ir virs 500kw. Elektrības rēķins tagad ir ap 22-25eur mēnesī. No sadales parasti ņemu atpakaļ ap 300kwh/mēnesī, ziemā tātad būs vairāk, ap 30-35eur rēķins būs. Ja Neto pāries uz biržas tarifu naudas izteiksmē, liela bēda nebūs, jo no rītiem arī ir augsts tarifs (8-10), tad paneļi ražo ļoti labi. Katrā ziņā, ja ir brīvi līdzekļi, paneļi privātmājai noteikti jāliek. Man gandrīz visi kaimiņi ir salikuši, viens pat elektro auto nopircis, sanākot gan mājai, gan mašīna, paneļu kopējā jauda šim 16kw.
960kg
Es katru gadu pērku 7 paletes, pa retam 6, skatoties kāda ziema, silto ūdeni visu gadu sildu ar granulām. Māja 260kv.m., nav ideāli nosiltināta, kad būvēju, tad vēl nebija divkameru stikli, arī jumtā prasītos vairāk vates, bet 2006.gadā tā būvēja. Pagāšgad granulas pirku par 155Eur ![]()
Jā sildu, esmu nopircis šai ziemai, ar piegādi man sanāca 350Eur palete. Šābrīža cena ir kosmoss, tad lētāk ir kurināt ar elektrību, ja vēl ir aktīvs tarifs ap padsmit centiem kw. Staļi ir riebīgs spekulantu kantoris, ražo diezgan sūdīgas kvalitātes granulas, bet prasa visaugstāko cenu!
Šis gads ir kkāds vājprāts enerģijas izmaksu ziņā, es nesaprotu, kā piemēram, tirdzniecības centri, biroja ēkas lielās noliktavas spēs samaksāt gāzes rēķinus, izmaksas būs kosmiskas, redzēsim daudzus bankrotus
Par pensionāriem pat nepieminēšu, tie varēs iet vienkārši kārties... ![]()
Tirgus jau vienmēr atrod kur realizēties, būs kā 2009-10 gadā, kad pilni treļi gāja atpakaļ uz DE un tur tirgoja. Tas, ka dīleri prasa kosmosu par tām "mazlietotām" tas fakts, bet ir jau arī muļķīšī, kuri nopērk.
Atceros, ka Chrysler Vojager 2,8D dzinējs jauns dīlercentrā maksāja 17K, nereāls cipars!
60K par KIA? Paldies un uzredzēšanos! Tāpat kā 60K par Skoda, nereāls skaitlis, runāju ar vienu tādu, kas nopircis Skodu par 63K, baltu, skats-nekāds, bet lielījās, ka patēriņš esot 3eur/100km, es saku, bet uz aizmugures vāka tak rakstīts Skoda
Reāli pārmaksājis 25K, lai iegūtu mazāku patēriņu! Ziemā pie tam esot pakaļā, baigi rijot
Pilnīgs murgs! Ā...max ātrums tam brīnumam esot 163km/h..par 60+K!!! Laipni lūgti muļķu zemē!
Eh, žēl, ka netieku
Ir daži interesanti eksemplāri...
Visi tie pirmās paaudzes hibrīdi ir diezgan liela diršana, tagad kas nāk, tie puslīdz sāk attaisnot to, kam ir paredzēti. Čomam bija Camry, tas tiešām varēja ierakstīties 5-6L ar to 2,5L dzinēju, iepriekš kaimiņam bija NX300, tas tāpat rija ap 10L, respektīvi no tā hibrīda maz jēgas bija.
Sievas mašīnā ir B&O, neteiktu, ka esmu sajūsmā, BMW Harman Kardon skan labāk, nezinu, kā skan BMW Bowers&wilkins.
Ar šo auto to var izdarīt jebkurā puslīdz taisnā posmā, tas notiek ļooti ātri. Kārba šai mašīnai ir kkaa fenomenāls, launch control ieslēdzas gandrīz uzreiz, un to var atkārtot n-tās reizes pēc kārtas.
Es ar biš palielīšos, sanāca izmest līkumu ar Porsche 911 Turbo S, tā mašīna ir kkas nereāls, pat īsti neliekas reāli tas ko viņa dara. Paātrinājums ir tik mežonīgs, ka vārda tiešā nozīmē ir ar abām rokām jāturas pie stūres! Galvenais, ka tas paātrinājums neapstājas līdz 300km/h! Ātrāk nemēģinājām...bail! Bremzes strādā tā, it kā arkls tiktu izmests aizmugurē, vadīt to zvēru ir jāmāk, pa mūsu ceļiem, viņu diezgan šūpo, mētā. Iekāpjot atpakaļ savā mašīnā, liekas, ka viņa vispār neiet, kaut 100km/h sasniedz ap 5,2sek.
Kkādas līdzīgas sajūtas esmu izjutis izklaides parkos, šis ir auto, kuru vajag notestēt, ja rodas tāda iespēja, tad saproti, kādas ir autobūves virsotnes.
Man liekas, tam rižajam latgalim reāli galvā ir sakāpis, vairākās tēmās pilnīgu tuftu dzen.
Nebija tik traki, tie mazie 2L motori, ja sāk braukt virs 100km/h arī kļūst ļoti ēdelīgi. Zinu kurjerfirmu, kam ir Sprinteri ar ieliktiem 3L, kursē uz Liepāju, saka, daudz labāk, kā 2L, kad iet slodzē, rij mazāk un raitāk ripo. Ja grozās tikai pilsētā, pietiek tie 2L. Mums ir Crafter lielais, prasītos lielāks dzinējs, jo kā velk piekabi, patēriņš ir ap 14L, domāju, ka 3L dzinējs labāk justos.
Vēlēšanas ir pirms apkures sezonas.
Ņemot vērā, ka 77% pensionāri saņem pensiju zem 500eur, nestādos priekšā, kā tie cilvēki izdzīvos.
Skandināviem pašiem tā koksne kā dubļi, vienkārši viņi vienmēr meklē lētāko variantu.
Jocīga sajūta, kad pasaka, kad tavam auto ir nepieciešamas 24 sveces! 24...
Runājot par vietu aizmugurē, aiz manis arī 7er BMW nav vietas pasažierim!
Jāņem L versija, lai būtu vieta!
Jā jauna auto iegāde vienmēr ir sagādājusi galvas sāpes! Arī es atkal esmu gatavs mainīt auto, bet nevaru saprast uz ko! Esmu gatavs šķirties no sava G11, kuram ir sasniegts nobraukums 123000km, gribas kko svaigāku! Man ikdienā ir mazs nobraukums, bet šad tad aizskrienu tālākā ceļā uz kaimiņvalstīm, ko man patīk izdarīt ātri, elektro - neder, jo arī Rīgas infrastruktūru, praktiski, nelietoju.
Šobrīd skatos uz BMW 8 sēriju, vai tomēr X5, ar pēdējo 400Zs dīzeli, vairs tādus neražo, bet vēl var dabūt pasvaigus, vai tomēr M4, patīk dizains, katru rītu brauc viens pretī ar numuru BLACK, bērni man izauguši, bet mūsu ceļi biedē par šādu domu, Audi piedāvājums līdz galam neuzrunā, Mersis tomēr pēc 50
Vot tādas man problēmas!
Obligāta prasības - pilnpiedziņa, ziemas paka, laba mūzika, jauda virs 300Zs, ļooti laba komplektācija.