Vanga esot mirusi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vanga esot mirusi.
Zviedrijā nestrādā visas izglītības iestādes. Tikai pamatskolas, visas pārējās (ģimnāzijas, augstskolas, pieaugušo izglītība) attālināti.
Horeca tāpat kā LV - pie mums arī nav aizliegts strādāt kafejnīcām un bāriem. Ir noteikti ierobežojumi, kuri īpaši neatšķiras no Zviedrijas.
Un kas tad Zviedrijā ir tāds atšķirīgs? 50 cilvēku limits tikai faktiski. Reāli jau ierobežojumi tāpat ir noteikti. Kaut vai tiem pašiem restorāniem:
Restaurants, bars, and cafés around the country need to take special precaution regarding the risk of crowds of people in queues, around tables, and at buffets or bars. Visitors must be able to keep at a distance from each other.
All visitors should sit at tables when they eat or drink, rather than stand at a bar or similar. Staff should serve food and drinks at the tables. Unless it creates queues or crowding, guests may order and pick up their food at a counter. Take-outs can be handled as usual, as long as it does not lead to crowding or close contact between people.
The person in charge of the venue is responsible for maintaining routines that minimise the risk for disease transmission. This can for example include local guidelines about access to hand washing facilities (soap and running water) for staff and guests.
Tam hlamam ir 20 gadu un tirgus vērtība tik, cik dod metāllūžņu punktā. Ar tādiem brauc kamēr kust un tad, nečakarējot smadzenes, uz lūžņiem.
Ja jau viss notiek arī tāpat, tad varam secināt ka tie komandējumu lidojumi, braucieni uz kaimiņvalstīm, citu veikalu čekošana, ir bijis lielā mērā administratīvie overheadi bez reāla labuma, kurus mierīgi var cut off. Labi, ne visus, bet lielu daļu mierīgi.
GB12 gādā pierādījumus par sodu, kas uzlikts autobraucējiem covid dēļ. Citādi iekļūst Gopzema aurojošo duraku kopā.
šitie labi iemesli, lai kraviniekus pirmos pārliktu uz bezpilotiem.
Manam pavecajam hlamam ziemā ar parasto dīzeli dažreiz nepielec ar pirmo un ilgi jāzāģē. Kļūdu nav, aķis jauns, filtrs jauns. Ja ielej prodiesel tad vienmēr pielec ar pirmo.
Krieviem naftas cena 18 dolāri. Putleram būs pamatīgi jāpārliecina, ka šamo jāpārvēlē.
Atlaist var tikai zemākā līmeņa nekvalificēto personālu. Jo darbinieki ir problēma un šī īslaicīgā krīze tikai palielinās pieprasījumu pēc kvalificētiem darbiniekiem, kuri spēj adaptēties šādām situācijām.
Tādus atlaist ir riskanti, pēc tam nedabūs atpakaļ.
Tomēr, šiem darbiniekiem būtu jāizprot arī uzņēmumu situācija. To finanšu rezerves nav neizsmeļamas. Iespējas apmaksāt dīkstāves ir atkarīgas no naudas plūsmām.
Striķi piemirsi
Arī degvielu iepirkt garāžā kannās nav jēgas, braukt jau lielai daļai nebūs kur.
Šaujamo un informāciju kuram kaimiņam ir vairāk pārtikas, zāļu un energoresursu.
Brīdī, kad cilvēks sāk apgalvot šāda tipa tekstus "Nedomāju, ka jebkurš mūsdienās ražots auto spētu nokalpot tik ilgi....", viņš kļūst par vecu un īgnu perdeli ar ierūsējušām smadzenēm.
Irāņi nav gan arābi .
Tad ir jāpagaida, kad sāks mirt katru dienu tūkstošiem, un tikai tad vērts kaut ko iesākt pret vīrusu? Tā sanāk, no tiem, kas saka, ka satraukumam nav pamata.
Varētu izskaidrot cēloņsakarību?
Igaunijā par ziemas riepām no 2022.gada tiks uzskatītas tikai tās, kuras marķētas ar 3PMSF, Three Peak Mountain Snowflake
Jelgavas cukurfabrikā vismaz okupācijas laikā tikai ceturtā daļa no produkcijas bija cukurbiešu cukurs. Pārējā laikā pārstrādāja Kubas jēlcukuru. Viss gāja viena izskata pakās. Un pēc 20 gadiem pēkšņi izrādās, ka tas bija vienīgais pareizais cukurs ievārījumiem
Via Baltica virzienu pārveidošana par 2+2 ir diezgan diskutabla. Jo ir plānos Rail Baltic. Vai tik nebūs izdevīgāk dotēt dzelzceļu pārvadājumus, kā būvēt jaunu ceļu paralēli esošam ātrgaitas dzelzceļam?
Būtu laiks aktualizēt šo iniciatīvu.
Ar šādu attieksmi var sanākt, ka ritmu radikāli pamainīs paša nevēlēšanās mainīt ritmu.
Nav jābūt paranoiskai attieksmei, bet nelieli piesardzības pasākumi var ievērojami samazināt riskus.
Šādā variantā pasniegta tēma ir pilnīgi bezjēdzīga un var turpināties tikai kā vāvuļošana. Jo topika varoņu galvenais uzstādījums ir - vajag braukt ātrāk, tāpēc ka es tā gribu.
Pamatojumu nekādu, SWOT analīzes, risku analīzes nav. Kaut kādi linki vai atsauces, reku citur ir tā. Kur viss izrauts no konteksta.
Vāvuļojiet tālāk, nekas no tā nemainīsies.
Trīsarpus gadus jau te vāvuļojat
Klikšķi vecīt, klikšķi. Emma ar tāpēc portālā jūtas kā mājās.