iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 30.07.2015 14:15

Vernon , ko nozīmē strauja bremzēšana? kāds negatīvais paātrinājums ir uzskatāms par laidenu, kāds par normālu un kāds par strauju? nu tā mīnuss cik m/s²?

73. punkts pie kādiem nosacījumiem ir jāceļ gaisā roka? nu tā burtiski - kad jāceļ un kad var necelt?

un kāpēc visiem pietiek ka bremžuguņi iedegas kopā ar bremzēšanas sākšanos, bet tev nepietiek?

Palaidniex 30.07.2015 14:10

VERNON - KO NOZĪMĒ STRAUJA BREM

Palaidniex 30.07.2015 14:08

119. punkts arī ir jāievēro katram!

un distance - PAR TUVU - nozīmē ka šī punkta izpildi ir nogulējis SEKOTĀJS!

Palaidniex 30.07.2015 14:03

kas liedz pa pirmo joslu braucējam braukt 100 km/h - kurš tieši punkts???

Ko rakstīsi protokolā?

Palaidniex 30.07.2015 13:54

Vernon - tā arī par lietu neko neatbildēji.

Kā rīkoties ja uz ceļa pa tukšu otro joslu brauc smagais, bet braucot pa tukjšu 1. joslu var braukt ar atļauto 100...

Palaidniex 30.07.2015 13:49

un Grobiņas gadījumā ja, pietika laika līdz notika "bums" vērot kā pasažieru busiņš apstājās, vēl pagāja laiks, kamēr gājēji tika līdz joslas vidum, kraviniekam pie 50 km/h vajadzēja būt atlikulikām distances un laika ievērot 159. un 160. un 38.4 punktus...

Palaidniex 30.07.2015 13:49

un Grobiņas gadījumā ja, pietika laika līdz notika "bums" vērot kā pasažieru busiņš apstājās, vēl pagāja laiks, kamēr gājēji tika līdz joslas vidum, kraviniekam pie 50 km/h vajadzēja būt atlikulikām distances un laika ievērot 159. un 160. un 38.4 punktus...

Palaidniex 30.07.2015 13:41

Vernon, manas aizdomas sāk apstiprināties aizvien vairāk - tev ir smagāgais galvas smadzeņu izmežģījums ar ko nācies komunicēt.

119. punktam ir divas daļas! Distance ir tieši pakārtota tam, lai tu redzētu, ka priekšā braucējs bremzē, ja tu esi piebraucis pārāk tuvu un to vairs nespēj redzēt - pa priekšu braucējs par to nevar būt vainīgs. IETURI, KA TAVU MĀTI, TĀDU DISTANCI, KAS ĻAUJ REDZĒT PRIEKŠĀ BRAUCOŠĀ "DEKORATĪVĀS LAMPIŅAS" Un izrādīes ka tads attālums lieti noderēs arī kompensēt reakcijas laikā pakāsto laiku.

Vernon - no A-Z nozīmē ievērot pilnīgi visu CSN grāmatā rakstīto pat tad, ja neviena pa priekšu braucēja nav. GaN Scanias avārijā uz dzelzceļa pārgvada, gan Grobiņas gājēju pāreja liecina, ka "profesionālasi" vadītājs būu tāpat pārkāpis strēķi noteikumu...

Palaidniex 30.07.2015 11:47

Vernon - situācija

Jūrmalas šoseja - 3 joslas, atļautais vieglajiem 100.

Tukšs ceļš, izņemot divus auto šajā posmā uz to brīdi.

Brauc vernons pa 2. joslu ar kravinieku ar max atļautajiem 80. Ko dara otrajā joslā nav izskaidrojams, jo vernons nepaskaidro, neskatoties uz vairākkārt uzdoto jautājumu...

Savukārt kāds ar vieglo auto, atbilstoši CSN turās pie ceļa labās malas un vēlās braukt ar atļautajiem 100 pa tukšu pirmo joslu.

Un tātad - vai vieglais drīkst turpināt ceļu ar iecerēto ātrumu pa 1. joslu, kurā neviena nav, turoties atbilstoši noteikumiem pie ceļa labās malas. Un ko tieši viņš pārkāpj šādi pabraucot garām 2. joslā piedzimušajam kraviniekam?

Ja kaut kas nav kārtībā, kā vieglajam pareizi rīkoties situācijā? kāpēc tas ir pareizāk par ceļa turpināšanu pa ieņēmto joslu? Vai un kā piespiest vernonu tomēr ieņemt paša sludināto turēšanos pie ceļa labās malas, ja vieglā auto šoferis nav policists?

Palaidniex 30.07.2015 11:41

Vernon - C un D kategorija kā tāda un 95 kods nav par skaistām acīm, tas uzliek zināmus pienākumus būt PROFESIONĀLIM un spēt lasīt satiksmi un sekot notiekošajam sev apkārt braukt droši, jo tas ir profesionāls pienākums!

Varianti - nepamanīju, urbināju degunu, viņam bija jāturpina braukt, viņš nedrīkstēja bremzēt, jo es liels un smags ar to nerēķinājos, to nevajadzēja laist. utt ir nepieņemami pēc noklusējuma un tikai vainu pastiprinoši pēc definīcijas šādu vadītāju izpildījumā.

Palaidniex 30.07.2015 10:16

Vernon, klau, 4 vieglie patiešām ir spējīgi aizsegt Scaniai pārskatu? Jo viņi 4, bet kravinieks viens? Kravinieka šoferim nav jāskatās uz priekšu un nav jāvērtē notikumu attīstība? Vai atkal kravinieka šoferis bija iedomājies, ka mazliet vairāk mašīnas stumsies pāri krustam pie dzeltenā un vēl pat pie sarkanā un bija atļāvies izdomāt pa priekšu esošo vietā cik mašīnas vēl šķērsos krustojumu? Tur ātrumi ir par mazu, lai kādu "pārsteigtu"...

Vai varbūt 4 vieglie nosedza redzamību uz luksoforu, aiz vieglajiem nevarēja redzēt krustojumu? Vai vēl aiz šīm 4 mašīnām esošās mašīnas?

Visiem 4 vieglajiem nestrādāja bremžuguņui, viņi speciāli bija izņēmuši drošinātājus? Nu tā ka speciāli, lai Scania muģiliņš nesaprastu ka tie stājās?

()*&#$^&. kā var tik tupa aizstāvēt reāli bīstamus itkā C95 kategorijas šoferus - jā jā ŠOFERUS (no franču - chauffeur - KURINĀTĀJS - tas cēlies no tiem, kam prātā pietika tikai ogļu mešanai tvaika lokomotīves katla kurtuvē) Jā tieši kurinātājus, kuri truli kurina tik uz priekšu, spiež akseleratoru un ij nedomā stāties, nevis mašīnistus vai VADĪTĀJUS, jo kurinātājam procesa vadīšana nav viņu stiprā puse...

Vernon SASTUMT čupā 4 (!!!) vieglos pie tā satiksmes plūsmas ātreuma, kas ap to laiku ir uz pārvada nav paveicams bez pilnīga pofigisma vai absolūtai uzmanības nepievēršanai ceļam sev priekšā vai apzinātas brutalitātes ar iepriekšēju nodomu.

Palaidniex 30.07.2015 8:41

Vernon - ko tieši 4 vieglie bija noziegušies pret Scania? Kāds tam sakars ar DAJEBKO kam ar to nav sakara?

Tipa visi četri uz tā satiksmes pārvada kolektīvi "obognaļi da podrezaļi"?

Palaidniex 29.07.2015 20:07

Nortel, brīdināt vajag pirms šitādiem komentāriem...

Palaidniex 29.07.2015 18:47

Vernons jauc, visu vienā katlā.

Uz bāņa izšķir vienkāršu uzmidžināšanu un bezkaunīgu, uzstajīgu nervoza ņeķerpilas midžināšanu, to vispirms traktē kā nepieklājību un tikai reālas bezkaunības gadījumā traktē kā agresīvu uzvedību...

Palaidniex 29.07.2015 17:23

Vernon

Lasu un domāju - kur tu steidzies uz kapsētu???

"Samazinot savu ātrumu Tev jāpadomā par iespējamām sekām. "

Visa CSN būtība ir pēc iespējas samazināt ātrumu - bīstami - dzēsies, neesi pārliecināts - dzēsies, ceļš slikts - dzēsies, gājēju pāreja, nepārredzams līkums/krustojums - dzēsies...

Ir čupa ar zīmēm kas ierobežo, like uzmanīties utt, bet tikai viena vienīgā norāda minimālo ātrumu - mudinot braukt ne lēnāk par... Neesi aizdomājies kāpēc?

Es domāju pareizāk domāt par sekām ir pirms sāc paātrināties! Vai tiešām ir dross pamats paātrināties, spiest grīdā un pieņemt lēmumus par to, ko pa priekšu braucējam nu tik jādara un jāgarantē tev par labu???

Attīsti ātrumu - esi tik laipns uzņemties atbildību par sava lēmuma sekām! Un savu spēju DZĒSTIES UN APSTĀTIES!

Es kaut kā neesmu dzirdējis, ka nekustīgi priekšmeti kādu nosistu, bet to, ka ātri braucoši dorņi nositas vai kādu nogalina atsitoties pret stāvošiem šķēršķiem - vai cik uziet!

Kā arī es nekad neesmu uzskatījis ka man ir tiesības apšaubīt pa priekšu braucēja tiesības spiest bremzes. Viņš labāk zina/redz kāpēc stājas. Ja tas stājās - bremzēju es - Kāpēc viņš bremzēja (pamatoti/nepamatoti) NAV LAIKA UN JĒGAS apspriest tajā brīdī. Pēc tam - spried cik uziet, bet ievērojot distanci un pievēršot uzmanību ceļam (pašam jāpietiek prāta šādai drošai taktikai) vieglāk izdodas neietest nevienam pakaļā.

Atceries, neviens uz ceļa tev nav neko parādā! Katrs atbild par saviem lēmumiem un rīcību!

Ja izrādīsies viens uz ceļa, bet pamanīsies aptaisīties, ko darīsi - ķersi infakrtu, ka nav kam uzvelt vainu un nevar atrast nevienu, kam tev kaut kas bija jāgarantē?

Palaidniex 29.07.2015 16:46

Kaut kā ļoti sadalu šo viedokli: "Protams, daudziem smago vadītājiem ir gabarītu un masas iespaidā ir pofigisma sindroms (sevišķi rūdītiem profesionāļiem), ķipa es te liels un varens tūlīt visus no vidējās pret apmalēm u.t.t. To diemžēl izārstēt var tikai šādas traģēdijas vai arī izkāpšana no kabīnes..."

Ir daudzi, kurus "lielais profesionalisms" smagi iemidzina un tikai pastiprina CSN pārzināšanas ilūziju un kļūdas ir baisas...

Palaidniex 29.07.2015 16:32

Vernon autobusa vadītāji - lielie profi arī brauc pie sarkanā, sabtransa pieturas kabatā griež strauji ar pēdējā brīdi parādītu pagrieziena signal no 2. (!!!)joslas, kaut pirmā brīva, un vēl pat tur nav apstājušies un durvis atvēruši, kā jau atkal rāda kreiso pagriezienu maldinot tuvojošos transportu, paliek neizbraukuši krustojumos pilnībā tos nobloķējot, kad nomainās gaismas, reizēm uz šosejas velkās uz 75, reizēm lido >100 ar visu uzstādīto "ierobežotāju" zinot likumus neievēro darba un atpūtas režīmus utt...

Tākā dažsimts ņeķerpilu dēļ visiem pārējiem nav jāuzspiež murgi...

Palaidniex 29.07.2015 16:04

Vernon - ja neredz vairākas sekundes bremzējošu un pēc tam vairākas sekundes stāvošu pasažieru autobusu - par ko mēs te runājam?

Un ir POFIG ka nav tahogrāfa ierakstu par pēdējo nedēļu - tas neko nemaina konkrētajā avārijā, ja nu vienīgi var ierubīt vainu pastiprinošos apstākļus par darba un atpūtas režīma rupjiem pārkāpumiem...

Palaidniex 29.07.2015 16:01

Apļi nebraucami, uz apli uzbraukt nav iespējams, jo eksāmenu liekot CSDD auto pa pirmo joslu brauc apkāt pa apļa pirmo joslu, no otrās joslas otrajā nedomā izbraukt, iebrauks sānos. - Piekrītu - tik kāds tam sakars ar tēmu?

Un kas like domāt ka diskusijas dalībnieki neprot atrast pat 3. joslu aplī?

STOP signals CSN nav brīdinājuma signāls! - Iedod kaut trīszvaigžņu ordeņa kavaliera statusu - nekas vairāk par birokrātisku ķeksi tas nebūs - izpratne par bremžuguņiem un to nozīmi reālajā praksē neizmainīsies ne tik cik melns aiz naga...

Pa labo pusi ārpus apdzīvotām vietām drīkst apsteigt, kaut zāle neaug. Tā arī nepateici kas taraucē pabraukt garām uz 80 km/h nezko 2. joslā pazaudējušam kraviniekam uz atļautajiem 100 km/h - ja tas tiek veikt NEMAINOT joslas...

Palaidniex 29.07.2015 16:01

Apļi nebraucami, uz apli uzbraukt nav iespējams, jo eksāmenu liekot CSDD auto pa pirmo joslu brauc apkāt pa apļa pirmo joslu, no otrās joslas otrajā nedomā izbraukt, iebrauks sānos. - Piekrītu - tik kāds tam sakars ar tēmu?

Un kas like domāt ka diskusijas dalībnieki neprot atrast pat 3. joslu aplī?

STOP signals CSN nav brīdinājuma signāls! - Iedod kaut trīszvaigžņu ordeņa kavaliera statusu - nekas vairāk par birokrātisku ķeksi tas nebūs - izpratne par bremžuguņiem un to nozīmi reālajā praksē neizmainīsies ne tik cik melns aiz naga...

Pa labo pusi ārpus apdzīvotām vietām drīkst apsteigt, kaut zāle neaug. Tā arī nepateici kas taraucē pabraukt garām uz 80 km/h nezko 2. joslā pazaudējušam kraviniekam uz atļautajiem 100 km/h - ja tas tiek veikt NEMAINOT joslas...

Palaidniex 29.07.2015 14:16

Domāju, ka šī ir viena no precīzākajām, bet vernoniņam vissāpīgākajām patiesībām: "Pats gan jau ka saprot kādu kuiņu dzen, bet IETIEPĪBA neļauj atzīt ka ir kļūdījies."

Palaidniex 29.07.2015 12:35

Vernon - vēlreiz prasu kāpēc blakus joslā braucošajam drīkst uzbraukt virsū un vēl nosaukt viņu par vainīgu???

Palaidniex 29.07.2015 12:29

Vernon cik sekundes un metrus vajag ar pasažieriem pildītam mikroautobusam, lai no max. atļautajiem 50 km/h apstātos pie gājēju pārejas?

Cik sekundes vajag gājējiem, kuri pārliecinājušies, ka viņus mikroautobuss ir apstājies (!!!) un viņus laiž, lai nonāktu uz gājēju pārejas līdz joslas vidum?

Un tagad jautājums CIK ĻOTI JĀGUĻ PIE STŪRES, lai tik ilgas (!!!) sekundes nesekotu satiksmei un nespētu pamanīt stājošos busu, nefiksētu to, ka atbilstoši 159. un 160. punktam kāds laiž gājējus un tupa ietestu pakaļā ar tādu spēku, ka busu uzstumj virus gājējam ar letālām sekām?

Palaidniex 29.07.2015 12:25

Vernon - šo proti lasīt: " Tomēr Līgumslēdzējas Puses vai to teritoriālās vienības var noteikt precīzākus noteikumus attiecībā uz kravas transportlīdzekļu stāvokli uz brauktuves."

un kur te ir par to, kā tiek regulēts ātrums joslās un ka pa 3. joslu braucējs nedrīkstētu braukt lēnāk kā max atļautais un pārējās joslas nedrīkstētu braukt ātrāk par to stulbeni, kurš brauc pa 3. joslu lēnāk?

Palaidniex 29.07.2015 12:21

Vernon - paskaidrosi, ko kravinieki ilgstoši darīja nesen publicētajā video 2. no 4 joslām?

Un ar kādām tiesībām tur viens uzgrieza virsū 1. joslā braucošajam, iebraucot aizņemtā joslā?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti