iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 18.02.2014 6:44

Krotow rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Jēdzīgajam tunelim ir viens nejēdzīgs aspekts - bezjēdzīgas izmaksas...

Arī tad, ja nesamaksā slavenos 20%?

Tev ir kaut aptuvena nojausma cik izmaksā tuneļa būve?

Palaidniex 17.02.2014 23:06

Jēdzīgajam tunelim ir viens nejēdzīgs aspekts - bezjēdzīgas izmaksas...

Palaidniex 17.02.2014 18:15

Un te ņu galvenā problēma, vernons, ģirts un tālbraucējs maldīgi ir ieaijāts gadiem ilgas CSNg nenotikšanas sedziņā un brauc ne par ko neiespringstot, pat nepārliecinoties un neievērojot preventīvus soļus drošības nodrošināšanā, jo ir pārliecināts, ka tam nebūs ne skrambas un varēs blatot pēc CSNg cik nu viņš nevainīgs un pārējie nelietīgi kriminālie elementi...

Palaidniex 17.02.2014 17:44

Tas ir nenoliedzami, ka labāk iztikt vispār bez CSNg.

Ānsi, kā Tev šķiet kā vispār notiek CSNg ar vilcieniem uz pārbrauktuvēm?

Palaidniex 17.02.2014 17:02

andzins1111 rakstīja: Starp citu es arī visu laiku kontrolēju kas notiek aizmugurē. Bet primārais ir tīri savtīgs iemesls, pat neliela trieciena gadījumā auto aizmugurē var iedzīvoties mugurkaula un kakla problēmās uz visu mūžu. Man kaut kā paša un pasažieru veselība ir svarīgāka, par to "taisnību" kas man pēc CSN pienākas.

Nezinu, bet man kaut kā šķiet, ka tomēr labāk dabūt beņķi ar pagalvi pa muguru, nevis saņurcītas kājas, sasistu seju pret stūri/gaisamaisu, reāli izraustītus kakla skriemeļus un siklus pilnas acis, kā tas ir dabonot kādu purnā...

Palaidniex 17.02.2014 16:53

Redz kur interesants video

www.tvnet.lv/zinas/mobilais_reportieris/497869-vai_siem_autobraucejiem_veiksme_smaidis_vienmer

Ja pirmais ir vienkārši idiots, tad otrais, lūk, esot "profesionālais" paraugvadīājs ar 95. kodu apliecībā...

Īsta paraugstunda CSN ievērošanā...

Tak te visi apgalvoja ka kravinieka un autobusa vadīšana esot īsto CSN ievērošanas profesionāļu ikdiena...

Palaidniex 15.02.2014 21:12

Ikkatrai krājkasītei taču kaut mazliet ir jāgrab...

Palaidniex 15.02.2014 11:57

Crank, arī man kantes nezāģē 119. Punkta ievērošana.

Ja priekšā āzis un pakaļā āzis - bums ir neizbēgams, ja pa priekšu āzis, aizmugurē 119. Ievērotājs - bums iespēja ir minimāla, ja pa priekšu normāls, bet aizmugurē āzis, situācija saspīlēta un bums varbūtība ļoti liela.

Praktiski aiz mugura pielipušais laupa manevra brīvību... Jo man nav jālūr spogulī vai tas sekotājs tobrīd neraksta īsziņu vai nemeklē pa grīdu nokrituso telefonu, lai varētu veikt manevru.

Palaidniex 14.02.2014 20:43

Vienīgais, kas ir jāatzīmē, ka pie mazākiem ātrumiem CSNg sekas ir mazākas. Avāriju smagums samazinās, samazinoties ātrumam, jo spēks ir massa x ātrums kvadrātā.

Pie mums ir atļauts ātrums ar kuru daudzi var braukt, brauc, bet nespēj tikt galā. Daudziem nav skaidra rīcība pie 90, jo nekad ātrāk par 70-80 nav braukuši.

Ir daudzas valstis, kurās max atļautais uz tādiem ceļiem kā pie mums ir krietni zemāks. Nu nav mums jaunieši gatavi vilkt pa līkumainu un kalnainu granteni ar max atļauto, nespēj situāciju kontrolēt, bet ai kā gribas...

Neiecietība ir ne tikai uz ceļa, ir tipāži, kam biezāks maks, šķiet indulģence jebkurām cūcībām.

Sabiedrībai diemžel ir problēmas ar vispārējām nostādnēm, satiksme ir viena no sabiedrības agresijas izpausmes vietām. Diemžēl un te nu izpildās vernoni un ģirti, kas visu redz tikai no sava zvanu torņa nerespektejot citus un nepieļaujot viņu pārkāpumus, savus attaisnojot vai pat nesaskatot. Skumji... Un bīstami

Palaidniex 14.02.2014 11:34

aansis rakstīja: Man gribētos paskaidrojumu šim: "Sākam pildīt CSN 70. punkta prasības pilsētā 5 sekundes pirms manevra, ārpus pilsētām uz ceļiem 8 sekundes pirms manevra."

Pārvēršot attālumos, sanāk ~70m pilsētā un 200m ārpus. Brīdinājuma zīmes, savukārt uzstāda "150-200 m pirms bīstamā ceļa posma, bet apdzīvotās vietās - 50-60 m pirms tā." - tātad Vernons principā uzskata, ka atļauto ātrumu ir ievērojami jāsmazina, ņemot vērā, ka pie pašlaik atļautā ātruma vadītājiem jau pirms zīmes ir jāzin, ka būs bīstama situācija.

Vēl interesantāk man Vernona autobusa priekšā sanāktu veikt nogiešanos savā pagalmā, kur autobusa pietura ir ierīkota tieši priekšā vārtiem. Nu jā - arī 20m pirms tam ir cits pagalms. Saskaņā ar CSN es nedrīkstu rādīt maldinošu pagrieziena signālu, t.i. ieslēgt to, pirms esmu pabraucis garām iepriekšējam pagalmam. Lai izpildītu Vernona prasības, man šos 20m jābrauc 5 sekundes. Savukārt jau pirms tam attiecīgi jāsamazina ātrums, sākot spadīt bremžu pedāli atkal vismaz 5 sekundes iepriekš. Gribu redzēt to autobusa vadītāju, kurš būs sajūsmā, jā šādi reāli izpildīšos viņa priekša, aikavējot piebraukšanu pieturā.

Tikai pievienojos viedoklim...

Palaidniex 13.02.2014 18:02

un ģirtam regulāri kāds pa priekšu braucot sāk neadekvāti bremzēt...

Palaidniex 13.02.2014 12:44

anonimikis rakstīja: tramvaja vadītājs sēž augstu un viņa redzesloks ir daudz plašāks. ja viņš būtu ievērojis atļauto ātrumu, skatījies uz ceļu un savlaicīgi veicis darbības satiksmes drošības garantēšanai, tad nebūtu cietuši mierīgie iedzīvotāji.

Kā tad - mierīģais iedzīvotājs, ties zaļais pūķis tam neaizsedza skatu?

Un kā tev šķiet, kāds ir bremzēšanas ceļš tramvajam kaut pie 30 km/h, kas ir krietni mazāk par tur max. atļauto, un ja pasažieris izlec distancē, kas ir mazāka par apstāšanās ceļu?

Moš visiem gājējiem tagad pie alfas pie sarkanā arī raut pāri ielai un oponēt, ka mašīnas pārkāpj ātrumu?

Palaidniex 13.02.2014 12:14

anonimikis rakstīja: tramvaji tur parasti pārsniedz atļauto ātrumu.

Un ko nozīmē, ka šķērso tam neparedzetā vietā? 22. punkts ļauj šķērsot praktiski jebkur. sagurušam gājējam redzamības zona ir šaura.

tas nemaina lietas būību - nevis tramvajs ir uzbraucis uz gājēja - stūrējis un medījis to, nonesis uz gājēju pārejas vai pie sarkamā iznesies cauri krustojumsam šķaidot pa burzmu gājējus, bet pats, labprātīgi paskrējis zem tramvaja. Kas - tramvajam bez bremzēšanas vēl bija arī ar veiklu stūres rata manevru jāapbrauc suicidālais pilsonis?

Palaidniex 13.02.2014 11:16

anonimikis rakstīja: atkal nelietīgie tramvaji apdraud civiliedzīvotājus - www.delfi.lv/...

Ja gājējs šķērso sliedes tam neparedzētā vietā, kāpēc virsraksts ir nepareizs pēc definīcijas?

Nevis tramvajs uzbrauc gājējam, bet gājējs pakļūst zem tramvaja!

Palaidniex 11.02.2014 16:53

Pamērīju - no Juglas stacijas līdz Autobusu pieturai uz centru (tālāka pietura nekā autobusi ārā no centra vai tramvaja) ~700 metri...

No Čierīša stacijai līdz tramvajam ~550 metri, līz Brīvības ielas sabtrransu p[ieturām ~800 metri...

Man mutere katru rītu iet ap 800 metriem līdz trolejbusa peturai...

Palaidniex 11.02.2014 16:43

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Nu vispār lielpilsētā tā kā tomēr gribētos ar ko glaunāku braukt... Kaut ko ar jumtu, vēlams. Un sildītāju un kondicionieri.

Kāda tad jēga lietot vilcienu, ja arī pēdējos pāris kilometrus jābrauc ar riteni, kuru tu tāpat visu dienu pēc tam neizmantosi, bet par to laiku būs jāmaksā.

Pag, pag - pāķos var līdz stacijai var kaut aizrāpot, aizmīties ar felleri, kuru visu dienu neizmantosi, bet te padodiet maršruta limo ar kondišku, taburešu apsildi/ventilāciju un minibarčiku?

Kā tur krievi teica - Lūpa nav muļķe?

20 min kājām un kājas izlūzīs? Pusotru kilometru nostaigāt nemaz nav tik veselībai kaitīgi - ir pat VESELĪGI! Izlepuši esam un tie tr. līdzekļi pie pakaļas pieauguši!

Nu bet tomēr var saprast, ka laukos ar sabiedrisko transportu pašvaki, tāpēc uz staciju jātiek, kā katrs māk. Bet Rīga ir pilsēta, kurā IR sabiedriskais transports! Ja pieņemam, ka lauku stacijā iekāpj kādi 3 cilvēki, tad

Rīgas mazajās stacijās jau izkāpj kādi 50, kas jau ir daudz. Manuprāt, būtu nepareizi atstāt viņus visus bez jebkāda transporta, ja jau pat pilnais 6.tramvajs aptur tādā sūnu ciemā kā Meža skola!

Visiem ķisenu apakšā nepaliksi! Tādu pasaku nav!

Lauciniekam, neliels gabaliņš ar kājām no stacijas līdz transportam diez vai būš krītamā kaite, jo oei jebkuras tacijas nepievilksi 5-6 virzienu sabransu, kā lauku kundziņiem gribētos... Rīgā ir miljons vietas kurp jābrauc ar 2 pārsēšanām un ir vietas, kur var pamanīties tikt at baigu, neērtu un laikietilpīgu oku vai 3 transportiem... un?

Palaidniex 11.02.2014 15:41

HIPPY rakstīja: Kautkur pie Kirova un Engelsa ielām

Nē krusto tās, arī Marksa ielu...

Palaidniex 11.02.2014 14:10

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Gribētu dzirdēt viedokļus.

Tā kā uz Čaka un Brīvības ielām ir aizliegts kreisais pagrieziens, tad Kr. Br. un Stučkas ielas tiek izmantotas lai 3 labie pagriezieni attaisnotu vienu kreiso.

arī!

Palaidniex 11.02.2014 12:54

Bams rakstīja: Jautājums jums:

Kādu motīvu vadīti jūs izvēlaties braukt pa K.Barona ielu? Ir novērojumi, ka ne mazums braucēju izvēlas šo ielu tranzītam- no viena gala līdz otram.

Bet tas taču nemaz nav ātrāk kā pa paralēlajām ielām un par braukšanas komfortu un mašīnas laušanu nemaz nerunāsim.

Gribētu dzirdēt viedokļus.

Vienīgais iemesls Kr.Barona ielu lietot, ja ap to vajag kaut kur nokļūt. Martas iela, ja vajag nokļūt kaut kur ap Vērmanīti, tad Brīvības ielā ir totāla pakaļa ar sarkano vilni centra virzienā, pa Čakeni tas pats, tāpēc - čakene-Bruņinieku- Kr.Barona... Cita iemesla parasti man nav.

Bet Posmu Matīsa - Pērnavas/Brīvības izmantoju tikai tad, ja pārējos ir baiugais sasprūdums, citādi - baisi...

Palaidniex 11.02.2014 12:19

Bams rakstīja: Daugavpilī tuvākajā laikā tiks izsludināts jauns tramvaju iepirkuma konkurss un šoreiz par ES līdzfinansējumu ir nolemts iegādāties 14 (nevis 12 kā iepriekš) jaunās paaudzes tramvaju vagonus.

Iepriekšējais konkurss kurā uzvarēja Baltkrievu un pašmāju starpnieku apvienība izgāzās.

Redzēs nu, kuri no ražotājiem pieteiksies un uzvarēs.

d-pils tramvajparka glavmehs neaizies ar sirdi dēļ modernajām technoloģijām, no kurām tas baidoties kā vells no krusta?

Palaidniex 11.02.2014 11:51

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Ļoti interesanti. Ko trolejbusam ar 3 minūšu intervālu darīt Zaķusalā?

Drīzāk jautājums - vai patiešām tas ir baigs gaisa gabals ko iet kājām no Zaķusalas pieturas līdz TV centram?

Saprotu - ziemā auksti un tā, bet tūkstošiem cilvēku tādu gabalu (nepilnus 450 mertus) iet no mājām līdz tuvākajai pieturai...

Palaidniex 11.02.2014 8:26

briedisunrepshe rakstīja:

Nu vispār lielpilsētā tā kā tomēr gribētos ar ko glaunāku braukt... Kaut ko ar jumtu, vēlams. Un sildītāju un kondicionieri.

Kāda tad jēga lietot vilcienu, ja arī pēdējos pāris kilometrus jābrauc ar riteni, kuru tu tāpat visu dienu pēc tam neizmantosi, bet par to laiku būs jāmaksā.

Pag, pag - pāķos var līdz stacijai var kaut aizrāpot, aizmīties ar felleri, kuru visu dienu neizmantosi, bet te padodiet maršruta limo ar kondišku, taburešu apsildi/ventilāciju un minibarčiku?

Kā tur krievi teica - Lūpa nav muļķe?

20 min kājām un kājas izlūzīs? Pusotru kilometru nostaigāt nemaz nav tik veselībai kaitīgi - ir pat VESELĪGI! Izlepuši esam un tie tr. līdzekļi pie pakaļas pieauguši!

Pie kam - normāli attīstot fellernomu - būtu jābūt normālam to paņemšanas un nolikšanas punktu tīklam, lai vari gabaliņu pabraukt un tad tuvu pie galamērķa atkal novietot...

Un par to transportu - nekad neviens transportlīdzeklis nederēs visiem. Uzrīkoja Autobusu no Juglas līdz Iļģuciemam - un? Vieniem der idejāli, citi kauc, ka nav uz ziepīti, imantu, zoļiku vai bolderāju...

Palaidniex 10.02.2014 21:32

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

andzins1111 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Tādā gadījumā ar esošajām pieturām jāpietiek līdz acīm!!!!

Izkāp juglā, ja tur vajag, vai teikā, vai zemitānos vai Rīgā, tā, lai nebūtu jābrauc līdz rīgai un tad ar džimbu atpakaļ!

Ir jau pietiekams skaits ar. Pieturām, kuras,neizmanto tā iemesla dēļ,ka sabtranss pilsētā NEKAD nav saistīts ar dzelzcela stacijām ar patiesi retiem izņēmumiem. Un lai to izdarītu ir jāpārplāno viss, jāpārbūvē ielas utt...

Tikai kāpēc dzelzceļš būtu jāuzlabo (jāpiebāž ar pieturām?) par godu iebraucējiem tajā, nevis jāsakārto pašas pilsētas sabtransa shēma??? Kas sniegtu labumu abiem - gan pilsētniekiem, gan iebraucējiem?

Un ko es augstāk rakstīju? Jāsakārto esošās pieturs. Kad jums kāds brīvāks brīdis aizčāpojiet līdz Juglas un Čiekurkalan stacijām. Tās taču abas izskatās kā no Krievijas sādžas. Kāpēc tur nav nevien sabiedriskā transporta? Ļoti elementāri tās pieturas var sakārto un uztaisīt kādu Express busu līdz tramvajam vai citiem transportiem uz Brīvības ielas. Ja nokļūšana Rīgā no Siguldas virziena tiktu uztaisīta ērtāka, tad iespējams tik daudzi ušakova nīstie pāķi nebrauktu Rīgā iekšā ar auto. Ja man lai nokļūtu Teikā, no Čiekurkalna stacijas ir jāiet 20 minūtes ar kājām, tad es izvēlos auto.

Un cik ilgi "pāķos" jāiet līdz stacijai?

"Pāķos" līdz stacijai var tikt ar velosipēdu vai mašīnu. Rīgā pie stacijām nestāv velosipēdi, kas brīvi lietošanai.

Nu centrā ir sixt fellernoma, atliek tik viņiem ieteikt, lai tai Teikas baisajā stacijā uzliek stendu ar felleriem

Palaidniex 10.02.2014 21:07

andzins1111 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Tādā gadījumā ar esošajām pieturām jāpietiek līdz acīm!!!!

Izkāp juglā, ja tur vajag, vai teikā, vai zemitānos vai Rīgā, tā, lai nebūtu jābrauc līdz rīgai un tad ar džimbu atpakaļ!

Ir jau pietiekams skaits ar. Pieturām, kuras,neizmanto tā iemesla dēļ,ka sabtranss pilsētā NEKAD nav saistīts ar dzelzcela stacijām ar patiesi retiem izņēmumiem. Un lai to izdarītu ir jāpārplāno viss, jāpārbūvē ielas utt...

Tikai kāpēc dzelzceļš būtu jāuzlabo (jāpiebāž ar pieturām?) par godu iebraucējiem tajā, nevis jāsakārto pašas pilsētas sabtransa shēma??? Kas sniegtu labumu abiem - gan pilsētniekiem, gan iebraucējiem?

Un ko es augstāk rakstīju? Jāsakārto esošās pieturs. Kad jums kāds brīvāks brīdis aizčāpojiet līdz Juglas un Čiekurkalan stacijām. Tās taču abas izskatās kā no Krievijas sādžas. Kāpēc tur nav nevien sabiedriskā transporta? Ļoti elementāri tās pieturas var sakārto un uztaisīt kādu Express busu līdz tramvajam vai citiem transportiem uz Brīvības ielas. Ja nokļūšana Rīgā no Siguldas virziena tiktu uztaisīta ērtāka, tad iespējams tik daudzi ušakova nīstie pāķi nebrauktu Rīgā iekšā ar auto. Ja man lai nokļūtu Teikā, no Čiekurkalna stacijas ir jāiet 20 minūtes ar kājām, tad es izvēlos auto.

Un cik ilgi "pāķos" jāiet līdz stacijai?

Palaidniex 09.02.2014 22:00

P.s.

Un tajā tabulā trūkst vēl kādas lietas - aizņemto vietu saistībā ar laiku...

Tie mocacikleti tomēr pārvietojas ātrāk un racionālāk, tāpēc aizņemto laukumu laika un paršruta griezumā droši var samazināt...

Un jā - grafiki superīgi, bet satiksmes plūsmu plānot, luksoforizēt un vadīt vēljoprojām nemakam.

Piemērs, Brīvības gatve ārā no centra... Vai tiešām veloceļš bija jālaiž pa ceļa labo malu? Un cik gadus vajadzēja lai savestu kārtībā Mārkalnes ielas krustojumu un luksoforu tajā?

Otrs virziens jābrauc no juglas uz Sarķeni... Ja gribas izvairīties no burzmas un pārbrauktuvēm - racionāli būtu pie LMT šķērsot tramvajsliedes un gar VEF kultūras pils priekšu, tad labais uz tiltu, bet nē... Jāpiespiež tas autovadītājs ar vienu luksoforu izbraukt uz Brīvības ielas, ar otru jāpiespiež gaidīt labo pagriezienu uz Zemgala gatvi...

Izcili, vai ne?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti