Ot, šitā ir kārtīga prāta samuķīšanas un sačakarēšanas pērle...
www.tvnet.lv/zinas/latvija/492110-dazados_rigas_sabiedriska_transporta_veidos_japerk_dazadas_biletes
Ot, šitā ir kārtīga prāta samuķīšanas un sačakarēšanas pērle...
www.tvnet.lv/zinas/latvija/492110-dazados_rigas_sabiedriska_transporta_veidos_japerk_dazadas_biletes
scope rakstīja:
msh rakstīja: P.N. Vai tad latvijā kaut kur ārpus pierīgas ir šosejas ar vismaz divām joslām vienā virzienā?
Ieskaties kartē.
Hint - A6 pirms Daugavpils.
Daždesmit metri pie Talsu pagrieziena arī
uupi, nestādies priekšā cik automašīnās nav nedz ugunsdzēšamā nedz aptieciņas, vēljoprojām tādas lietas mēdz aizņemties no citiem uz skati...
un jā - pasažieru lidmašīnās nav parašūtu! nemaz nav!
anonimikis rakstīja: man šitā viens kā no ķēdes norāvies panesās garām tieši uz gulošā policista. dzirksteles pašķīda, šis malā, leca laukā un vicinājās ar kulakiem.
uz Tevi vai uz gulošo?
vai ka tu dzirkstelēm šķīstot viņam priekšā neparādīji, ka jābremzē?
briedisunrepshe rakstīja:
uupis rakstīja:
Bams rakstīja: Jaunākās tendences autobusu būvē.
uupis var priecāties. Tāds droši aizstāj tramvaju.
VEF tiltam tāds pāri netiek…
Kāpēc tad ne? Tik pat garš kā tramvajs, tik pat daudz sekciju. Tik ūpjiem baigi traucētu. Bet vienmēr jau var uztaisīt Gaisa tiltu par sabiedriskā transporta tiltu...
iespējams, ka bija aizdomas, ka tilta segums ne tuvu nav tik gluds kā sliedes...
šito palaižot dažos maršrutos megastūķi un pilnīgs nosprūdiens ir garantēts! pie kam tas būs uz brauktuves, nevis uz sliedēm, pie kam visā brauktuves platumā...
Uz sliedēm šitāds varētu uzkārties dažās vietās, bet, cik zinu, pa tām ielām autobusi nekursierē...
uahahahahaha
Bams rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Tēraudlietuves iela vienvirziena? Vaitad...
Starta ielu savienot... Domāju, ka tas varētu būt baigi dārgi...
Cilvēks grib, lai no Tēraudlietuves ielas visi tikai izbrauc...vai iebrauc... no shēmas nevar saprast.
Starta ielu savienot...tur pa vidu Siguldas dzelzceļš...
Pēc esošās shēmas, čals domā, ka tēraudlietuves iela jātaisa vienvirziena virzienā no esošā apļa, tikai kā tajā ieklūt tur dzīvojošajiem, ja tie piebrauc no Čiekurkalna puses?
Un jā - vai tiešām Atlasa iela (bijušā rūpnīcas teritorija) ir jāuztver kā pilnvērtīga iela?
Bet par to Siguldas virziena dzelzceļju jau ir stāsts - pat pārbrauktuvi tur uzrīkot nebūs nekas lēts un īpaši caurlaidīgs, par tuneli vai satiksmes pārvadu uz tādu "ānīti" vispār varam droši nesapņot jau uzreiz...
Tēraudlietuves iela vienvirziena? Vaitad...
Starta ielu savienot... Domāju, ka tas varētu būt baigi dārgi...
Nortel rakstīja:
Piedodiet, bet kāds datums ir Jūsu galvā šodien?
Par ko jau arī bija mans pirmais posts...
GB12 rakstīja: Es arī tomēr neizskatu tādu variantu kā telefons+navi. Pirmkārt, dažu jau Nortel uzskaitīto iemeslu dēļ, otrkārt, man telefons arī tāds lēns un ne visai foršs, bet, tā kā tas savu galveno funkciju - zvanīšanu, īsziņas, e-pastu un fotokameru pilda, tad pagaidām mainīt negribas.
Ja mašīnā ir garnadžus neinteresējoši ieintegrēta nafigācija - vēl ir jēga, bet ja tā tāpat ir vienmēr redzamā vietā uzstādīa - nu nezinu vai tas ir tā forši...
Nortel rakstīja: Es kādu laiku "čakarējos" ar navi telefonā. Apnika, ļoti neērti. Jāsprauž vads klāt, runājot jāņem ārā no turētāja, sarunas laikā neredzi karti. Vienvārdsakot, kas der visam, neder nekam. Tāpēc tagad ir telefons un navi atsevišķi. Vienīgi vēl jānopērk kautkādu eTerex staigāšanai pa mežiem.
Zilzobja brīvroku sistēmu neesi mēģinājis???
instruktors2 rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
instruktors2 rakstīja:
Nortel rakstīja: "No 2013.gada 1.janvāra būs trīs kategoriju motocikla vadītāja apliecības:..."
Atpakaļ pagātnē???
Ne apliecība būs viena,bet A kategorija iedelas trijās kategorijas!
tad no 2013. vai 2014. gada 1. janvāra?
No 2013.gada 1.janvara
Tad jāraksta, ka no 2013. gada janvāra pastāv/ir, nevis būs
anonimikis rakstīja: man šķiet, ka tas uz tramvajiem vairs neattiecas. Vai tiem arī kaut kur ir rotācijas aplis iekārtots?
Nu tur tas rotācijas aplis uzrīkots tā, ka tramvajs tam pa diagonāli šturmē cauri...
Bucefals rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
briedisunrepshe rakstīja:
Tu domā Brīvības un Cēsu ielas krustojumu?
Ne, me, ir tāds krustojums - pērle! Netālu no policijas galvenās mītnes. Nobraucot no Brasas satiksmes pārvada ir krusts ar apļveida kustību, īsta zīmju un absurdu paradīze...
Vai kustība pa apli ir krustojums? (Es neko neapgalvoju, jo nezinu. Tikai interesējos.)
Nu uz to varētu norādīt:
273.2. 102.zīme "Krustojums, kur brauc pa loku";
135. Aizliegts apstāties un stāvēt:
135.6. brauktuvju krustošanās vietā un tuvāk par 5 m no šķērsojamās vai šķērsotās brauktuves malas, izņemot apstāšanos un stāvēšanu pretim sānceļam trīsvirzienu krustojumā, kur ir nepārtraukta 920. vai 921.ceļa apzīmējuma līnija vai sadalošā josla.
briedisunrepshe rakstīja:
Tu domā Brīvības un Cēsu ielas krustojumu?
Ne, me, ir tāds krustojums - pērle! Netālu no policijas galvenās mītnes. Nobraucot no Brasas satiksmes pārvada ir krusts ar apļveida kustību, īsta zīmju un absurdu paradīze...
un jā - es tieši tāpat kā visi citi vēlos skaidrību šajā jautājumā. Pagaidām te skan tikai dažādi viedokļi.
Starp citu - tieši strīdos dzimstot patiesība.
Kāda tā ir - vēl nezinam...
Ja šī diskusija tiks pacelta līdz atbildīgo ausīm, tiesa - šaubos, varbūt arī vienkāršāks risinājums, piemēram, tur tiek novākta Dzīvojamās zonas zīme... Tas arī būs kaut kāds risinājums.
Savulaik taču bija sabtrans. pietura ieskrējiena joslā pie Bowlero - nu vairs nav. Bija divi apļi ar sabtrans pieturvietām, vairs nav.
Bet vēljoprojām ir krustojums, kurā ir taksometru pietura, kaut krustojumso nedz apstāties, nedz stāvēt itkā neesot ļauts...
vēl piebēršu mazliet sāli - ja jau ūpis apgalvo, ka, saskaņā ar 1.8. brauktuve ir jebkuras tramvaja sliedes, tad, jau ne tikai Prāgas ielā - starp auteni un to supertirdzniecības centru gājēji drīkst vazāties pa sliedēm, bet arī starp kanālu un paviljoniem. Jo - ja jau sliedes ir brauktuve un tur visur ir dzīvojamā zona paši gājēji traucēs sev nepieciešamā transportlīdzekļa kustību...
sarashkins rakstīja: Bet tā vispār pievienojos uupja nostājai un atzīmēšu, ka jau agrāk ir novērots - ielaisties diskusijās ar Palaidniex ir neracionāli un neauglīgi, tas kadrs neuzklausa Argumentus, vien turpina meklēt kkādus apstiprinājumus savai pārliecībai, ne reizi vien nonākot pretrunās.
nu tad noargumentē man kā ir iespējams CSN 82. punkts - brauktuvi šķērso brauktuvi ārpus krustojuma.
Man nav savas taisnības, es, tāpat kā Ūpis izsaku savu pozīciju!
Kamēr nav CSDD specialista vai tiesību normu jurista sprieduma, man ir tik pat pamatotas tiesības pārstāvēt savādāku viedokli. Ja man parādīs likuma punktu, kurā norādīts, ka tramvaja sliežu klātne ir brauktuve, ka tā ir brauktuve visur un vienmēr - lūdzu, nāksies piekrist. Tikai tad nāksies labot arī csn 82. punktu, jo tas tad skanēs neloģiski.
Un lūdzu, lūdzu, nevajag jaukt vārdus ceļš un brauktuve - tas nav gluži viens un tas pats... Brauktuve ir tikai viena no ceļa komponentēm un CSN tiek visai strikti nodalītas dažādas ceļa komponentes.
uupis rakstīja: Visi tālākie punkti, kur ir runa par tramvaja sliežu ceļa klātni attiecas uz citiem transportlīdzekļiem, kas reglamentē viņu attiecības celu satiksmē.
Dzīvojamās zonās atitiecības starp gājēju un transportlīdzekli reglamentē vārdiņi priekšroka un nepamatota traucēšana, bet nekas vairāk.
Ja jums ir priekšlikumi atsevišķi izdalīt tramvaju un gājēju attiecības dzīvojamā zonā – rakstiet priekšlikumus uz SM, CSDD un MK, jo vairāk vēstuļu uzrakstīsiet, jo ātrāk dabūsiet spamera statusu…
Gribi teikt, ka, piemēram, Bauskas ielā - tramvaja sliežu klātne ir brauktuve? Ropažu ielā tā arī ir brauktuve?
anonimikis rakstīja: pēc noteikumiem, ja tā paredzēta transportlīdzekļu braukšanai, tad ir brauktuve.
nocitē lūdzu to punktu
un tad paskaidro kā divu brauktuvju krustojums var tomēr nebūt krustojums...
anonimikis rakstīja: džimbuļsliedes nav brauktuve, ja tās acīmredzami nav brauktuve. Nu kā Slokas ielas sākumā, Brīvības ielā, utml. Ja sliedes ir integrētas brauktuvē, tad tās ir brauktuve. Citādi neliktu ķieģeļus, braukšanas laika ierobežojumus un citas zīmes un neatrunātu kustību pagriezienos. Jo ja sliedes nav brauktuve, tad tur auto nav ko meklēt un nebūtu jāliek zīmes
tas, ka pa sliežu klātni var pabraukt - vēl negarantē, ka tā ir brauktuve... tā ir un paliek tramvaja sliežu klātne pa kuru atļauts pārvietoties transporta līdzekļiem visai atrunātos gadījumos.
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
anonimikis rakstīja: tas vienalga nepadara legālu tramvaju zvērīgo attieksmi pret mierīgajiem iedzīvotājiem dzīvojamās zonās.
nu izskaidro man to 82. punktu - kā var divas brauktuves krustoties neradot krustojumu...
manā skatījumā viena no tām nav brauktuve, ja jau krustojums tur neizveidojas...
A kāds sakars priekšrokai dzīvojamā zonā ar krostojumu?
Kuras pakāpes radniecību tagad gribam piešūt 82. punktam?
pirmās, ja ne nultās pakāpes radniecību, jo tas punkta pliecina, ka džimbuļsliedes nav brauktuve.
līdz ar to kā jau reiz teicu, ja džimbulis brauc pa brauktuvi tad jādos ceļš gājējiem, ja pa sliedēm - tad nav jādod...
jo redz kur vēl viens punkts:
84. Ja brauktuves vidū vienā līmenī atrodas tramvaja sliežu ceļa klātne, jānogriežas pa kreisi vai jāapgriežas braukšanai pretējā virzienā no kreisā malējā stāvokļa, kas ieņemts uz tā paša virziena tramvaja sliežu ceļa klātnes.
kas norāda ka sliežu klātne ir vienā līmenī, nevis iestrādāta brauktuvē, proti tā nav daļa no brauktuves! Tātad ir vismaz 2 punkti, kas norāda ka sliežu klātne nav brauktuve, neatkarīgi no tā kā tā atrodas pa tai vidu, pie tās vai šķērso to vienā līmenī!
anonimikis rakstīja: tas vienalga nepadara legālu tramvaju zvērīgo attieksmi pret mierīgajiem iedzīvotājiem dzīvojamās zonās.
nu izskaidro man to 82. punktu - kā var divas brauktuves krustoties neradot krustojumu...
manā skatījumā viena no tām nav brauktuve, ja jau krustojums tur neizveidojas...
HIPPY rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Ot, šitā ir kārtīga prāta samuķīšanas un sačakarēšanas pērle...
www.tvnet.lv/zinas/latvija/492110-dazados_rigas_sabiedriska_transporta_veidos_japerk_dazadas_biletes
jus beigsiet čakarēt cilvēkus ar TAX FREE biļetēm? Kur ir teikts ka man ir jāparaksta līgums ar kontrolieri??
Nu man šķiet, ka tas varētu vairāk būt saistīts ar to, ka pērkot biļeti un sākot to izmantot Tu piekrīti līgumam, kura parakstīšana ir uzskatīama par brīdi, kad sāc lietot pakalpojumus. Ar noteikumiem vari iepazīties, ja pakalpojums neapmierina - vari nodot atpakaļ biļeti un pasākumu neizmantot...