iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 10.12.2013 14:12

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: nu ja tā - tad ir visai rēcīgs precedents, ka pašvaldības lēmums ar csdd štempeli ir spēcīgāks par MK noteikumiem...

Tad jau Ņils vēl nav apjēdzis savas varas iespējamo apmēru - jebkurš lēmums ar kādas citas organizācijas štempeli ļauj atcelt/ignorēt/apiet MK noteikumus...

Tā vienu brīdi bija.

Tagad viss ir likumīgi.

Neko nepadarīsi…

Labi ka tā!

Palaidniex 10.12.2013 13:40

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Par šito biju dzirdējis, bet te toč jautājumi:

tas ir pašvaldības lēmums?

ja jā - kā pašvaldības lēmums var būt augstāks par MK noteikumiem?

ja tas ir MK lēmums - tad kur var to palasīties...

Jāpameklē, man liekas ka viņi mētājās RD noteikumu arhīvos.

Jā tie bija saistošie noteikumi, kuriem CSDD uzspeida savu atbilstības zieģeli…

Ir ir – viens likums – viena taisnība…

nu ja tā - tad ir visai rēcīgs precedents, ka pašvaldības lēmums ar csdd štempeli ir spēcīgāks par MK noteikumiem...

Tad jau Ņils vēl nav apjēdzis savas varas iespējamo apmēru - jebkurš lēmums ar kādas citas organizācijas štempeli ļauj atcelt/ignorēt/apiet MK noteikumus...

Palaidniex 10.12.2013 13:38

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Tu muļķis vai izliecies???

Nu kad sāk trūkt argumenti, tad talkā sāk iet lamuvārdi un apvainojumi…

Jā un atbildiet lūdzu uz manu jautājumu, kur ir nocitēts jūsu noliegums un pēc tam diametrāli pretējs viedoklis?

Īssavienojums neveidojas no diametrāli pretējām interpretācijām?

Es neko nelamāju un neko neapvainoju - es tikai interesējos!

Palaidniex 10.12.2013 13:36

uupis rakstīja:

aansis rakstīja: Tālāk jau jautājums par otrās kategorijas līkročiem vai principiālajiem, kas negrib ievērot (un izmantot) spēkā esošos CSN.

Vai tu esi tas tiesnesis, kurš zin patieso iemeslu, kāpēc lēnākais brauc pa ceļu? Vai tu esi tas tiesniesis, kurš tiesīgs teikt, ka vainīgs ir lēnāk braucošais?

Cik noturīga ir psihe tam, kuram kāds cits auto izsauc nervozitāti vai agresivitāti?

Cik liels ir intelekts tādam vadītājam, kurš nemāk pat 2 gājienus uz priekšu izskaitīt?

Man atbildes uz šiem jautājumiem nevajag – neinteresē…

+1

Palaidniex 10.12.2013 13:32

uupis rakstīja:

anonimikis rakstīja: "156. Dzīvojamā zonā aizliegts:

156.3. iebraukt kravas automobiļiem, kuru pilna masa pārsniedz 5 t ... "

tramvajs tak ir vēl lielāks un smagāks!

Jā un Autobusu stūrēt bez «D» kategorijas Latvijā ir aizliegts, bet Rīgā drīkst stūrēt «D» kategoriju ja tiesībās ir tikai «Trol.»

Par šito biju dzirdējis, bet te toč jautājumi:

tas ir pašvaldības lēmums?

ja jā - kā pašvaldības lēmums var būt augstāks par MK noteikumiem?

ja tas ir MK lēmums - tad kur var to palasīties...

Palaidniex 10.12.2013 13:31

anonimikis rakstīja: "1.16. dzīvojamā zona — apbūvēta teritorija (dzīvojamais masīvs, atpūtas vieta) vai tās daļa, kurā iebraukšana apzīmēta ar 528.ceļa zīmi, bet izbraukšana — ar 529.ceļa zīmi;"

nav te teikts, ka tikai brauktuve un ietve. pēc manas saprašanas viss kas tur atrodas. arī koki, mājas,

ceļu satiksmes noteikumi reglamentē satiksmi, kas notiek uz kokiem, krūmos dzīvokļos vai tomēr uz ceļiem?

Palaidniex 10.12.2013 13:30

anonimikis rakstīja: "156. Dzīvojamā zonā aizliegts:

156.3. iebraukt kravas automobiļiem, kuru pilna masa pārsniedz 5 t ... "

tramvajs tak ir vēl lielāks un smagāks!

pirmkārt - tramvajs nav kravas auto

kravas tramvaji ir manīti kaut kur drēzdenē laikam...

bet lasam 156.3 līdz galam:

"...izņemot gadījumus, kad tas nepieciešams kravas iekraušanai, izkraušanai vai darbu veikšanai, autobusiem, kuru garums pārsniedz 6 m, izņemot gadījumus, kad tas nepieciešams pasažieru iekāpšanai vai izkāpšanai no tā."

Un vēlreiz to punktu, kas nosaka ka tramvajas liežu klātne ir daļa no brauktuves vai ka uz tās darbojhas dzīvojamās zonas noteikumi

Palaidniex 10.12.2013 13:27

anonimikis rakstīja: bet nekur nav arī teikts, ka dzīvojamā zonā vispār drīkst tas tramvajs braukt! tas laikam klasificējas kā "amatpersona " un drīkst darīt tikai to, ko tam atļauj likums.

tā kā hen viņam lai iedzīvotāji zāģē pušu sliedes!

sabrtans drīkst braukt saskaņā ar savu maršrutu... veikt manevrus, kas priekš citiem traktējami kā maksas pakalpojums ar APK norādīu cenu

Palaidniex 10.12.2013 13:25

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Kas te nav skaidrs? Dzīvojamā zonā ne pedestrāņi ne velosipēdisti saskaņā ar CSN nedrīkst pārvietotiesne pa dobēm, ne pa krūmiem, ne pa māju sienām, ne pa stabiem, ne pa barjerām, ne pa sliežu ceļu klātni utt... TIKAI PA BRAUKTUVI UN IETVĒM!

Tātad kāpelēt pa sniega kupenām bērneļi nevar?

Tātad pa slidkalniņiem nevar?

Tātad pa smilškastēm spēlēties nevar???

Nu Palaidnieks revolūciju taisa…

Tu pats padzīvo pēc savas teorijas kaut nedēļu…

Tu muļķis vai izliecies???

VIņi dzīvojamā zonā nedrīks tpārvietoties pa kokiem, krūmiem utt tikai tāpēc, ka tas nav iespējams! Koks vienkārši nav dzīvojamā zona. CSN darbojas tikai dzīvojamajā zonā, tie nedarbojas ne uz mājas sienas, ne krumos ne uz staba!

Kā lai Tev pasaka - nevar tumšā istabā atrast melnu kaķi, it īpaši ja tā tur nav!

Ir skaidri definēts - kas ir dzīvojamā zona - ar noteiktu zīmi apzīmēta brauktuve un ietve! NEKAS VAIRĀK!

Kā tu vari dzīvojamā zonā uzkāpt kokā, ka koks nav dzīojamās zonas definīcijā ietverts???

Palaidniex 10.12.2013 13:20

uupis rakstīja:

Tātad pēc jūsu domām Subjekts parastais drīkst darīt tikai to kas atļauts???

Jūs neesat sajaukuši subjektu ar amatpersonu???

Amatpersona – drīkst darīt to ko atļauj likums.

Subjekts parastais – visu, kas nav aizliegts…

Jūs kautkur redzat ka ir aizliegums?

Marš lasīt grāmatas uz bibliotēku un nefantazēt!

Paga paga...

No kurienes nepareizas sētas interpretācijas par tēmu. Es nemaz nemēģinu apgalvot, ka pedestrānis nedrīkst atrasties uz vai šķērost tramvaja sliežu klātni. Neviens to viņam neaizliedz. Brīva subjekta tiesības!

Viņam vienkārši nav priekšrokas uz tramvaja sliežu klātnes! Tas arī viss.

Neatkarīgi no tā, kur tā sliežu klātne ir.

Parādiet noteikumu kur ir atrunāta pedestrāņā priekšrocība (nejaukt ar tiesībām) uz tramvaja sliežu klātnes!

Palaidniex 10.12.2013 13:16

lai vēl skaidrāk pateiktu, dzīvojamā zona ir ar zīmi apzīmēta ietve un brauktuve. Nekas vairāk!

tie noteikumi vēl ir spēkā (bet tā nav dzīvojamā zona) daudzdzīvokļu namu pagalmos, kā arī degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijā gājējiem un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, taču viņiem aizliegts nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu.

Palaidniex 10.12.2013 13:06

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: savukārt dzīvojamās zonas priekšrocība attiecas tikai uz divām vietām - brauktuvi un trotuāru

Kur tu to izrāvi??? Kur tas rakstīts???

154. punktā ir viens vārdiņš priekšroka, kura skaidrojums ir grāmatas sākumā 1.37. un viss…

Jūs te iepināt 82. CSN punktu, tātad kāpēc viņu, pēc jūsu loģikas nevar piesiet pie 161.?

lasam:

153. Dzīvojamā zonā gājējiem un velosipēdu vadītājiem [b]atļauts pārvietoties pa ietvēm un pa brauktuvi visā tās platumā[/b].

Kas te nav skaidrs? Dzīvojamā zonā ne pedestrāņi ne velosipēdisti saskaņā ar CSN nedrīkst pārvietotiesne pa dobēm, ne pa krūmiem, ne pa māju sienām, ne pa stabiem, ne pa barjerām, ne pa sliežu ceļu klātni utt...

TIKAI PA BRAUKTUVI UN IETVĒM!

tas nozīmē, ka priekšroka attiecās tikai uz tām vietām, pa kurām tas drīkst pārvietoties!

Palaidniex 10.12.2013 12:58

161. Jebkurā gadījumā (arī ārpus gājēju pārejām) transportlīdzekļa vadītājam jāpalaiž garām neredzīgi gājēji, kas rāda signālu ar baltu spieķi.

te nav ierobežojošu norāžu kur tam priekšroka uz brauktuves, uz trotuāra vai kur - tātad visur!

savukārt dzīvojamās zonas priekšrocība attiecas tikai uz divām vietām - brauktuvi un trotuāru

Palaidniex 10.12.2013 12:52

arba rakstīja:

Nosauksim lietas īstajos vārdos , visa diskusija ir apmēram tāda - lūdzu ievērojiet noteikumus, lai man tos ir vieglāk pārkāpt !!!!

Veči, ja jūs pārkāpjat noteikumus, jums nav nekādu tiesību aicināt pieklājīgi un ievērojot noteikumus braukt citus !!!!!

neko pielikt, ne ko atņemt

Palaidniex 10.12.2013 12:45

anonimikis rakstīja: tev ir interpretācija - kā būtu ja būtu. manos punktos tur skaidri un gaiši minēta sliežu ceļu klātne. ir tomēr atšķirība?

ja jau tā ir speciāli izcelta, tātad tā ir sliežu ceļa klātne, nevis brauktuve, vai ne tā?

jo 82. punktu tā arī nespēj izskaidrot, jo ja brauktuve krustojas ar brauktuvi - tad tas taču ir krustojums, vai ne?

Lēl viens piemērs - ja tu stāvi pa vidu mūķenēm - tu esi mūķene vai neesi?

CSN tak neraksta, ka nogriezties no tās brauktuves daļas uz kuras ir sliežu klātne - bet raksta skaidri un gaiši nogriezties no sliežu klātnes, neraksta taču brauktuves vidējās joslas aprīkotas arī ar sliežu klātni... bet brauktuvei pa vidu ir sliežu klātne - ta ir pa vidu, nevis daļa no tās...

Palaidniex 10.12.2013 12:25

anonimikis rakstīja: Palasīju noteikumus. Punktu tur daudz. Nebūs tev taisnība par to, ka sliežu ceļa klātne nav brauktuves daļa.

Un tagad palasi savādāku interpretāciju:

Piemēri:

"84. Ja brauktuves vidū vienā līmenī atrodas drošības saliņa, ..."

"87. Ja drošības saliņa ir atdalīta no pārējās brauktuves vai neatrodas vienā līmenī ar to, ... "

"97. Uz ceļiem, kur ceļu satiksme notiek divos virzienos un ir četras vai vairākas braukšanas joslas, kā arī uz ceļiem ar vienu braukšanas joslu katrā virzienā, ja brauktuves vidū ir drošības saliņa, ..."

Visos šajos punktos "sliežu ceļu klātne" vietā ieliekot vārdus - barjera, drošības saliņa, stabsm, visi šie objekti kļūst par brauktuvi vai brauktuves daļu?

Un interesanti no 82. CSN viedokļa ja tramvaja sliežu klātne tomēr ir brauktuve - kā var brauktuves krustoties un tas tajā pat laikā nesanāk krustojums? Nu tīri interesani palika...

Palaidniex 10.12.2013 12:12

anonimikis rakstīja: nav runa par auto! un traucēt satiksmi ar ceļam priekšā nosmestu auto nedrīkst arī dzīvojamā zonā.

kā gājējam zināt kur viņš drīkst vilkties dzīvojamā zonā un kur viņam brauks virsū tramvajs? Kur ir robeža starp sliežu ceļa klātni un brauktuvi?

robežas starp joslām ir? var nebūt!

Kā gājējam to nomērīt - joslas platumu? vienkārši - lietojot redzi, acumēru un veselo saprātu!

ja nav pirmais - tad ir balts spieķis un tam čibim VISUR ir priekšroka.

ja nav pēdējais - tad nekādi skaidrojumi un definīcijas nelīdzēs...

Palaidniex 10.12.2013 11:58

anonimikis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

anonimikis rakstīja: bet kur sākas sliežu klātne, ja tās ir iestrādātas asfaltā/bruģī? starp sliedēm?

kā definē joslas platumu esi CSN lasījis?

nu es izlasīju. "1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;"

tur skaidri pateikts, ka joslas platums attiecas tikai uz automobiļiem.

Tā kā jautājums joprojām aktuāls - kur beidzas tramvaja sliežu klātne un sākas brauktuve, ja segums vienāds un strīpu nav?

Ir dārgāks un dzelžaini strādājosss eksperiments - nomet savu auto tā, lai netiek garām tramvajs. Visai dārgi uzzināsi cik tad plata ir/skaitās tā sliežu klātne.

Palaidniex 10.12.2013 11:48

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un te nekas nemainās - tā ir dzīvojamā zona vai parasta iela. Jo ja brauktuve šķērsotu brauktuvi, tad taču tas būtu visparastākais krustojums, vai ne?

Ieliec to 82. punktu Dzīvojamā zonā un tad runāsim, bet kamēr tas tur nav, tikmēr nejauc banānus ar skābiem kāpostiem…

paga - brauktuve dzīvojamā zonā pēkšņi arī vairs nav brauktuve?

manuprāt palma arī sibirijā ir palma, tikai, ja brauktuve (nevis sliežu klātne) atrodas dzīvojamā zonā, tad tikai uz brauktuves (nevis arī uz sliežu klātnes) pedestrāņiem ir priekšroka.

ja tramvajs pārvietojas pa brauktuvi, tad viņām jālaiž gājēji - te jautājumu nav, bet ja tramvajs brauc pa sliežu klātni, tātad pedestrānim nav priekšrokas pret džimbuli, jo nekādu priekšrocību dzīvojamā zona uz sliežu klātnes pedestrānim nav.

Palaidniex 10.12.2013 11:42

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: …attiecas uz trotuāriem nevis ceļu.

Tā lūk.

Savukārt mans arguments, ka tad ja vadītājam traucē gājēji Dzivojamā zonā viņš drīkst braukt pa maģistrālām ielām, kur gājējiem nav priekšroka, tika nokautēts ar zemnieka loģiku – ja te ir asfalts tad tas ir ceļš nevis Dzīvojamā zona…

Šeit nu gan 100% sadalu viedokli - brauktuve dzīvojamā zonā ir un paliek brauktuve ar dzīvojamās zonas ierobežojumiem. Brauktuve ir ceļa daļa, kas paredzēta bezsliežu tr. līdzekļiem un bezsliežu lūžņa šoperis var iet ieskriet sienā, ja kaut kas nepielec!

Redaktori laikam šito nelasa un nemaz netaisās noskaidrot kā tur ir - sliežu klātne ir vai nav brauktuve... Manā skatījumā tā nav brauktuve, jo tā ir speciāli izdalīta no csn ar specifisku nosaukumu - sliežu ceļa klātne

Palaidniex 10.12.2013 11:40

uupis rakstīja: …attiecas uz trotuāriem nevis ceļu.

Tā lūk.

Savukārt mans arguments, ka tad ja vadītājam traucē gājēji Dzivojamā zonā viņš drīkst braukt pa maģistrālām ielām, kur gājējiem nav priekšroka, tika nokautēts ar zemnieka loģiku – ja te ir asfalts tad tas ir ceļš nevis Dzīvojamā zona…

Šeit nu gan 100% sadalu viedokli - brauktuve dzīvojamā zonā ir un paliek brauktuve ar dzīvojamās zonas ierobežojumiem. Brauktuve ir ceļa daļa, kas paredzēta bezsliežu tr. līdzekļiem un bezsliežu lūžņa šoperis var iet ieskriet sienā, ja kaut kas nepielec!

Palaidniex 10.12.2013 11:38

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: un kā pareizi ternminoloģiski jāskam CSN 82. punktam...

CSN 82. punkts attiecas uz dzīvojamo zonu?

Tāpēc ka dzīvojamajā zonā pedestrāņiem ir tiesības staigāt pa brauktuvi, ja brauktuvi šķērso tramvaja sliežu klātne (tā tātad nav brauktuve) tur visiem ir jālaiž tramvajs. 82. CSN nosaka, ka brauktuvi var šķērsot tramvaja sliežu klātne - tātad ar to jāsaprot ka tramvaja sliežu klātne nav brauktuve. Un te nekas nemainās - tā ir dzīvojamā zona vai parasta iela. Jo ja brauktuve šķērsotu brauktuvi, tad taču tas būtu visparastākais krustojums, vai ne?

Palaidniex 10.12.2013 11:36

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Dzīojamā zonā uz brauktuves un trotuāra gājējs ir kings (ar ierobežjojumism u ztraucēšanu), bet uz sliežu klātnes pārāks par gājēju ir džimbulis!

Iemesls: »Nepieciešamība šķērsot brauktuvi« ir pietiekošs, lai to nesauktu par nepamatotu!

Šodien vienam āpsim Dzīvojamā zonā bija arguments – gājējam ir jāpalaiž mašīna, jo te ir ceļš un Dzīvojamā zona attiecas uz

vēlreiz saku - kamēr tramvajs brauc pa sliežu klātni, nevis pa brauktuvi - tikām pedestrānis var stāvēt pie ratiem

dzīvojamā zonā esoša brauktuve ir visā tās platumā izmantojama pedestrāņiem, bezsliežu tr. līdzekļu šoperi var iet ieskrieties...

Palaidniex 10.12.2013 10:57

anonimikis rakstīja: bet kur sākas sliežu klātne, ja tās ir iestrādātas asfaltā/bruģī? starp sliedēm?

kā definē joslas platumu esi CSN lasījis?

Palaidniex 10.12.2013 10:16

Tas ir gluži kā veicot labo pagriezienu no Valdemāra ielas uz Ķīpsalas baseinu - Mašīnām ir jālaiž gājēji, bet velosipēdiem ir jālaiž mašīnas...

Dzīojamā zonā uz brauktuves un trotuāra gājējs ir kings (ar ierobežjojumism u ztraucēšanu), bet uz sliežu klātnes pārāks par gājēju ir džimbulis!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti