iesuca gaisu un šķidruma palika vairāk ?
varbūt tomēr izpūta gaisu ?
man jau liekas, ka tā trauka koºķī ir vārsts, iespējams, ka tas nestrādā
iesuca gaisu un šķidruma palika vairāk ?
varbūt tomēr izpūta gaisu ?
man jau liekas, ka tā trauka koºķī ir vārsts, iespējams, ka tas nestrādā
Jā, ar Lexi, sanāca neliels bums, sitiens bija pa prieksējo spārnu un riteni
Spārnu , slieksni sataisija, disku nomainija , ģeometriju pārbaudija
Auto saņemot, priekšā vibrējošs troksnis, kas parādās ap 80 km/h, stūre stāv apmēram 10 grādus pa labi, auto velk pa kreisi, bremzējot rauj pa labi
Lai nomainītu priekšējo gultni un tiktu skaidrībā ar ģeometriju vajadzēja 5 reizes !!!!
Skaidrojums - uz stenda viss ir labi, stāvošam nekāda brīvkustību un trokšņu gultņos nav. Un vislabākais- mēs nedrīkstam izbraukt no servisa teritotijas, lai pārbaudītu, kā auto uzvedās uz ceļa !!!!!!
Un saruna ir ar trijiem cilvēkiem - apdrošināsanas gadījuma speciālists, virsbūvju speciālists, piekares speciālists, kuri man liekas savā starpā nav pazīstami
jo visa saruna caur mani ![]()
Pēc ši gadījuma auto tika pārdots un ceru, ka ar Amserv dzīvē vairs nesaskāršos.
Vispār jau šis serviss kaitināja visus gadus, kamēr braucu ar Lex, labi tur ir tikai obligātās apkopes ![]()
viss pārējais klibo un stipri
Es te pirms brītiņa devu 5 x atpakaļ AMSERV auto pēc neliela bums remonta
Pirmās 2 , es duraks paņēmu auto noticot, ka viss labi, tad vedu atpakaļ, pierakstījos rindā u.t.t.
Sākot ar 3 aicināju meistaru, izbraucu līkumu, atdevu atslēgas un devos prom, lai turpina nodarboties, vai raksta slēdzienu, ka tā ir jābūt vai , ka nemāk novērst defektu
slēdzienu nedeva ![]()
![]()
Ja runājam par cenām - cenu nenosaka valūtas kurss !!!
cena ir māksla !!!
Cenu nosaka - reālā vērtība + peļņa + ērtība, + [ievilcība + konkurence u.t.t.
Ja cenas veikalos precēm parasti bija 48, 89 , tad diez vai viņas būs precīzi x 0,7028 !!! kaut kam pacelsies, kaut kam nolaidīsies
Mani pakalpojumi maksāja 8, 10, 15 Ls, tagad sanāk - 11.38, 14.22, 21.34 , pēc 15 janvāra viņas 100% tiks koriģētas, lai ar to sīknaudu nav jāčakerējas
visticamāk, ka kaut kam palielināsies, kaut kam pazemināsies.
Jebkurai impērijai gribas palielināties, nu gribas, nu ļoti gribas, gribas valdīt lielākā teritorijā, gribas kontrolēt, gribas lielāku armiju, lielāku tirgu
Agrāk iekaroja un iekarojot ieviesa 3 lietas
- savus likumus
- iekasēja nodokļus
- savu naudu
- savu karaklausību
Neko vairāk jau no iekarotajām teritorijām neprasīja ![]()
tagad nevis iekaro , bet paši atnāk ![]()
to, ka kreisās joslas braucējiem ir LIKUMĪGAS tiesības pa to joslu braukt cik ātri grib un citiem tur nav jāatrodas !
Lielākajā daļā bāņu ierobežojumu nav !
Šī mūžsenā tēma nedaudz apnikusi un liekas stulba, īpaši no to puses, kuriem liekas, ka kāds aizņem viņu kreiso joslu.
Nosauksim lietas īstajos vārdos , visa diskusija ir apmēram tāda - lūdzu ievērojiet noteikumus, lai man tos ir vieglāk pārkāpt !!!!
Nekāds salīdzinājums ar Vāciju nav ņemams vērā, jo tur kreisās joslas ātrie braucēji noteikumus nepārkāpj !!!
Kāpēc lēnie braucēji nebrauc pa labo joslu ?
Parasti viņa ir ievērojami sliktākā stāvoklī.
Pa viņu pārvietojas vēl lēnāki braucēji - smagie, traktori, riteņbraucēji
Uz viņas biežāk kāds stāv
No viņas nogriežas pa labi, līdz ar to bremzē pasākumu
Viņā ir sab. tr pieturas.
pa viņu vazājas gājēji.
Veči, ja jūs pārkāpjat noteikumus, jums nav nekādu tiesību aicināt pieklājīgi un ievērojot noteikumus braukt citus !!!!!
Lai nesāktos diskusija, kā es braucu, šogad 4 soda punkti, visi ātrumi, lielākais ātrums , kas fiksēts uz radara šogad uz Zemitānu tilta 120, uz Jūrmalenes 190.
Nevienam nemirkšķinu, nevienam netaurēju, nevienam priekšā nebremzēju, nevienu nelamāju.
no pieredzes ar Lex 2.5 automāts
sāka rīt eļļu ap 1.0 l uz 1000 km, servisa doma - ieauguši gredzeni un rekmendācija - nobrauciet kādus 3000 km agresīvi.
Jāatzīmē, ka ikdienā mierīgi braucot nemaz nesanāk virs 2500 iegriezt.
Pēc agresīvi nobrauktiem, rokas režīmā ar 1 un 2 ātrumu visu laiku griežot līdz max, pirmiem 1000 km , eļļas patēriņš 500
Pēc nākošiem 1000 km - 300, pēc 3šā 1000, eļļas patēriņa nav !!!!!
Mācība - dzinējams jāstrādā visos apgriezienos !!!!
un lai tā degvielas taupīšana iet ....
kolēģis ar tādu brauc, ņēma jaunu
uz 100 000km
- dzinēja kap. remonts, esot bijis rūpnīcas brāķis, kaut kas lūza, neatceros klanis vai vārsts
- vairākkārtīgi palicis uz ceļa sakarā ar elektronikas gļukiem, kas prasa pārinstalēt datoru
- divreiz nojuka reduktori, paskaidrojums - ekspluatējot pārāk smagos ceļa apstākļos ![]()
čalis dzīvo rīgā, meža braucienos nepiedalās
- tagad arī tomāts nojuka
kļūdijos, brera nāk 2.0 dīzelis nevis 1.9 ![]()
pats neesmu dzinis, bet zinu cilvēkus, kas pirkuši auto no itālijas
atšķirībā no vispārējī pieņemtā viedokļa, ka itāļu auto ir derīgi tikai siltam klimatam, man tieši ziemas auto ir alfa ![]()
1) tas raksts kakao ir pilnīga buļļa kaka
pie tam es braucu ar LEx 250, kas tiek piesaukts kā laba izvēle, tajā pašā laikā viņam kruiza kontrole arī ir uz kloķīša, glāžu turētāju nav , bagāžnieka atvēršanas poga ir jāmeklē, un klimats strādā savā ritmā, sēdekļi nenotur nemaz un āda slīd ![]()
tā kā raksts ir nevis objektīva žurnālista tests, bet subjektīvs murgs
2) brera ir maza , nepraktiska, smuka kupeja un nevajag viņā meklēt daudz vietas, ērtu bagāžnieku, ērtu pakaļējo sēdekli
3) brera ir itāļu auto, ar augstiem sēdekļiem, tuviem pedēļaiem un iitālisku bagāžnieka pogas novietojumu (dzinēju gan ielikuši no opeļa )
4) mašīna no itālijas ir labi, maz rūsējusi, bet ar maziem skrāpējumiem, buktītēm (parkošanas īpatnības)
5) ja pirkt tad ar 3.2 (ja maz brauc) vai ar 1.9 (ja daudz brauc) 2.2 benzīns un 2.4 dīzelis manā skatījumā nevajadzīgs kompromiss
nezinu ar ko tu brauci
es nobraucu ar 156 4 gadus un NEKAS viņai nebira, uz servisu braucu 2 x gadā pirms ziemas un pēc ziemas, mainīt eļļas un salabot sīkumus.
Nevienu mašīnu neesmu remontējis vairāk, negaidītāk kā AUDI , tikai ar šīm lamatām esmu palicis uz ceļa
plīst viss, kas var saplīst un arī tas, kas nevar vispār saplīst !!!!
interesanti cik Latvijā ir saglabājušies vecie labie audi Q ?
labā oriģinālā stāvoklī ?
visi aptīti ap kokiem vai uztjūnēti
pirms gadiem 15 man gribējās nopirkt tādu un nolikt garāžā, žēl brīvas naudas nebija
diskusija kaut kur aizgāja neceļos ![]()
![]()
mašinas vadāmībai ir nozīme, bet 80 % braucēju Latvijā tas ir pie kājas
viņus interesē ekonomija, ietilpība, remonta iespējas, praktiskums, pēc pārdošanas vērtība un tikai tad parādās braukšanas prieks !!!!!
Ja pirmajā vietā būtu vadāmības īpašības (nemaz nerunāju par estētiskā sajūtām ) , tad Golfu neviens nepirktu un citroen c4 arī nepirktu un veco audi tikai ar priekšas piedziņu arī nepirktu
jo šie auto vispār nebrauc , bet tikai PĀRVIETOJAS !!!!
Shiirs rakstīja:
Palaidniex rakstīja: un tīri interesanti palika ar ko 147 ir sliktāka par 156?
Gribās tādu mašīnu tik uz bildīets redzējušā viedokli - kas konkrēti tur ir sliktāks par 156...
Nu fļūtīzeri - var sākt tagad melot!
ko tur daudz pateikt. nav jegas tadus sudus sava starpa salidiznat, isteniibaa abi divi ir vienlidz lieli suudi
vienreiz varētu pateikt, kurš ir labs auto ?
man liekas, ka tev viss ir suuds
nu ja pie pirmajiem ![]()
![]()
nopirki vislētāko pieejamo 156 ar 2,5 , kas ir visdārgākā remontā un apd..... ![]()
![]()
Shiirs rakstīja: <
nu jaa, bet protams. tapec jau alfas parasti izvelas divu veidu cilveki - jo leetaaak, (kapeikp.iseeji) un tie, kuriem ar gaumi kautkas nav kaartiibaa (citaadaakie, praidisti utt)
pirmie parasti smagi aplauzas, kad jasak tas luznis remontet, bet par otrajiem njirgajas vinu pazinjas.
tad pie kuriem tu piederi ?
laikam pie pirmajiem
147 - auto būvēts uz 156 bāzes, tehniski gandrīz neatšķiras
bērnu slimību nav, tās novērstas jau 156
pērkot jāizvēlas dārgākais labākajā stāvoklī esošais pieejamais ![]()
![]()
nepirkt auto ar nezin kad mainītām siksnām, eļļām
nepirkt auto, kuram uzreiz jāmaina 1/2 piekares, bremžu diski, gaisa mērītāji, lambda zondes
nepirkt auto kas dūmo, kam tek eļļa, kuram dzinējs nestabli strādā
nepirkt ar robotizēto kārbu (par šo var padiskutēt)
(sludinājumos regulāri rakstīts, ka auto ar automātu, tādu siem auto nemaz nav)
nepirkt auto ar redzamām nopietnām virsbūves remonta pēdām
Skaidri zināt , ko grib - taupīt vai braukt
Ja grib taupīt , tad 1,9 dīzeli
Ja grib braukt , tad meklē 3.2 benzīnu ![]()
![]()
![]()
Un te paceļas jautājums - kur tādu ņemt ????
man liekas, ka viena tāda bija nesen Latvijas piedāvājumā
Lai veicas
sen te nebija neviens par alfām runājis
nekas nav mainījies- braucis neesmu, bet kaimiņa brālēns teica , ka sūds un viņš to toč zin, jo viņa sievas priekšniekam tāda bija 1992 gadā ![]()
1.9 alfu dīzeļi nāk opeļos sākot no kura gada neatceros un alfās 3.2 opeļa (holden) dzinēji
Jāsēžās un jāmēģina
Ja patīk un auto nav nodzīts līdz kliņķim, tad droši uz priekšu
ir alfas ar kurām var arī pāri slapjai pļavai braukt
pēdējās ziemas gan rāda ka Q atkal noder ![]()
tātad 10 gadīgs, kas patīk, vai jauna škoda
būšu ļoti nepopulārs
alfa romeo 156 sportvagons ar 1.9 dizeli
- auto pierādījis sevi kā uzticams ekspluatācija, nelūzt vairāk kā līdzīgi analogi
- lēts !!!!!!!!, par 3000 Ls var atrast labu labo
- smuks , relatīvi gan
- dzinējs - ekonomisks, izturīgs, gana dinamisks (tiek likts visos opeļos, kam ir 2.0 dīzeļi)
- priekšpiedziņa
Rekomendētu pirkt Vācija (lielāka izvēle, ticama apkope, labi ceļi) par cenu līdz 2000 ls un uzreiz ieguldīt kādus 500 - 600 LS siksnas, eļļas, piekare u.t.t.
Un braukt bēdas neinot
Es pirktu tādu, tikai vai bagāžniekā iet iekšā rati ???
pagājušajā rudenī šķiros no Lex250, kas bija godam kalpojis 7.5 gadus un nonācu jautājuma priekšā , ko tālāk ?
izpētot jauno auto piedāvājumu 30-37 Eu, konstatēju, ka nav neviena auto, kurā gribētas iesēsties un ar viņu braukt un no loga skatīties uz viņu.
Ir tikai neglīti, plasmasīgi piepičkāti ar kamerām, sensoriem spilveniem u.t.t. auto, kas mani nemaz neuzrunā
tāds kurā gribētu iekāpt sākās ar vismaz 50 eu
Un tā nopirku 4 gadīgu kurā ir patīkami sēdēt, skatīties pa logu un kurš man izmaksāja zem 10
vistuvāk maniem kritērijiem bija Volvo 60, bet ari tas līdz galam nepārliecināja