iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
arba 02.11.2014 15:00

pagājušajā rudenī šķiros no Lex250, kas bija godam kalpojis 7.5 gadus un nonācu jautājuma priekšā , ko tālāk ?

izpētot jauno auto piedāvājumu 30-37 Eu, konstatēju, ka nav neviena auto, kurā gribētas iesēsties un ar viņu braukt un no loga skatīties uz viņu.

Ir tikai neglīti, plasmasīgi piepičkāti ar kamerām, sensoriem spilveniem u.t.t. auto, kas mani nemaz neuzrunā

tāds kurā gribētu iekāpt sākās ar vismaz 50 eu

Un tā nopirku 4 gadīgu kurā ir patīkami sēdēt, skatīties pa logu un kurš man izmaksāja zem 10

vistuvāk maniem kritērijiem bija Volvo 60, bet ari tas līdz galam nepārliecināja

arba 05.07.2014 12:23

iesuca gaisu un šķidruma palika vairāk ?

varbūt tomēr izpūta gaisu ?

man jau liekas, ka tā trauka koºķī ir vārsts, iespējams, ka tas nestrādā

arba 09.03.2014 8:55

Jā, ar Lexi, sanāca neliels bums, sitiens bija pa prieksējo spārnu un riteni

Spārnu , slieksni sataisija, disku nomainija , ģeometriju pārbaudija

Auto saņemot, priekšā vibrējošs troksnis, kas parādās ap 80 km/h, stūre stāv apmēram 10 grādus pa labi, auto velk pa kreisi, bremzējot rauj pa labi

Lai nomainītu priekšējo gultni un tiktu skaidrībā ar ģeometriju vajadzēja 5 reizes !!!!

Skaidrojums - uz stenda viss ir labi, stāvošam nekāda brīvkustību un trokšņu gultņos nav. Un vislabākais- mēs nedrīkstam izbraukt no servisa teritotijas, lai pārbaudītu, kā auto uzvedās uz ceļa !!!!!!

Un saruna ir ar trijiem cilvēkiem - apdrošināsanas gadījuma speciālists, virsbūvju speciālists, piekares speciālists, kuri man liekas savā starpā nav pazīstami jo visa saruna caur mani

Pēc ši gadījuma auto tika pārdots un ceru, ka ar Amserv dzīvē vairs nesaskāršos.

Vispār jau šis serviss kaitināja visus gadus, kamēr braucu ar Lex, labi tur ir tikai obligātās apkopes viss pārējais klibo un stipri

arba 08.03.2014 19:29

Es te pirms brītiņa devu 5 x atpakaļ AMSERV auto pēc neliela bums remonta

Pirmās 2 , es duraks paņēmu auto noticot, ka viss labi, tad vedu atpakaļ, pierakstījos rindā u.t.t.

Sākot ar 3 aicināju meistaru, izbraucu līkumu, atdevu atslēgas un devos prom, lai turpina nodarboties, vai raksta slēdzienu, ka tā ir jābūt vai , ka nemāk novērst defektu

slēdzienu nedeva

arba 03.01.2014 20:28

Ja runājam par cenām - cenu nenosaka valūtas kurss !!!

cena ir māksla !!!

Cenu nosaka - reālā vērtība + peļņa + ērtība, + [ievilcība + konkurence u.t.t.

Ja cenas veikalos precēm parasti bija 48, 89 , tad diez vai viņas būs precīzi x 0,7028 !!! kaut kam pacelsies, kaut kam nolaidīsies

Mani pakalpojumi maksāja 8, 10, 15 Ls, tagad sanāk - 11.38, 14.22, 21.34 , pēc 15 janvāra viņas 100% tiks koriģētas, lai ar to sīknaudu nav jāčakerējas

visticamāk, ka kaut kam palielināsies, kaut kam pazemināsies.

Jebkurai impērijai gribas palielināties, nu gribas, nu ļoti gribas, gribas valdīt lielākā teritorijā, gribas kontrolēt, gribas lielāku armiju, lielāku tirgu

Agrāk iekaroja un iekarojot ieviesa 3 lietas

- savus likumus

- iekasēja nodokļus

- savu naudu

- savu karaklausību

Neko vairāk jau no iekarotajām teritorijām neprasīja

tagad nevis iekaro , bet paši atnāk

arba 09.12.2013 15:39

to, ka kreisās joslas braucējiem ir LIKUMĪGAS tiesības pa to joslu braukt cik ātri grib un citiem tur nav jāatrodas !

arba 09.12.2013 15:17

Lielākajā daļā bāņu ierobežojumu nav !

arba 09.12.2013 14:59

Šī mūžsenā tēma nedaudz apnikusi un liekas stulba, īpaši no to puses, kuriem liekas, ka kāds aizņem viņu kreiso joslu.

Nosauksim lietas īstajos vārdos , visa diskusija ir apmēram tāda - lūdzu ievērojiet noteikumus, lai man tos ir vieglāk pārkāpt !!!!

Nekāds salīdzinājums ar Vāciju nav ņemams vērā, jo tur kreisās joslas ātrie braucēji noteikumus nepārkāpj !!!

Kāpēc lēnie braucēji nebrauc pa labo joslu ?

Parasti viņa ir ievērojami sliktākā stāvoklī.

Pa viņu pārvietojas vēl lēnāki braucēji - smagie, traktori, riteņbraucēji

Uz viņas biežāk kāds stāv

No viņas nogriežas pa labi, līdz ar to bremzē pasākumu

Viņā ir sab. tr pieturas.

pa viņu vazājas gājēji.

Veči, ja jūs pārkāpjat noteikumus, jums nav nekādu tiesību aicināt pieklājīgi un ievērojot noteikumus braukt citus !!!!!

Lai nesāktos diskusija, kā es braucu, šogad 4 soda punkti, visi ātrumi, lielākais ātrums , kas fiksēts uz radara šogad uz Zemitānu tilta 120, uz Jūrmalenes 190.

Nevienam nemirkšķinu, nevienam netaurēju, nevienam priekšā nebremzēju, nevienu nelamāju.

arba 02.11.2013 22:42

no pieredzes ar Lex 2.5 automāts

sāka rīt eļļu ap 1.0 l uz 1000 km, servisa doma - ieauguši gredzeni un rekmendācija - nobrauciet kādus 3000 km agresīvi.

Jāatzīmē, ka ikdienā mierīgi braucot nemaz nesanāk virs 2500 iegriezt.

Pēc agresīvi nobrauktiem, rokas režīmā ar 1 un 2 ātrumu visu laiku griežot līdz max, pirmiem 1000 km , eļļas patēriņš 500

Pēc nākošiem 1000 km - 300, pēc 3šā 1000, eļļas patēriņa nav !!!!!

Mācība - dzinējams jāstrādā visos apgriezienos !!!!

un lai tā degvielas taupīšana iet ....

arba 24.12.2012 0:15

kolēģis ar tādu brauc, ņēma jaunu

uz 100 000km

- dzinēja kap. remonts, esot bijis rūpnīcas brāķis, kaut kas lūza, neatceros klanis vai vārsts

- vairākkārtīgi palicis uz ceļa sakarā ar elektronikas gļukiem, kas prasa pārinstalēt datoru

- divreiz nojuka reduktori, paskaidrojums - ekspluatējot pārāk smagos ceļa apstākļos čalis dzīvo rīgā, meža braucienos nepiedalās

- tagad arī tomāts nojuka

arba 01.09.2012 15:48

kļūdijos, brera nāk 2.0 dīzelis nevis 1.9

pats neesmu dzinis, bet zinu cilvēkus, kas pirkuši auto no itālijas

arba 31.08.2012 22:42

atšķirībā no vispārējī pieņemtā viedokļa, ka itāļu auto ir derīgi tikai siltam klimatam, man tieši ziemas auto ir alfa

arba 31.08.2012 22:38

1) tas raksts kakao ir pilnīga buļļa kaka pie tam es braucu ar LEx 250, kas tiek piesaukts kā laba izvēle, tajā pašā laikā viņam kruiza kontrole arī ir uz kloķīša, glāžu turētāju nav , bagāžnieka atvēršanas poga ir jāmeklē, un klimats strādā savā ritmā, sēdekļi nenotur nemaz un āda slīd tā kā raksts ir nevis objektīva žurnālista tests, bet subjektīvs murgs

2) brera ir maza , nepraktiska, smuka kupeja un nevajag viņā meklēt daudz vietas, ērtu bagāžnieku, ērtu pakaļējo sēdekli

3) brera ir itāļu auto, ar augstiem sēdekļiem, tuviem pedēļaiem un iitālisku bagāžnieka pogas novietojumu (dzinēju gan ielikuši no opeļa )

4) mašīna no itālijas ir labi, maz rūsējusi, bet ar maziem skrāpējumiem, buktītēm (parkošanas īpatnības)

5) ja pirkt tad ar 3.2 (ja maz brauc) vai ar 1.9 (ja daudz brauc) 2.2 benzīns un 2.4 dīzelis manā skatījumā nevajadzīgs kompromiss

arba 19.03.2012 19:40

nezinu ar ko tu brauci

es nobraucu ar 156 4 gadus un NEKAS viņai nebira, uz servisu braucu 2 x gadā pirms ziemas un pēc ziemas, mainīt eļļas un salabot sīkumus.

Nevienu mašīnu neesmu remontējis vairāk, negaidītāk kā AUDI , tikai ar šīm lamatām esmu palicis uz ceļa

plīst viss, kas var saplīst un arī tas, kas nevar vispār saplīst !!!!

arba 19.03.2012 19:20

interesanti cik Latvijā ir saglabājušies vecie labie audi Q ?

labā oriģinālā stāvoklī ?

visi aptīti ap kokiem vai uztjūnēti

pirms gadiem 15 man gribējās nopirkt tādu un nolikt garāžā, žēl brīvas naudas nebija

arba 19.03.2012 19:17

diskusija kaut kur aizgāja neceļos

mašinas vadāmībai ir nozīme, bet 80 % braucēju Latvijā tas ir pie kājas viņus interesē ekonomija, ietilpība, remonta iespējas, praktiskums, pēc pārdošanas vērtība un tikai tad parādās braukšanas prieks !!!!!

Ja pirmajā vietā būtu vadāmības īpašības (nemaz nerunāju par estētiskā sajūtām ) , tad Golfu neviens nepirktu un citroen c4 arī nepirktu un veco audi tikai ar priekšas piedziņu arī nepirktu

jo šie auto vispār nebrauc , bet tikai PĀRVIETOJAS !!!!

arba 18.03.2012 21:30

Shiirs rakstīja:

Palaidniex rakstīja: un tīri interesanti palika ar ko 147 ir sliktāka par 156?

Gribās tādu mašīnu tik uz bildīets redzējušā viedokli - kas konkrēti tur ir sliktāks par 156...

Nu fļūtīzeri - var sākt tagad melot!

ko tur daudz pateikt. nav jegas tadus sudus sava starpa salidiznat, isteniibaa abi divi ir vienlidz lieli suudi

vienreiz varētu pateikt, kurš ir labs auto ?

man liekas, ka tev viss ir suuds

arba 16.03.2012 23:32

nu ja pie pirmajiem

nopirki vislētāko pieejamo 156 ar 2,5 , kas ir visdārgākā remontā un apd.....

arba 16.03.2012 22:38

Shiirs rakstīja: <

nu jaa, bet protams. tapec jau alfas parasti izvelas divu veidu cilveki - jo leetaaak, (kapeikp.iseeji) un tie, kuriem ar gaumi kautkas nav kaartiibaa (citaadaakie, praidisti utt)

pirmie parasti smagi aplauzas, kad jasak tas luznis remontet, bet par otrajiem njirgajas vinu pazinjas.

tad pie kuriem tu piederi ?

laikam pie pirmajiem

arba 01.03.2012 20:52
arba 01.03.2012 19:33

147 - auto būvēts uz 156 bāzes, tehniski gandrīz neatšķiras

bērnu slimību nav, tās novērstas jau 156

pērkot jāizvēlas dārgākais labākajā stāvoklī esošais pieejamais

nepirkt auto ar nezin kad mainītām siksnām, eļļām

nepirkt auto, kuram uzreiz jāmaina 1/2 piekares, bremžu diski, gaisa mērītāji, lambda zondes

nepirkt auto kas dūmo, kam tek eļļa, kuram dzinējs nestabli strādā

nepirkt ar robotizēto kārbu (par šo var padiskutēt)

(sludinājumos regulāri rakstīts, ka auto ar automātu, tādu siem auto nemaz nav)

nepirkt auto ar redzamām nopietnām virsbūves remonta pēdām

Skaidri zināt , ko grib - taupīt vai braukt

Ja grib taupīt , tad 1,9 dīzeli

Ja grib braukt , tad meklē 3.2 benzīnu

Un te paceļas jautājums - kur tādu ņemt ????

man liekas, ka viena tāda bija nesen Latvijas piedāvājumā

Lai veicas

arba 29.02.2012 22:42

sen te nebija neviens par alfām runājis

nekas nav mainījies- braucis neesmu, bet kaimiņa brālēns teica , ka sūds un viņš to toč zin, jo viņa sievas priekšniekam tāda bija 1992 gadā

arba 23.02.2012 22:24

1.9 alfu dīzeļi nāk opeļos sākot no kura gada neatceros un alfās 3.2 opeļa (holden) dzinēji

Jāsēžās un jāmēģina

Ja patīk un auto nav nodzīts līdz kliņķim, tad droši uz priekšu

ir alfas ar kurām var arī pāri slapjai pļavai braukt

arba 11.05.2011 17:11

pēdējās ziemas gan rāda ka Q atkal noder

tātad 10 gadīgs, kas patīk, vai jauna škoda

arba 11.05.2011 16:53

būšu ļoti nepopulārs

alfa romeo 156 sportvagons ar 1.9 dizeli

- auto pierādījis sevi kā uzticams ekspluatācija, nelūzt vairāk kā līdzīgi analogi

- lēts !!!!!!!!, par 3000 Ls var atrast labu labo

- smuks , relatīvi gan

- dzinējs - ekonomisks, izturīgs, gana dinamisks (tiek likts visos opeļos, kam ir 2.0 dīzeļi)

- priekšpiedziņa

Rekomendētu pirkt Vācija (lielāka izvēle, ticama apkope, labi ceļi) par cenu līdz 2000 ls un uzreiz ieguldīt kādus 500 - 600 LS siksnas, eļļas, piekare u.t.t.

Un braukt bēdas neinot

Es pirktu tādu, tikai vai bagāžniekā iet iekšā rati ???

Lasītākie raksti

Jaunie raksti