Līdz šim neesmu sajutis nekādu krīzes ietekmi uz savu darbu un dzīves veidu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Līdz šim neesmu sajutis nekādu krīzes ietekmi uz savu darbu un dzīves veidu
Ir viens lietošanā, tuvumā esošām personām, nu nezinu, ja jauns auto vismaz reizi 3 mēnešos ir jāved servisu kaut kādu s.... remontēt , tad man tas neliekas normāli
Nu vispār kā vecs audi, jāremontē visu laiku
Labi , viss tiek remontēts garntijas ietvaros, bet diena zaudēta
visādi brīnumi gadās
tieši tā
Alfa Romeo GTV Bertone vai Afa Romeo GTV 2000
Kopējais nosaukums vairākām mašīnām , ko ražoja uz vienas bāzes coup Bertone ( Typ 105 )
Sāka ražot 1963 kā Giulia Sprint Gt, un tad viņš evolucionēja līdz 73 gadā izveidoja GTV 2000, kāds arī tika pacelts
Es savu pārdevu ar '140 000 un viņam viss bija nomainīts, ko var nomainīt un domāju, ka ar viņu cilvēks nobrauca bez lielām problēmām pāris gadus
Nu tā kaut kā
Bet pieļauju , ka šim viss ir labi
911 Porsche , ja pietiktu naudas vai maserati GT
Tā kā nepietika, tad turpinu braukt ar veco - Lex is 250, izvēlējos tieši šo īpašību dēļ - perfekts dizains (piekrītu, ka var nepatikt, bet tāpat perfekts ) un pie stūres jutos ļoti labi, tad nāca pārējais - jauda, patēriņš u.t.t.t
Svētdienām - alfa romeo bertone 1975 gada
tas nav nosakāms "negļaģa"
Man bija 156 2,5 98 gada, ar nobraukumu 80 000 km , kas bija labi kopta un tāpat lēnām salasījās
Ja par auto nekas nav zināms, tad neko nepateikt, ja 130 000 km un nekas nav darīts, tad iepējams ļoti daudz
Mašīnai ir izteikts 100 000 sindroms, viņai parādās daudz maināmu daļu - sajūgs, amortizatori, bremžu diski, sveces, siksnas, gan jau vēl kautkas visādi MAF, lambdas u.t.t.
Auto jaudīgs ar smagu purnu parasti jau ar viņiem neviens nesēņi, bet padzen sirsnīgi, otrie pircēji parasti ir jauni čali (auto jaudīgs , relatīvi lēts) kuriem patīk braukt , bet naudas , ko uzturēt labā kārtībā nav. Un LAtvijā jau nav pieņemts laicīgi mainīt dilstošās daļas, bet tikai tad, kad vairs nevar nemainīt , sajūgu, kad sāk slidēt, bremžu diskus, kad salūzt u.t.t.
Ir šim auto aºi labas lietas - dzinējs, ja nenorauj siksnas, ritošā, kas uz mūsu cēliem kalpo ļoti labi
Braukt ar viņu ir kaifs, pats domāju, varbūt papildināt savu auto parku paņemt un uzkopt kā bildi
svētdienas braucamais tūrlīt būs savests kārtībā
Bet ir arī riebīgi niķi, piem. eļļas noplūde, grūti remonti, līdz ar to padārgi, sajūga maiņai vajadzīg visa diena
Aizbrauc ar auto uz alfa kluba darbnīcu
pašreiz situācija ir tāda ka jāsaprot , ko vairāk vajag pārdot vai 1100 Ls un tā arī jādara.
Ja galvenais ir pārdot, tad reāli 700 Ls un pārdosi.
Ja vajag 1100 Ls , meklē citu iespēju pelnīt naudu
No tevis auto neviens dārgāk nepirks
pašreiz situācija ir tāda ka jāsaprot , ko vairāk vajag pārdot vai 1100 Ls un tā arī jādara.
Ja galvenais ir pārdot, tad reāli 700 Ls un pārdosi.
Ja vajag 1100 Ls , meklē citu iespēju pelnīt naudu
No tevis auto neviens dārgāk nepirks
Pirmais, ko auto novērtēju ir tā vizuālais tēls, detaļu dizains
Otrais, kā es viņā jūtos, apsēžoties pie stūres.
Un tikai tad - tehniskie cipari un risinājumi.
Apskatīju , iekāpt nevēlējos, es negribētu uz šo auto skatīties un priecāties - šis ir mans auto.
Laikam vecs kļūstu, galvenais, kas iekrita acīs daudz visādu nevajadzīgu dizaina detaļu, kam nav nekāda kopsakara.
Un man pilnīgi neinteresē, visas viņa tehniskās pilnības
Pirms nedēļas , tajā rītā, kad kārtīgi sniga, man no rīta bija logu tīrītāji pzuduši
Ko tādu nebiju piedzīvojis kādus 20 gadus
reiz dzīvē esmu piedzīvojis, ka bremzējot bremzes pazūd, diez kas nav
Un pazuda viņas toreiz, jo pārkarsa
Un tas nemaz nebija Šveicē, bet Rīgas centrā, tā nedaudz padzenājām, pabremzējām un pie Dailes teātra pazūda
tas gan bija sen un tas bija žiga , un šķidrums vispār bija droši vien s... un nekad nebija mainīts
1) pieturos pie domas, ka pats vainīgs, līdz ar to pasākums saucas - motors neizturēja TA pārbaudi , nevis motoru nokāva
2) viņi ir apdrošināti pret šādiem pasākumiem
156 ar2,5 ir ļoti labs auto, tikai viņas nepārk cilvēki sēņošanai
īm konkrētajam auto ir 11 gadi un ja viņai nekas nav darīts, tad ieguldījumi būs ievērojami, ja gribēs auto labā stāvoklī ar kuru bez problēmām var pa Vācijas bāni virs 200 atvilkt
Nedi......
Es tiko vienu alfu esmu pacēlis, varētu sākt nākošo projektu
Un 156 ar 2,5 nemaz nav sliktākais variants šim pasākumam
Es jau arī ar tādu braucu un ja pirktu alfu, tad tikai ar šo dzinēju , vēl labāk ar 3,0 vai 3,2
Recaro aura pi......
Bet vispār paņēma nostalģija, moš paņemt to auto
156 ir labs auto , pat ļoti labs
Ār šo auto var braukt šādā režimā 2 ātrums, tad 5 un tā arī braucam, bet diezgan garlaicīgi un 2,5 V6 nav jēga pirkt, ja viņu negriež
Un kā tev izdevās 10 gados nobraukt 13 000 ?
Tagad pastāsti
kāds ir nobraukums
kad mainītas sveces, siksnas, amortizatori, bramžu diski, lambda zondes , gaisa mērītājs.
Ja tur tas viss ir oriģināls, vari to auto arī dāvināt, vismaz es neņemšu
KAs šimauto ir no Recaro ????
Turpiniet mainīt eļļas ik pa 8000 un ķert kaifu no domas, ka ar šo auto kāds nobrauks mlj.
Kāpēc vidējais latvietis uzskata , ka ir gudrāks, kā auto ražotājs ?
JA auto ražotājs saka - lejiet xxx eļļu un mainiet to ik pa xx km, vidējasi latvietis noteikti izdomās, ka ir gudrāks un darīs savādāk, eļļu lies citu un mainīs 2 x biežāk.
Domāju , ka te pie vainas ir ari servisi, kas visiem iestāsta, ka labāk mainīt pa 8000, nevis 20000 ir tomēr starpība
Pērkot jaunu auto, man srvisā stāstīja, ka pirmā eļļas maiņa pie 5000, izmeklēju visu netu, visas rūpnīcas rekomendācijas, nekur tādu fīgņu neatradu
šito kretīnu dēļ, drīz būs jāiet vispirms maksāt un pēc tam liet, vai jābāž kartes vispirms tankā
rudens68 rakstīja:
arba rakstīja: Pašrfeiz vēl pirkt nevajag, jāpērk pie pirmās pazīmes, ka cenas sāk celties, vai arī gadījumā , ja var brīnišķīgu īpašumu dabūt patiešām par svietmaizi
mašinai noformēju op. līzingu pirms 2 nedēļām , bez problēmām ar normāliem noteikumiem
Tas jāsaprot ,ka leksis adots un paņemts kas cits uz op līzingu ?
Nē, to pašu LExi noformēju vēl uz 2 gadiem Jātaupa tagad
Pareizāk esmu, dzīvot kļuvis vieglāk - korķi mazāki, rindas mazākas, celtnieki, meistari laipnāki, cenas samazinas u.t.t.