Visiem, kas izbrauc ar itāļiem , širmis aizbrauc, citiem tikai parsti ievērojami mazāk
Bet viss jau ir atkarīgs, kas širmī notiek pirms tam
Visiem, kas izbrauc ar itāļiem , širmis aizbrauc, citiem tikai parsti ievērojami mazāk
Bet viss jau ir atkarīgs, kas širmī notiek pirms tam
širim viss ir mēsls ar ko pats nebrauc vai ko nemēģina pārdot
KM rakstīja: nez..man 530d e60 pasa sakuma ir lenaks,bet pie 2K sak celt atrumu loti labi pazinam ir 535d ,tur ir kosmoss )
Visi dīzēļi ir kosmoss , tikai mazā apgriezienu diapazonā, tapēc jau viņiem liek 6 pkapāpju kārbas
shearer rakstīja:
arba rakstīja: Ar 200 + zs kapsētu pirms 2 ned izbraucu Rīga-Kuldīga-Jūrkalne-Liepāja- Kuldīga - Ventspils - Kuldīga - VEntspils - Rīga, braucu nesēņojot ar patēriņu 7,2
Beznzīna dzinēji stipri attīstās
tas ir pestjec shitaa pateikt. tad ko moshka nafig tos 1.8 motorus, perkam visi 3litrigos. recik vinji ekonomiski!!! ed tikkpat cik 650 kubu mocis
Nu ko es pateicu ?
To kā jauns dzinējs patērē ?
Jā piļsētā ir 14-15,
Vidēji uz 20 000 nobrauktiem 11, 60 % nobraukuma Rīga.
Ārpus pilsētas normāli braucot 7,5-8
Piedomājot 6,5
Ja pareizi sapratis esmu, shearer ar veciem auto tirgojas
Vecu auto tirgotāji ir sliktākie/negodīgākie cilvēki pasaulē, vismaz tā ASV uzskata, pēc pieredzes tieši tāpat ir arī Latvijā
Labi, jautaaju:
Esmu dzirdeejis, ka alfas pastiprinaati luuzt un padaargi remonti. Vai kaads, kas ar taam regulaari brauc vai remontee (nevis iipashnieks vai vinja advokaats, kas censhas sho konkreeto paardot) var pakomenteet situaaciju. Esmu potenciaals pirceejs, un mani interesee citu alfistu viedoklis, sevishkji to, kas shobriid ar alfu vairs nebrauc.
Man pašreiz nav alfas (vai pareizāk tiek atjaunota 1973 gada)
Ik dienā braucu ar is 250
Ja pirktu lietotu auto ikdienai, noteikti alfu, visticamāk 166 ar 3,0 dzinēju un automātu.
Latvijā jaunu AR neepirktu, vairāku iemeslu dēļ, kas nav pašreizējās sarunas temats
Ar 200 + zs kapsētu pirms 2 ned izbraucu Rīga-Kuldīga-Jūrkalne-Liepāja- Kuldīga - Ventspils - Kuldīga - VEntspils - Rīga, braucu nesēņojot ar patēriņu 7,2
Beznzīna dzinēji stipri attīstās
Kā man patīk šie spriedumi par AR - man Jānis teica, ka baigi plīst.
Man nav nekad ienācis prātā tekt, ka VW plīst, vai neplīst, jo nekad viņus neesmu lietojis.
Ģimenē kopā ir bijušas kādas 10 Ar.
No dažādām gadiem, lielumiem u.t.t.
73 gada GTV
80 gadu sprint un 33
90 gadu GTV un 156
2000 gadu 166
Nelūzt viņas vairāk kā vācu ražojumi.
Autiņiem līdz 90 gadam bija konstruktīvas īpatnības, kuras ļoti nemīlēja sarvisu darbinieki un šie auto ļoti rūsējā un bija problēmas ar elektrību. problēmu ar dzinējiem , ritošo daļu šiem auto nebija, nelielas problēmas parādījās ziemā, mazi radiatori, aizsalušas durvis, ja viņas nekopa.
Runājot par 'pašreizējiem produktiem (sākot ar 156, 147, 166)
Virsbūves - pret rūsas apdare ideāla, itāļi liekas cenšas pierādīt visai pasaulei, ka viņas vairs nerūsē, 156 virsbūves izturība pret vērpi ir labākā savā klasē, tam gan ir upurēta tādā ērtība kā nolaižams pakaļējais sedeklis.
Ritošā - jāremontē mazāk kā līdzīgiem vācu produktiem, lodbalsti 120 000, visas oriģinālās gumijas iet ap 100 000, izņemot stabilizatorus, kas apmēram 25 000.
dzinēji, kārba - mainot eļļas, siksnas, problēmu nav
Elektrība - visa no BOSCH, plīst tieši tik pat cik jebkuram auto , kam šīs firmas elektrība
Runājot par ziemu, aizbrauciet uz Somiju, tur AR ir vairāk uz ielām kā VW
Perfekts dizains ir krītošam pilienam.
Pārējais ir diskutājami - vienam māte, citam meita ....
Nezinu nevienu auto , kura dizains tiktu viennozīmīgi atzīts par perfektu
Teorētiski it kā atbild, bet kā tu pierādīsi, ka viņš par šo defektu zināja ?
Tad ir jābūt nopietnai ekspertīzei u.t.t.
Vakar pasēdēju, saskaitīju naudu aploksnēs, konstatēju, ka kopā sanāk tik pat cik esmu parādā bankai un 1/2 atdevu, sajūta laba
anonimikis rakstīja: ādas grīda ?
Kur tu lasīji , ka ādas grīda.
Jauna grīda, jauns pūkains tepiķītis, arī bagāžniekā
Sēdekļi durvis izmaķsā apmēram 1000 ls.
Bet cik maksā jauna grīda, griesti, bagāžnieka tapsējums kāds nav dzirdējis ?
Viss šausmīgāk brauc zaļi Moskviči !!!!!!!!!!!
2x dzīvē esmu knapi izvairījies no smagiem s.... viņu dēļ.
Man reiz Rimi priekšā viens čalis iepirkās ar KARTI, bija kaut kāds pasākums, kad par iepirkumu 10 ls deva telefona kartes, bet uz vienu pirkumu 1.
Viņam kopējais rēķins bija virs 100 ls, bet maksāja viņš ik pa 10 ls , pie 5 reizes man jau gribājās viņu nosist
Man reiz Rimi priekšā viens čalis iepirkās ar KARTI, bija kaut kāds pasākums, kad par iepirkumu 10 ls deva telefona kartes, bet uz vienu pirkumu 1.
Viņam kopējais rēķins bija virs 100 ls, bet maksāja viņš ik pa 10 ls , pie 5 reizes man jau gribājās viņu nosist
Man šīs problēmas nav, visi ienākumi aploksnēs (kā prezidentam)
Pasaulē ir normāla parādība, ka lietotiem auto pērk apdrošināšanas/garantijas.
Pērkot jaunu auto 3 gadi rūpnīcas, pēc šiem 3 gadiem nopērkam vēl uz 3 gadiem no apdrošinātāja vai pat no autoservisa.
Tas ir ļoti izplatīts bizness, tikai zinot LAtvijas lietoto auto tirgu (lēti nopirkt/slikti taisīt/dārgi pārdot) nezinu, kā apdrošinātājs tos auto pārbaudīs
protams rakstīja: Kā var natšķirt 850.no S/V70???
Man prieks, ka kāds iņus spēj atšķirt
T;as viss atšķirības - lampas, restes, panelis u.t.t. Ir pamanāmas tikai Volvo mīļotājam, es viņus pilnīgi neatšķiru.
Nezinite rakstīja: es teicu, ka auto paciets? Es teicu, ka man nepatīk plānie riteņi, jo.. vienu jau pārsitu uz ... tramvaja sliedēm
Turi lielāku spiedienu, tuvu pie 3 atm.
viagris rakstīja:
Motorolers rakstīja:
nafigators rakstīja: Drīzāk jau vienīgais iemesls ir krāna staipīšana! Vai arī tomēr kāds var pateikt uz kā rēķina Q7 ir 2reiz dārgāka par Tribec`u????
Kas tas tāds??
Audi pēc tam var pārdot, Tribec'u tikai nopirkt.
Bezšaubām trakie latvieši pirks 10 gadīgus un laimē čurās biksēs
Reiz pazinu vienu ebreju, kuºš sava zapiņa bākā lēja tikai 10 l degvielas, lai auto būtu vieglāks, tas nekas , ka biežāk brauca tankoties
Normāla dzīves loģika, bagāts vācietis pārdod A8, jo kļūst par dārgu un ķēpīgi uzturēt, nabaga latvietis nopērk un saka viss ir labi
īrētām mašinā soda kvītis atnāk ires firmai , viņi samaksā un atsūta rēķinu uz kredītkarti ar savu komisiju
Labāk samaksāt pašam