iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ak 01.10.2012 10:33

Jā, noteikumi ir un paliek noteikumi. Bet ir jāsaprot viena lieta, kas pamatā ir strīdu avots: kad es braucu pa ceļu, lai kā arī brauktu parējie-ātri, lēni, ar pagriezieniem, vai bez, es nevaru mainīt citu vadītāju braukšanas stilu. Ar to vienkārši ir jāsamierinās, kā Crankshaft teica, var arī atmest uz pāris minūtēm, nekas nenotiks

ak 01.10.2012 8:42

Es arī nesapratu, par te kasās. Katram ir kaut kāda daļa cilvēcīgas taisnības. Pats pārkāpju, kad tieku pieķerts, tad maksāju kā prasa. Reizēm kaut cik pārkapju, reizēm nemaz nepārkāpju. Principā neesmu pret fotoradariem arī, tikai gribu, lai pērk valsts uz apsaimnieko policija, lai viss ir legāli, nevis korumpēti. Bet tie, kas brauc par mani ātrāk, parasti netraucē, jo manu ceļu nekādi neietekmē. Bet tie, kas brauc lēnāk, vietās, kur ir aizliegts apdzīt, traucē visiem, kas aiz muguras. Nu, un cilvēks parasti uztraucas par lietām, kuras viņam traucē, bet par pašsaprotamām uzskata lietas, kuras ir komfortā

ak 07.09.2012 13:33

Za to kalpaki nekad nepazūd Citroniem riepas pumpēt ir jābrauc uz autorizēto servisu.

ak 29.08.2012 15:38
ak 29.08.2012 15:34

Domaju, ka kaut kāds itāļu hlams vien ir Apskatījos youtube, un, smieklīgi, bet gribējās pateikt tikai-smuka, maita. Maza, bet ar zvērīgu dzinēju. Drosmīgam jābūt, lai pirktu

ak 29.08.2012 12:47

Nezinu par Hondu, bet ģimenā agrāk bija Fords Mondeo ar gāzi parasto, ne iešprici, bez jeb kādas papildu eļļošanas. Kādus 7 gadus viņš gāja uz gāzes, vienu reizi tikai bija problēmas, tāpēc, ka gāzes iekārtu vispār neviens nekopa. Un, kad tika problēmas atrisinātas, par dažiem 10 Ls latu iztīrīts reduktors, atkal gāja labi. Pārējiem agregātiem gāzes sakarā nekas slikts nebija noticis Fords beigās tika iznīcināts vienā no Rīgas krustojumiem

ak 20.08.2012 14:40

Piektdienas vakarā aiz Ieriķiem, braucu normāli, 100, bet priekšējie nedaudz lēnāk, domāju, jāapdzen. Uz īsu brīdi apdzīšanas laikā bija 120, un, tajos krūmos pa labi sēdēja Vitroniks Tagad jāgaida rēķins. Sen nebiju braucis pa Pleseni, un vispār par FR ikdienā daudz neinteresējos, tapēc tā sanāca.

ak 13.08.2012 10:23

osx5 rakstīja: Problēma atrisināta, šodien ar 4omu pie aliņa pasēdējām papētījām izrādījās spiediena pārveidotājs, tālāk par viņu vakums vai gaiss netiek un tādejādi turbīnas vārstu never vaļa un viņa nedarbojas, tagad uzliekot pa taisno iet zvērā Tik nesaprotu kā tā 2 dīleri neatrada.

Bet tagad sanāk, ka, apejot to spiediena pārveidotāju, spiediens netiek pārveidots. Priekš kam tad viņš bija vajadzīgs, laikam Renault konstruktori kļūdījušies to uzstādot Bet vispār autor, labi ka vismaz kāds risinājums, drusku lētāk sanāca, nekā turbīnas remonts

ak 11.08.2012 21:32

Crankshaft rakstīja: ak

Varbūt turbīnai nedod vakuumu cik vajag

-----------------------

Vakuumu? Skolā gājis esi?

Autoskolā neesmu gājis, bet zinu, ka turbīnu piedzen ar atgāzēm un turbīnas maināmo ģeometriju ar vakuumu. Kad vakuuma nepietiek kaut kādu iemeslu pēc, tad iedegās chek engine Kas te tik dīvains liekas, lūdzu, palabojiet, ja nepareizi uzrakstīju, spečuki.

ak 10.08.2012 13:28

Es atvainojos, drusku nepareizi ciparus sarakstīju: turbo remonts bija 300, pārējais- saistītie darbi-eļļas maiņa, katalizatora izņemšana, turbo noņemšana un uzlikšana.

ak 10.08.2012 12:47

Izklausās pabriesmīgi viss tas. Bet kapēc domā, ka turbīnu vajag restaurēt? Vajag vispirms attaisīt vaļā un apskatīties, vai ir , vai nav brīvkustība pa asi visos virzienos, lāpstiņas veselas u.t.t. Varbūt turbīnai nedod vakuumu cik vajag p.s. tikko restaurēju Opeļa turbīnu turbotors.lv, nav īsti ka vajag. Jau 3. reizi braucu pārtaisīt, sākumā nebija kolektora blīvi kā vajag pielikuši, garām laida, tagad kaut kas svilpj ne tā kā vajag atjaunotajā turbīnā ja kas, 400 Ls tas maksāja jo bija viss lupatās.

ak 26.07.2012 14:48

diskusija par Range Rover iet pilnā sparā

ak 16.05.2012 12:46

turbomotors.lv , kas tagad restaurē turbīnu teica, ka aizdomas par galvas problēmu esot radušās, jo turbīnas daļā, kas ir uz izpūtēja pusi, esot kaut kas tā kā kusis vai arī tas notika jau tad, kad beigtie gultņi uzkarsa Es būtu priecīgs, ja tas ir normāls dilums un turbīna vienkārši ir izstrādājusi savu laiku.

ak 16.05.2012 10:35

Rakstu šeit, pie topika par turbīnu, lai neceptu jaunu. Lūdzu jebkādu komentāru, kāpēc tā varēja notikt. Pirms 3 dienām izbeidzās tubīna Aprāva lāpstiņas. Pirms tam nedaudz īdēja, dzinējam eļļa nezūd nemaz, no maiņas līdz maiņai. Tosols tīrs, līmenis visu laiku vienāds. Bet serviss, kurš taisa turbīnu izsaka aizdomas, ka turbīnas krahu varēja izraisīt problēmas ar dzinēja galvu. Turbīna tiks atjaunota tubomotors.lv , bet paliek jautājums, kāpēc Daži čomi saka, ka, ja eļļu regulāri mainot, turbīnas tā vienkāršī nelūztot. Auto Opel Omega 2.2 DTI, Garett turbīna.

ak 10.05.2012 14:40

Nu Tu gan te esi ieskrējies ar informācijas meklēšanu

ak 08.05.2012 13:27

Vispār, kā viņa tur tiek, es nezinu. Bet truba un starpdzesētājs manam ari eļļains. Varbūt kāds gudrāks, te ieskatīsies un izskaidros

ak 08.05.2012 12:42

Manam Opel dīzelim starp Maf'u nu turbīnu arī ir eļļa. Ja turbīna ir padilusi, tur nekā nevar darīt. Tā eļļa, visdrīzāk, nāk no turbīnas, kura eļļu ņem, lai pati eļļotos, nu laiž par daudz cauri. Bet tā kā manam Opel līmenis uz 1 maiņu praktiski nekrītas nemaz, es pa retam izslauku cauruli, un miers Maf tika mainīts, pirms tam bija tāpat kā M77, arī raustījās, kad deva virsū, jau iepriekš rakstīju. Tikai jāpērk Bosch Mafs, ar lētā gala neies cauri.

ak 19.04.2012 8:51

Nu, te jau sāk vilkt uz to topiku, kur bija par "Jauns vai vecs auto"

ak 02.04.2012 8:42

Galējos variantos saules enerģija, velosipēds, varbūt pat zirgs, ja vēl nebūs izmiruši

ak 29.03.2012 9:36

Katrs kaut reizi dzīvē kļūst par ILMĀRU

ak 29.03.2012 8:31

Mes aizgājām uz krogu, un jau iedzert gribējām,

Bet viss TIK DĀRGS, viss TIK DĀRGS, ka mēs aizgājām prom. Jo-mes esam brāļi Ilmāri, mēs ............

ak 22.03.2012 13:30

Šeit aprakstīts, kā atrast, kur atrodas tas viss www.omegaowners.com/...

ak 22.03.2012 13:25

Ta jau liekas, ka nodilusi. Es izurbu to savienojuma puļķi ārā pavisam, ieliku tā vietā uz līmes tādu pašu plastmasas tapiņu, tikai garāku. Pagaidām nost nekrīt vairs. Ir arī pāris bildes, vēlāk ielikšu galerijā Bet vienalga savādi, pirms tam nekrita nemaz, bet tā uzreiz sāka krist, un no vietas nepārtraukti

ak 21.03.2012 9:10

Gauss rakstīja:

ak rakstīja: Bet varbūt autoru interesē, piemēram, S40 pakaļējais rumbas gultnis par 150 Ls? Lētāku aizvietotāju, vismaz pagājušo gad, neizdevās atrast

Pēc nelielas apstrādes tur der SKF gultnis par aptuveni 35Ls.

Šito procesu varetu sīkāk aprakstīt, lūdzu

ak 21.03.2012 8:38

Bet varbūt autoru interesē, piemēram, S40 pakaļējais rumbas gultnis par 150 Ls? Lētāku aizvietotāju, vismaz pagājušo gad, neizdevās atrast

Lasītākie raksti

Jaunie raksti