iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
ak 30.03.2015 9:14

Šeit ir sadūrušās divas likumīgas intereses konflikta situācijā. Man pašam ir suns, bet es uzskatu, ka suns bez manas klātbūtnes nedrīkst pat pieskriet klāt cilvēka, un piegrūst purnu pie kājas, lai paostītu. 100 m attālums saimniekam no suņa ir ļoti liels, suni pat nevar redzēt, ja ir kaut neliels reljefs. No otras puses - cilvēks, kam ir ieroču nēsāšanas atļauja, nevienu neapdraud, pat ja viņš atrodas sabiedriskā vietā. Pilna Rīga ar ieroču nēsātājiem, neviens ne viņus redz ,ne dzird. Zina tikai par diviem no visas valsts-kinoteātra šāvēju, un tagad šo te. Bet no trešās puses - paskatieties uz konfliktā iesaistītajiem psiholoģiski: viens, lai arī sportists, bet jau pa dzīvi iet samīzies, pumpains, izskatās bailīgs pārlieku, un viņam tāpēc vajag ieroci. Loģiski. Un otrs - teftelis, trenēts, ar 2 suņiem. Un ja tā ir taisnība, ko saka pumpainais, tad viņus sita Elbakjana tēvs jau guļošu. Priekš kam? Un tas, ka izšāva gaisā suņa virzienā, neko nevienam nenodarīja, tikai izraisīja neadekvātu reakciju no suņa saimnieka. Es te netaisos vērtēt kurš vainīgs, lai tiesa lems, tikai savas domas izteicu

ak 27.03.2015 10:59

Es aizpildīju, ja kas. Ja jau cilvēks jautā, tātad vajag.

ak 20.03.2015 10:31

p.s. bedzīnnieku, 1.6-1.8 l

ak 20.03.2015 10:30

Volvo ir ļoti ērts auto braukšanas ziņā. Un ļoti dārgs eskpluatācijas ziņā. Ja kaut kas jādara ar elektroniku, pat elementāras kļūdas dažreiz var noņem tikai daži servisi Rīgā, kam ir Volvo autorizētas remonta tiesības. Ņemot vērā vēlamo budžetu, ieteiktu skatīties uz kādu uzticamu, ar zināmu nelielu noskrējienu, japāni

ak 10.03.2015 7:55

Varbūt nolejot eļļu jau pats izkrīt, ja tas nolauztais gals ne pārāk garš?

ak 10.03.2015 7:54

Ja uztraucies pa ščupa nolauzto galu, tad noliet eļļu un noņemt kartera vāku nemaz nav tik grūti. Cits ščups-šrotā var droši pirkt. Jauns arī nebūs dārgs.

ak 27.02.2015 8:24

Salona gaisa recirkulācijas plate/vārsts ciet. Parasti ir ciet, kad auto nerūc. Iedarbinot sāk strādāt gaisa kompresors, un atver, ja viss darbojas. Vecākiem Opeļiem mēdz sprūst, t.i. neatveras, man Omegai atvērās, ja es piespiedu salona gaisa recirkulācijas pogu 2x,m aizvēru un atkal uzreiz atvēru. Kad atveras, var pat dzirdēt tādu klusu skaņu "bukš" . Kā pagaidu risinājums. Un, protams, ja salona filtrs ir normālā stāvoklī.

ak 25.02.2015 13:30

Pareizi, kad mēs augām , 70-tajos, tēvi sēdināja pie stūres jau no 10 gadu vecuma. Laukos vispār, puikas brauca ar visu, ieskaitot traktorus. Tāpēc pieredze līdz Tava auto eksāmena laikam jau bija izaugusi kā citam tagad pusmūžā. A kad krustmeita pirmo reiz stūri ieraudzīja? Un ar cik daudziem transporta veidiem trenējās?

ak 19.02.2015 12:49

Ja brauc kolonna, vai jebkas, ar jebkādiem uguņiem, bet bez skaņas signāla, tad nekas nav jādara. Ja brauc ar zilo un sarkano gaismu, un skaņas signālu, jebkurā virzienā, tad nekavējoties ir jāpiestāj malā. Izņemot gadījumus, kad starp pretī braucošajiem ar visiem signāliem, un pašu, ir sadalošā josla.

ak 13.02.2015 13:42

Kuram tad motociklistam fūre var paiet garām? Ja nu vienīgi stāvošam....

ak 16.01.2015 9:48

eparts.lv

ak 13.01.2015 15:42

dristotu=driftotu

ak 13.01.2015 15:41

Es zinu, kad noraujas no saķeres mans AWD. Noraut var jebkuru, tikai jautājums, ar kādu ātrumu starpību tiek palaists sajūgs. Un vai gribi noraut, lai dristotu, vai pats nemaz nezini, kad tas notiks. Bet salīdzinoši, AWD ar robiem bremzējot, turās "stiprāk", nekā pārējie, vienpiedziņas ;)

ak 13.01.2015 13:07

Nu, gluži 100% tā nav. AWD labāk stājas par citiem, kad bremzē ar robiem citādi-piekrītu.

ak 12.01.2015 15:28

Nu, es tāpat esmu braucis ar visiem 3 piedziņas veidiem. Pašlaik ar 2 : Subaru pilnpiedziņu, vai RWD, ar ko vispār braucu pārsvarā. Teikšu, ka nevaru nosvērties, kurš piedziņas veids tieši patīk vislabāk, dažādos apstākļos dažādi veidi. Ziemā ir momenti, kad RWD ne visai rullē, tas kilometrs līdz lielajam ceļam iet grūti, vai neiet nemaz. Bet tad braucu ar Subaru, tur viss ir ok. Vēl RWD mīnusiņš ir tāds, ka man tas ir bez elektronikas, un difa bloķa, līdz ar to sieva ziemā baidās braukt, jo nesaprot, kurā brīdī aizmugure aizslīd )) RWD un AWD -abiem ir katram savs "šarms", bet priekšpiedziņa tāda-nekāda, kas nemāk braukt, tam nav problēmu ar tādu prāvietoties )))

ak 11.12.2014 16:18

Turbīna neslēdzās ieksā un ārā. Tā griežas visu laiku. Vienīgi pēc bojāta, vai atslēgta gaisa masas merītāja melīgajiem datiem kompis nedod signālu manīt ģeometriju.

ak 11.12.2014 16:16

Šeit prasītos nomainīt bremžu šķidrumu.... liels ūdens daudzums sastāvā.

ak 25.11.2014 8:35

Tas 2006 gada ir commonrails? Tad jau viņam pašam bija jāatgaisojas. Pagriež aizdedzes atslēgu, nedaudz pagaida, un viss. Ja nav commonrails, tad jāatskrūvē pie sūkņa degvielas vads nedaudz vaļā, tad ar starteri pagriežot gaiss ātrāk iznāks. Kad sāk nākt tīra degviela, tad pieskrūvē klāt, un viss.

ak 14.11.2014 9:15

Nobraucu 500 km ar Dusteru, 1.6 benzīna dzinēju. Ļoti īsi ātrumi, kā fans saka, bet, kad piešāvos, man netraucēja. Uzsākt pilsētā vajag ar otro pārnesumu. Visumā biju pārsteigts, ka tas motors gāja tik pat dinamiski, kā mana Forestera 2.0, bet rija tik pat - vidēji 10 L/100km. Vēl teikšu, ka salons arī grabēja mazāk kā Foresteram. Bet man, kā garam cilvēkam, vietas nebija, ilgi es ar tādu pabraukt nevarētu. Īss beņķa gājiens, un stūre neregulējās tam eksemplāram vispār. Par uzticamību neko nevaru teikt. Jāprasa Latvijas Valsts Mežiem, tie, kā dienesta auto, noteikti jau visu ir redzējuši.

ak 10.10.2014 16:12

www.autospogulis.lv šeit ielika manam Subaru pilnīgi jaunu vadītāja spoguli, sfērisko, un apsildi arī.

ak 10.10.2014 8:46

Rīt nebūšu parīt arī nē, bet pēc gada, vai diviem jau jāvērtē atkal jauni, citi auto.

ak 10.10.2014 8:27

Es ļoti gribētu piedalīties, ja psiholoģiski varētu. Bet man nedaudz ir rūgti, jo nevaru atļauties pirkt nevienu no tiem jaunajiem auto. Mazie neder, jo nav vietas kājām, bet lielie - vienīgais ir Insignija, vai Pasāts, kur vietas pietiek.

ak 09.10.2014 10:49

Iepriekš darbojās, un tagad pārstāja? Viena puse? Manam auto arī vienā pusē spogulim apsildes pēc avārijas nebija, oriģināls maksāja lielu naudu, Rīga ir kantorīši, kuros ielīmē jaunu apsildi, nedārgi pavisam. Tagad strādā viss kā vajag.

ak 06.10.2014 14:18

Es te vēl gribētu piebilst, ka, līdz 150 000 km neatmaksājas, jo pērkot ir cenas starpība. Tad kādu brīdi sāk atmaksāties, līdz kādiem 250 000, un tad potenciāli var sākties kāds no dīzeļa raksturīgajiem remontiem, un atkal neatmaksājas.

ak 03.10.2014 9:06

IV, man Omegai ir oriģinālie ksenoni, lēcu lukturos, bet nav regulatora salonā. Taču ir ir regulators automātisks, pie plauktiem ir līmeņu devēji, pēc kuru dotajiem mērījumiem, jeb virsbūves sasvēršanās, tad arī lukturus pieregulē. Pastāvīgi. Varbūt Tavai Sonatai ir līdzīga sistēma? Ejot TA, speciāli skatījās, vai tie līmeņa devēji ir savās vietās.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti