Man ir bijusi šāda, bet tikai dīzelis. Manuprāt, viens no smukākajiem to gadu vid. klases auto dizains, salons ļoti ērts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man ir bijusi šāda, bet tikai dīzelis. Manuprāt, viens no smukākajiem to gadu vid. klases auto dizains, salons ļoti ērts.
Es gan gribētu nedaudz atrunāt. Vienam auto stiklu ARG uzlika labi, bet otram auto viņu liktais stikls pārplīsa, bez mehāniskas iedarbības, un šie nekādas garantijas nedod. Tā kā ņemiet to vērā, varbūt arī liek labi, taču bez garantijas. Es uz kantorim, kuri problēmas noveļ uz klienta pleciem, otro reizi nebraucu, un arī citus atrunāju, lai lieki neiekrīt.
Gribēju izdzēst lieko komentu, kurš parādījās man nezināmu iemeslu dēļ, bet ((
Vai lietošanas grāmatiņas nav? Tur parasti smalki apraksta, ko un kā var ieslēgt. Ja nav, tad jāatrod netā.
Vai lietošanas grāmatiņas nav? Tur parasti smalki apraksta, ko un kā var ieslēgt. Ja nav, tad jāatrod netā.
Labprāt kaut kur pabrauktu, bet līdz šim nav sanācis. Tāpēc ar interesi palasīšu pieredzi no tiem , kas jau ir kaut kur bijuši
samsons23 rakstīja: godīgi sakot nesaprotu tos cilvēkus, kas brauc ar Ford it īpaši ar Mondeo
Es gan saprotu. Man pašam ir bijis 93. gada. Un darbā braucu ar 2004. gada pāris reizes, pa 600 km. Tas otrais Mondeo, ir viens no ērtākajiem auto vietas ziņā, beņķis bīdās ļoti tālu, stūre patiešām regulējas dziļumā kārtīgu gabalu, kas man ka garam cilvēkam ir ļoti svarīgi. Salons negrab. vienīgi nezinu par uzturēšanas izmaksām, runā, ka lēti varot nopirkt, bet dārgi jāremontē Apsildāmais priekšējais logs standartā, kam vēl ir? No parastiem vid. klases?
msh rakstīja:
ak rakstīja: Man arī pēdējā laikā arvien biežāk rodas doma, ka vajadzētu mainīt Omegu pret kādu no augstāk minētajiem eksemplāriem. Tikai par tdi nenokaujamību atļaušos pasmīnēt, turbīna, piemēram, ir tīrā loterija jebkuram dīzelim ar noskrējieniem pēc un ap 300 000 km, kā tas pārsvarā ir tiem 2000-tā gada aparātiem. Ja varētu dabūt B5 2.0 bendzīna dzinēju, bet tādu tik pat kā nav piedāvājumā
Es nekādīgi nevaru saprast - kas dažiem dīvaiņiem, tevi ieskaitot, ir tas par tādu kompleksu pret iespējamiem turbīnas bojājumiem, ka tāpēc jāņem mašīna ar motoru bez turbīnas?
Nav nekādi dīvaiņu kompleksi. Esmu vienārši reāls. Pērkot auto vienmēr gribas ar rozā brillēm pasapņot. Man pašam tāpat ir gan auto ar turbīnu, gan bez. Ja auto ir ar nelielu nobraukumu, viss ir ok, brauc un priecājies.
Nu, un kāds tad ir noskrējiens tiem 2000. gada pasātiem? Vai no tiem ar notītajiem odometriem, ar kuriem pilna ss reklāma, no Vācijas, ir kāds, kura patiešām ir mazāk par 400 000 Nu, pieņemsim, cilvēks nopirks godīgu pasātu (ja paveiksies) ar 300 000, pēc 3 gadiem arī viss. 500 k km bez sprauslu un turbīnas remonta ir ļoti optimistiski
Man arī pēdējā laikā arvien biežāk rodas doma, ka vajadzētu mainīt Omegu pret kādu no augstāk minētajiem eksemplāriem. Tikai par tdi nenokaujamību atļaušos pasmīnēt, turbīna, piemēram, ir tīrā loterija jebkuram dīzelim ar noskrējieniem pēc un ap 300 000 km, kā tas pārsvarā ir tiem 2000-tā gada aparātiem. Ja varētu dabūt B5 2.0 bendzīna dzinēju, bet tādu tik pat kā nav piedāvājumā
Kāpēc man būtu jāseko cauri svešām lapām iauto Es sekoju šeit pat, www.iauto.lv , nav nekādas vajadzības tērēt laiku un sekot citur. Kad gribēšu sekot facebook'am, tad sekošu www.facebook.com.
Ja, 10 pa pilsētu 2-litrīgam bedzīnniekam ir pat ļoti maz
Neaizmirsti tikai izstāstīt, kas tad tur īsti bija
Ja iet runa par spiediena devēju ieplūdes kolektorā, tad tas nav nekāds klapīšu stāvokļa sensors. Tas ir spiediena devējs kolektorā, kur atrodas tam Mercedesam nezinu. Maksā nieka 40 eiro. Domāju, šis : www.eparts.lv/catalog/#brand:74/year:2002/fuel:2/model:3414/modification:16149/firstLevel:100010/secondLevel:102747/detail:37056_101/tab:1
Nu, vismaz par logiem ir skaidrs-salona gaisa filtrs ir domāts mainīšanai, ja kas
Jā, 97-tajā gadā jau bija A6.
Piekrītu azoram, Latvijā ir su.kas!
Manas domas ir, ka tas kompis pareizi nekad nerāda. Man ar tāds ir, rāda visādus patēriņus, momentālo kad paskatos, nekad nav zemāk par 8, ar galīgi atlaistu gāzes pedāli rāda 7 uz īsu brīdi. Bet katru reizi pielejot pilnu bāku un izrēķinot uz 100 km sanāk 7.0-7.2, nekad vairāk nav bijis. Vot Tev i kompis! Prieks kam Tev vispār pētīt to momentāno patēriņu, ka tik par daudz neuzspied, vai kas, vai baidies, ka izputēsi ātri braucot
Vai Tev obligāti jāpērk tas oriģināls? Nav šrotā pieejams, vai no citas nozares atbilstošā diametra trubu uzlikt? Var likt kaut no santehnikas, vai apkures, lai tikai atbilst diametrs un līkumu var izlocīt Par eļļas daudzumu turbīnā vecam auto vari neiespringt, tur var būt eļļa, var nebūt, kā ar turbīnu ir paveicies. Galvenais lai no maiņas līdz maiņai nepazūd nenormāls daudzums. Man arī turbīna eļļu kaut cik dzen, bet uz 10 t km pat litrs nepazūd.
Palasi ss.lv . Tur visi raksta, ka labā stāvoklī. Gandrīz visi, neskatoties uz jau pa gabalu redzamiem ārējiem defektiem, automašīnām, kurām sēdēklī jau izdilis caurums, tiek uzrādīts 180 000 km nobraukums, nesistās, kurā jau foto redzams, ka krāsa pilnīgi atšķiras, savs mīļais ģimenes auto, kuru pārdod sakarā ar steidzamu aizbraukšanu, bet nez kāpēc pārdevējam ir 30 sludinājumi, kurus tas grib realizēt pirms "aizbraukšanas" u.t.t.t.t.
Profesionālie pārdevēji melo kā Trocki par katru mezglu, bet privātie ir tā atpalikuši no dzīves, ka savu šrotu uzskata par lielu vērtību
PDF ir fails, nevis filtrs. Filtrs ir DPF - diesel particulate filter
Interesanti, kāpēc A6 gribas mainīt pret, kaut arī ļoti labu, bet mazu, grabekli Civic? Tas tak kā diena pret nakti... Es kā reize sapņoju par tādu Audi.... Avensis ir nedaudz tuvāk, bet vismaz man nepatika tas, ka Avensisam ļoti maz regulējās stūre uz izvilkšanu. Mazāka auguma cilvēkam būs ok.
Es kaut kā gribu apšaubīt vecā aķa saistību ar kļūdām. Vismaz kad man bija kaprīzais ar kompjiem piebāztais Volvo, tas, pie veca aķa darīja tā: vienā brīdī izrēķināja, ka aķim vairs jaudas nepietiek, un starteri neslēdza iekšā. Kaut gan to pašu aķi uzliekot vecākam dīzelim, tas, kaut palēni, bet vēl grieza un ļāva piedarbināt labā stāvoklī esošu vecāku auto. Visādi var būt
Es tādiem pretī ieslēdzu tālos, kompensācijai. Arī motociklistiem, kuri man pretī brauc ar tālajiem. Nu, es vēl saprotu visādus jaunos gurķus, prāta un naudas nav, autiņš nojāts, pat riepu normālu nav, bet ķīnas ksenonam nauda atradusies. Bet ir arī pajauni Volvo s80, iekšā solīds (it kā) kungs, bet brauc ar nelegālajiem ksenoniem. Uz Ventspils šosejas diezgan daudzi tādi ir.