Jap, iekš mobile.de par 6,5 tk EUR ir 5ais Tourings dabonams, takšto nekā nebūs puis...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jap, iekš mobile.de par 6,5 tk EUR ir 5ais Tourings dabonams, takšto nekā nebūs puis...
Par Autonamu ir dzirdētas diezgan švakas atsauksmes pēdējā laikā, jo pēc kāda laika sākas gļuki ar elektroniku... Nez, man Skybreak ielika iekš Geste un pagaidām viss okei. A Kasku pērc tur, kur lētāk.
Eu, es tik ta pavirši skatoties ieraudzīju, ka Mondeo ir 2.0 TD ar 90 Zs - Mitsubishi Galantam arī ir tādi paši parametri... Vai tie gadienā nav vieni un tie paši dzinēji?
Bet to sūdu reklāmas gan ir baisās... Bet, ja jau ir atnācis līdz mums tas produkts, tad gan jau ir arī kas uzķeras. Šodien pat draugos pie sludinājumiem ieraudzīju veselu pasaku par šito PowerPlusMPG...
Ko tik ar tiem BRC un līzinga novērtētājiem nevar sarunāt... So what, ka 5800 EUR? Tava minētā cena tāpat augstāka. Ieberziens, jo nevienu jau neinteresē, ka ritošā un dzinējs ir "jau no apaļā bembja", bet bundža iepriekšējā... Klasiskā problēma ar pārejniekiem - pārdot par sev tīkamo ciparu grūti.
Mja, tiem mākslīgie dubļi ar sviests pilnīgs.. Vēl varētu ar pinceti pielipināmus mākslīgos mušu un vaboļu līķīšus tirgot, lai liekas, ka esam nežēlīgi ātri braukuši. Un vēl feikās buktes un švīkas...
batka rakstīja: Nu re kur vel viena štele nopietniem auto tuneriem.www.turbonator.com/... tas tik ir speks
Bāc, šitais ir labs!!! Kur tādu var dabūt? Galvenais, ka nekas nav jākruķī... (nez kā viņi zina gaisa trubas diametru - visiem vienādas?) Nu bļin, labs bizness. Man tēvs ar ar dzelžiem darbojas, varbūt arī kādu benzīnbākas kreisa virziena trubas vītni "jaizgudro"???
deguns rakstīja: cgi.ebay.com/...
Eu, kas šitais par verķi? Cik tāds ietaupa? Izskatās, ka bākā prosta tankštelles pistoli vairs nevar iebāzt... Rāla manta!
Normāls LV čalis!
Oi, ka norāvos kritiku...
saf rakstīja: Ņem Migalu dīzeli! :]
Bet tas MiGalu dīzelis (braucis neesmu) pēc loģikas varētu būt dikti kūtrs, jo 90 Zs uz to bundžu toč varētu būt par švaku... Lai gan cik te palasījos, par to TD dzinēju it kā nav sliktu atsauksmju, bet piedāvajums gan ir ļoooti ierobežots. Un te tad nu paveras tā dilemma - vai tie 600 Ls, ko gadā "varbūt ietaupīšu" ar dīzeli, neaizies kādā negaidītā remontiņā. Pasātu es "negaidīti" saremontēju par 1250 Ls (visu pats nemaksāju)... Tāpēc dīzelis mazliet iebiedēja.
Tikko parēķināju atšķirības degvielas izmaksās starp Pasātu (dīzelis - vid 6,2l) un MiGalu (benz - vid 9l) = bļin, mēnesī sanāk teju 60 Ls starpība, gadā ap 700 Ls (uz 30 tk km).. Ej nu saproti, kas labāk...
phenom rakstīja: Nu nav tas 2.4 GDI tik briesmigs ka Tu iedomajies - normaals motors muusu apstakliem.
2.5 man rijaar visu sporta filtru viduveeji 9 litrus. Visu laiku biju nobraucis virs 600km uz baakas, kaut ari mierigi es nebraukaaju.
Skana vinam laba, 6 cilindri dzied, un vel aj ar pareizo izpuuteeju ir pat loti patiikama!!!
LyNx8 tur ir taa, ka uz katru pusi iet ap 4 richagi ar sharniriem. Visslielakais man ar 30% atlaidi izmaksaaja 60Ls Grossa.
Cenas uz richagiem robezhaas no 32-80. Ammishi ar atlaidi - 38Ls. Granaata(mirongalva(?), vai kaa tur latviski) - 35Ls. Bremzhu diski - krutka -20Ls. Normaala krutka - 28Ls Kolodkas - ap 12 Ls paaris. Stabilizatori man liekas 8Ls/Gab. Gultnis - 60Ls, bet ja sak gaudot, gatavojies shkirties ar normaalu naudu, jo vinsh parasti ieedas "stupicaa" un ir jamaina visu reizee.
Zobsinksnu numainiju pa 119Ls. Ella lien man liekas 4,2 Litri.
Sveces nomainiiit +10Ls par darbu, ja nemaini pats.
Un ja runa iet par ekonomiju, tad panem Amerikaani - tam gad EKONOMISKS un LABS 2.4, un piekare daudz vienkarshaaka, un cena zemaaka un ar izlaiduma gads labaaks, un automaats klaat - kaut arii man vinsh vienkarshi BESII aaraa tas amerikanu galants!!! su....... vien ir.
Shurp turp varu kludities, jo tomeer pasen tas ir bijis.
Ja kas man ir litaki uz R16 uz Galanta, tikko kaa bija novalceeti. Nelielie kosmetiski defekti
Phenom - nez, vot lai nu ko, bet no amīšu MiGaliem gan es labāk izvairīšos. Jo retāka parādība autotirgū, jo lielāks čakars ar remontiem pēc tam.... Paldies par detaļu cipariem un cenām. To visu jau varēju atrast arī agrākajā MitsuCluba lapā, bet veco aizklapēja ciet, a jaunais Clubs tukšs no komentiem.
Nu es laikam briestu uz manuālo 2,4 GDI un domāju/ceru, ka ar savu ikdienas braukāšanu un ne pārāk smagu kāju (130 km dienā, no kuriem 80% šoseja) kaut kādos 8-9 litros uz 100km ierakstīšos.
Jā, par "Karātu" ir duālas atsauksmes, bet nu kā jau teici - kā paveicas ar atbilstošu ģīmi. Za to Galantus viņi tur toč vislabāk par visiem zina. Skaidrs, par Tevis nosaukto darbu čupiņu ticams tas nav daudz. Ja Pasātam visu to vajadzētu paveikt, toč nebūtu zem 2 simtiem. Paldies par info!
Einstein rakstīja:
LyNx8 rakstīja: Paldies, Einstein, par piedāvājumu. Ja nemaldos, Tev laikam ir 98.g izlaidums, bet es plānoju skatīties kā minimums uz 99.g, bet labāk vēl augstāku gadu. Par tiem 2.4 vai 2.5 joprojām neesmu izlēmis... Phenoms un vēl vienuviet saka, ka ir baigais čakars, savukārt kaudze ar web komentiem utt. atkal neko sliktu nesaka, esot labs un ekonomisks priekš tāda tilpuma... Tad nu būs vien jāmēģina izmest līkumu, varbūt V6 dziesma mani savaldzinās....
Majo ģelo predlažiķ, Tvojo otkazatsa...
Lai vai kā - paldies!!!
Einstein, tik tā starp citu, vai vari kaut ko pateikt par piekares remontiem un izmaksām?
Man pašreiz ir VW Pasāts '02 TDI, kuram ir, ja nemaldos, alumīnija piekare. Tā ka drīzumā paredzami lieli ģimenes izdevumi, būs vien jāšķiras no Pasāta un jāpāriet uz Galantu, kas cenā uz pusi lētāks.Domājams, attiecīgi arī remontos būs lētāks.
Kā ir - ir tā, ka daudzi čīkst, ka galantam piekare nepiemērota LV apstākļiem, un tās detaļas nāk kopā blokos, kā rezultātā tās tipa "ir dārgas". Vai vari minēt kādu konkrētu piemēri, ko es mainījis ar izmaksām? Man liekas, ka Pasāta cenās jau nebūs tomēr...
Paldies, Einstein, par piedāvājumu. Ja nemaldos, Tev laikam ir 98.g izlaidums, bet es plānoju skatīties kā minimums uz 99.g, bet labāk vēl augstāku gadu. Par tiem 2.4 vai 2.5 joprojām neesmu izlēmis... Phenoms un vēl vienuviet saka, ka ir baigais čakars, savukārt kaudze ar web komentiem utt. atkal neko sliktu nesaka, esot labs un ekonomisks priekš tāda tilpuma... Tad nu būs vien jāmēģina izmest līkumu, varbūt V6 dziesma mani savaldzinās....
Mja, paldies Phenom par informāciju. Būs jāievāc vēl kādi viedokļi un tad jāizbrauc ar abiem. Man jau patīk modernās tehnoloģijas (man darbs tāds ), bet čakari uz galvas uzņemties ar negribas. Mans būs domāt...
Uggga rakstīja:
Einstein rakstīja:
saf rakstīja: Kā minusu piebildīšu, man tīri subjektīvi liekas, ka dikti dzird trokšņus no riepām... bet varbūt tapēc ka wagoons un arī riepas jau vecas (cietas) un jāmaina būs...
Man ir bijuši visi Galanti sākot no 85 gada modeļa. Tieši sava izskata individualitātes dēļ nēesmu pārgājis uz ciem auto. Žēl ka šobrīd vairs neko līdzīgu mitsu vairs neražo...
Neražo, bet varbūt ražos. kautkur kādu laiku atpakaļ bij izlikts jaunā Galanta koncepts.
Domā šito www.mitsubishiclub.lv/... ?
Visā visumā jau smuks, tikai vair nav tik individuāls kā iepriekšējais
SMuks jau ir, bet ta pavirši paskatoties ir visai lakoniski secinājumi - priekša kā vienam no pēdējiem Volvo S40, pakaļējā spārna kontūras kā Mazda 3, aizmugures lampas aptuveni uz Alfu tēmē... Salasīti visi foršie akcentiņi no citiem autiņiem, bet anyway - smuks, kompakti savākts un gana agresīvs auto. Jāgaida, kad būs ielās.
Nu vispirms notirgosu savu Pasātu, tad arī domājams skatīšos uz 2.4 GDI. Žēl jau savu samērā smuko un glauno Pasātu tirgot nost bet, mani tomēr biedē sagaidāmās alumīnija piekares remonta izmaksas... Kā jau loģiski te ļaudis izteicās, tak jāuzzvana uz kādu ss.lv sludinājumu un jāizbrauc ar visiem trim pēc kārtas (2.0, 2.4 GDI un 2.5). Tad arī būs vairāk skaidrības.
Saf - jāgaida, kad pie mums varēs dabūt jauno \"Galantu\", kas gan laikam tiek par Lanceru dēvēts... Viens jau mūszemē pie tāda ir ticis. Smuks, maita...
Saf - visu cieņu, paldies par izsmeļošo atbildi. Man ar šķiet, ka skatīšos uz to GDI dzinēju, jo to tiešām ir vairākumā.
Einstein - vakar lasīju Tavas pusotru gadu vecās pārdomas - pirkt vai nepirkt no sava šefa to 2,5l MiGalu. Izskatās, ka esi joprojām apmierināts.
Phenom - padalies, kas tur ir par āķiem, ka jāpiedomā? Piekrītu, japānis nav ļoti lēts detaļās, bet tie bezgaumīgie vācieši (ap 98 - 00) ir tiešām apnikuši un nekas pie sirds neiet.. Arī pasātu iecienīju tikai tāpēc, ka tiešām smuks exzemplārs pagadījās.. Galants gan jau no "bērnu dienām" iepaticies. Turklāt samērā lēts tagad.
Patīk ir viena lieta, bet zināt pēc pieredzes, kādas padarīšanas ir ar 2,5 V6 vai 2,4 GDI dzinējiem - tas jau ir kas pavisam cits. Pēc izbraukšanas nešaubos, ka patiks jaudīgākais variants...
jā, bet kā tad īsti ir - 2.5 V6 vs 2.4 GDI (4 cilindri) - kurš tad būtu labāka izvēle? GDI dzinējs esot ekonomiskāks, dinamiskāks, bet varbūt visu to gudro iesmidzināšanas tehnologiju dēļ sūdīgāks un dārgāks remontos.. Apstāsta kāds, kam ir pieredze ar šiem dzinējiem.
Uggga rakstīja: 2.0 automāts uz šosejas ar klimatu tērē 7.3l (vairākas reizes pēc bākas metodes pārbaudīts), ātrums ap 100. Ziemā, ar šipiem, bija tas pats.
Gan jau ka vasarā varētu palīst zem 7, tikai ar aizvērtiem logiem, izslēgtu klimu un uz 90
Vidējais pilsēta/šoseja ~40/60 man sanāk ap 9,5-10l
Jā, bet tā kā es uz automātu neskatos, tad ticu, ka uz 100 kmh uz šosejas 2.0 manuālais ēdīs ap 6,5...
Bet par automātu runājot - es gribētu izmēģināt, nav braukts... Atkal biedē patēriņš + remonti tai kārbai, ja nu kas... Lai gan ir jau forši nespaidīt sajūgu. Kāda ir pieredze ar MiGalu automātiem?
anri rakstīja:
Tas 2.4 GDI ir dīzelis, bet domāju ka labu, nenobrauktu būtu grūti atrast. Pie tam dīzeļi biežāk sastopami universāla versijā.
Anri, klau - nu gan Tu te lej... Pirms šitādus apgalvojumus izsaki - pārbaudi info:
Mitsubishi Galant GDI 2400, 110 kW (150 PS), petrol ...
2.4 GDI ir benzīna dzinējs...
Te ir precīza modeļu liste:
Uggga rakstīja: Ja maldos, stipri nesitiet
Labāk izvēlēties starp 2.0 un 2.5 motoriem, jo, ja pareizi esmu sapratis, 2.4 un 3.0l ir US varianti, kam būs dārgākas rezerves daļas un grūtāk dabūjamas.
Kā jau agrāk esmu rakstījis, man ir 2.0 - nesūdzos, bet laikam, ja ņemtu vēlreiz, ņemtu ar 2.5l - rezervei
Hmm, sist netaisos, bet pēc maniem novērojumiem 2.5l ir daudz retāk sastopams nekā 2.4 GDI dzinēji. Paskaties pats iekš mobile.de - 2.4 GDI dzinēju ir kudi vairāk nekā parasto 2.0 aparātu... Kur nu vel 2.5... Amīšu versijas Galantus var momentā pēc virsbūves atpazīt, tāpēc uz tiem es vispār neskatos.
Bet tiešām tā varētu būt, ka 2.0 ēd teju vai tik pat cik 2,4 dzinējs (nu puslitrs/litrs gandrīz neskaitās)? Turklāt 10/11 l uz 100 tomēr ir par šerpu manām vēlmēm... Pēc manas izpratnes uz šosejas un biku pa pilsētu kopā varētu būt ap 8-9 l vidējais - tas ir okei 2.0 motoroam.
Bet toč - vai ta
LongLife ella ir laba lieta - nu uz visiem 30 tk km nevajadzetu paljauties, bet 20 un mazliet pari tk km drosvien var ari nobbraukt.
So to par tam Longlife elljam vari salasit sheit --> www.iauto.lv/...
Pac es savam \'02 Pasatam ieleju Motul Longlife ellju (indeksu skat tai topika). Man domat, noperc pac kadu litru to Castrol ellju un pielej klat. Uz VW centru braukt tur toc Tev noplesis ne pa jokam...