iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
IkdienasViesis 21.08.2013 16:15

Izskatās, ka joprojām ši "trako" tramvaju lapa ir viena no populārākajām um apmeklētākajām iauto foruma lapām. Daudzi o iauto lasītājiem ir jau piedzīvojuši teju trešo tramvaju paaaudzi. Par pirmo varētu uzskatīt vecos MTV-80.,RVR-6 vagonus, pēc tam sekoja slavenās Tatras, pašlaik jau jaunās Škodas. Vēl jau gan bija kaut kādi pēckara "kocinieki", kas ripojā vēl 60-tajos. Būtu ļoti interesanti, ja iauto redakcija iespējamā sadarbībā ar iauto lasītāju Bamu varētu noorganizēt plašu interviju ar kādu zinošu un pieredzējušu tramvaja vadītāju, kuram ir bijusi iespēja vadīt visu paaudžu Rīgas tramvajus, ieskaitot jaunās Škodas. Varētu sanākt interesants lasāmmateriāls .

IkdienasViesis 20.08.2013 11:24

Nu jau Statoilu pakāpeniski sāk pārveidot par McDonald filiāli....nu jau sāk salikt colas limonades krānu rindas, kokteiļu automātus. Nepietiek ar to vien, ka pīrādziņus, kuri pēc atdzišanas kļust betoncieti cepšanu...

IkdienasViesis 14.08.2013 10:51

Parasti vairāk skatos uz degvielas cenu, nevis DUS nosaukumu. Zināms, ka visa degviela tāpat vairumā gadījumu nāk no leišiem. Alūksnes pusē tā joprojām ož pēc padomjlaiku benzina. Varbūt, tikai Nestē varētu būt izņēmumi. Līdz šim ar benzina kvalitati problemu gan nav bijis. Statoilā joprojām man krīt uz nerviem tā garā ņemšanās ar bulkām un hotdogiem. Vajadzētu iekārtot specialu kasi, kur var norēķināties TIKAI par degvielu.

IkdienasViesis 14.08.2013 10:33

Nesen DELFos bija labā bilde, kur privātais "korespondents" pie viena Rīgas lielveikala autostāvvietā bija notvēris parkojamies dīzeļtrolejbusu...vadītājs bija mierīgi aizčāpojis iepirkties. It kā jau nekas īpašs priekš mūsdienām. Dziesmu svētku laikā vienu dīzeļtrolli pat varēja manīt Jūrmalā ,Bulduros.

IkdienasViesis 04.07.2013 14:07

Pavēroju, ka dziesmu svētku dalībniekiem no lauku rajoniem, arī iepatikušies jaunie tramvaji - daudzi fotografējas uz to fona.

IkdienasViesis 03.07.2013 14:47

Katram maršrutam ir savas individualitātes. Cik esmu ievērojis, 22 maršruta busi virzienā uz lidostu ir pilni visu dienu. Līdzīgi arī 3 un 25 maršruta trollis, kas parasti ir pilni pat vienos dienā. Pa 6 maršruta tramvajiem gan to nevarētu teikt - garās "sliekas" pa dienu braukā pustukšas.

IkdienasViesis 01.07.2013 15:32

Vajadzētu kaut kadu kopstatistiku par bijušajiem un esošajiem lietotājiem savilkt. Tas varētu būt interesanti. Pats pa pēdējiem - ap 10 gadiem , iauto esmu iegriezies itin bieži....

IkdienasViesis 01.07.2013 15:25

Domājams, ka tomēr Solaris trolejbusi ir labākie, kādi šobrīd ir pieejami. Tā uzskata arī vairums trolejbusu vadītāju. Līdzīgās domās ir arī pasažieri. Un labāka komplektācija arī neskādēs. Cerams, ka vismaz durvīs vairs nevienu tur ievērt vairs nevarēs - dārgā elektronika (video,sensori,monitori) izručīs jebkuru pensi vai pusaizmigušu blondīni no iespējas vilkties pakaļ pa asfaltu jau braucošam troļļukam... Bet naudiņa, naudiņa - labi, ka būs ieguldīta vismaz tādā pozitīvā projektā, nevis iztranžēta par kaut kādām muļķībām.

IkdienasViesis 27.06.2013 15:29

Dīzelis gan pagaidām ir tikai "citeļiem". Un arī ne visiem. Tie, kuriem otrais cipars garāžas numurā ir "8", ir bez dīzeļa. Tādu gan ir maz. Bet, Solaris, troļļukiem - nav dzirdēts, ka būtu kādam jau dīzelis.

IkdienasViesis 27.06.2013 15:22

Vēl labāks risinājums- aizbrauc uz kādu no VOLVO specializetajiem servisiem, lai uztaisa diagnostiku. Vienam manam paziņam savulaik līdzīgi gadījās ar 850 modeli, beigās vaina bija elektronikā, kas vada eļļas spiediena datčikus. Ar motoru viss bija OK. Pēc nostāstiem saprotu, ka tavs vāģis "bez spiediena" jau tik daudz nobraucis, ka sen jau vajadzēja grabēt kloķenei un šālēm. Ja tas vēl nav noticis, tad viss vēl varētu būt OK. Atceros, savulaik krustdēls neveiksmīgi, pāris km no mājām, pārsita bembim kartera vāku, bet izlēma līdz mājām tomēr aizbraukt. BET, pāris km brauciens 325 dvižokam bija liktenīgs - tas bija jāmet prom...

IkdienasViesis 27.06.2013 10:08

Cik es esmu dzirdējis, tramvajnieki paši jaunos tramvajus iesaukuši par "sliekām"...

BET, nu jāsaka, ka jaunajiem toļļukiem cenas,točno, astronomiskas. Iepriekš, cik atceros, tas "solaris" troļļuks piķoja teju uz pusi mazāk. Taču, tas nebija aprīkots ar dīzeli, video, kondiķiem, navigaciju u.c. "navorotiem". Šodien par to visu ir jāmaksā.

IkdienasViesis 26.06.2013 9:55

Cik esmu dzirdējis no sava brālēna - trolejbusnieka, Tr-27 modelis tiešām ir vislabākais no visiem, kas jebkad bijuši RS. Vadītājiem ar to vispatīkamāk ir braukt, tas ir komfortablāks un izturīgāks par t.s. "citeļiem", kas grabēšanas ziņā pat pārspēj vecās škodas tr-9.

IkdienasViesis 14.06.2013 12:53

Ieteiktu painteressēties pie auģiku tirgoņiem par bijušiem parlamenta volviķiem - tie kaut kur tiek iztirgoti. Reali tie 940 modeļa volviķi visi bija idealā tehniskā stāvoklī, perfekti apkopti un uzturēti. Kā teica paši to šoferi - vēl 10 gadus būtu bez problemām braukuši. Vienīgā problema- morālā novecošanās, aprīkojums bez kondiķiem.

IkdienasViesis 13.06.2013 16:40

Optimālākais ieteikums - labāk paņem kādā auto salonā pilnīgi jaunu auto. Daudzviet ir akcijas - nav jāmaksā pirmā iemaksa, cenas atlaides, bezmaksas apkopes vairāku gadu garumā, citi bonusi...Skandimotorā daudz iespēju - vajag aizbraukt un apskatīt. Protams,arī citur. BET, krāmēties ar jau nobrauktiem šrotiem, no kuriem cilvēks pūlējies tikt vaļā - neredzu nekādu entuziasmu.

IkdienasViesis 13.06.2013 11:39

Skaisti ! Smuka meitene un smuks tramvajs. Labi iet kopā. Citviet esmu novērojis, ka čehu turistu delegacijas itin bieži bildējas jaunā tramvaja fonā - viņiem patīk.

IkdienasViesis 11.06.2013 16:02

Nu, nezinu kā viņi to darbu organizē Prāgā, bet tur arī viss notiek fiksi. Pirms pāris gadiem, kad biju tur ekskursijā, Pragas nomalē viens trambulis fiksā gaitā pagrieziena ielidoja no sliedēm + vēl pārrāva drāts piekari. Domājam, nu hana, kā laikā tiksim līdz mūsu busam? Vēl pat taksis un vietējā avarijas mašina nebija atbraukusi, kad jau specbuss parādījās un nogādāja mūs vajadzīgajā vietā.

IkdienasViesis 11.06.2013 15:46

Piebildīšu, ka tagad daļu no parlamenta auto parka automašinām ir sarežģītāk identificēt, jo numurzīmes ir bez specsērijām. Ja agrāk visiem auto numuri sākās ar AA66 vai AA80, tad tagad ir arī JE,JF u.c. sērijas . Un varbūt, tas pat ir ļoti labi, jo nav tik uzkrītoši. Vēl šodien atceros gadījumu ar Augstākās tiesas šefu, kuram uzklupa paparaci, kad viņš pa ceļam uz darbu bija piebraucis pie aptiekas. Pēc tam presē bija raksts, ka AT šefs izmanto dienesta auto privātām vajadzībām. Un viss šums tikai tāpēc, ka viņam auto BIJA ar nr specnumurzīmi AA66....

IkdienasViesis 10.06.2013 14:40

savulaik (2006.g.) gribēju tādu pirkt, Musa motorā jau viens tāds 2,4 lietots bija priekš manis atvests - BET es tomēr nepaņēmu. Uzzzināju, ka tā volviķa nelaimīgais pircējs ar to auto bija riktigi mocījies. Teikšu godīgi, parlamenta šoferi mani atrunāja no tāda pasākuma. Viņi teica, ka s-80 ne pārāk veiksmīgs modelis esot izdevies, būšot bieži jāremontē. Auto ir pasmags, ne pārāk veiksmīga priekšējā piekare, arī dzinējiem virkne hroniskas vainas, dārgi remonti,utt. Ne velti parlaments pēc volviķiem 940 un s70 iepirka tikai dažus volviķus s-80 - un tie sevi neattaisnoja. Pašlaik jau teju lielākā daļa mūsu parlamenta dienesta auto ir nomainīti uz audi A6.

IkdienasViesis 07.06.2013 10:08

Nu, jā - piekrītuBamam, ka mēs neesam tik bagāti, lai pastāvīgi nodrošinātu operatīvo busu rezervi spec.gadījumiem. Cik sapratu no vietējo teiktā, tajā pašā Briselē šādiem nolūkiem katru dienu ar "ieslēgtiem dvižokiem" dežurē kādi 10 busi.

IkdienasViesis 06.06.2013 13:24

Domāju, ka ne jau soļarkas cena vai trolejbusu kārtas numuru ievērošana ir pie vainas. Būtībā, visam jau būtu jānotiek pasažieru interesēs, bet tas pie mums notiek pakārtoti. Savulaik, es kādu brīdi pabiju komandējumā Briselē. Tur nedēlu iznāca braukt ar tramvaju. Reiz, arī gadījas kāda ķeza ar vadiem - kāds smagais bija iestūrējis tramvaja vadu stabā, tādejādi bloķējot tramvaju kustību. BET, cilvēkiem tāpēc pieturā nebija jāstāv ilgāk par 20 minūtēm - tramvaju vietā mobili parādijās speciali dežūrautobusi, kas izvadāja tramvaja maršrutu pasažierus. Mūsējie, diemžēl, ar līdzīgu mobilitāti pagaidām lepoties nevar. Ja maršrutā notiek teh.problēmas, tad ,atvainojiet - tieciet tālāk kā paši gribat.... Tā nu tas ir.

IkdienasViesis 05.06.2013 14:25

Kādreiz tramvajiem un trolejbusiem logā bija izlikts to kārtas numurs maršrutā. Pašlaik, šķiet,tāda sistēma vairs nepastāv. Runu līmenī esmu dzirdējis, ka tuvā nākotnē dispečēri visu kustību kontrolēšot ar navigacijas kontroles palīdzību.

IkdienasViesis 03.06.2013 12:05

Teoretiski, modernie dīzeļtrolejbusi itk kā jau varēja turpināt maršrutu ar dīzeliša palīdzību. Bet, nekā, redzēju, ka vairāki jaunie troļļuki uz 9 līnijas stāvēja maliņā un gaidīja "fāzi".... Kāpēc tā ?

IkdienasViesis 31.05.2013 13:06

Un kur tad palika tramvaja tuneļa projekts zem Gaisa tilta ? Par to jau arī tika runāts daudz un bieži. Un tas jau pavisam būtisks faktors - gaisa tiltam uzreiz divas joslas būtu bonusos . Bet, izskatās, ka mūsu būvniekiem tuneļu būve pagaidām vēl kā tumša bilde .

IkdienasViesis 31.05.2013 13:01

No vecākas paaudzes auto, klusākie bija BMW benzīnnieki. Īpaši jau e-34. Jaunajā auto paaudzē daudzi auto salonā ir ļoti klusi. Manu 2006.gada Sonatu ieskaitot. Dzinēja skaņa salonā vispār teju nav jūtama. Braukšanas laikā daudz ko nosaka tieši riepas. Tas jāņem vērā.

IkdienasViesis 30.05.2013 12:06

Starp citu, Prāgā vēl 70-to beigās tramvajs kursēja pa slaveno Kārļa tiltu. Sliežu pievedceļus uz turieni vispār noņēma tikai 1983.gadā. Kopš metro ieviešanas, tramvaju maršruti tur tika pamatīgi samazināti. Par jaunām tramvaju līnijām Prāgā nekas nav dzirdēts. Pie mums padomjlaikos arī novāca itin daudz līniju, bet uzbūvēja tikai DIVAS: 2.maršruta pagarinājumu un 4.maršrutu uz Imantu . Tas arī viss. Kas būs tālāk ? Par Purvciema līniju pa Zemitanu tiltu neviens jau sen nerunā, kaut kad nākotnē it kā aktuala vēl paliek Berģu līnija un moderns depo Berģos. Bet, par to visu jau Bamam labāk zināms.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti