nomiks rakstīja: Man līdz šim brīdim (pusotrs mēnesis) savā Hondā ir sanācis ieliet degvielu akurāt par LVL 225.35.
Man pa 15 mēnešiem un 1 nedēļu iztērēts par dīzeļdegvielu Ls 696,55 savam auto un Ls 25,46 par benzīnu īrētam Toyota-RAV4.
nomiks rakstīja: Man līdz šim brīdim (pusotrs mēnesis) savā Hondā ir sanācis ieliet degvielu akurāt par LVL 225.35.
Man pa 15 mēnešiem un 1 nedēļu iztērēts par dīzeļdegvielu Ls 696,55 savam auto un Ls 25,46 par benzīnu īrētam Toyota-RAV4.
Storms rakstīja: Mums te užastņiki arī bez vwfana ir pietiekoši. Pilnīgi pietiek ar šito vienu www.delfi.lv/... lai gribētos kādam sprandu nolauzt.... :
Sakars ir šāds!
Tikko biju paņēmis nomā un nobraucu 450 kilometrus pa dažādiem ceļiem ar 2004.gada Toyota-RAV4 ar 2 litru benzīna motoru un automātisko ātrumkārbu. Mašīnas nobraukums bija 41 tūkst.km. Esmu vīlies - biju gaidījis no šā auto vairāk. Mašīnas vadāmība gan pa grants ceļu, gan pa vidējas vai sliktas kvalitātes šoseju likās sliktāka nekā manai 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI. Pa grants ceļu biju gaidījis labāku skaņas izolāciju pret ceļa trokšņiem (Meriva tajā ziņā ir labāka). Pa šoseju Toyota diezgan stipri svārstās un līgojas ceļa viļņos, nelīdzenumos un risēs. Un nevar teikt, ka ceļa defektus justu maz - tos dzird diezgan labi. Motors Toyotai gan ir kluss, taču pa šoseju ir jūtami stiprāki trokšņi no gaisa plūšanas ap mašīnu un no platajām 235/60-R16 izmēra riepām. Meriva man patīk labāk - tās piekare labi apstrādā ceļa nelīdzenumus, drusku šur tur pakrata, bet neliek pasažieriem pārāk līgoties visos ceļa viļņos. Vēl Toyotai man nepatika smagā stūre. Pilsētā, protams, Toyotas automātiskā ātrymkārba sniedza komfortu.
nomiks rakstīja:
Kamikadze rakstīja: bet tie neironi smadzenees taapat dafiga, lai jau spraagst bet kas attiecaas uz pateerinju, tad 3l shkjirba uz sotaku tomeer ir nopietna djeela - 2Ls uz sotaku!! pie maneejaa nobraukuma ~500km meenesii tas ir veseli 10Ls!!! bet par 10Ls savam siicim varu nopirkt apenes gadam uz priekshu
500 km mēnesī? Tu laikam joko! es ap 2800-3000 km mēnesī norullēju un tas vēl liekas maz.
Man gan nobraukums pa mēnešiem ir stipri svārstīgs atkarībā no pustālo braucienu skaita un tāluma.
Auto ekspluatācijas pilnajos mēnešos nobraukumi bijuši šādi:
2006.gada aprīlis - 1841 km
2006.gada maijs - 1533 km
2006.gada jūnijs - 1814 km
2006.gada jūlijs - 1591 km
2006.gada augusts - 1381 km
2006.gada septembris - 2307 km
2006.gada oktobris - 908 km
2006.gada novembris - 1127 km
2006.gada decembris - 1498 km
2007.gada janvāris - 1174 km
2007.gada februāris - 467 km
2007.gada marts - 1397 km
2007.gada aprīlis - 1499 km
nomiks rakstīja: Vai pie dikitālā spidometra un tā izvietojuma paneļa vidū jau esi pieradis???
Man tā dikti pietrūkst savā FR-V
Rīt Tavai Hondai būs mēneša jubileja, bet vēl neesi pieradis... Traki gan...
vilhelms_tills rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
Bet izdarīja to tāpēc, lai ES pa.kaļā ielistu bez ziepēm.
Neko nesaprotu
Kādēļ TU p/-kaļā līdi, un kam, un vēl bez ziepēm? Un kāds tam sakars ar CSN mainīšanu?
Daži jefiņi nesaprot, ka 50 km/h ātruma ierobežojums pilsētā tika ieviests mūsu pašu drošības labad, un ar Eiropas savienību tam nebija nekāda sakara.
markuz rakstīja: Nieks par postiem
Bet fakts, ka Fans un Vilhelms vienā laika posmā vienā un tai pašā vietā neparādās...tiešām ir interesants
Es tepat esmu.
batka rakstīja: nemuldi nu var daudz kur vilkt ari atrak tai paša pleskavas divvirziena varetu 130 bez mazakam problemam
Ja no meža izskries stirna, ko tad?
nomiks rakstīja:
LABINAIS rakstīja:
ja nav noslēpums cik tas prieks tef sanaaca un varbuut meenesha maksaajums? a to saak man sapnju burbuulis pliist ka nevareeshu savilkt galus
Tas jautājums kam adresēts?
Ja man, tad mans FR-V iegādāts, izmantojot operatīvo līzingu uz 60 mēnešiem (atlikusī vērtība 35%). Pirmo iemaksu neveicu vispār, jo vēl nebija nopārdots Picasso. Šobrīd mēneša maksājums ir EUR 257,- jeb aptuveni Ls 180 (atkarībā no EUR kursa), bet, kad iemaksāšu par Picasso saņemto summu, tad domājams, ka mēneša maksājums būs ap EUR 200,-.
Nomiks
Vai pirmais kilometru tūkstotis ar lielisko Hondu-FR-V ir pievārēts? Vai sajūsma aizvien vēl nav noplakusi?
mx_black rakstīja:
Bet kad uz celja paraadaas taadi, kaa VWfans, kuram braukshana ar aatrumu 75km/h pa "lielisko" Via Baltica un citiem aatras pluusmas celjiem ir ikdiena un paarlieciiba, no taas savstarpeejaas cienjas vairs nav nekaa un rodas avaarijas situaacijas. Kaa jums liekas, kaapeec atceela aatruma ierobezhojumu 80 km/h jaunajiem shoferiem?
Es jau vairākkārt esmu teicis, ka vairs nebraucu ar 75-80 km/h intensīvas satiksmes apstākļos. Tā es darīju pirms 5-10 gadiem, bet tagad velku citiem līdzi ar 95 km/h. Un pie labās malas, ja kāds grib apdzīt, es pieturos vienmēr. Bet Tev gan nāktos pārskatīt savu attieksmi pret ātruma neievērošanu - 120-140 km/h pa Liepājas šoseju nav normāli pat ar vislabāko auto. Civilizētu Rietumeiropas valstu praksē šāds ātrums tiek atzīts par labu esam uz automaģistrālēm, bet mūsu šosejām līdz tādam līmenim ir ļoti tālu.
kolumbs rakstīja:
IR nekorekti salīdzināt jauna auto cenu ar lietota auto cenu...Ja Tu teiktu, ka sanāk par jaunas Merivas cenu sanāk jauns BMW - o.k., bet pa to cenu reāli sanāk vecs BMW.
Tad jau tik pat labi par jauna uzvalka cenu var teikt, ka pa tā cenu sanāk 3 uzvalki humpalbodē...
Ziemā izbraucu ar jaunākā modeļa BMW-320d ar automātisko ātrumkārbu (163 zirgspēki). Gribējās pamēģināt, kāds tad tas BMW ir. Teikšu tā - nekas sevišķs. Uzrāviens, protams, zvērīgs, taču biju gaidījis labāku skaņas izlolāciju, jo tukšgaitā motors bija diezgan skaļi dzirdams un vibrācija bija paliela. Par to cenu - apmēram 23 tūkstošiem latu - es labāk ņemtu Hyundai-SantaFe ar 2,2 litru dīzeļmotoru un automātisko ātrumkārbu, kurš mani patīkami pārsteidza.
Geex rakstīja: Sazinies ar shitajiem, mosh ir kaadi varianti www.temida.lv/...
Suudiigi, ka video-radars, gruuti buus izlociities, vieniigi radara kljuudu var izmantot!
Esi vīrs - izciet sodu un vairāk tik ātri nebrauc!
goldmanns rakstīja: Stāsts sekojošs: paņēma mani ar +54km/h 'apdzīvotā vietā' kas ir ciemats ar 3-4 mājām lauka vidū. Formāli protams vainīgs, nepamanīju viegli krūmos ieaugušo zīmi. Par šādu numuru paredzēts naudas sods + tiesības nost uz 3 mēn. Vai CP vispār šai gad. var nepiemērot tiesību atņemšanu?
Redz, pie kā noved tautā izplatītais pofigisms - braukt ar 100-110 km/h un uzskatīt, ka tas nekas slikts nav. Būtu braucis ar 89 km/h, tad sods būtu krietni mazāks!
Pēdējā laikā kaut kā sanāk ielās šad tad redzēt burvīgo Nissan-Qashqai. Piemēram, 17.maijā pa Senču ielu brauca viens skaists melns Nissan-Qashqai ar GM sērijas numuru...
Baudāms auto...
A6 rakstīja:
Tā meriva bija 3 mēnešus veca, ar 16000 km nobraukumu. Cilvēks ikdienā brauc salīdzinoši daudz kā redzi, salonā vietām jau bija sadzirdama grabēšana - nedaudz bet tomēr. Jebkurā gadījumā es būtu pircis Astru vagonu ja būtu jāizvēlas auto cenu kateegorijā 15000 EUR + drusku.
Jebkurā gadījumā kopējais iespaids man par šo auto ir stipri viduvējs.
Man pie auto iegādes ļoti svarīga likās salona ietilpība, dinamika mazāk, tāpēc pirku Merivu. Izvēli nenožēloju - 14,5 mēnešos nobraukti 20830 km.
nomiks rakstīja:
VWfans rakstīja:
var ņemt Opel-Meriva OPC ar 1,6 litru 180 zirgspēku turbomotoru, kas maksā tikai 15 ar pusi tūkstošus latu.
Jēzus Marija! Par to naudu taču Citroen C4 Picasso jau sanāk. A par pusotru štuku Ls lētāk sanāk Seat Altea XL 1.9 TDI ar maksimālo aprīkojumu, kas, manuprāt, būtu daudz prātīgāks pirkums kā Meriva.
Jā, bet tā ir Opel-Merivas topversija ar maksimālo ātrumu 222 km/h un ieskrējienu līdz 100 km/h 8,2 sekundēs. Savukārt C4 Picasso topversija maksā 20 tūkstošus latu.
Par 15 tūkstošiem latu es pirktu lielisko Nissan-Qashqai ar 2 litru benzīnmotoru un variatoru.
A6 rakstīja:
Nobraucu 300 km, kombinētā pilsēta + šoseja režīmā. Pateikšu godīgi - mugura sāpēja, sēdēšana likās neērta, tāpat man ļoti nepatika tā "stoika" priekšā.
Prasības pret dinamiku... nu piekrītu, ikdienā braucu ar 180ZS A6, piekrītu, ka tā ir mašīna ar stipri labāku dinamiku, taču šis manuprāt ir par švaku. Iespējams, ka 1,7 CDTI ir labāks. Man ir bijusi iespēja līdzīgi izbraukt ar Astru 1,6 benzīnu, man pretenziju nebija.
Maksimums, ko esmu vienā dienā ar savu Merivu nobraucis - 570 km. Mugura toreiz nesāpēja nemaz. Kreisā statne patiešām pagriezienos drusku traucē, taču taisnā gabalā pārredzamība ir ideāla, jo priekšējais logs ir ļoti liels.
A6
Kura gada bija tā Meriva, ar kuru nobrauci 300 km? Kāds bija nobraukums? Kāds iespaids par vispārējo svaiguma vai nojātības pakāpi?
Kopš nesena laika Merivas dīzeļmotoru klāsts ir papildinājies ar vēl vienu 1,7 litru CDTI motoru - tādu, kuram maksimālā jauda ir 125 zirgspēki. Tādējādi tagad Meriva ir dabūjama ar 75 zirgspēku, 100 zirgspēku un 125 zirgspēku dīzeļmotoriem. Bet, ja grib atvilkt ar 200 km/h, tad var ņemt Opel-Meriva OPC ar 1,6 litru 180 zirgspēku turbomotoru, kas maksā tikai 15 ar pusi tūkstošus latu.
A6 rakstīja: Vakar man bija iespēja izbraukt ar "lielisko, nikno" 1,3 CDTi Merivu.... Tagad nebrīnos kādēļ dažs labs ar lepnumu paziņo, ka var ieskrieties līdz "cienījamiem 110 km/h". Nerunājot par visu pārējo kas mani ne īpaši apmierinātu ja 'sī mašīna būtu mana, varu teikt, ka motors nav motors, dinamika parādās pie 3000 apgriezieniem, pie luksofora starts nekāds utt.
A6
Cik daudz nobrauci ar Merivu? Pa kādu maršrutu?
Tev acīmredzot ir augstas prasības pret auto dinamiskajiem rādītājiem. Meriva ar 1,3 CDTI motoru iet ne sliktāk par 80.gadu padomju cilvēka sapņu auto - sesto Žiguli ar 1,6 litru benzīna motoru. Man ar to pietiek.
Ronalds_ rakstīja:
Daži cilvēki tiešām negrib domāt galvu.
Braucot 300 km ar vidējo ātrumu 90 km/h - laiks ceļā 300/ 90 = 3 h 20 min. (videjo 90 km/h var panākt braucot 120 pa šoseju, 60 km.h apdzīvotās vietās)
Braucot 300 km ar vidējo ātrumu 60 km/h - laiks ceļā 5 h. (tas braucot pēc noteikumiem)
Tikai 1h 40 min starpība.....
Braucot pa Baltijas valstu šosejām jebkurus 300 km (ja vien tajos neietilpst lieliskās Viļņas - Panevežys un Kauņas - Klaipēdas maģistrāles) un pieturoties pie 90 km/h, var droši sasniegt vidējo ātrumu 75 km/h, jo apdzīvotu vietu un lēnāk braucošu transportlīdzekļu nemaz nav tik daudz. Tādējādi 300 km ir nobraucami 4 stundās, un tas ir tikai 40 minūtes ilgāk nekā ja brauc ātri un riskanti.
DeaDMoroZZZ rakstīja:
rt rakstīja:
VWfans rakstīja: Lūk, kur rezultāts visatļautībai - par 30% vairāk bojā gājušo un ievainoto:
www.csdd.lv/...
nē, nu tevi toč pa ministru
analītiķis, super!
fantasti, ideju ģeneratori, kautkas tak jādara- aidā, palielināsim sodus!
Pareizi, tikai ar nežēlīgiem sodiem un policijas klātbūtnes vietu dažādošanu var izdresēt izlaidušos Latvijas šoferus. Viņu galviņās ar ir jāiedzen doma, ka labi ir braukt ar 85-90 km/h un slikti ir braukt ar 100-110 km/h!
lai nu kaa, bet sodus gan vajag pieckaarshot. tas disciplinees daudzus. zinaamaa meeraa, protams, arii papildinaas negodiigo milichu kabatas, bet tas jau cits jautaajums.
Lūk, kur rezultāts visatļautībai - par 30% vairāk bojā gājušo un ievainoto:
mx_black rakstīja:
rudens68 rakstīja:
mx_black rakstīja: VWfan (apseedies tagad labaak), es nesen atvilku Liepaaja - Riiga 1h 18min. es arii esmu drugdealer? )
Vai tas no zīmes Rīga līdz zimei Liepāja ???
jap. nepretendeeju uz rekordiem, jo mans radagabals sho pashu veica mazaak kaa stundaa.
Pasaki savam radagabalam, ka viņš ir kretīns!
Edzjuss rakstīja: Pie mums tak katrs brauc kā grib, jo no policijas nav manāma nekāda aktivitāte, a mož šamējo nemaz vairs nav, iznīkusi kā suga un tas ko mēs tagad redzam uz ceļiem ir vienkāršas bezdarbības rezultāts.
Protams. Vakar Talsos redzēju ceļu policijas jauno Hyundai-Sonata. Noturēja šie vienu vecu Ford-Sierra. Būtu labāk izbraukuši 15 km laukā uz Ventspils šosejas drāzt ātruma pārkāpējus!
Šodien pēc plkst.15 Cēsu rajonā, pāris kilometrus no Vecpiebalgas virzienā uz Cēsīm automašīnas "Ford Mondeo" avārijā gājuši bojā divi cilvēki, pastāstīja Cēsu rajona Policijas pārvaldes Kārtības policijas priekšnieks Jānis Goba. Automašīnai bija Krievijas Federācijas diplomātiskie numuri.
--------------------------------------------------------------------------------
Pēc Gobas teiktā, automašīna traukusies Cēsu virzienā lielā ātrumā, un pa ceļam to pamanījusi policijas patruļa un sākusi vajāšanu. Bēgot no policijas, vadītājs vēl palielinājis ātrumu līdz 140 kilometriem stundā, mašīna saslīdējusi, nobraukusi no ceļa, apgāzusies un ietriekusies kokā.
Notikuma vietā ieradušies Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta speciālisti, kas atbrīvoja cilvēkus no automašīnas vraka.