iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 16.05.2007 18:22

Līdz Siguldai rullēju ar kādiem 90 km/h, tālāk līdz Bērzkrogam ar 85-100 km/h, tālāk atkarībā no satiksmes intensitātes - ja ir maza satiksme, tad atļaujos pasēņot.

VWfans 16.05.2007 18:20

unloco rakstīja: VWfans tomeer ir nepaarspeejams tu tieshaam no Riigas uz Aluuksni brauc ar 75km/h?

VWfans 16.05.2007 18:18

batka rakstīja: a vot tadiem eko ralistiem ka fans vispar desmit minimalas menešalgas sodu.Vins velkas vel lenak neka fures un tad kad furei tads seņotajs jaapdzen tad gan ir stulba situacija

Es vairs nevelkos. Sēņoju agrāk, pirms gadiem trim, pieciem, astoņiem. Tagad nebraucu lēnāk par fūrēm (ātrāk arī nē).

VWfans 16.05.2007 18:15

pitbullz rakstīja:

Tautsaimniecības graušana ir likt pārējiem, kārtīgiem nodokļu maksātājiem čakarēt jau tā īsās brīvdienas, lai pavadītu pusdienu uz šosejas aiz 70 kmh braucošas fūres un aiz tās braucošiem, pusaizmigušiem dīzeļopelistiem!!!

Nepārspīlē! Zaudējums, pa šoseju pabraucot nedaudz lēnāk, ir niecīgs. Piemēram, ja ņemam braucienu no Rīgas uz krietni tālo Alūksnes rajona Liepnu, tad rullējot vidēji ātri (ar 90 km/h pa šoseju un 50-60 km/h pa grants ceļu), ceļā no Juglas paiet 3 stundas un 10 minūtes. Savukārt, ja sēņo (pa šoseju 75 km/h, pa grants ceļu - 40-50 km/h), tad ceļā paiet 3 stundas un 40 minūtes. Bez tam, tik tālu braucot, diez vai cilvēks tanī pašā dienā brauks atpakaļ. Zaudējums sanāk nieka pusstunda uz tik tālu ceļa gabalu. Toties santīmu gan var iepi$$t - vidējam benzīnniekam veselu litru benzīna var ietaupīt, kas maksā 65 santīmus.

VWfans 16.05.2007 16:36

kerglis rakstīja: Ja ari furem atlautu braukt uz 90 un tas ieklautos plusma, tapat, butu pietiekosi daudzi, prieks kuriem tas vilktos. Skaidrs, ka parmacit vaditajus un piespiest visus ieverot brauksanas atrumu ir utopija.

Nav vis utopija. Pirmkārt, vajag radikāli bargākus sodus. Piemēram, par dienišķajiem 104 km/h vietā, kur atļauts 90 km/h, normāls sods būtu viena Centrālās statistikas pārvaldes iztikas minimuma apmērā, tas ir, 129 lati. Par 116 km/h divi iztikas minimumi jeb 258 lati. Sodiem jābūt tik lieliem, lai lielum lielajam vairākumam pārkāpēju atsistu vēlmi turpmāk pārkāpt.

Otrkārt, vajadzētu kaut kā sasaistīt Ceļu policijas rajonu nodaļu inspektoru ienākumus atkarībā no panākumiem satiksmes drošības situācijas uzlabošanā rajonā. Piemēram, ja Aizkraukles rajonā sasniegta bojā gājušo un ievainoto skaita samazināšanās par tik un tik procentiem, tad Ceļu policijas rajona nodaļai prēmijas tādā apmērā, ja upuru skaits samazinājies vēl vairāk - tad prēmijas lielākā apmērā. Un iekasētajam soda naudu apjomam nevajadzētu būt svarīgam, lai policisti būtu ieinteresēti kontrolēt tieši bīstamākos posmus. Piemēram, ceļā uz Smilteni policistiem nevajag tik bieži kontrolēt salīdzinoši drošo posmu Rīga-Sēnīte, bet vajag uzturēties pie šosejas Līgatnes, Ieriķu, Vaives, Rīdzenes, Bērzkroga apkaimē, kur pašlaik viņus pavisam nemana.

Treškārt, plaša videokameru un netrafarēto auto izmantošana, lai ķertu pārkāpējus.

Ar tādiem paņēmieniem vajadzētu autovadītājus, no kuriem liela daļa ir noskaņoti pārkāpt, nežēlīgi izdresēt. Tad arī uzlabotos satiksmes plūsmas vienmērība un būtu daudzkārt mazāk bezjēdzīgu apdzīšanu.

VWfans 16.05.2007 13:27

casuss rakstīja: VWfans rakstīja: casuss

Kāds Tavai Merivai dzinējs? Vai ir kondicionieris vai klimatkontrole?

.....dzinējs 1,6....bez klimat.k. un kond.

Vai bez kondicioniera vasarās nav karsti?

VWfans 16.05.2007 12:44

Mans uzskats ir tāds, ka lielo kravas auto un autobusu vadītāji, vidēji ņemot, ir augstākās raudzes profesionāļi. Viņu darbā nekādus ierobežojumus noteikt nevajag, jo tā būtu tautsaimniecības graušana. Vieglo auto vadītājiem, kuri vēlas braukt ātrāk, jābūt pacietīgiem un jārēķinās ar to, ka ekonomikas izaugsmes un Latvijas neizbēgamās saimnieciskās integrācijas ar kaimiņvalstīm rezultātā ir būtiski pieaugusi satiksmes intensitāte. Tai ir jāpielāgojas, noskaņojoties uz mierīgāku braukšanu - vieglie auto vairs nevar sev stādīt augstus vidējā ātruma mērķus, braucot pa noslogotākajām šosejām. Piemēram, maršrutā Ogre - Jēkabpils nevar vairs vēlēties sasniegt vidējo ātrumu 80 km/h, bet jāsamierinās ar kādiem 70 km/h, ja vien neveic bīstamus apdzīšanas manevrus.

Mana pieredze liecina, ka bīstamas situācijas uz ceļa 99% gadījumu veido mazākie un ātrākie auto. Es nekad neesmu sastapis bīstamu rīcību no liela smagā auto puses - viņi pārsvarā vienmērīgi brauc ar saviem 85 km/h un nevienam netraucē.

VWfans 16.05.2007 12:29

Toties lieliskajam Hyundai-SantaFe 2,2 CRDi ar automātisko ātrumkārbu, ar kuru nesen izbraucu, garantija ir pieci gadi. Šis auto ir mans sapņu auto cenu grupā no 20 līdz 25 tūkstošiem latu. Man tas patika labāk nekā jaunā modeļa BMW-320d, Peugeot-607 vai Volvo-S60.

VWfans 16.05.2007 12:15

casuss

Kāds Tavai Merivai dzinējs? Vai ir kondicionieris vai klimatkontrole?

Žēl, ka tik svaigai mašīnai tāda skāde. Bet mans uzskats ir tāds, ka ,,vidējais Merivas lietotājs,, par savu auto nefano tā kā es, jo auto būtībā ir diezgan neizteiksmīgs. Tie, kuriem Merivas kalpo godam, to īpaši citiem nestāsta, bet pieņem par pašsaprotamu lietu. Ja kādam rodas kāda tehniska ķibele, tad gan var uznākt vēlēšanās izteikt savu sāpi citiem un pakonsultēties, ko darīt...

Manējai tagad nobraukums ir 20421 km.

VWfans 14.05.2007 22:57

LNT Degpunktā teica, ka BMW vadītājs esot dzinis kravas auto, nepaspējis droši veikt manevru un tādēļ pretimbraucošie bijuši spiesti bremzēt. Volkswagen busiņš nepaguva kvalitatīvi sabremzēties un to sanesa zem kravas auto.

Secinājums: BMW vadītājs - kretīns !!!

VWfans 10.05.2007 12:28

Kamikadze rakstīja: VWfans, no kurienes taada statistika???

Jāskatās ir iekš Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas mājas lapas sadaļu ,,Statistika,, . Starp modeļiem līderis ir Škoda-Octavia - 572 auto četros mēnešos.

www.lpaa.lv/...

VWfans 10.05.2007 12:17

nomiks rakstīja: Jautājums VWfanam - vai Opel Agila gadījumā nav Opel Meriva sencis???

Nē, Opel-Meriva ir daudz patīkamāks auto - ne velti tas šā gada pirmajos četros mēnešos Latvijā pārdots 55 eksemplāros. Savukārt Honda-FR-V 58 mašīnas, bet lieliskā Mazda-5 - 40 mašīnas.

Manai Merivai nobraukums tuvojas 20 tūkstošu km atzīmei. Pēdējā gada laikā nobraukti 16045 km.

VWfans 07.05.2007 21:54

Chesterfiiilds rakstīja:

arko2 rakstīja: vislabākais auto neapšaubāmi ir dienesta auto. bet es daļēji nesaprotu cilvēkus, kuri ir gatavi maksāt 10KEUR par 8gadīgu auto ar noskrējienu vismaz 200000! tur tak dzīvas vietas nav. Ja esi īsts biezais nevis biezais ar plānām zeķēm, tad ņem jaunu to BMW. ja nevar tādu, tad pa13-17 Keur ir tāda jaunu auto izvēle. maksā savu līzingu un problēmu nezini.

Atkal sākas. Pa 17 t. eiro var nopirkt, piemēram, X5 un braukt, vai arī kaut kādu hondu, fiatu, mazdu, merivu un citas drazas un vienkārši pārvietoties.

Neaiztiec Merivu - tā tagad par 18 tūkstošiem eiro ir dabūjama arī ar jaudīgo 125 zirgspēku 1,7 litru dīzeļmotoru. Šāds auto līdz 100 km/h ieskrienas 11 sekundēs - tā ir bauda braukt!

VWfans 03.05.2007 9:51

mx_black rakstīja: nu bet tad nevajag bljaut, ka visi Pajero, Cayenne utt iipashnieki ir narkodiileri un bleezhi, bet sievietes pie taadu auto stuures ir vinju miiljaakaas

Visi nē, bet nozīmīga daļa gan tādi ir.

VWfans 03.05.2007 9:40

mx_black rakstīja: kaarteejo reizi jaasecina, cik ljoti VWfanam skauzh, ka kaads maak nopelniit vairaak nekaa vinjsh. tipisks lv.

Man neskauž, lai tak pelna! Tikai lai brauc normāli un neapdraud citus!

VWfans 03.05.2007 9:33

niekalbis rakstīja: vakar ap 20.00 viens šaubīgi zils mētājās uz Raiņa blv pirms Barona ielas- GM57XX vai GM75XX. koļījamies nu, kam tas pieder?

Nomiks tas nebūs bijis, jo viņš reiz teica, ka saglabāšot savu iepriekšējo numuru. Bez tam viņš savam Picasso ir nomainījis numuru, kas arī liek domāt, ka savu veco numuru ir saglabājis.

VWfans 03.05.2007 7:58

Kindzulis rakstīja:

VWfans rakstīja:

Kindzulis rakstīja: fans var necepties.. jeepam busam utt i iena milziiga priekshrociiba.. augstu seezju un taalu redzu saucaas

Pajero gan nav stipri augstāks par Merivu, tas ir tikai drusku augstāks. Tamdēļ jāsecina, ka kretīns ar Pajero neko daudz vairāk par mani uz priekšu nevarēja redzēt.

kaa tev ar lielummaaniju?

zinu ka neesi slinks un samekleesi netaa teh datus gan par padzjeeru gan par opelaatu.. bet saku jau laiciigi... atshkjiriiba buus diezgan ieveerojama

Atšķirība ir neliela, es taču krustojumos kādreiz nostājos blakus džipiem un varu salīdzināt. Ja vēl džipam pie stūres ir blakus kāda narkodīlera mīļākā - sīka auguma sieviete, tad atšķirības pat var nebūt.

VWfans 03.05.2007 7:55

smaidiigais rakstīja:

VWfans rakstīja:

Kindzulis rakstīja: fans var necepties.. jeepam busam utt i iena milziiga priekshrociiba.. augstu seezju un taalu redzu saucaas

Pajero gan nav stipri augstāks par Merivu, tas ir tikai drusku augstāks. Tamdēļ jāsecina, ka kretīns ar Pajero neko daudz vairāk par mani uz priekšu nevarēja redzēt.

ja diendienā brauc pa to šosi, tad arī kalniņi ir pazīstami. Ti, ja redzi pretējo kalniņu, un pār to neviens nebrauc x sekundes, tad zini, ka neviens pretī nenāk.

Neaizstāvu konkrēto gadījumu, jo tas var būt cits kalniņš vai līkumiņš, bet bieži vien ne jau drusku virs 100 ir tā lielākā problēma uz latvijas lielceļiem.

Bet tur nāca pretī gan vieglais Volvo, tikai pēc kādām 3-4 sekundēm, kad Pajero jau bija garām. Ja nu tas Volvo, piemēram, tanī posmā 95 km/h vietā (pieņemsim, ka tāds bija viņa ātrums) brauktu ar 115 km/h un mums ar Pajero pietuvotos ātrāk?

VWfans 03.05.2007 7:52

LABINAIS rakstīja:

nomiks rakstīja:

LABINAIS rakstīja:

es ar shobriit itkaa esu pasuutijis? tev automaats jeb manuaalaa?

Ko nozīmē "it kā"?

Manējam ir manuālā ā/k.

Kad būs tavējais? Krāsa, kopmplektācija???

it kaa noziimee ka tikai censhos nolikt kas un kaa buus autinjaa gribu automaatu un kraasa laikam buus taa gandriiz gandriiz melna slapshs slapsh asvalts laikam saucas daargaa versija nesanaaks laikam ar xenonu un litakiem

Prieks, ka LABINAIS arī izvēlējies lielisko Honda-FR-V.

VWfans 03.05.2007 7:49

nomiks rakstīja:

Ja pavisam godīgi, par 16 500 EUR es Note nekad nepirktu, lai arī saona un bagažnieka ietilpība tiešām ir lielāka nekā izskatās no ārpuses.

Tad jau labāk iespringt uz 18,5 tūkstošiem EUR un nopirkt baudāmo Nissan-Qashqai 1,5 dCi (106 zirgspēki) ar kondicionieri.

VWfans 03.05.2007 7:25

Kindzulis rakstīja: fans var necepties.. jeepam busam utt i iena milziiga priekshrociiba.. augstu seezju un taalu redzu saucaas

Pajero gan nav stipri augstāks par Merivu, tas ir tikai drusku augstāks. Tamdēļ jāsecina, ka kretīns ar Pajero neko daudz vairāk par mani uz priekšu nevarēja redzēt.

VWfans 02.05.2007 18:30

Izstādē mani valdzināja Škoda-Roomster, Nissan-Qashqai un Dacia-Logan MCV.

VWfans 02.05.2007 7:33

Vakar ap plkst. 13 ceļa posmā starp Bērzukrogu un Ieriķiem viens KRETĪNS ar jauno Mitsubishi-Pajero, braucot ar ātrumu 120-130 km/h, mani apdzina pagalam nepārredzamā vietā (tieši pirms uzkalniņa virsotnes), lai gan es braucu ar 90 km/h. Tādējādi viņš stipri apdraudēja varbūtējos pretimbraucējus.

VWfans 02.05.2007 7:24

30.aprīlis ir garām... Nomiks laikam jau ir saņēmis lielisko Honda FR-V...

VWfans 26.04.2007 15:13

Es Hondu-FR-V Rīgā redzu apmēram nu tā 1-2 automobiļus stundā, kurā atrodos uz ielas... Protams, tas ir, neskaitot Niekalbja auto, kurš mūždien gadās manā dzīves ceļā...

Šodien pusdienlaikā, piemēram, redzēju tumši zilas krāsas FR-V ar Igaunijas numurzīmēm.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti