nomiks rakstīja: Es (179 cm, 92 kg) arī iesēdos vidējā priekšējā krēslā un neiesprūdu Protams, tik ērti kā šofera krēslā sēdēt tur nav, bet katrā ziņā vietas tur ir ievērojami vairāk nekā, piemēram, Audi A6 aizmugurējā krēsla vidējam pasažierim(ar nosacījumu, ja visi trīs aizmugurē sēdošie ir pieaugušie).
Pie tam arī pats ražotājs šo trešo priekšējo krēslu pozicionē kā papildus ekstru, kura izmantojama nepieciešamības gadījumā, jo ikdienā tas krēsls var tik pārvērsts par elkoņu balstu un glāžu turētājiem abiem priekšējiem pasažieriem.
Vakar autoizstādē es (181 cm, 68 kg) pamēģināju, kā ir sēdēt sestajā vietā (trešajā rindā labajā pusē) iekš Corolla-Verso. Ja priekšējais pasažieris pabrauc gabaliņu uz priekšu (taču neradot sev neērtības), aiz viņa sēdošais otrais pasažieris arī gabaliņu uz priekšu (taču neradot sev neērtības), tad trešajā rindā es varu iesēsties, tomēr kājas paliek ļoti stipri saliektas, galva ir pie pašiem griestiem un pa blakus esošo sānu lodziņu var redzēt tikai zemi, jo acis atrodas virs lodziņa augšmalas. Pēc pusstundas braukšanas tādā pozīcijā noteikti sāktu sāpēt ceļi. Taču tas ir, pieņemot, ka visi trīs cits aiz cita sēdošie ir 181 cm gari.
Secinu, ka labāk kā sestajam pasažierim atrasties iekš FR-V priekšējās rindas vidējā sēdekļa nekā Corollas-Verso trešajā rindā. Tomēr vadītājam ērtāk ir iekš Corollas-Verso, jo tur es varēju iekārtoties vienkārši izcili - sēdekļi un stūre regulējas visos virzienos, plašs, liels, priekšējais stikls, ne pārāk resns jumta kreisais balsts. Manā skatījumā 181 cm garam vadītājam iekš Hondas ir labi, bet iekš Corollas-Verso - izcili.




















smaidiigais rakstīja:
bet es tai pašā izstādē intereses pēc iesēdos daces lodziņas trešajā rindā, ko nekur nevar pabīdīt, un ar saviem 184 cm un 96 kg jutos itin ērti.
Pērciet daci lidziņu mpv ja jums tiešām vaig vizināt 6 cilvjus
Jāatzīstas, ka vakar izstādē pirmā mašīna, pie kuras devos, bija tieši Dacia-Logan MCV. Mani interesēja, cik ērti pie stūres var apsēsties, ja vadītāja sēdeklis aprīkots ar sēdekļa augstuma regulēšanas iespēju. Un ziniet - bija pavisam labi, jo sēdekli varēja nolaist tuvāk zemei, tādējādi radās lielāks plašums virs galvas un stūre neaizsedza spidometra un tahometra ciparnīcas. Vēl iesēdos arī trešajā rindā un nopriecājos, ka tur ir tikpat ērti kā Voyagerī. Tādējādi secinu, ka Dacia-Logan MCV niknākajā komplektācijā septiņvietīgā variantā ar 1,5 dCi motoru ir ņemams auto, jo par 9800 latiem ir dabūjams auto ar:
- kondicionieri;
- centrālo atslēgu;
- priekšējiem elektriskajiem logiem;
- radio + CD;
- regulējamu vadītāja sēdekļa augstumu;
- pretmiglas lukturiem;
- elektriski regulējamiem un apsildāmiem spoguļiem;
- 6-funkciju borta datoru (kopējā nobraukuma skaitītājs, ikdienas nobraukuma skaitīajs, degvielas patēriņš, vidējais degvielas patēriņš, paredzamais attālums, vidējais ātrums);
- ABS;
- priekšējiem un sānu drošības spilveniem;
- jumta reliņiem;
- metālisko krāsu.
www.dacia-logan.lv/...
Un jāņem ir tieši 1,5 litru dīzeļmotors, jo tā degvielas patēriņš ir vidēji 5,3 litri uz 100 km, taču piemaksa par auto ar dīzeļmotoru ir neliela, un tādējādi pie tagadējām cenām dīzeļauto iegāde atmaksājas, nobraucot 40-50 tūkstošus km.