iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 26.04.2007 14:37

smaidiigais rakstīja:

bet es tai pašā izstādē intereses pēc iesēdos daces lodziņas trešajā rindā, ko nekur nevar pabīdīt, un ar saviem 184 cm un 96 kg jutos itin ērti.

Pērciet daci lidziņu mpv ja jums tiešām vaig vizināt 6 cilvjus

Jāatzīstas, ka vakar izstādē pirmā mašīna, pie kuras devos, bija tieši Dacia-Logan MCV. Mani interesēja, cik ērti pie stūres var apsēsties, ja vadītāja sēdeklis aprīkots ar sēdekļa augstuma regulēšanas iespēju. Un ziniet - bija pavisam labi, jo sēdekli varēja nolaist tuvāk zemei, tādējādi radās lielāks plašums virs galvas un stūre neaizsedza spidometra un tahometra ciparnīcas. Vēl iesēdos arī trešajā rindā un nopriecājos, ka tur ir tikpat ērti kā Voyagerī. Tādējādi secinu, ka Dacia-Logan MCV niknākajā komplektācijā septiņvietīgā variantā ar 1,5 dCi motoru ir ņemams auto, jo par 9800 latiem ir dabūjams auto ar:

- kondicionieri;

- centrālo atslēgu;

- priekšējiem elektriskajiem logiem;

- radio + CD;

- regulējamu vadītāja sēdekļa augstumu;

- pretmiglas lukturiem;

- elektriski regulējamiem un apsildāmiem spoguļiem;

- 6-funkciju borta datoru (kopējā nobraukuma skaitītājs, ikdienas nobraukuma skaitīajs, degvielas patēriņš, vidējais degvielas patēriņš, paredzamais attālums, vidējais ātrums);

- ABS;

- priekšējiem un sānu drošības spilveniem;

- jumta reliņiem;

- metālisko krāsu.

www.dacia-logan.lv/...

Un jāņem ir tieši 1,5 litru dīzeļmotors, jo tā degvielas patēriņš ir vidēji 5,3 litri uz 100 km, taču piemaksa par auto ar dīzeļmotoru ir neliela, un tādējādi pie tagadējām cenām dīzeļauto iegāde atmaksājas, nobraucot 40-50 tūkstošus km.

VWfans 26.04.2007 11:57

nomiks rakstīja: Es (179 cm, 92 kg) arī iesēdos vidējā priekšējā krēslā un neiesprūdu Protams, tik ērti kā šofera krēslā sēdēt tur nav, bet katrā ziņā vietas tur ir ievērojami vairāk nekā, piemēram, Audi A6 aizmugurējā krēsla vidējam pasažierim(ar nosacījumu, ja visi trīs aizmugurē sēdošie ir pieaugušie).

Pie tam arī pats ražotājs šo trešo priekšējo krēslu pozicionē kā papildus ekstru, kura izmantojama nepieciešamības gadījumā, jo ikdienā tas krēsls var tik pārvērsts par elkoņu balstu un glāžu turētājiem abiem priekšējiem pasažieriem.

Vakar autoizstādē es (181 cm, 68 kg) pamēģināju, kā ir sēdēt sestajā vietā (trešajā rindā labajā pusē) iekš Corolla-Verso. Ja priekšējais pasažieris pabrauc gabaliņu uz priekšu (taču neradot sev neērtības), aiz viņa sēdošais otrais pasažieris arī gabaliņu uz priekšu (taču neradot sev neērtības), tad trešajā rindā es varu iesēsties, tomēr kājas paliek ļoti stipri saliektas, galva ir pie pašiem griestiem un pa blakus esošo sānu lodziņu var redzēt tikai zemi, jo acis atrodas virs lodziņa augšmalas. Pēc pusstundas braukšanas tādā pozīcijā noteikti sāktu sāpēt ceļi. Taču tas ir, pieņemot, ka visi trīs cits aiz cita sēdošie ir 181 cm gari.

Secinu, ka labāk kā sestajam pasažierim atrasties iekš FR-V priekšējās rindas vidējā sēdekļa nekā Corollas-Verso trešajā rindā. Tomēr vadītājam ērtāk ir iekš Corollas-Verso, jo tur es varēju iekārtoties vienkārši izcili - sēdekļi un stūre regulējas visos virzienos, plašs, liels, priekšējais stikls, ne pārāk resns jumta kreisais balsts. Manā skatījumā 181 cm garam vadītājam iekš Hondas ir labi, bet iekš Corollas-Verso - izcili.

VWfans 25.04.2007 16:52

ibio

Cik sen Tev ir lieliskais Honda-Accord? Cik daudz km esi nobraucis?

VWfans 25.04.2007 15:19

Marchiks_ rakstīja: Pavisam nesen pats pārliecinājos, ka no Balviem līdz Gulbenei var izbraukt 15 minūtēs. Un aiz nebūt ne svaigas MB kupejas tā ap 170 visu ceļu.

Bezatbildības kalngals! Kā lai labticīgs lauku māju saimnieks droši izgriež no mazāksvarīga ceļa uz galveno, ja pa to daži kretīni brauc gandrīz divreiz ātrāk nekā atļauts?

VWfans 25.04.2007 14:51

Marchiks_ rakstīja:

VWfans rakstīja:

Marchiks_ rakstīja: Viss ir tā kā tam jābūt. Cilvēks, kurš māk pelnīt naudu, saprot, ka laiks ir nauda. Un jo tev mazāk būs liekā laika (ceļš), jao vairāk var nopelnīt. Tad laika ekonomijas nolūkā nākas attiecīgi braukt. Bieži vien tās pāris ietaupītas minūtes atnes tik lieli peļņu, ka iespējamais sods un punkti ir tīrais sīkums. Kad atņems pašam tiesības, tad brauks ar šoferi. Pats zinu vienu tādu kadru, kurš saviem šoferiem liek braukt uz 180. Un brauc cilvēki, brauc.

Tie ir nelieši un kretīni, kuri taisa sev peļņu uz citu drošības rēķina!

blā, blā, blā... cik no viņiem ir izraisījuši avārijas?

Kaut vai tas ,,Eufrosines,, viesnīcas saimnieks J.V., kurš avarēja netālu no Baltezera ar Range-Rover un nosita sievu un bērnu...

VWfans 25.04.2007 14:48

Marchiks_ rakstīja: Viss ir tā kā tam jābūt. Cilvēks, kurš māk pelnīt naudu, saprot, ka laiks ir nauda. Un jo tev mazāk būs liekā laika (ceļš), jao vairāk var nopelnīt. Tad laika ekonomijas nolūkā nākas attiecīgi braukt. Bieži vien tās pāris ietaupītas minūtes atnes tik lieli peļņu, ka iespējamais sods un punkti ir tīrais sīkums. Kad atņems pašam tiesības, tad brauks ar šoferi. Pats zinu vienu tādu kadru, kurš saviem šoferiem liek braukt uz 180. Un brauc cilvēki, brauc.

Tie ir nelieši un kretīni, kuri taisa sev peļņu uz citu drošības rēķina!

VWfans 25.04.2007 14:47

nafigators rakstīja:

Ļoti tipiski pārbagāto kretīnu izgājieni... Nožēlojami...

tu domā nabags ar saviem 85km/h esi drošāks satiksmē???

Es ārpus pilsētas ar 85 km/h intensīvas satiksmes apstākļos parasti vairs nebraucu. Tomēr, ja es nopirktu Cayenne, tad vienalga brauktu saprātīgi un necenstos gūt sev priekšrocības uz citu rēķina.

www.porsche.lv/...

VWfans 25.04.2007 14:34

smaidiigais rakstīja: šon atskatījos 5 raksturīgi agresīvas braukšanas gadījumus:

1. kājene bez pagr. rādīšanas pagriežas pa kreisi uz barona ielu, gāž pa bruģi, lai gan tur zīme, kas to neļauj, un pie nākošā krusta pielien visiem priekšā

2. otra kājene mierīgi pa sarkano (pa riktīgu sarkano, nevis šā tā) šķērso artilērijas ielu pa čakmarijas ielu

3. rr sport bez pagrieziena rādīšanas nogriež visiem priekšā nobraucot no salu tilta uz mūkusalas apli - pie tam - vainu pastiprinošs apstāklis - rindā negaidīja nemaz daudz auto

4. tuaregs taurējot apsteidz pa labo pusi, piespiežas priekšā man, laikam viņam nervi netur redzēt brīvu asfalta pleķi, un... 2 kvartāli tālāk iebrauc pagalmā - baigi vaidzēja steigties

5. rr aizbrauc pa zāles paliekām Slāvu aplī

un sarakstu varētu turpināt bezgalīgi

morāle? Visi šitie verķi bija melni, un visi nezkāpēc jauni, spīdīgi, utt, un atbilstoši bezkaunīgi.

Kāpēc tā??

Ļoti tipiski pārbagāto kretīnu izgājieni... Nožēlojami...

VWfans 25.04.2007 0:05

Marchiks_ rakstīja: Nezinu kā pasātā, bet golfam šitas motors bija galīgi garām. Taisnēs cēla labi, bet līkumos to priekšu tā nesa ārā.

Iekš mana iepriekšējā auto 1993.gada Volkswagen-Vento šis motors bija baudāms, priekšu nekur nenesa.

VWfans 24.04.2007 23:57

,,Bensonsauto,, lapa vēsta, ka FR-V bākas tilpums esot 58 litri. Ja grib bākā vienmēr paturēt 5 litrus benzīna rezervei, tad pa šoseju ar vienu bāku var nobraukt 840 kilometrus (patēriņš 6,3 litri uz 100 km), bet pa pilsētu - 560 kilometrus (patēriņš 9,4 litri uz 100 km).

Hospes

Apsveicu ar pievienošanos laimīgajiem Hondas-FR-V īpašniekiem!

VWfans 24.04.2007 16:41

rudens68 rakstīja: VWfan.

Ko ta uz benzīnu ???

Benzīnnieks kombinācijā ar automātu tomēr dod lielāku braukšanas prieku nekā dīzelis plus mehāniskā ātrumkārba. Sievai arī noderētu automāts, jo viņai nav īpašas intereses par braukšanas procesu kā tādu.

VWfans 24.04.2007 16:41

nafigators rakstīja: Fan, nu vot izskaidro man lūdzu - kā pusotrlitrīgs motors var būt baudāms???????

Tas ir baudāms makam un arī labi velk pie maziem apgriezieniem.

VWfans 24.04.2007 16:30

Šodien redzēju pa Kalpaka bulvāri braucam jauno Dacia-Logan MCV 1,5 dCi ar klāt pieliktu reklāmas piekabi, kurā tika reklamēts pats auto. Cena esot sākot no 6,2 tūkstošiem latu. Tamdēļ paskatījos tuvāk, cik maksā šāds auto neplikā komplektācijā. Ar maksimālo aprīkojumu, septiņām sēdvietām un baudāmo 1,5 dCi dzinēju, piemaksājot par kondicionieri, blakussēdētāja gaisa spilvenu un radio/CD, cena sanāk maciņam pavisam draudzīgie 9,5 tūkstoši latu. Ja vēl piemaksā par skaisto ķiršu metālisko krāsu, tad sanāk 9,7 tūkstoši latu. Mans secinājums - ja Latvijas tautsaimniecība kritīs stagnācijas gūstā, tad varbūt jāapsvēršu šāda auto kā nākamās mašīnas iegādi:

www.dacia-logan.lv/...

Savukārt, ja Latvijas tautsaimniecība nestagnēs, tad kā nākamo varētu pirkt Nissan-Qashqai 2,0 benzīnu automātu vai Honda-FR-V 1,8 benzīnu automātu.

VWfans 24.04.2007 15:59

nomiks rakstīja:

rudens68 rakstīja: Degvielas patēriņš pilnai mašinai ripinoties pa pārdaugavu sestdienā(tā bij tā vējainā ,varētu būt vēl mazāk auto ielās ,kā parastā brīvdienā) 8,5.

Tad jau redzēs, kāds patēriņš būs manai FR-V! Noteikti padalīšos savos novērojumos arī ar pārējiem forumiešiem!

Varēsi sacensties ar Niekalbi.

VWfans 24.04.2007 15:11

nomiks rakstīja:

2) tā kā satiksmes intensitāte bija pietiekoši liela, tad izdevīgāk ir iekļauties kopējā satiksmes plūsmā un braukt kāda auto, vēlams busiņa vai pat fūres, aizmugurē. Tādējādi būtiski samazinās vēja pretestība un degvielas patēriņš arīdzan. Līdz ar to arī varēja rasties situācija, ka, braucot uz 94 km/h degvielas patēriņš ir zemāks nekā, ja brauktu uz 85 km/h, bet ne satiksmes plūsmas ietvaros;

3) braukt, iekļaujoties kopējā satiksmes plūsmā, ir ievērojami drošāk nekā izcelties un braukt ārpus šīs plūsmas.

3.punktam piekrītu.

2.punkta apgalvojuma patiesumu gan apšaubu. Reāla ekonomija varētu būt, ja burtiski pieplaktu fūrei aizmugurē dažu metru attālumā. Taču tāda rīcība: 1) radītu nedroši mazu distanci;

2) traucētu apdzenošajiem, jo viņiem nāktos apdzīt divus auto uzreiz. Ja turas drošā distancē, vismaz 50 metrus no fūres pakaļas, tad nekāds ,,aizvējš,, nesanāk.

VWfans 24.04.2007 14:42

Esmu braucis ar abiem no šiem auto - labāk patika Volvo.

VWfans 24.04.2007 9:50

Es domāju, ka braukšana ar Honda FR-V varētu būt tikpat patīkama kā ar jauno CR-V, ar kuru (benzīns, automāts) janvārī izbraucu. Nekādi jaunatklājumi tur nav sagaidāmi. Ja nu vienīgi FR-V varētu būt vājāka pārredzamība, veicot kreisos pagriezienus, jo jumta balsti ir resni un starp tiem mazītiņš trijstūris. Iekš Hondas FR-V esmu izsēdējies bieži un atzinis šo auto par teicamu esam, jo bieži dzīves ceļš ir vedis uz lidostu, uz tirdzniecības centru ,,Spice,, , un turpat jau blakus ir Bensona auto centrs.

Bet piektdienas vakarā mēs patiešām braucām uz Jelgavu - pie maniem vecākiem. Izbraucot no Rīgas, pamanīju Nomika auto kādus 100 metrus priekšā. Tīšām kāpināju ātrumu un apsteidzu Nomiku, iekārtojoties viņam kādus 50 metrus priekšā. Tad Nomiks mani pamanīja (tāds arī bija mans mērķis) un apsteidza. Tālāk līdz Jaunolainei rātni braucu vienā tempā ar Nomiku (90-95 km/h), turoties no viņa 70-80 metru attālumā. Jaunolainē sanāca no viņa atpalikt vairāk, jo manā tuvumā sakoncentrējās pavairāk lēnāku braucēju.

Varēja redzēt, ka Nomiks ir atbildīgs autovadītājs, domā līdzi satiksmes situācijai un nesapņo, jo, mums tuvojoties Rīgas apvedceļa pieslēgumam, no labās puses plūsmā iekļauties vēlējās balta Dobeles SIA ,,Tenax,, fūre un pāris vieglie auto. Nomiks un pēc brīža arī es pārgājām uz kreiso joslu, lai tie pienācēji normāli tiek iekšā plūsmā. Nomiks arī vienmēr, mainot joslas, rādīja pagriezienus.

VWfans 24.04.2007 7:22

nafigators rakstīja:

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja: Es gan pats aizgāju parakstīties, gan arī sievu un vienu viņas māsu ar Opel-Meriva uz parakstu vākšanas iecirkni aizvedu.

esmu gatavs - brauc man pakaļ un ved ar MERIVU

Padomā gan vēlreiz vai tu TIEŠĀM to gribi!

Domā, ka Merivas aizmugurējā beņķī Tevi stipri kratīs?

VWfans 23.04.2007 21:41

Pirmais rakstīja: jau jau negribi ņemt JAUNU mašīnu, bet vienkārši CITU, tad man ir pārdošanā 2003 gada audī a4 tumši zaļā krāsā 2.0 (benzīns, kam tas neliekas pašsaprotami). automāts (6pakāpju, kam tas nav zināms) ar to fīču, ka var slēgt ātrumus arī ar roku (nu, kas nezina). uz tāfeles ir 125k. tumšais ādas salons, klimatkontrole un elektriskie logi (kam tas neliekas pašsaptotams)

ceņņiks 15k eiriki....

Kaut kā intuīcija man saka, ka šis Audi ir baudāms...

VWfans 23.04.2007 21:35

jautrais rakstīja: Visu zinoshie kungi, pastaastiet kursh autinjsh buutu labaaks un kaapeec?? esmu izveeles priekshaa vai nu Audi A3 dzineejs 1,6 1998 gada razhojums nobraukums 140000 vai VW golf4 dzineejs 1,8 1999 gada razhojums nobraukums 160000. cena abiem vienaada 5000 euro. ja varat pateikt kaadas ir biezhaakaas sho modelju likstas. gribas uzklausiit pieredzeejushus stuures viirus jo pasham pieredzes nav, vismaz pagaidaam. paldies.

Es ņemtu ceturto Golfeli...

VWfans 23.04.2007 21:18

Es gan pats aizgāju parakstīties, gan arī sievu un vienu viņas māsu ar Opel-Meriva uz parakstu vākšanas iecirkni aizvedu.

VWfans 23.04.2007 18:23

Kamikadze rakstīja: aga, plakaniski krustaa likt A6 taa jauda A6 domaata, lai vareetu pa baani normaali kaast ... bet 11..12sec sotaks prieksh taa 1.8 motorelja ir normaals cipars, ko lai saka tie, kas brauc ar diizeljmerivaam, kam sotaks tikai peec 17..18 sekundeem tiek sasniegts?!?

Pilnīgi pareizi. 11-12 sekundes līdz 100 km/h ir cienījams dinamikas rādītājs. Atcerēsimies padomju laikus, kad žiguļa 18-20 sekundes likās OK, bet žigulis ar 1,6 litru motoru un ieskrējienu 15 sekundes līdz 100 km/h likās spridzeklis.

VWfans 23.04.2007 16:21

Pēc nedēļas šajā laikā Nomiks jau būs ieguvis jauno Honda-FR-V un labā noskaņojumā pievārējis pirmos pārdesmit kilometrus ar to...

VWfans 22.04.2007 22:10

Esmu Mazdā-5 sēdējis un izmēģinājis aizmugurējās vietas arī. Secinājums - ja pie stūres sēž 181 cm garš vadītājs, tad aiz viņa ar teicamām ērtībām var sēdēt tikpat garš cilvēks, un vēl aiz viņa tikpat garš cilvēks var sēdēt ar apmierinošām ērtībām. Uzskatu, ka Mazda-5 ir izcils piedāvājums Latvijas auto tirgū - plašs, ērts, labi aprīkots auto par samērīgu cenu (13,3 - 15,1 tūkstoši latu par septiņvietīgu auto).

www.mazda.lv/... ,396,302,300

VWfans 20.04.2007 15:50

nomiks rakstīja:

VWfans rakstīja:

Drosmīgs gan Tu esi! Stāvēt pret BMW-X5 - tas ir cienījami!

Neredzu iemeslu, kāpēc pret kādām konkrētas automašīnas markām būtu jāizturas kā īpaši.

Iespēja, ka no BMW-X5 izkāps agresīvs vadītājs un nodarīs man kaitējumu, ir daudz lielāka nekā iespēja, ka tā darīs 1997.gada Ford-Mondeo vadītājs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti