iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 13.04.2007 22:42

Apskatījos jauno auto tirdzniecības statistiku gada pirmajā ceturksnī un secināju, ka Meriva, neskatoties uz solīdo modeļa vecumu (jo tiek ražota ceturto gadu), aizvien tīri naski tiek tirgota. Ar 38 pārdotām mašīnām tā minivenu klasē ieņem cienījamo septīto vietu aiz Škoda-Roomster (82 pārdotas mašīnas), Toyota-Corolla-Verso (61), Opel-Zafira (60), Chrysler Voyager / Grand Voyager (5, Ford S-MAX (51) un Volkswagen-Touran (49).

www.lpaa.lv/...

VWfans 13.04.2007 22:29

Daniels_Reebuss rakstīja:

batka rakstīja: un intensivi skaitas 17-18 tk ha ha ha.Es ipaši nekur nebraukajot sabraucu no 30-50tk.

Je tev būtu meriva, tev ar tas liktos varen daudz. Nevar tā vienkārši nobraukt tik daudz kilometrus, tas tak notiek BAUDOT.

Man jāpiebilst, ka nebūt ne katru dienu braucu ar auto. Pirmajos Merivas lietošanas 13 mēnešos auto ir braukta 60% dienu, bet 40% dienu tā ir stāvējusi. Šodien, piemēram, nobraucu tikai 6 km - līdz parakstu vākšanas punktam un atpakaļ, un viss.

VWfans 13.04.2007 22:21

Šodien izrādīju pilsonisko aktivitāti - sasēdināju savā Merivā visu ģimeni un vēl vienu no sievasmāsām piedevām un aizvedu sievu un viņas māsu parakstīties par tautas nobalsošanas rīkošanu jautājumā par strīdīgajiem grozījumiem ar valsts drošību saistītajos likumos. Pats jau parakstījos pagājušajā nedēļā. Mani satrauc, ka pēc pirmās nedēļas savākti nieka 13% no vajadzīgā parakstu skaita.

VWfans 13.04.2007 21:41

nomiks rakstīja: Man ar kaut kur ap simtiņu mēnesī nākas iztērēt degvielai.

Man gan, ja turpināšu braukt tikpat intensīvi kā līdz šim (17-18 tūkstošus km gadā) un dīzeļdegvielas cena saglabāsies 60 santīmu līmenī, mēnesī tā izmaksā tikai 44 latus.

VWfans 12.04.2007 18:35

batka

Bet ar Merivu var agresīvi pabraukt gan. Ir tāda Merivas versija - Meriva OPC, nopērkama par 15 tūkstošiem latu, aprīkota ar 1,6 litru 180 zirgspēku benzīna turbomotoru. Tā ir kā piemīlīgs zvērēns ar visai asiem nadziņiem!

VWfans 12.04.2007 18:32

batka

Bet šinī topikā jau tā sāpe ir par to, ka Cayennes vadītājs brauca purnā pretimbraucošajam vadītājam. Tāpēc mums vajadzētu vienoties kopīgā nicinājumā pret tiem biezo auto īpašniekiem, kuru braukšanas stils ir citiem bīstams!

VWfans 12.04.2007 18:08

Surrr rakstīja: Ir tāda maza nianse, ka lielākā daļa šo te jauniešu zem 30 uz kuriem tu tik baltu aci skaties, pārsvarā darbojas ar nekustamajiem īpašumiem - tu vari lamāties par braukšanas kultūru - bet nu tev galīgi nav tiesību škirot cilvēkus pēc tā, kas viņiem pieder - jo to nu var raksturot ka prastu skaudību un nenovīdību.

Labi, labi, lai viņi nodarbojas ar nekustamajiem īpašumiem! Ja tas ir legāls bizness, tad nekādu iebildumu. Bet, no otras puses skatoties, jāatzīst, ka narkobizness pastāv. Tad kādus auto izvēlas šīs netīrās nozares vadoņi, organizatori? Nu taču ne jau tos pieticīgākos. Pēc netīriem darījumiem, kur viņi iegūst lielu naudu, tā nauda apreibina prātu, un tad nu ir jāizrādās ar biezākajiem auto, tādiem kā Cayenne, Audi-Q7, jauno Mercedes S klasi. Un vienlaikus tiek piekopts noziedzīgi kretīniski bezatbildīgs braukšanas stils, uzspļaujot pārējiem normālajiem satiksmes dalībniekiem. Šādus necilvēkus es nicinu!

VWfans 12.04.2007 17:10

Chesterfiiilds rakstīja: Loģiski, ja tu un topika autors velkas uz 70 pa pilsētu, tad jūs ir jāapdzen un pretimbraucošajiem moskvičiem nekas neatliek kā mukt malā. Normāla parādība.

Ksneps taču topika sākumā teica, ka brauca ar 70 km/h vietā, kur maksimālais atļautais ātrums ir 70 km/h. Un pa priekšu braucošā Škoda-Octavia, cik var noprast, arī braukusi līdzīgi. Kādi, lūdzu, vēl iebildumi?

Savas domas nemainu - mūslaiku Latvijā būtiski liela daļa Porsche-Cayenne vadītāju ir ļautiņi, kam nauda cēlusies no tumšiem darījumiem. Ir taču viedoklis, ka narkobizness, prostitūcija, korupcija pastāv. Tad ar kādiem auto brauc šo netīro lietu bīdītāji? Taču ne ar 2001.gada Opel-Astra Caravan, vai ne?

VWfans 12.04.2007 7:51

Lai man piedod tie nedaudzie Cayenne īpašnieki, kuri ir godīgi cilvēki, bet kopumā Porsche-Cayenne manā skatījumā ir tipisks ekonomisko noziegumu izdarītāju auto. Ar tādiem braukā daudz narkobiznesa organizatoru, suteneru. Ja paskatās uz Cayenne vadītāju sejām, tad lielāka daļa izskatās dikti jauni - tādi 20-30 gadu vecumā. Dziļi apšaubu, ka tik jaunos gados ar godīgu darbu var tikt pie tik dārga auto. Cita lieta, kad sasniegti 35, 40, 45 vai 50 gadi - tad viena daļa cilvēku pavirzās pa karjeras kāpnēm, nopelna lielas algas. Tad arī nav par skādi nopirkt Cayenne.

Cayenne vadītāju sliktāko daļu izmācīs tikai kaps, tamdēļ mums, pārējiem, atliek tikai turēt acis vaļā un trenēt reakciju, lai varētu izvairīties no šiem kretīniem!

VWfans 10.04.2007 22:28

Mefistofels rakstīja: Seit driikst izteikt viedokli par Merivu?

Sodien piermo reizi tuvumaa apskatiiju taadu, bija man blaukus noparkojusies.

Man nepatiik, nekad taadu nepirktu, izskataas tizla.

Man gan Meriva patīk, jo ir tāds piemīlīgs bumbulītis.

VWfans 10.04.2007 20:24

nafigators

Tāpēc, ka nejaušības un neveiksmes moments satiksmē tāpat pastāvēs. Tās 2-3 reizes būtu tad, ja labotos tikai šoferi, bet gājēju apzinības pakāpe neuzlabotos. Meža zvēri kā bīstams elements satiksmē vienalga paliktu.

VWfans 10.04.2007 20:12

nomiks rakstīja:

SteelRat rakstīja: man gan M5 videjais svartsas no 16-20 l uz sotaku toties man lidojot radiitais saanveejsh sitaadus kapeikasdraazeejus kaa juush vienakrshi nopuush no celja lidz 95 var nomesties apdziivotas vietas tikai

Katram savs. Toties es pēdējo 5 gadu laikā sodos par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem esmu smaksājis precīzi Ls 0,00!

Dod, Dievs, lai tev nekad dzīvē nenāktos nožēlot, ka biji tik traks un pārgalvīgs un brauci tik ātri.

Šādu pārgalvīga braukšana parasti ātri likvidējas pēc reizes, kad apdīvotā vietā uz gājēju pārejas uz auto kapota parādās 10 gadīga skolnieka sejiņa, kas vēlāk tiek pārklāta ar melnu polietilēna maisu, vai, piemēram, no mazākas nozīmes krustojuma izbrauc ārā vietējais traktors un sadursmes rezultātā iet bojā tava mīļotā meitene. Tāpat arī meža dzīvnieki bieži "grēko" un izdomā izlīst uz ceļa tieši tajā brīdī, kad viens tāds pārgalvis nesās nenormālā ātrumā.

Diemēļ daži man ļoti tuvi un pazīstami cilvēki savu īso mūžu pārtraukuši uz ceļa vai nu pašu, vai arī pretī braucošos autovadītāju pārliekas pārgalvības dēļ.

Ja visi šoferi būtu ar tik augstu atbildības sajūtu kā Nomiks, tad mēs varētu samazināt satiksmes negadījumos cietušo skaitu 2-3 reizes. Un vēl, ja gājēju mazāk apzinīgā puse savāktos un, piemēram, nestaigātu šmigā vai bez atstarotājiem pa tumšiem lauku ceļiem, tad cietušo skaitu varētu samazināt vēl 2-3 reizes. Tad Latvija varētu lepoties ar Eiropā labāko satiksmes drošības līmeni.

VWfans 10.04.2007 20:03

nomiks rakstīja: Varu piebilst līdzīgi kā VWfans, ka labam draugam arī ir S-80 D5 ar automātisko ātrumkārbu (starp citu, viņš arī ir uzņēmējs no Jelgavas, kurš jau četrus gadus brauc ar savu S80 un iepriekš mainīja daudz un dažādus auto).

Biju šo auto aizlienējis pirms diviem gadiem, kad precējās māsa. Nobraucu ar to divas dienās kopā kādus 600 km. ļoti patika līdzena un klusā gaita, bet ātrumkārbas darbības ne visai patika. Vienīgi, aktīvi izmantojot kruīzkontroles piedāvāto iespēju, izdevās kaut cik labi uzrāvienu panākt. Bet visādi citādi par šo auto palika ļoti labs iespaids, neskatoties uz to, ka tā nobrakums pārsniedza 350 000 km. Kad parasīju čomam, vai viņš ir apmierināts ar šo auato, tad atbilde bija viennozīmīga, ka jā un ka šobrī neredz iemeslu to mainīt uz kādu citu auto.

Ar šo S80 regulāri tiek braukts uz Vāciju un tur pēc nostāstiem uz bāņa visu laiku tiek braukts ar vidēji 200 km/h.

Varbūt mēs runājam par vienu un to pašu cilvēku? Vai tas Volvo nav gaiši pelēkzilā metāliskā krāsā?

VWfans 10.04.2007 9:25

nomiks rakstīja: Tik tiešām, ko var ņemties?

Brīvdienās braucu uz Madonas pusi un jau pašā sākumā nolēmu nebraukt ātrāk par 95 km/h. Izdevās. Pārsteidza tas, ka visa ceļa garumā no Olaines līdz Barkavas pagastam mani apdzina ne vairāk par kādām 10 automašīnām. Tādējādi nācās secināt, ka braucēji ir kļuvuši prātīgāki.

Mana Picasso dators degvielas patēriņu posmā Rīga - Barkava uzrādīja 4,3 l/100 km. Ja ņem vērā Picasso masas un dzinēja tilpuma attiecību pret Merivas rādītājiem, uzskatu, ka šāds rezultāts ir ļoti teicams.

nomiks

Ja tas patēriņa rādītājs Tev ir tikai turpceļā, tad to noteikti ir uzlabojis spēcīgais rietumu vējš, kurš pūta visas brīvās dienas. Man arī turpceļā līdz Munameģa apkaimei bija stiprs ceļavējš, bet atpakaļceļā diezgan stipri pūta pretī.

VWfans 10.04.2007 7:28

edijz rakstīja: Un te nu man rodas visai pamatots jautājums - cik gadus VWfans ir pie stūres? Jā, tikko tiesības nolicis es pirmās reizes tumsā un/vai stiprā lietū/putenī nonākot uz šosejas arī braucu ar 70 km/h un gar maliņu, lai citi tiek galām, taču fiksi vien sapratu, ka tā nav aršana un fiksi jāradina sevi pie braukšanas tumsā. Bet labos apstākļos pa šoseju uz 76, ja stāžs ne mazais un sanāk braukt visai regulāri... tas gan tā nesaprotami. Vai arī pirms tam vāģis bija tāds, kurš pirmreizinātājos dalījās?

Man autovadītāja tiesības ir 16 gadus. Tumsā gan nav labi spiesties pie labās malas, jo pastāv iespēja notriekt kādu tumšās drēbēs tērptu gājēju bez atstarotājiem. Pirms 6 gadiem man mašīna bija 1988.gada otrais Golfs.

VWfans 10.04.2007 7:19

anonimikis rakstīja: tur ir 3 joslas.

es braucu pareizi pēc noteikumiem pa pirmo. gan uz 105 (ne gluži pēc noteikumie ). Otrā joslā velk uz 100 praidists parastais. kā man viņš jāapdzen, slaloms jātaisa uz 3. un atpakaļ uz 1. joslu ?

Bet uz tur savukārt kārtīgi nometu uz 70, kā to prasa ceļazīme un braucu pa labo joslu no trijām, jo, sākot no Olaines autobusa pieturas, sākas trīs joslas. Dažkārt nākas ierēkt, kā kāds ,,gribošais,, ar 120 km/h manis dēļ nedabū vilkt citiem garām pa labo joslu, jo to esmu aizņēmis es.

VWfans 09.04.2007 22:07

vilko rakstīja:

VWfan, varu tevi apbēdināt, es ar 1.9TDI 110hp oktavia to pašu rezultātu varu dabūt braucot 100km/h. Vidējais ātrums gan nesanāk vairāk par 80km/h, jo apdzīvotas vietas pa vidu parasti sanāk. Uz Saulkrastiem no Rīgas robežas var ierakstīties zem taviem 3.9l/100km ar kruīzu turot uz 100km. Iesaku nomainīt autiņu, lai ekonomiskāk sanāk.

Opel-Merivas 1,3 CDTI tiešie konkurenti Škoda-Roomster 1,4 TDI un Nissan-Note 1,5 dCi ir aptuveni tikpat ekonomiski.

VWfans 09.04.2007 21:10

Redz, kā ,,Latvijas valsts ceļi,, sāks mūs izglītot par to, kā uzvesties uz platajām šosejām. Apsveicama iniciatīva:

www.lvceli.lv/...

VWfans 09.04.2007 21:06

nafigators rakstīja:

VWfans rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

VWfans rakstīja: Mani arī var svītrot no saraksta, jo es:

1. tagad plūsmā iekļaujos, jo braucu ātrāk nekā pirms 5-10 gadiem (Lieldienu ekorallijs bija izņēmums);

2. vienmēr redzu mani apdzenošos un pie iespējas pavirzos pa labi.

aciigais tu muusu

Jā, es pat ekorallija laikā piektdienas agrā rītā 5-10 km pirms pagrieziena uz Api laicīgi pamanīju, ka viens man pietuvojas ar milzīgu ātruma pārsvaru. Pretī neviens nenāca, un izskatījās, ka šis man aizgāja garām, nemaz ātrumu nesamazinot. Šis auto bija jauns Lexus-GS. Uz aci piemetu, cik ātri šis no manis attālinās, un secināju, ka šis brauca 2,5 - 3 reizes ātrāk par mani, tātad ātrums bija tuvu 200 km/h.

Gadījumā nepamaniji, cik viņam tajā brīdī degvielas patēriņš bija?

Tik dārgu auto īpašniekus degvielas patēriņš acīmredzot nesatrauc.

VWfans 09.04.2007 21:02

Jāatzīst gan, ka Opel-Astra Classic 1,7 DTI ir ekonomiskāka par manu Merivu. Laikam tāpēc, ka zemāka un vieglāka. 2005.gada pavasarī sanāca ar tādu vienā diennaktī nobraukt ap 500 km, un patēriņš arī bija 3,9 litri uz 100 km, taču pie ātruma 80-90 km/h.

VWfans 09.04.2007 20:57

Kindzulis rakstīja:

VWfans rakstīja: Mani arī var svītrot no saraksta, jo es:

1. tagad plūsmā iekļaujos, jo braucu ātrāk nekā pirms 5-10 gadiem (Lieldienu ekorallijs bija izņēmums);

2. vienmēr redzu mani apdzenošos un pie iespējas pavirzos pa labi.

aciigais tu muusu

Jā, es pat ekorallija laikā piektdienas agrā rītā 5-10 km pirms pagrieziena uz Api laicīgi pamanīju, ka viens man pietuvojas ar milzīgu ātruma pārsvaru. Pretī neviens nenāca, un izskatījās, ka šis man aizgāja garām, nemaz ātrumu nesamazinot. Šis auto bija jauns Lexus-GS. Uz aci piemetu, cik ātri šis no manis attālinās, un secināju, ka šis brauca 2,5 - 3 reizes ātrāk par mani, tātad ātrums bija tuvu 200 km/h.

VWfans 09.04.2007 20:49

Mani arī var svītrot no saraksta, jo es:

1. tagad plūsmā iekļaujos, jo braucu ātrāk nekā pirms 5-10 gadiem (Lieldienu ekorallijs bija izņēmums);

2. vienmēr redzu mani apdzenošos un pie iespējas pavirzos pa labi.

VWfans 09.04.2007 20:43

Dzonijs_007 rakstīja:

vispaar jau taa meriva nikuja nav ekonomiska. Ja Hyandai pateeree tikai par 0.77l vairaak pie tam braucot ar 90-100KM/H?!

Tad kad es ar BMW 525 2.5 benziinu barucu uz 70km/H tad arii pateerins bija ~4.9-5.2L/100km KAS TOREIZ nemot veeraa to ka diizelis bija daargaaks par benziinu sanaca gandriiz tikpat cik 3.9l/ar diizeli. žēl ka tagad benziins ir gandriiz vienaadaa cenaa ar diizeli. Un vispaar nesaprotu kaapeec bija tik gars posms jaabrauc ar 70km/H pietiktu ar kaadiem 100?! Vispaar jaabuut fantastiskai pacietiibai lai ar 70KM/H noruleetu 500KM tur tak nospraagt no garlaiciibas var. Tad kad es ar 90 KM/H braucu tad jau var aizmigt. Normaali pa ššoeju ar 2 joslaam ap 110 un tur kur 2 joslas 120-130 KM/H.

Ir jau daži auto vēl ekonomiskāki, bet tie ir krietni mazāki. Ar Citroen-C3 1,4 HDI, VW-Polo 1,4 TDI vai Renault-Clio 1,5 dCi šādā režīmā varētu sasniegt kādus 3,3 - 3,5 litrus uz 100 km.

Lielu gabalu es braucu tamdēļ, lai būtu mazāka ietekme uz patēriņu iespējamai atšķirībai tajā, cik lielā mērā tiek piepildīta bāka. Bez tam Juglas Nestē agri no rīta un vēlu vakarā pildījos no vienas un tās pašas pi$.toles. Garlaicīgi man nebija - varēja izbaudīt daudz skaistu skatu, ziemeļnieciskas dabas. Munameģa apkaimē bija stabila sniega sega. Pa dienas vidu taisīju pauzītes un pastaigājos pa Igaunijas pilsētiņām. Statoilā viņiem kafija baigi dārgā - 17 kronas jeb 79 santīmi par krūzīti. Benzīns automātiskajā uzpildes stacijā maksāja 61,2 santīmus, dīzeļdegviela - 58,4 santīmus litrā.

VWfans 09.04.2007 18:26

Palaidniex rakstīja:

Kas - pašam naudiņas nepietiek ātrumu pārkāpt?

Tu šnabi arī vienmēr uz citu rēķina dzer?

P.S.

Visvairāk mani besī tie diegabikses, kas, lai viņus nepaņem pie dziesmas, burtiski uzsēžas uz bampera... Priekš tādiem čempioninem man nav žēl vēlākā vakara stundā arī aizmugurējos migliniekus ieslēgt, kā arī pārbaudīt viņu reakciju un bremzes...

Tieši tā - lai arī man neviens aizmugurē tāda iemesla dēļ neuzsēžas, tomēr novēroju, ka citiem ātrākiem braucējiem uzsēžas gan. Vistrakākais ir tad, kad pirmais (,,sponsors,,) veic priekš sevis vēl drošu apdzīšanas manevru un sekotājs - gļēvulis izmisīgi cenšas turēt līdzi, arī apdzen, taču priekš viņa tas apdzīšanas manevrs vairs nav drošs.

VWfans 09.04.2007 18:17

nafigators rakstīja: ja sponsors parādās, drošā distancē turi līdz i no problem

Vot šitas gan ir gļēvi - meklēt sponsorus un sēdēt tiem astē!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti