iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 09.04.2007 10:14

Redz, kur šeit visnotaļ pozitīva atsauksme par Nissan-Qashqai:

www.tvnet.lv/...

VWfans 09.04.2007 10:07

Droši vien kāds neprātis tajā vietā atkal brauca ar 150 km/h... Avārijai nav pilnīgi nekāda attaisnojuma, jo vakar bija plus 3 grādi un saulains, tātad ceļš nebija slidens. Nelaime ir tā, ka daži autovadītāji pie Vangažiem nesamazina ātrumu līdz 70 km/h, kā to prasa ceļazīme.

Vispār, ja labos laika apstākļos posmā Sēnīte-Rīga pa labo joslu visi brauktu ar 85-90 km/h un pa kreiso joslu ar 95-100 km/h, tad avāriju skaits varētu samazināties līdz minimumam.

VWfans 09.04.2007 9:59

smaidiigais rakstīja:

Abuu rakstīja: lasam, kas tas par "loganu" ir...

raksts ļoti patīkams un bez liekas līšanas pakaļā par to, cik auto labs.

daļa txt ir ukraiņu valodā, cits vecis runā krieviski.

www.ekipage.com.ua/...

ar 2.0 dizeli varetu but viss savadak

protams, nolikt viņi (visi) māk. Ticamības moments pazuda pie teksta - līdzīgi kā jaunajam Honda Civic 1,8 motoram, arī Kaškai 2.0 motoram trūkst jaudas... Nu nezinu, nezinu, kā ir jābrauc, lai būtu maz jaudas... Katrā ziņā ikdienas braukšanai...

Manuprāt, pārāk izlepis tas ukraiņu žurnālists... Šim, redziet, vajag 3,5 litru motoru, citādi grūti apdzīt... Man gan pilnīgi pietiktu ar 1,5 dCi, kuram ir 105 zirgspēku maksimālā jauda.

VWfans 08.04.2007 23:22

Es tikai varu piebilst, ka man Jelgavā kaimiņš - kāds uzņēmējs agrāk visai bieži mainīja mašīnas, tad nopirka Volvo-S80 D5 ar automātisko ātrumkārbu, un nu jau ceturto gadu no tā auto nešķiras, kaut arī brauc visai daudz. Laikam jau kaut kas tajā Volvo-S80 ir...

VWfans 08.04.2007 22:42

Nezinite rakstīja: foto.inbox.lv/...

lai pērk šito! Cik zinu tikai Mūsa Motors regulāri kopts. Visu citu var uzzināt:

belochka@svnets.lv

Tam bildē esošajam Volvo diski tādi nesmuki, melni... Tas man nepatīk...

VWfans 08.04.2007 22:40

Volvo-S80 ir visnotaļ baudāms auto - plašs, ērts, ar līganu gaitu. Ja nav nojāts, tad vajag pirkt ar 2,4 litru benzīna motoru vai D5 dīzeli. Nevajag pirkt ar 2,9 litru turbomotoru, jo tik liela jauda nav vajadzīga un lielais motors sadārdzina auto ekspluatāciju.

VWfans 08.04.2007 1:10

KM rakstīja: sodien redzeju vienu nissan kashkai ..izskatas vienkarsi drausmigi

nosaukums toch labs

Manuprāt, izskatās teicami, nedaudz agresīvi - tieši tas, kas mums Latvijā vajadzīgs!

VWfans 07.04.2007 17:54

Master_D rakstīja:

VWfans rakstīja: Vakar iztaisīju ekobraucienu maršrutā Jugla - Sigulda - Gaujiena - Veclaicene - Viru - Pilva - Viru - Valga - Valmiera - Ragana - Jugla. Nobraucu pa šosejām 549 km, turot 70 km/h piektajā pārnesumā. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš sanāca 3,91 litrs uz 100 km, jo iztērēju 21,46 litrus dīzeļdegvielas uz to minēto ceļa posmu.

Tev vajag pie daktera Hausa

Bet ekoralliji pasaules praksē ir izplatīta lieta. Es personiski ietekmējos no raksta ,,Za ruļom,, , kur žurnālists ar Ford-Focus dīzeli bija braucis no Maskavas uz Pēterburgu un atpakaļ ar vidējo dīzeļdegvielas patēriņu 3,7 litri uz 100 km.

Vēl arī kāds dānis šādi brauca ar Hyundai-SantaFe dīzeli:

hyundaiclub.lv/...

VWfans 07.04.2007 17:46

deksters rakstīja: Ja tu man, fan, patrāpīsies ar šitādu savu debīlo braukšanu 60-70 km/h un pi.sīsi prātu līkumos,kur apdzīt nav iespējams un mašīnas nāk pretī, es tev apsolu- labosi manai mašīnai aizmugurējo daļu.

Es apsolu, ka noreaģēšu un Tavai mašīnai aizmugurē neieskriešu - es visus sevi apdzenošos redzu jau iepriekš un kontrolēju, ko viņi dara.

VWfans 07.04.2007 17:19

deksters rakstīja:

VWfans rakstīja: Vakar iztaisīju ekobraucienu maršrutā Jugla - Sigulda - Gaujiena - Veclaicene - Viru - Pilva - Viru - Valga - Valmiera - Ragana - Jugla. Nobraucu pa šosejām 549 km, turot 70 km/h piektajā pārnesumā. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš sanāca 3,91 litrs uz 100 km, jo iztērēju 21,46 litrus dīzeļdegvielas uz to minēto ceļa posmu.

Tevi,kretīn, par šitādu braukšanu, cerams, reiz iespiedīs grāvī, mērglis izdrāztais....uz 70 viņam jābrauc. Suka.

Ko Tu ņemies - es speciāli izvēlējos tādu laiku, lai mazāk traucētu citiem braucējiem. Izbraucu no Rīgas plkst. 4:10. No rīta ceļš bija stipri tukšs. Igaunijā braucu pa provinci, tur tāpat maza satiksme. No Valkas līdz Valmierai ir maza satiksme. No Valmieras līdz Sēnītei satiksme bija mērena, jo bija jau ap astoņiem vakarā, un lielākā plūsma bija no Rīgas nevis otrādi. Savukārt pēc Sēnītes sākas divas joslas katrā virzienā, un jebkurš var tikt garām.

VWfans 07.04.2007 16:41

viagris rakstīja: Interesanti, Hansa Auto nav teh datu, Adam Auto nav 1.3 dzinēja?!?!

Noņēma defektu dēļ no ražošanas to dzinēju, vai es nevaru atrast?

Tagad ,,Adam Auto,, lapā ir tehniskie dati - arī par 1,3 CDTI dzinēju:

opel.adamauto.lv/...

VWfans 07.04.2007 16:32

Sviestc rakstīja: 1,3 un dīzelis...

cik ta šam ir zirgu

kalnā aukšā naf jāpiepalīdz iestumjot

Nē, braucot no Valmieras stāvajā kalnā Plācī mana Meriva labi iet augšā ar ceturto pārnesumu pie 60 km/h.

VWfans 07.04.2007 16:27

Vakar Igaunijā, skaistā, gleznainā pilsētā Pilvā (50 km no Tartu) stāvvietā pie būvmateriālu veikala redzēju pircējam jau pārdotu Nissan-Qashqai. Izskatījās teicami, blakus trešajam Golfam ļoti liels, tomēr par patīkamu cenu - nepilniem 12 tūkstošiem latu par benzīnnieku un 13002 latiem par dīzeli.

VWfans 07.04.2007 16:17

Sviestc rakstīja:

VWfans rakstīja: Vakar iztaisīju ekobraucienu maršrutā Jugla - Sigulda - Gaujiena - Veclaicene - Viru - Pilva - Viru - Valga - Valmiera - Ragana - Jugla. Nobraucu pa šosejām 549 km, turot 70 km/h piektajā pārnesumā. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš sanāca 3,91 litrs uz 100 km, jo iztērēju 21,46 litrus dīzeļdegvielas uz to minēto ceļa posmu.

Malacis!!!

Turpini vien to santīmu p**t

Es nemaz tik traki viņu nepi$hu. Vienkārši gribējās pārbaudīt, cik ekonomiska var būt Opel-Meriva 1,3 CDTI. Daudzviet gribējās braukt ātrāk, bet eksperimenta tīrības nolūkos cieti pieturējos pie 70 km/h.

VWfans 07.04.2007 16:09

Vakar iztaisīju ekobraucienu maršrutā Jugla - Sigulda - Gaujiena - Veclaicene - Viru - Pilva - Viru - Valga - Valmiera - Ragana - Jugla. Nobraucu pa šosejām 549 km, turot 70 km/h piektajā pārnesumā. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš sanāca 3,91 litrs uz 100 km, jo iztērēju 21,46 litrus dīzeļdegvielas uz to minēto ceļa posmu.

VWfans 05.04.2007 7:38

Kamikadze rakstīja: A3 jau i sievieshauto, ne?

Protams, ka tas ir sieviešu auto! Man viena klasesbiedrene tikko nopirka Audi-A3 un izlika sava skaistā, jaunā auto bildi iekš draugiem.lv.

VWfans 05.04.2007 7:35

Es ņemtu 1,8T, jo 2 litru motora lielākā jauda nav vajadzīga. Uz 100 km ietaupīsi 0,3-0,4 litrus benzīna. Ja Tu brauc 1500 km mēnesī, tad ietaupījums būs kādi 4,5 - 6 litri mēnesī, kas maksā 2,70 - 3,60 latus.

VWfans 04.04.2007 21:25

Pagājušo trešdien izbraucu ar Nissan-Qashqai 2,0 benzīnnieku automātu. Ārkārtīgi baudāms auto - kluss, līganu gaitu, plašs, agresīva izskata un nebūt ne dārgs. Tāds dabūjams par 15 tūkstošiem ar dažiem simtiem latu. Patika tas, ka varēja ideāli apsēsties pie stūres, jo tā regulējas gan dziļumā, gan uz augšu/leju.

VWfans 26.03.2007 9:41

Sunis rakstīja:

VWfans rakstīja: Ārkārtīgi skaists un baudāms auto...

Galvenais, ka degvielas patēriņš mazāks kā Merivai, bet labāk iet.

Nav gan mazāks. Merivai pa šoseju 4,3 litri, Passatam 4,5 litri. Merivai pilsētā 6,4 litri, Passatam 7,0 litri.

Redz, kur šeit dati par mana auto degvielas uzpildēm:

www.spritmonitor.de/...

Šeit dati, kas liecina, ka Merivām ar dīzeļmotoru vidējais patēriņš ir 6,13 litri uz 100 km:

www.spritmonitor.de/...

Šeit dati, kas liecina, ka Passatiem ar dīzeļmotoru vidējais patēriņš ir 6,76 litri uz 100 km:

www.spritmonitor.de/...

VWfans 25.03.2007 11:15

Ārkārtīgi skaists un baudāms auto...

VWfans 13.03.2007 7:42

nomiks rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja:

Viss jau ir ļoti jauki tie uuberlabie diesel tehnikas briinumi ja baruc ar jaunu auto kuram ir garantija bet kas notiks peec garantijas ja kaads no tiem briinumiem aizies pa pieskari? Tad saaksies maciņa plānuma ekonomēšana

Pēc garantijas auto pārdod (atdod pēc oplīzes beigām) un iegādajas nākamo jauno auto. Līdz ar to atkrīt "ko darīt, ja..."

Es gan pēc garantijas beigām nepārdošu, bet braukšu vēl ilgi ar savu Opel-Merivu.

VWfans 11.03.2007 21:06

Ksneps rakstīja:

Starpcitu, ietektu pirkt vai nu (1) lietotu, labu brendu auto vai (2) jaunu, bet ne auto no lētā gala. Par jaunu getzu maksāsi tikpat cik draugs par vidējas klases audi, mersi vai bmw. Tikuntā jauns getz nav tas, kas dažus gadus lietots brends.

Vai tas nozīmē, ka Tev vairs nepatīk skaistais Citroen-C3?

VWfans 10.03.2007 9:02

viagris rakstīja: Un nevis atmaksaasies, bet buus pa nulleem, peec 120000 saaks atmaksaaties.

Bt nu kaa man patiik tie klienti. Iebrien salonaa, a Primera diizelis ir? Es? A nakuj diizeli, cik nobrauc gadaa? Nu 10-15 tk km. Es saku, ka nemuuzham neatmaksaasies, a cilvis nesaprot, ka grib paarmaksaat 2000 euro plus bankas procenti no 2000 euro, a redz meenesi 10 lati mazaak baakaa ielies.

Dīzeļa priekšrocība ir tā, ka tas labi velk pie maziem un vidējiem apgriezieniem. Vakar braucu no tehniskās apskates un pa ceļam bija dafiga mācībnieku. Tos ar dīzelīti bija ērti tā žiperīgi apdzīt.

VWfans 09.03.2007 9:56

viagris rakstīja: Tā arī nesaprotu nakuj ar tādu nobraukumu jāņem bija biidelis. Ja plānots braukt septiņus gadus, tad nobraukums buus 120 000km. Šitā pārmaksāt???

Vēlāk gaidāms lielāks nobraukums. Rudenī sieviņa sāks strādāt un darbdienās braukt ar auto. Pašlaik darbdienās tikpat kā nebraucam, rullējam pa brīvdienām.

Bez tam tad, kad pirku auto, cenas starpība starp 1,4 benzīnnieku un 1,3 CDTI bija 840 lati. Pagājušā gada vidū Merivām cenas paaugstināja, taču dīzeļiem pieaugums bija lielāks. Tādējādi tagad cenas starpība starp 1,4 benzīnnieku un 1,3 CDTI ir palielinājusies līdz 1140 latiem, un dīzeļa atmaksāšanās periods ir kļuvis garāks.

Ja saglabāsies šībrīža benzīna un dīzeļdegvielas cenu attiecība (benzīns 0,587/ dīzelis 0,597), tad 1,3 CDTI iegāde atmaksāsies pēc 109 tūkstošu km nobraukuma.

VWfans 08.03.2007 23:33

Cartman_626 rakstīja:

VWfans rakstīja: Vakar manai Merivai atzīmēju gada jubileju. Nobraukums 16946 km, pirmajā gadā bijuši divi garantijas remonti.

Lielisks rezultāts. Vai padalīsies ar mums, kas pa 15K notiek Merivai, ja to ekspluatē maksimāli saudzīgi?

Pirmais remonts augustā - signalizācijas pārprogrammēšana, samazinot tās jūtīgumu.

Otrais remonts martā - EGR vārsta pārprogrammēšana, lai novērstu atsevišķos brīžos tukšgaitā novēroto dzinēja apgriezienu svārstīšanos.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti