iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 27.01.2007 23:26

viagris rakstīja: A kāpēc gan neieliec kruīzu, ja jau plaano 7 gadus braukt un skatos brauc taalos gabalus, moshka atmaksaajas, cit tad vinja tur maksaa, ap latiem 300

Merivai visās versijās par kruīzkontroli jāpiemaksā 255 eiro (179 lati), un es šo summu neizšķīros piemaksāt. Nožēlas par šo soli man nav, kaut gan nākamajā auto kruīzkontroli gribētu.

viagri, bet Meriva 1,3 CDTI gan varētu dragreisā ,,kosties,, ar Nissan-Note 1,5 dCi un Škoda-Roomster 1,4 TDI.

VWfans 27.01.2007 23:06

Master_D rakstīja: Lai gan - topiks ir Opel Meriva īpašniekiem.

Man ir jautājums:

KO JŪS VISI ŠEIT F A K I N darat?

Man patīk tas, ka šis topiks tomēr ir atklājis divas man radniecīgas dvēseles - Lusju ar Merivu 1,6 benzīnnieku un Pedaali ar Merivu 1,7 CDTI.

VWfans 27.01.2007 23:04

316i rakstīja: parasti 70, no kalna 74,8km/h

Nekā nebija - mana Meriva 1,3 CDTI pret kalnu paātrinās pat ļoti pieņemamā līmenī. Kā zināms, starp Murjāņiem un Sēnīti notiek tilta pār Gauju rekonstrukcija, un ātruma ierobežojums, braucot pār pagaidu tiltu, ir 30 km/h. Šodien, braucot no Valmieras, Murjāņos man cieši sekoja kāds balts bulkuvāģis. Tas tāpat bija aiz manis, kad braucu pāri pagaidu tiltam pār Gauju ar 35 km/h. Tomēr, pārbraucis tiltu, es trešajā pārnesumā pret kalnu itin naski ieminu, un mans auto samērā viegli paātrinājās no 35 km/h līdz 70 km/h. Tajā laikā bulkuvāģis krietni atpalika. Pēc tam pēc pāris kilometriem, kad bijām uz Pleskavas šosejas, šis mani panāca un apsteidza, un izrādījās, ka tas bija jaunais VW-Caddy no Lietuvas.

Secinājums - Opel-Meriva 1,3 CDTI nav tik kūtrs uzrāvienā, kā varētu padomāt tie, kas ar tādu nav braukuši. Tas, protams, neizkodīs dragreisā ne Volkswagen-Passat 2,0 FSI, ne Škoda-Octavia 1,9 TDI, bet mēreni žiperīgā satiksmes plūsmā pilnvērtīgi iekļauties spēj gan.

VWfans 27.01.2007 22:35

garausis rakstīja: VWfans, kāpēc tev viss ir tik precīzi aprēķināts, bet vidējo ātruma apzīmējumā tu lieto "no līdz"?

Tāpēc, ka ātrums drusciņ svārstās - manam auto nav kruīzkontroles.

VWfans 27.01.2007 22:09

shmurger rakstīja:

tad jautājums, kas tās tev par riepām, kas liedz pa taisnu šoseju uz 90km/h braukt. vēl jautajums - vai tik tu, cienītais neesi bīstams pārējiem,šitā braukdams.

Riepas manam auto ir Kleber-Krisalp HP, izmērs 185/60-R15, pirku tās jaunas septembrī.

Šodien pirmajā īsti sniegotajā šā gada dienā vispār tauta brauca krietni lēnāk kā parasti. Es ar saviem 70-75 km/h it nemaz neizcēlos. Mani apdzina samērā neliels skaits mašīnu. Piemēram, atpakaļceļā Straupē no blakus esošā benzīntanka izbrauca piekrauts kokvedējs un sekoja man Rīgas virzienā. Es tā prātoju - nez, vai SCANIAs vadītājs mani panāks vai nē. Izrādījās, ka līdz pat Rīgai viņš mani nepanāca, tātad jāsecina, ka profesionālais kokvedēja šoferis arī atzina, ka pirmajā sniegotajā dienā labāk nebraukt ātrāk par 75 km/h. Lohi gan bija daži retie ar 100-110 km/h braucēji, piemēram, viens BMW-X5 vadītājs, kurš mani apdzina starp Inciemu un Raganu.

VWfans 27.01.2007 21:18

shmurger rakstīja: gan jau ka viņi arī tevi pamanīja( tik lēni garāmbraucošu auto neiespējami nepamanīt)

Es rullēju ar 70-75 km/h un tamdēļ grāvī nepabiju. Viņi gan, manuprāt, bija aizņemti paši ar sevi, jo abās vietās bija tikko ieradušies evakuatori.

Atgriežoties Rīgā, uzpildīju dīzeļdegvielu. Konstatēju, ka kopš pagājušās svētdienas, kad veicu iepriekšējo uzpildi, nobraukti 449 km. Bākā sagāja 21,99 litrs, vidējais dīzeļdegvielas patēriņš 4,9 litri uz 100 km. Starp uzpildēm mani braucienu maršruti bija šādi. Otrdien: Rīga - Sigulda - Rīga - Jelgava - Rīga. Trešdien 13 km pa Rīgu. Piektdien 15 km pa Rīgu. Šodien Rīga - Valmiera - Rīga.

VWfans 27.01.2007 20:57

316i rakstīja:

takš varēji saules, vai astotniekus pazīmēt turpat pie statoila, būtu tev normāla,95 grādu temperatūra.

Man arī vasarā karstā laikā tā temperatūra nekad nepārsniedza 90 grādus.

Bet šodien pa ceļam uz Valmieru grāvjos manīju divus auto - netālu no Stalbes jaunākā modeļa Ford-fiesta, bet 5 km pirms Valmieras - Renault-logan.

VWfans 27.01.2007 19:57

pedaalis rakstīja:

meriva ir `06 maijs. nemu decembri ar 6500km nobraukumu. tagad ir ~10500. motrits 1.7cdti vai kaut ka ta. laikam 100 lopini bet hvz. rij sitaja ziema no 6-7l. bet nu patika jau kurbulet ar lieliem apgriezieniem. vienalga ieprieksejais amerikais ar savu 3,1l motoru griezas labak ar saviem 200 ar daudz kapeikam lopiniem tik tam paterins bija maisita cikla ap 10-11 l.

a merivai ir klimats i mp3 i visi logi bez airiem u.t.t. tikai borta kompja naf!!!!!

Tad jau Tev ir varen labi aprīkota Meriva ar niknāko dīzeļmotoru.

Šodien rullēju uz Valmieru un pievērsu uzmanību, cik ātri motors iesilst. Konstatēju, ka motors sasniedz 80 grādu temperatūru pēc 20 minūšu braukšanas mīnus 2 - mīnus 3 grādu salā. Pēc 25 minūtēm tiek sasniegti 85 grādi, un tad vairs tā temperatūra vairs nekāpj.

Juglā pie lielveikala sanāca stāvvietā stāvēt uz vietas un gaidīt. Tā kā bija vēss, tad darbināju motoru un vienā brīdī konstatēju, ka motora temperatūras rādītājs tiešām rāda zem 80 grādiem, lai gan motors atdzisis nebija.

VWfans 27.01.2007 0:14

viagris rakstīja:

316i rakstīja: kas jums tie par diizeljiem?? man spacevagons diizels shitajaa aukstumaa pec kaadaam 7 min. tukshgaitaa jau silts iekshaa

Tukšgaitā jaa, bet pameegjini 5jaa robaa uz triisdesmit braucot uzsildiit

Piektajā robā es lieku tikai apmēram pie 65 km/h, ceturtajā - pie 50 km/h.

VWfans 26.01.2007 22:44

pedaalis rakstīja:

VWfans rakstīja: pedaalis

Vai Tev arī ir Meriva?

jap

Cik jauna ir Tava Meriva? Kāds nobraukums? Kāds motors? Vai ir kondicionieris?

Šovakar mīnus 5 grādos nobraucu 15 km pa Rīgu un secināju, ka auto tiešām uzsilst jūtami lēnāk kā benzīnnieks.

VWfans 26.01.2007 17:34

sintris rakstīja: VWfans

tas iraid Bora Variant 2001.

Vēlies pirkt?

Nē, paldies, pirkt negribu. Bet Bora Variant kā mašīna man patīk. Tā kā tā ir vieglāka un zemāka par Merivu, tad patēriņam jābūt nedaudz mazākam kā Merivai. Tavējais patēriņš 5,2 litru uz 100 km apmērā ir normāls, atbilstošs attiecīgajam automobilim.

VWfans 26.01.2007 17:31

pedaalis

Vai Tev arī ir Meriva?

VWfans 26.01.2007 17:26

pedaalis rakstīja:

VWfans rakstīja:

pedaalis rakstīja: !!!!! vw fans !!!!!

kā meriva silst šitajā aukstumā??????

jautājums nopietns!

Meriva šajā aukstumā iesilst normāli.

a kā ar dzinēja temperatūru stāvot uz vietas? manam kad a/m uzsilst tad šajā aukstumā pastāvot uz vietas kaut 3 min. motora temperatura vismaz pēc paneļa rādījuma no saviem ~90 grādiem nokrīt līdz "starta" pozīcijai! a siltumu pūš o.k.

Kad iesilst, tad dzinēja temperatūra kustībā ir ap 85-87 grādiem, bet, stāvot uz vietas, es tā īsti neesmu ieskatījies. Otrdien, kad bija ap mīnus 7, mīnus 8 grādiem, un es braucu uz Siguldu un Jelgavu, pēc iesilšanas kustībā temperatūra bija tāda kā parasti. Pa nedēļas vidu un Rīgas sastrēgumiem maz sanāk braukt, lai ievērotu, vai, uz vietas esot, mainās tā temperatūra vai nē.

VWfans 26.01.2007 17:17

Tā kā šodien dīzeļdegvielas cena kritās no 58,3 uz 56,5 sant., tad, pieņemot, ka turpmāk braukšu tikpat daudz un degvielas cena tāda saglabāsies, mani ikmēneša izdevumi par dīzeļdegvielu būs Ls 42,96.

VWfans 26.01.2007 17:13

sintris

Ar ciparu esmu apmierināts. Ja starp degvielas uzpildēm sanāk braukt daudz tālos gabalus, tad patēriņš ziemā bez kondicioniera ir pat 4,6-4,7 litri uz 100 km.

Kāda modeļa Tev ir tas Volkswagen ar 1,9 TDI motoru?

VWfans 26.01.2007 17:05

pedaalis rakstīja: !!!!! vw fans !!!!!

kā meriva silst šitajā aukstumā??????

jautājums nopietns!

Meriva šajā aukstumā iesilst normāli. Protams, salīdzinot ar benzīnnieku, tas notiek lēnāk. Nobraukums manam auto sasniedzis 15984 km, vidējais dīzeļdegvielas patēriņš - 5,08 litri uz 100 km.

VWfans 19.12.2006 20:33

did33 rakstīja: varbut kads var pavestit tehnologiju, ka Merivai nomaina vaditaja puses tuvas gaismas spuldziti?

Diemžēl nemāku pateikt, jo manu auto šāda ķibele nav vēl piemeklējusi.

Par Merivām tā pavairāk var palasīt šajā Krievijas forumā:

forum.opel-club.ru/...

VWfans 16.12.2006 0:24

shmurger rakstīja:

VWfans rakstīja:

chepmens rakstīja: Izlasot tavo pēdējo, dvēseli plosošo postu sapratu ka man laiks braukt ar KIA vai Smart ar kādu 0.9 vai 1.1 L dzinēju ,zini man ir otrādi, jo vecāks palieku, jo jaudīgāks autiņš. Piekrītu ka mīcīties pa pilsētas korķiem ir stipri vienalga ar ko bet ārpus Rīgas gan nav, jo apdzenotkādu ir ļooooti svarīgi cik ātri tu to vari izdarīt, tā sacīt "druvā minūte dārga", tikai šeit iet runa par sekundēm!

Es apdzenu reti un nepārdzīvoju, ja kādreiz to uzreiz nevar izdarīt apdzīšanai piemērota momenta trūkuma dēļ. Es auto darbam neizmantoju, un man nav tādu situāciju, kad vienā dienā jābūt Liepājā, kaut kas tur jānokārto, tad vēl Ventspilī, kur kaut kas cits jāpadara, un vakarā jābrauc atpakaļ uz Rīgu.

pilseetaa dinamika ir ljoti svariiga, a tu ar savu mopeedu vieniigi pa pljavnieku nomaljajaam ielaam normaali vari braukt....

Dinamika Opel-Merivai 1,3 CDTI ir pilnīgi pietiekama, jo tā ir laba 80.gadu Žiguļa līmenī. Atceros pusaudža gadus - mūsu ģimenē bija Moskvič-2140, bet es sapņoju par Žiguli.

VWfans 16.12.2006 0:10

deksters rakstīja:

VWfans rakstīja:

Arī nekāds jaunais vairs neesmu - ceturtdien svinēšu 35 gadu jubileju... Katrā ziņā pēc 14 tūkstošiem ar Merivu nobrauktu kilometru varu ar pilnu pārliecību teikt, ka 1,3 litru CDTI motora jauda man ir pietiekama.

Oi...ko man darīt tagad??? Man ir 37...un man būs nākamnedēļ Opel Signum ar 3 litru dīzeļdzinēju.... tas jau noteikti neiederās šitādā vecumā,ne????

Ar Tevi ir citādi - Tu esi temperamentīgs cilvēks, kuram patīk ,,atvilkt,, ar 120-130 km/h.

VWfans 15.12.2006 23:47

Sunis rakstīja: VWfan, Tev visu patīk smalki sarēķināt, tad pasaki, vai atmaksājas pirkt jaunu dīzeļauto, ja plāno tik nelielus (zem 20k km) nobraukumus gadā? Lieli zaudējumi taču ir no auto vērtības krišanās, dārgas obligātās tehniskās apkopes, lielas apdrošināšanas izmaksas utt.

Atnākusi ziema, un izskatās, ka pirmajā gadā nobraukums būs zem 20 tūkstošiem kilometru, jo tikai vakar sasniedzu 14 tūkst.km atzīmi. Tagad arī dīzeļdegvielas cenas ir nelabvēlīgas - uz vienu bāku iznāk iepi$$t tikai kādus 6 latus.

VWfans 15.12.2006 23:27

chepmens rakstīja: Izlasot tavo pēdējo, dvēseli plosošo postu sapratu ka man laiks braukt ar KIA vai Smart ar kādu 0.9 vai 1.1 L dzinēju ,zini man ir otrādi, jo vecāks palieku, jo jaudīgāks autiņš. Piekrītu ka mīcīties pa pilsētas korķiem ir stipri vienalga ar ko bet ārpus Rīgas gan nav, jo apdzenotkādu ir ļooooti svarīgi cik ātri tu to vari izdarīt, tā sacīt "druvā minūte dārga", tikai šeit iet runa par sekundēm!

Es apdzenu reti un nepārdzīvoju, ja kādreiz to uzreiz nevar izdarīt apdzīšanai piemērota momenta trūkuma dēļ. Es auto darbam neizmantoju, un man nav tādu situāciju, kad vienā dienā jābūt Liepājā, kaut kas tur jānokārto, tad vēl Ventspilī, kur kaut kas cits jāpadara, un vakarā jābrauc atpakaļ uz Rīgu.

VWfans 15.12.2006 22:14

Var jau smieties par santīma pi$$anu, tomēr maz ir tādu cilvēku, kas var pavisam nedomāt par naudas izlietojumu. Arī turīgs cilvēks padomās, vai būvēt tādu māju, kas izmaksās 150 tūkstošus latu vai tādu, kas izmaksās 200 tūkstošus latu. Tāpat apsvērs, vai pirkt Volkswagen-Touareg vai Toyota-Land Cruiser.

Tādējādi vidusmēra cilvēkam, manuprāt, ir normāli krietni apdomāt, kādu auto pirkt. Es varēju nopirkt arī Opel-Meriva ar 100 zirgspēku 1,7 litru dīzeļmotoru, taču ņēmu vērā to, ka man ir mierīgs temperaments un nesaista strauja braukšana. Arī nekāds jaunais vairs neesmu - ceturtdien svinēšu 35 gadu jubileju... Katrā ziņā pēc 14 tūkstošiem ar Merivu nobrauktu kilometru varu ar pilnu pārliecību teikt, ka 1,3 litru CDTI motora jauda man ir pietiekama. Vienlaikus apzinos, ka lielai daļai autovadītāju tā nebūs pietiekama, sevišķi gados jaunākiem braucējiem. Viņi var izvēlēties jaudīgākas Merivas versijas, tajā skaitā nesen radīto Meriva-OPC ar 1,6 litru 180 zirgspēku benzīna turbomotoru, kura nemaz nav pārāk dārga - ap 15 tūkstošiem latu.

Savukārt par ietaupījumu, kas radies, Meriva-1,7 CDTI vietā nopērkot Meriva-1,3 CDTI, varu atļauties kādreiz pie lauku radiem aizbraukt ar īrētu auto un iegūt jaunu, interesantu pieredzi. Piemēram, derētu aizlaist uz Ziemeļvidzemi ar Chrysler-Town&Country, kurš aprīkots ar lielo 3,8 litru benzīnmotoru un pārliecināties, cik baudāms tas ir:

www.rentalcar.lv/...

VWfans 15.12.2006 7:50

turbopiile rakstīja: Tu esi kādu ministru tuvumā redzējis..? dažiem ir tādi uzvalki, kādus Tu noteikti negribētu vilkt..

Mana jaunākā uzvalka cena bija 170 lati, tomēr es to sakarā ar pazīšanos pie pārdevējas dabūju ar 40% atlaidi - par 102 latiem. Par ietaupīto naudiņu sanāk jūra dīzeļdegvielas - apmēram 115 litri, ar kuriem var nobraukt 2300 km.

VWfans 20.11.2006 23:27

edzulis rakstīja: "Honda ir noteikti ne mazāk kvalitatīva kā BMW"

Tu to par manu M5 kur salons vien maksāja tik cik puse no Hondas CR-V?

Vai par BMW kopumā?

Es to domāju par BMW kopumā. Vienā angļu žurnālā Honda-Accord un Honda-Jazz lasītāju aptaujā bija vieni no tiem automobiļiem, ar kuriem to īpašnieki ir visapmierinātākie.

VWfans 20.11.2006 22:36

edzulis

Tāpēc, ka Honda ir liels auto, kas piedāvā daudz vairāk vietas salonā un bagāžniekā nekā BMW-M5. Honda ir noteikti ne mazāk kvalitatīva kā BMW, un to varētu droši lietot 7 gadus, nobraucot skaistus 150 tūkstošus km.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti